Eniwei. Tarinaa riittää. Menkääs tekin nukkumaan. Tai no ihan miten vaan. Tämä neiti tarvii kauneusunia. Sata vuotta tai silleen. Ehkä maailma on sitten parempi.
Jaa no
13
126
Vastaukset
- Paha Haltia
Unia vain sulle Ruusunen.
- schlaf gut
Juu, kauniita unia jos vaikka olisit hän :)
- nuku hyvin
Ei vielä. Tarttee kattoo Euroviisuja.
Kauniita unia sinulle Sleeping Beauty - not teinilempi
Joo menkää lapsukaiset unille, nyt alkaa täysi-ikäisten chattailusessio palstalla
- pupiruusut!
Täysi-ikäiset käyvät nyt nukkumaan kun huominen on työpäivä, yli-ikäiset teinit jäävät spämmimään palstaa .!..
- nettiseksii
pupiruusut! kirjoitti:
Täysi-ikäiset käyvät nyt nukkumaan kun huominen on työpäivä, yli-ikäiset teinit jäävät spämmimään palstaa .!..
Alkaaks kohta nettiseksi? Jään palstalle.
- tuntuu kropassa ;-)
nettiseksii kirjoitti:
Alkaaks kohta nettiseksi? Jään palstalle.
Tyydytkö sä vaan nettiseksiin...? Mä haluisin mieluummin oikeesti...vieläki ehtis...
- no jooo
tuntuu kropassa ;-) kirjoitti:
Tyydytkö sä vaan nettiseksiin...? Mä haluisin mieluummin oikeesti...vieläki ehtis...
Vähän pakko on tyytyä. Haluaisin mäkin oikeeta munaa mieluummin.
- ??
no jooo kirjoitti:
Vähän pakko on tyytyä. Haluaisin mäkin oikeeta munaa mieluummin.
jumankeka, Ikävä-palsta paljastaa karvasa :)
- silleen...
?? kirjoitti:
jumankeka, Ikävä-palsta paljastaa karvasa :)
Joo, en koskaan ole kieltänytkään etten munaa haluaisi niin vitusti ja molempii reikiin ja vaikka yhtäaikaa kahden eri miehen kanssa.
Siinä mun fantasia. Ei mitään perus-pirkko-seksii. - 820
silleen... kirjoitti:
Joo, en koskaan ole kieltänytkään etten munaa haluaisi niin vitusti ja molempii reikiin ja vaikka yhtäaikaa kahden eri miehen kanssa.
Siinä mun fantasia. Ei mitään perus-pirkko-seksii.Oot joku karvanen ukko.
- pkp
silleen... kirjoitti:
Siinä mun fantasia. Ei mitään perus-pirkko-seksii.Munkin mielestä toi on niin miehen kirjottama ku olla voi...
- perus-pertti.
820 kirjoitti:
Oot joku karvanen ukko.
Oon perus-pertti karvoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462