Olipa tulla kuonoon

Treenari-72

Olin salilla eilen ja joku iso roinari pyysi minua varmistamaan kyykkyä. Varmistin ja autoin hieman viimeisessä toistossa. Sarjan jälkeen mies nyökkäs minulle hyväksynnän merkiksi ja näytti peukkua. Näytin takas peukkua ja sillon se räjähti, että millä oikeudella minä näytän takas bodypeukkua vaikka olen "aloittelija". Olen tosiasiassa treenannut kuntosalilla yli 20 vuotta. Siinä se raivosi ja oli lyödä, pyytelin anteeksi, kun olin "aloitelija", eihän se ois järkipuhetta ymmärtäny. Tämmöstä sattui, selvisin kuitenkin vammoitta tällä kertaa.

8

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas tätä

ja sitten heräsin...

• kakkamän

Oliko sillä roinarilla kakkaa pyllyssä? Entä sinuilla?

• Tietäjä82

Bodarit ovat arvaamattomia. Väkivaltainen raivokohtaus voi tulla pienestäkin ärsykkeestä. Vähän kuin villi eläimiä siinä mielessä. Kannattaa Treenari72 välttää saleja missä käy bodareita.

• Kakarat.

Kaikki jotka roinaa, on lapsellisia hauraita pikkutyttö pentuja!
      Iso kroppa mut pikkutyttöjä pään sisältä.. Naurettavia pellejä joka ikinen.

• Kesä83

Naurettavia on kaikki keskitysleiriläisen näköset miehet, ne joilla roikkuu jotkut olemattomat lisäkkeet pienestä perseestä.. ai niin nehän taitaa olla jalat.
      Varokaa ettei kädet katkia kun painoja nostelette :D
      Vaihtakaa harrastus vaikka maratooneihin.

• Natulio

Ja sinä pullistelet rannalla nännit kireänä ja luulet, että katsovat sinua ihaillen vaikka totuus on aivan toinen.

• Kakarat.

Hahhah mikä pentu! Joku roinanaama oli vielä niin tyhmä että rupesi puolustelemaan itseään.. Tiesitkö että kuulostat joltain 12v pikkupojalta? Sama kun alapään pituutta vertailisit toisen kanssa.

Heijastit juuri itsestäsi sen, miten heikko oikeasti olet.. Ei voi muuta kuin pudistella päätä..

• Kakarat.
        Kakarat. kirjoitti:

Hahhah mikä pentu! Joku roinanaama oli vielä niin tyhmä että rupesi puolustelemaan itseään.. Tiesitkö että kuulostat joltain 12v pikkupojalta? Sama kun alapään pituutta vertailisit toisen kanssa.

Heijastit juuri itsestäsi sen, miten heikko oikeasti olet.. Ei voi muuta kuin pudistella päätä..

Tämä oli siis tarkoitettu käyttäjälle kesä83.

Kyllä olet heikko, ei voi muuta sanoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe