joskus on plussiakin satanut, ei ne merkitse mitään. En osaa silti luottaa enää mihinkään. Nekin on tainnut herättää vaan kateutta. Niin raakalaismaista toimintaa joskus joku harrasti, sen takia vielä tehdään syntipukki. Muistan sun kirjoituksiasi aivan hyvin, ne jätti sellaset arvet ettei ne parannu ikinä, se on ajan kuluessa vaan varmistunut. Älä koita huijata, vaikka en kunnoslla pystyisi todistaa miten olet käyttäytynyt, sillä ei ole mitään mittasuhteita enää. Tai te, tehän siellä nauroitte yhdessä. Siis luuletko tosiaan etten ole tunnistanut sua monesta tekstistä. JOS SE ON JOKU MUU, sä olet kertonut siitä!
Ehkä kaiken jälkeen tämä vihjailu on ollutkin sitä ettei sulla olekkaan arpaa eikä osuutta muka mihinkään, kaikki on siis sun puolella. Miten sä olet luullut että suhun voisi luottaa tai edes koittaa sanoa jotain. Ja kun en niin ole tehnyt oot lisännyt vettä myllyyn kohtalokkain seurauksin. Jos olen aivan täysin väärässä, niin varmaan voit kertoa sen. Annan sillkin mahdollisuuden vaikka kieltämättä epäilyttää.
Vaikka
qawserdtohijokä
1
58
Vastaukset
- iopruu
Voisi olla itse kirjoittamaani. Juuri noin kävi minullekin. Tismalleen!! Toisesta tehtiin syntipukki, naurettiin yhdessä perään, kirjoiteltiin vielä jne. Miten julmia jotkut ovatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462