Elikkäs, oon ihan kohta 18-vuotta täyttävä tyttö ja mua on lähiaoikoina alkanu mietittää ihan sairaasti kaikki rakkauteen ja muihin imisiin liittyvät asiat. Mua jotenki pelottaa, etten koskaan opi rakastamaan ketään. En oo koskaan seurustellut, nyt mulla on juttua yhen pojan kanssa, mutta olen epävarma juuri siitä, pystynkö koskaan rakastunaan kehenkään. Onko tämä vain normaalia tähän ikään kuuluvaa turhaa stressiä, pitäisikö vain lakata stressaamasta asiasta, ja antaa mennä? Rakastuuko ihminen "itsestään" ja tahtomatta, vai vaatiikoo rakastuminen jotain työtä? Voinko koskaan välittää kenestäkään niin paljon, että voisin tehdä mitä vain hänen takia? Kiitos jo etukäteen :)
NYT APUA NUORELLE !!! :)
HelplessS
1
223
Vastaukset
- R&R
RakastUminen tapahtuu itsestään, sen huomaa kun kaipaa toista hänen ollessaan poissa. Se on vähä samaa kuin ihastuminen.
RakastAminen vaatii työtä, toisen tuntemaan oppimista ja hänen piirteidensä tai virheidensä sietämistä, arkielämän asioiden yhdessähoitoa yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631