Minäpä aloitan, sillä on sellanen et penkistä nousee vaikka rekka. Kevyesti. oustökö ökö tok tok tok.... Exän se nostaa kepeesti tossa ovella naulakkoon rauhottumaan jne. ja mikä tärkeintä.. Seinää vasten on helppo kun sillä riittää pala ja kropassa lihakset... Hän kanto muutossa yksin mun pesukoneen yläkertaan, apua ootellessa, kaappas vaan syliin ja sinne meni... Miehellä palaa olla pitää.
Millanen pala sillä kaipuksen kohteellasi on???
5
91
Vastaukset
- sokeripaloja löytyy
No huh huh olipas siinä riski ukko, varmaan selkä pas.kana kuukauden tuon pesukoneen kannon takia. Ei vaan kehannu sulle kertoa ettet suutu.
- Bicebs
Mun ihastuksella oiken miehekäs mutta ei ylibodattu pala, sopivasti punttitreeniä ja fyysistäkin duunia, siitä se on muovautunut.
Eikä ole pilattu yhdelläkään tatuoinnilla!
- njam ruokaaa
Mun ukolla on kaljamaha ja ainut lihas mikä sillä vielä toimii, niin taitaa olla sulkijalihas ja kielilihas
- ukkos kumartaa
jaa unohdit leukalihaksen, hittoku ihmisessä pitääkin olla niin paljon lihaksia :)
- teeeeeeeeeeeee
Ei sillä ollu selkä paskana sen jälkeen, naapurissa asu ja jokapäivä urheiltiin ja kikkailtiin yhdessä, senkii jälkeen :). Mut arvatkaas mitä nyt !!!! Kohta kuulette seuraavasta aloituksesta :)))) !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502