Olin salilla eilen ja joku iso roinari pyysi minua varmistamaan kyykkyä. Varmistin ja autoin hieman viimeisessä toistossa. Sarjan jälkeen mies nyökkäs minulle hyväksynnän merkiksi ja näytti peukkua. Näytin takas peukkua ja sillon se räjähti, että millä oikeudella minä näytän takas bodypeukkua vaikka olen "aloittelija". Olen tosiasiassa treenannut kuntosalilla yli 20 vuotta. Siinä se raivosi ja oli lyödä, pyytelin anteeksi, kun olin "aloitelija", eihän se ois järkipuhetta ymmärtäny. Tämmöstä sattui, selvisin kuitenkin vammoitta tällä kertaa.
Olipa tulla kuonoon
8
216
Vastaukset
- taas tätä
ja sitten heräsin...
- kakkamän
Oliko sillä roinarilla kakkaa pyllyssä? Entä sinuilla?
- Tietäjä82
Bodarit ovat arvaamattomia. Väkivaltainen raivokohtaus voi tulla pienestäkin ärsykkeestä. Vähän kuin villi eläimiä siinä mielessä. Kannattaa Treenari72 välttää saleja missä käy bodareita.
- Kakarat.
Kaikki jotka roinaa, on lapsellisia hauraita pikkutyttö pentuja!
Iso kroppa mut pikkutyttöjä pään sisältä.. Naurettavia pellejä joka ikinen. - Kesä83
Naurettavia on kaikki keskitysleiriläisen näköset miehet, ne joilla roikkuu jotkut olemattomat lisäkkeet pienestä perseestä.. ai niin nehän taitaa olla jalat.
Varokaa ettei kädet katkia kun painoja nostelette :D
Vaihtakaa harrastus vaikka maratooneihin.- Natulio
Ja sinä pullistelet rannalla nännit kireänä ja luulet, että katsovat sinua ihaillen vaikka totuus on aivan toinen.
- Kakarat.
Hahhah mikä pentu! Joku roinanaama oli vielä niin tyhmä että rupesi puolustelemaan itseään.. Tiesitkö että kuulostat joltain 12v pikkupojalta? Sama kun alapään pituutta vertailisit toisen kanssa.
Heijastit juuri itsestäsi sen, miten heikko oikeasti olet.. Ei voi muuta kuin pudistella päätä.. - Kakarat.
Kakarat. kirjoitti:
Hahhah mikä pentu! Joku roinanaama oli vielä niin tyhmä että rupesi puolustelemaan itseään.. Tiesitkö että kuulostat joltain 12v pikkupojalta? Sama kun alapään pituutta vertailisit toisen kanssa.
Heijastit juuri itsestäsi sen, miten heikko oikeasti olet.. Ei voi muuta kuin pudistella päätä..Tämä oli siis tarkoitettu käyttäjälle kesä83.
Kyllä olet heikko, ei voi muuta sanoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462