Mitä ajattelisin? Se mikä oli, mihin se hävisi? Se taika joka oli ja on mulla vieläkin sua kohtaan. Valitettavasti se katos sieltä toisesta päästä johonkin. Laitoin viestii sulle s-postiin. Et ole vastannut viimeisimpiin enkä tajuu miks? Oliko syy tää tapani toimia? Tapani jonka koen ainoaksi oikeaksi tavaksi. Hitaasti, turvallisesti, varmasti. Nyt kun tie ois avoin, sinä vaan häviät saavuttamattomaan. Mikä oli sun pyrkimykses? Mä olin ja mä tulen, mutta onko sua enään siellä? Mua varten? En tiedä. En ymmärrä. Mitä sä haluut mun tekevän? Mitä mun pitäis olla? Miten? Auta mua sanomalla mitä haluut? Miksi? Mä tien mitä mä haluun, mut haluutko sitä samaa? Vai oonko menneen talven lumia sulle? Muisto vaan jostain menneestä?
Jyrkiseni Moi!
2
54
Vastaukset
- pariton.
Ehkäpä hälle on tärkeä joku muu.
- MiksioiM iksi?
Miksi hän tapaisi sitten minua? Jos hälle tärkeämpi joku muu. Olisi ollut helppo vain sanoa "mene pois" ja oisin mennyt, mutta tää epätietoisuuteen jättäminen...onko tää hänestä jotenkin helpompi tapa toimia? Anna täky. Anna toinenkin. Mutta älä missään nimessä pidä epäselvyydessä. Muutin oman elämän hänen vuokseen. Hän ei taida edes ymmärtää mitä seurasi ystävyydestä nyt jo 8 vuoden takaa. Ei. Meillä ei ollut suhdetta vain muutama hetki läheisyyttä ja läsnäoloa. Sanattomia katseita kun sanat juuttui kurkkuun toisen maailman ihannimmasta katseesta. Ei seksiä. Vain ystävyyttä 8 vuoden ajalta. Suurin pettymys oli se kun hän sanoi, on olemassa joku. 8 vuotta uskoa toivoa luottamusta ja kaikki häipyi pois hänen yhdestä lauseesta. Miksei hän voinut sanallakaan mainita asiasta vaan antoi ymmärtää muuta? Sydän murtui sekunnissa...yhdessä sekunnissa. Siinä ajassa mitä kesti tajuta mitä hän sanoi. Ei en voi unohtaa. En hyväksyä vaikka hön ehkä niin toivoisi. En tiedä. En ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509