Älä työnnä minua pois.
terv, M
Herra J
19
599
Vastaukset
- herra J
En tietenkään työnnä sinua pois. Miksi työntäisin?
- ap.
Tunteet laimenee ja ihastus haihtuu, vaikka siksi.
- Herra J
ap. kirjoitti:
Tunteet laimenee ja ihastus haihtuu, vaikka siksi.
Minun rakkauteni sinua kohtaan kaunottareni ei koskaan katoa tai lopahda.
- .................
- 181
Sormus?
- Herra J
181 kirjoitti:
Sormus?
Ei tietenkään ole. Mitä mä sillä teen?
- sinunpieni
Voi oma herra J, sinä suloinen reppana, voisinpa tulla viereesi nukkumaan. Kehtaisinpa laittaa viestin että ikävöin. Mulla on niin sairas ikävä ettei millään muulla väliä. Mä haluun sun rakkautta.
- Herra J
Tule kaunis M kainalooni sinä ihana suloinen pikkuinen. Varmasti olet kasvoiltasikin kaunis myös.
Hyväilen sinua ja rakastellaan lempeästi. Lupaan pitää sinua kun kukkaa kämmenellä.
Lupaan rakastaa sinua, kaunis naiseni,aina.
- LoKAaa
Vedä bönthö kitusiiss Just nii just NIII!
- JokuJ
Tässä ketjussa taitaa olla provoja ihan jokainen viesti?
- herra J
Provoja, provoja, mutta rakkaus on aitoa.
- yökyöpelitär
herra J kirjoitti:
Provoja, provoja, mutta rakkaus on aitoa.
Tule kanssani Herra Jiiiii, tule siunaa päivän työ, tule aamuin ja illon varhain, tule vielä kun joutuu yö.
- sinunpieni
Minä en provoa, minä vaan onnettomasti kaipaan. En ole M, eikä tämä herra J ole minun J:ni, sen tiedän.
Ihan hirveätä kun kumpikin kaipaa, mutta välissä on jotain joka pitää erillään. Voi J. - J
sinunpieni kirjoitti:
Minä en provoa, minä vaan onnettomasti kaipaan. En ole M, eikä tämä herra J ole minun J:ni, sen tiedän.
Ihan hirveätä kun kumpikin kaipaa, mutta välissä on jotain joka pitää erillään. Voi J.Mikä pitää erillään? Epävarmuus siitä mitä toisen päässä liikkuu?
Minäkin onnettomasti kaipaan. - sinunpieni
J kirjoitti:
Mikä pitää erillään? Epävarmuus siitä mitä toisen päässä liikkuu?
Minäkin onnettomasti kaipaan.Pienissä määrin sekin, mutta eniten kaukaa menneisyydestä kumisevat tummat hahmot. Tähän ei liity mitään muita ihmissuhteita tai mitään rikollista kummankaan tekemänä, olemme molemmat vapaita mutta kokeneet tahoillamme epäreiluutta. Vaatii oman aikansa ennen kuin kaikki järjestyy, toivottavasti lopulta kuitenkin. Voi kun tietäisin koska hän on valmis, tai koska itse olen.
- J
sinunpieni kirjoitti:
Pienissä määrin sekin, mutta eniten kaukaa menneisyydestä kumisevat tummat hahmot. Tähän ei liity mitään muita ihmissuhteita tai mitään rikollista kummankaan tekemänä, olemme molemmat vapaita mutta kokeneet tahoillamme epäreiluutta. Vaatii oman aikansa ennen kuin kaikki järjestyy, toivottavasti lopulta kuitenkin. Voi kun tietäisin koska hän on valmis, tai koska itse olen.
Eli olet tekemisissä tämän J:si kanssa kuitenkin päivittäin tai viikoittain?
- Vaimo ja lapset
pitää tehokkaasti erillään....
- surmanloukku :)
Ihan oikein sulle hah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560