Hiljaa, hiljaa.....

Vesalla: -lle Sinde

Kesäloma alkoi taas....
Voiko olla mahdollista, että ottaa ensin vain ihan vähän amfetamiinia ja sitten joutuu ottamaan oikein kunnolla lisää tasaavaksi?
Voiko amfetamiinia joku narkkari jakaa näin tietämättään?
Tässä on kuulemma jo toinen yö menossa sillä pölynaamari-vitsillä, eläimellisyydellä ja notaarilla. Ekan yön valvoin aivan täysiä.
Ei mulle voi määrätä mitään loogisuutta koskettelevaa. Ei mun keho ota mitään sellaista vastaan.
- Onko edes mahdollista, että paranisit?
"Vähänkö huitsin huono lääke!"
-Mutta jotenkin niin toimiva juuri nyt.

L....
Lo...
Sana
-En saa vaihtaa sukupuoli-ominaisuuksia.

6

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddddddsssssssss

      Sun kannattas lopettaa niitten sienien syönti. Ne ei selvästikään sovi sulle.

    • Jannellev.nytSinde

      - Niin, ne käyttää niitä huumeina.
      -Joo, paitsi Sini, kun se keho ei tunnista niitä, huumeita ollenkaan.
      Kuka?
      "No, en kerro, jos et tunne."
      Et ole kokeillut lääkärin soittaa tai tulla.
      - Ei, en ole, kun kun... Ei ne huomioi sitä.
      Mitä Sami?

      "Kun mä katsoin niin se olisi tämä. "
      -Joo, voi se ollakin, se ei vain mulle oo....
      Koska olen neurologin pojan tytär.

      • Vesalla: -lle;Subdey

        Hiljaa, hiljaa....
        Onhan tämä tietysti siistiä, pitkä kesäloma.
        Hiljaa, hiljaa...
        Ole nyt taivas hiljaa!


      • Misolle:Sindevm-82
        Vesalla: -lle;Subdey kirjoitti:

        Hiljaa, hiljaa....
        Onhan tämä tietysti siistiä, pitkä kesäloma.
        Hiljaa, hiljaa...
        Ole nyt taivas hiljaa!

        Hiljaa, hiljaa....
        Subdey:lle: "Mun veli on siellä töissä." Mun hyvä veli, rotuveli?, jonka veljen kanssa olen naimisissa. Kun siinä pitää pystyä esittään feminiinisiä ja maskuliiinisiä eleitä. Niin, ei häneen voi ihan verrata.
        - Ellet ihan itse ollut....
        Kun multa lähti tähän liittyen silmät joskus kauan sitten, monta vuotta sitten irti ympäristöstä irti, niin mun veljen piti käväistä lääkärissä mun kanssa. Ihan ensimmäiseksi....
        Mä olin tosi pahalla päällä, mulle oli tullut niin kova hepatiittikin.
        Joo, mulle on vahingossa merkitty papereihin niin, ja ovat ne sillä tavalla ihan oikeatkin, kun just Miso tekee tätä "et saa tehdä päälleni mitään pahaa"-hahmoterapia arviointia ympäristöstä.
        -Huonompi Suomi

        Tätä Holtiton, Giftat Sig-kohtaa. Kun me ollaan tällaisesta juuri samanlaisesta suomenruotsalaisesta ryhmästä.
        -Joka on muuten vailla täyttä mieltä arviointi, ja hirveän aiheellinen, kun se on niin harvinainen. Hän tekee sitä mulle hahmoterapiassa, kun Siru on esim. kehittymässä, ja käskee käymään, kutsuu kylään.
        -"Joka on ehdottomasti hahmoterapia-virhe, jos se meiltä on."
        - On joo, ja sitten Jari on hahmoterapeutti nimeltä vaunulinnun-pönttö.
        Ei voi muistaa paljaaltaan, että miten tämä menee..... Mutta eihän tätä edes ole, kun on kaksikielinen valtio.
        -Missä kohtasta löytyisi tämä Giftat Sig, kun olen Jarinkin kanssa jo naimisissa? Tälleen paranormaali suora, ja vihkiminen..
        -Niitä voi olla monenlaisia niitä vihkimisiä, ja kaikki ne ovat hienoja.

        "Nyt kun me mennään Sini naimisiin...."
        -Olen huomattavasti vanhempi.
        Tää on sitäpaitsi Jarin päihdeongelma, jota hänellä ainakaan ei varmasti ole.


      • Ihmiskunta Sinde
        Misolle:Sindevm-82 kirjoitti:

        Hiljaa, hiljaa....
        Subdey:lle: "Mun veli on siellä töissä." Mun hyvä veli, rotuveli?, jonka veljen kanssa olen naimisissa. Kun siinä pitää pystyä esittään feminiinisiä ja maskuliiinisiä eleitä. Niin, ei häneen voi ihan verrata.
        - Ellet ihan itse ollut....
        Kun multa lähti tähän liittyen silmät joskus kauan sitten, monta vuotta sitten irti ympäristöstä irti, niin mun veljen piti käväistä lääkärissä mun kanssa. Ihan ensimmäiseksi....
        Mä olin tosi pahalla päällä, mulle oli tullut niin kova hepatiittikin.
        Joo, mulle on vahingossa merkitty papereihin niin, ja ovat ne sillä tavalla ihan oikeatkin, kun just Miso tekee tätä "et saa tehdä päälleni mitään pahaa"-hahmoterapia arviointia ympäristöstä.
        -Huonompi Suomi

        Tätä Holtiton, Giftat Sig-kohtaa. Kun me ollaan tällaisesta juuri samanlaisesta suomenruotsalaisesta ryhmästä.
        -Joka on muuten vailla täyttä mieltä arviointi, ja hirveän aiheellinen, kun se on niin harvinainen. Hän tekee sitä mulle hahmoterapiassa, kun Siru on esim. kehittymässä, ja käskee käymään, kutsuu kylään.
        -"Joka on ehdottomasti hahmoterapia-virhe, jos se meiltä on."
        - On joo, ja sitten Jari on hahmoterapeutti nimeltä vaunulinnun-pönttö.
        Ei voi muistaa paljaaltaan, että miten tämä menee..... Mutta eihän tätä edes ole, kun on kaksikielinen valtio.
        -Missä kohtasta löytyisi tämä Giftat Sig, kun olen Jarinkin kanssa jo naimisissa? Tälleen paranormaali suora, ja vihkiminen..
        -Niitä voi olla monenlaisia niitä vihkimisiä, ja kaikki ne ovat hienoja.

        "Nyt kun me mennään Sini naimisiin...."
        -Olen huomattavasti vanhempi.
        Tää on sitäpaitsi Jarin päihdeongelma, jota hänellä ainakaan ei varmasti ole.

        Hiljaa, hiljaa...
        Tai ei ole kesälomaa kuule yhtään...
        Ethän ihan obstruktioon halua?
        Ei huumeiden käytöstä ihan heti sellaiseen joudu.
        - Mitä jos joutuu?,kysyin hätääntyneenä.
        Hlijaa, hiljaa....
        - "Mitä sä olet tehnyt sellaista?", kysyi Miso. Mulla on sitten kaima, se on mulle kanssa jo tuttu.
        -En kuule ihan heti osaa....
        Joo, se kuule se poliisilääkäri, joka on paranoidi skitsofreenikko, ja vähän hidas lähestyi niin.
        - Mä muutin heti tänne. Joo, se kuule se mun ensimmänien aviomies. Yritän juuri muistela, että kuinka mones, tämä avioliittoni on. Tämä on siinä välissä Jariin...
        - No, huh, en taidakaan olla naimisissa, totesi Jari.


      • Bear Girl:Sindevm-82
        Ihmiskunta Sinde kirjoitti:

        Hiljaa, hiljaa...
        Tai ei ole kesälomaa kuule yhtään...
        Ethän ihan obstruktioon halua?
        Ei huumeiden käytöstä ihan heti sellaiseen joudu.
        - Mitä jos joutuu?,kysyin hätääntyneenä.
        Hlijaa, hiljaa....
        - "Mitä sä olet tehnyt sellaista?", kysyi Miso. Mulla on sitten kaima, se on mulle kanssa jo tuttu.
        -En kuule ihan heti osaa....
        Joo, se kuule se poliisilääkäri, joka on paranoidi skitsofreenikko, ja vähän hidas lähestyi niin.
        - Mä muutin heti tänne. Joo, se kuule se mun ensimmänien aviomies. Yritän juuri muistela, että kuinka mones, tämä avioliittoni on. Tämä on siinä välissä Jariin...
        - No, huh, en taidakaan olla naimisissa, totesi Jari.

        Hlijaa, hiljaa...
        Holtiton, Giftat sig tarkoittaa vailla täyttä mieltä.
        Ja on mulla munuaiset vähän kipeenä.
        Ja oli mulla ankaran selkä kipeenä.
        Ja hikoilen mää aivan kohtuuttomasti.
        Hiljaa, hiljaa...
        Ja miten tämä lääkkeen olisi tarkoitus toimia?
        Että ei ainakaan tällä tavala, kts. Risperidon, tässä ympäristössä....
        Hiljaa, hiljaa....
        Kun se peilasi, repi hiuksista, halusi tuottaa kipua, ja mun mielestä harjoitti kovaakin väkivaltaa, sellaista ylimalkaista ja sukupuoletonta, joka sitten esitti mulle koko ajan, ettei hän saa siihen mitään apua. Loppujen lopuksi hän sitten jo puristeli irvistellen ja uhitellen reisistä, irroitellen, oikein vihamielisesti koko...
        No, Veskan irti..... "Ympäristöstä...."
        Hiljaa, hiljaa....
        - Mutta ei kai siinä mitään, että onhan tätä vapaaehtoistyötä, mutta on tämä ankaran raskasta, ja ihan paskaa hommaa, frustraatiolla ja feminiinisten ja maskuliinisten eleiden kautta.
        -"Onko Miso edes siinä näytelmässä?" Niin... :D Ei sellaista rotuveljeä voi kai ollakaan....
        Hiljaa, hiljaa....

        Nyyh... Mulla ei ole veljeä... Mitähän hänelle kuuluu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe