kuinhan paljo 9 eurosia kilahtanut asiakastiedon kassaan

turhia kuluja kaikille

Etteivät olis ollu alusta asti juonessa mukana

8

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2. huijari

Paljon kilahtanut. Muutenkin naurattaa asiakastiedon kommentti ,poistivat merkinnät kun huomasivat epäselvyydet Arplyn kanssa. V'''''''t ne itse mitään huomanneet, yrittivät aluksi vaikeuttaa merkinnän pois saantia eivätkä uskoneet kun soitti ja kertoi mikä tilanne. Kyllä tässä ihmisten aktiivisuutta saa kiittää eikä suinkaan Asiakastietoa!

• ZZ

Samaa naureskelin itsekin. Ai ihan itse huomasivat, mitä nyt oli puhelinlinjat tukossa muutaman päivän...Ja 90%:lla oli kuulema muitakin merkintöjä. Niin vissiin. Varmaan osalla olikin. Esim. mulla ei ollut, vaikka pikavippikierteessä olenkin ollut, kesän jälkeen niistä vapaa, hope so.

• jepulisjeee

joo näin on !!on täytynyt olla sokeeta porukkaa as.tiedossa!!muka eivät olleet kuulleet mistään !!on täytynyt korvien olla per****ssä :O

• Kova kari

Joo ei se noin olekaan, asiakastieto kuulemma palauttaa arplyn ilmoittamat luottohäiriömerkinnät. Epäselvyydet on nyt sovittu ja nahkiaiset saavat taas mitä niille kuuluu.

• pylpyrä

^kolikkopelit samantason huijari kun arply

• paskapaikka

joo kolikkopelit com on limittäny max voitot pienemmis mitä pitäs
      oli euron panos ja tuli ilmaiskierroksia sain wildit siihen
      ja muuta voittoa oman laskelman mukaan yli tonni ois pitäny tulla
      mutta kummasti vaan 350e tuli
      ei kannata siellä pelata jonnekki tunnetumalle menee jos menee
      lopetin pelitilin sinne
      vittuilu viestin kera

tuskin sieltä kukaan mitään on voittanu vitun kummat säännötki bonuksissa ja kotiutuksissa

• 7+1

Se on todella surkea paikka, rahoja sieltä on TODELLA vaikea saada, vetoavat aina että ei ole kierrätetty tarpeeksi. Heillä ei ole edes systeemiä että asiakas pystyisi itse seuraamaan koska on kierrätetty rahat, vaan pitää heiltä sitä kysyä. Eli voivat keksiä ihan omiaan päästään. Itse jousuin sen takia sinne pelaamaan kun rahat loppu ja epätoivoisesti jostain piti sitä yrittää saada, eli puhelimella sinne vain maksimit. Kyllä sillä tavalla kivasti köyhtii sen 300€. Kyllähän sen tiesin ettei sieltä voi isoja saada, koska kaikki pelit ovat "tietokone" pohjaisia, eli niissä EI VOI jäädä voitolle. Ihan eri asia on Live Ruletti.

• hehheh

hah, itse juuri kotiutin pari pv sitten 1100e kolikkopeleistä :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe