Mikähän on "vikana" kun koneelle tulee päivityksiä jatkuvasti...

Tosi on

Samat päivitykset ovat tulleet tänään koneelle jo viisi kertaa. Olen valinnut päivitä automaattisesti ja käynnistänyt koneen ohjeen mukaa uudelleen. Muutaman minuutin kuluttua tuo sama päivitys on tullut udelleen koneelle. Ohjelma on Windows Xp Home Edition Versio 2002.

20

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xpöööö

      XP ei onnistu asentamaan päivityksiä, joten se tyrkyttää niitä aina vaan uudelleen.
      Muuta päivitys
      Lataa älä asenna (vai mikä se nyt oli)
      Sitten näet mikä päivitys mättää.
      Jos mikään muu ei auta sen voi piilottaa, jolloin latauksen tyrkytys loppuu.

    • aivan tavallista
    • 4+19

      Sama ongelma täällä,sama Windows-versio.Seuraavat päivitykset tulevat aina
      uudelleen,vaikka päivitys muka onnistui:

      Windows Server 2003:n ja Windows XP x86:n Microsoft .NET Framework 2.0 SP2:n tietoturvapäivitys (KB2572073)

      Windows Server 2003:n ja Windows XP x86:n Microsoft .NET Framework 2.0 SP2:n tietoturvapäivitys (KB2633880)

      Windows XP x86:n ja Windows Server 2003:n .NET Framework 2.0 SP2:n ja 3.5 SP1:n tietoturvapäivitys (KB2518864)

      Eipä tuo kuitenkaan näyttäisi mitään ongelmaa aiheuttavan?

      • säätäjämies

        Samma häär! windows XP proffa. menin windows update sivulle säätämään.


      • Tosi on

        Just nuo samat päivitykset tunkevat koneelle.


    • 4+19

      Kokeilin nyt mennä "mukautettuun asennukseen" ja valitsin suoritettavaksi vain
      ensimmäisenä listalla olevan päivityksen.

      Tämän jälkeen klikkasin "asenna" ja sitten tuo päityskuvake hävisi oikeasta nurkasta eikä mitään muuta tuntunut tapahtuvan.

      Katsoin päivitysten historiaa ja siellä oli onnistuneina päivityksinä kaikki eilen tehdyt päivitykset (siis samat useaan kertaan).

      Tätä tänään tehtyä yhtä päivitystä ei ollut listalla.

      Päivityskuvake ei ainakaan vielä ole palannut uudelleen eikä Windows Update
      löytänyt päivityksiä.

      • Tosi on

        Tänään ei ole enää tullut noita monia päivityksiä jatkuvasti. Tilanne on korjaantunut itsestään.


    • fwef<CAS

      Cd asemasi on rikki.Olethan asentanut windowssin keskusmuistiin etkä kovelevylle?

    • Korjaisin tilanteen epäsuorasti näin:

      Windows XP alkaa olla sen verran vanhaa kamaa (vaikkakin ensimmäinen hyvä versio Mikkisoftalta silloin 11 vuotta sitten), että kannattaa hankkiutua siitä eroon. Ok-läppärilläkin Windows 7 toimii hyvin, eikä ole samanlainen reikäjuusto kuin XP.

      (tarkoitus ei siis ole "pottuilla")

      • selitys linee että

        samalla koneella on asennettuna joku linkkuran-reuhka joka sotkee kaikki asiat päivityksistä alkaen ! täälä myös xp käytössä mutta ei ole tuollaisia oireita ikinä esiintynyt !


      • Pentti 4
        selitys linee että kirjoitti:

        samalla koneella on asennettuna joku linkkuran-reuhka joka sotkee kaikki asiat päivityksistä alkaen ! täälä myös xp käytössä mutta ei ole tuollaisia oireita ikinä esiintynyt !

        Windows on niin reikäinen, että sitä pitää paikata monta kertaa ennen kuin paikka ylettyy.


      • tuo on taas
        Pentti 4 kirjoitti:

        Windows on niin reikäinen, että sitä pitää paikata monta kertaa ennen kuin paikka ylettyy.

        sitä jorinaa sieltä linkku-urpon harhaluulo-oppaasta !


    • sp3

      Asenna SP3 ni lakkaa tyrkytys.

    • ...................

      Windows pitää päivittää, että se pysyy tietoturvallisena! Professional on paljon parempi. Kannattaa jokaviikko ajaa diaknostiikat!

    • .f.e.dzerzhinsky

      Ei piraatti Windowsia kannata edes päivittää!

      • ??????????????

        ???????????????


    • Jorma Alakolmonen

      Asenna W7

    • HeinrichHimmler

      Mikähän on vikana ???????? Mee Vittuun provo!

    • Sir.Tiede

      Päivitykset ovat hevon saissee. Tarkoitus on vain tehdä windowsista tärkeämmän tuntuisen.

    • KorjatkaaMicrosoft..

      Siellon nyt joku bugi, kun asentaa samaa kaiken aikaa uudelleen.

      Inhimillinen erehtys kyseessä siis. :)

      Hyvä asiahan se on että päivityksiä pukkaa
      mutta toi jatkuva loputon päivitys on selvä virhe.

      Jostain syystä kone asentaa niitä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen, ikuinen loop.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe