Ihanaa, aurinkoista päivää:)
Toivottavasti et saa allergiaoireita mistään.. nyt sitä on tarjolla.
Vietä ihana päivä.. vaikka ihanampi se varmaan ois jos yhdessä olla vois;)
Tai, en mä oikeesti sun mieliteoistasi edes tiedä, enkä siitä vaikka joku vierelläsi olisikin.
Ihanaa vapaapäivää
15
119
Vastaukset
- enhän
sanonut että olisin vapaalla ja voisit kertoa mistä moinen höpinä vierellä olijasta.
Ei yliherkkyyttä mutta äänesi jo tekee tuhojaan :) - sinulle:)
Höpinöitä, höpinöitä:) Kunnes toisin todistetaan:)
- taivaan merkit
ja talikynttilät siinä todisteita :) Oli kiva taas järkyttää sinua :)
Menikö päivä pilalle hmm en voinut vastustaa kiusausta. - sinulle:)
taivaan merkit kirjoitti:
ja talikynttilät siinä todisteita :) Oli kiva taas järkyttää sinua :)
Menikö päivä pilalle hmm en voinut vastustaa kiusausta.Jotakuta toista olet järkyttänyt.
- minä?
Minulle.... Missä päin luulet mun olevan nyt?
- sinulle:)
Mistäs minä tiedän:) Mutta ole rauhassa, missä oletkaan. Sen tietäisin missä sinun tulisi huomenna olla, mutta tänään en tiedä.
- minä?
sinulle:) kirjoitti:
Mistäs minä tiedän:) Mutta ole rauhassa, missä oletkaan. Sen tietäisin missä sinun tulisi huomenna olla, mutta tänään en tiedä.
kysyinkin että missä LUULET........
Entäs sitten huominen, missä tiedät mun huomenna olevan :) - sinulle:)
minä? kirjoitti:
kysyinkin että missä LUULET........
Entäs sitten huominen, missä tiedät mun huomenna olevan :)Töissä.. kun kerran on työpäivä:))
Ja jospa samassa pöydässä hetkisen verran. - minä?
Töissä.. kun kerran on työpäivä:))
Ja jospa samassa pöydässä hetkisen verran.pöytä.......... ruokapöytä, työpöytä vai mikä pöytä?
minä? kirjoitti:
pöytä.......... ruokapöytä, työpöytä vai mikä pöytä?
Miksi kertoisin.. Ei sillä ole merkitystä. Missä ja milloin.. Millä ajalla..
Mutta.. nyt laitan koneen kiinni.
Huomiseen.. ehkä:)
Ellei.. niin, joskus sitten:)
Mukavaa päivää kuitenkin! - hyvästi
Miksi kertoisin.. Ei sillä ole merkitystä. Missä ja milloin.. Millä ajalla..
Mutta.. nyt laitan koneen kiinni.
Huomiseen.. ehkä:)
Ellei.. niin, joskus sitten:)
Mukavaa päivää kuitenkin!vedättäjä!
hyvästi kirjoitti:
vedättäjä!
Hyvä että hyvästi, ettei pahasti. Mutta en vedätä. Mutta ei ole enempää merkitystä täällä. Toivotin alkuun vain hyvän päivän toivotukset. Mutta harmi, että jäin vastailemaan. Menee..
miinustaja voi sitten viettää epämukavan vapaapäivän, ellei halua viettää mukavaa :D
- +0-0
Nyt loppu kirjoittaminen olen kolme viestiä kirjoittanut ja kaikissa kirjoitusvirheitä. Haistakaa paska!!
- Sinulle Auringon all
Ihanaa ihanaa leijonien ihanaa kellitellä nurmella, beachillä, savannilla jollei naaras kainalossa niin jossain lähi maastossa anaskiin. Muita ei vierellä kuin rakkaat mielikuvat yhteisistä kuumista hetkistä luonnon helmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482