Veronmaksajat ja Tv: lupien suomenkieliset kustantavat kaiken nykyisin myös naapurimaan televison SVT Worldin näkymisen Suomessa mutta Suomessa ei ole suomenkielistä televisiokanavaa?
Rkp:n lehmipoikana toimiva Kimmo Sasi Rkp-Kokoomuslainen palkkasi Lauri Kivisen Ylen johtoon ja korotti heti palkkaakin reilusti, että sai tämän käskytettäväkseen. YLE toimii propaganda levittäjänä joka kohdistuu vain Perussuomalaisten mollaamiseen. Tämä Lauri Kivinen painotti muutama viikko sitten, että YLE on nimenomaan kaksikielinen televisio, miksi kaksikielinen kun Ylellä on omat ruotsinkieliset kanavansa? Nykyisin Ylen ohjelmat ovat pelkkiä uusintoja mitään merkittävää uutta sieltä ei tule paitsi ne
tympeät pakkoruotsitus mainosohjelmat missä mainostetaan ruotsinkielisiä
ohjelmia ja ruotsalaisuutta.
Milloin saamme oman suomenkielisen televisiokanavan ?
6
63
Vastaukset
- Jossain pahasti vial
Avaat radion sieltä tulee melkoisella varmuudella ruotsinkielistä ohjelmaa vaikka olet suomenkielisellä kanavalla. Suurella todennäköisyydellä Radio- Suomi mainostaa ruotsalaista Tv: sarjaa jolla on ruotsissa mukamas 600 000 katsojaa ja musiikki jota soitetaan, on ruotsinkielistä roskaa, mutta siellä se soi vaikka niitä varten on omat kanavansa. Kaikki tuo tapahtuu palkatun ruotsittajan Lauri Kivisen ansiosta, että siis Suomenkieliset kanavat ovat kaksikielisiä, mutta eivätpä sitä olekaan ruotsinkieliset.
Jotain mätää on täällä Suomessa! - Tympäisee ruotsitus
YLE:n nykyinen lahjottu johtaja Lauri Kivinen on selvästi ilmoittanut, että YLE on kaksikielinen. Meillä on kaksikielinen ja ruotsinkielinen YLE mutta ei suomenkielistä YLE:n kanavaa. Yli 95% Suomea puhuvassa maassa ei ole omankielistä, Suomenkielistä televisiokanavaa on se melkoinen häpeä koko valtaväestölle. Pakkoverotuksen myöt YLE satsaa enempi ruotsinkielisiin ohjelmiin
ja suomenkielisten ohjelmien rahoituksia ei aiota lisätä vaan niitä uusitaan, että ihmiset katsoisivat pakosta ruotsalaisia kanavia niitten roskaohjelmia. - kopööäåäå
Todella outoa tämä ruotsitusvimma
- Ihmettelyä riittää
Alistaminen ja pakkollinen kyykytys kuuluu suomenruotsalaisten toimintatapoihin.
Kysymys kuuluu miksi suomenkielisillä ei ole suomenkielistä YLE:n kanavaa?
Onko suomenkielinen kansa märätty elämään alistettuina, mitä se oli 200 vuotta
sitten ruotsinvallanaikaan? - Ylivaltaa YLESSÄ
Miksi Yle:n toimittajat ovat järjestään suomenruotsalaisia?
Onko väsätty joku erikoisoikeus tai ylikiintiöt, että Yle:n on palkattava vain vähemmistöönkuuluvia suomenruotsalaisia ? Yle:n ruotsitusvimma on jo
ihmettelyä herättävää ja sehän johtuu tuosta ruotsalaisten toimittajien määrästä. - Ei hyväksy
Ylen tuleva pakkoverotus on täysin väärä toiminta tapa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701