Vain Jeesus voi pelastaa sinut!

Semper.Fidelis

"Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta." Apt.2:40

Jeesus-nimi (hepr. Jeshua) merkitsee "Herra pelastaa", "Herra on pelastus". Jeesus on kaikkivaltiaan Jumalan ainosyntyinen Poika, jonka Jumala lähetti maan päälle sovittamaan meidän syntimme.

"Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman." Apt.4:12

Sinun iankaikkisuuskohtalosi on tämän ratkaisun varassa: otatko vastaan pelastuksen, jota Jumala tarjoaa Pojassaan Jeesuksessa.

Joh.3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma Hänen kauttansa pelastuisi.
3:18 Joka uskoo Häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat."

8

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ""Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta." Apt.2:40"

Sehän oli silloinen sukupolvi helluntaina eikä nykyinen.
      Pitarihan sanoi tuon sen jälkeen kun oli kehottanut ottamaan kasteen Jeesuksen nimeen, toisin kuin nykyisin useimmat kristityt.

• Pietarin sanat ovat voimassa tänäkin päivänä meille jokaiselle.
        Hän osoitti sanansa kaikille ihmisille "ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu." Pietarin sanat ovat totisesti niin ja amen.

Nykyinen sukupolvi on varmasti vielä huomattavasti nurjempi kuin se, jonka keskellä Pietari eli ja vaikutti. Ota Peku sinäkin vastaan pelastus, jonka Jumala on valmistanut Pojassaan Jeesuksessa!

Apt.2:36 "Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
        2:37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"
        2:38 Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        2:39 Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille, jotka kaukana ovat, ketkä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        2:40 Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."

• Haluan uuden alun.

Voitteko te vai voiko Jumala unohtaa kaikki minun menneet virheet. SEMPER FIDELIS, odotan sinulta vastausta.

• auroraboreallis kirjoitti:

Haluan uuden alun.

Voitteko te vai voiko Jumala unohtaa kaikki minun menneet virheet. SEMPER FIDELIS, odotan sinulta vastausta.

Auroraboreallis, voit olla aivan varma, että Jumala on valmis armahtamaan sinua ja meitä jokaista, jos me koko sydämestä tahdomme hyljätä syntimme ja tuomita väärät ajatuksemme.

Minä en tunne sinun elämänvaiheitasi eikä minun tarvitse niitä tunteakaan. Pääasia on, että Jumala tuntee sinut. Hän tietää tarkkaan kaiken, mitä olet elämässäsi kokenut.

Anna itsesi ja koko elämäsi Herran Jeesuksen johtoon, Hän tahtoo pelastaa sinut ja antaa sinulle uuden alun. Lähde seuraamaan Jeesusta, Hän on meidän Hyvä Paimenemme!

Jesaja 55:7 "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin Hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä Hänellä on paljon anteeksiantamusta."

• jaikal.se
        auroraboreallis kirjoitti:

Haluan uuden alun.

Jumala voi unohtaa ja varmasti unohtaa syntisi heti kun sinä tuot menneisyytesi synnit Hänelle rukouksessa, tunnustat ne synniksi ja luovut niistä. Silloin Jeesuksen veri puhdistaa sinut täydellisen puhtaksi kaikista synneistäsi. Synnit saadan anteeksi uskomalla Jeesukseen Kristukseen ja tunnustamalla ja hylkäämällä ne. Silloin voidaan aloittaa alusta uusi elämä puhtain paperein puhtaalla omallatunnolla. Tämä mahdollisuus on meillä jokaisella. Lue kirjoituksiani joissa selitän Jumala anteeksiantamusta ja ihmisen vanhurskautusta.

http://www.jaikal.se/48683142
        http://www.jaikal.se/48683143

• Jumalan hierarkisuus on ihmeellinen, joka jokaisen tulisi ymmärtää:

Johannes 12
      44 "Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on - m i n u t - l ä h e t t ä n y t. "

Luukas 10
      16 "J o k a - k u u l e e - t e i t ä, - s e - k u u l e e - m i n u a, - ja joka h y l k ä ä - t e i d ä t, - h y l k ä ä - m i n u t - mutta joka minut hylkää, h y l k ä ä - h ä n e t, - j o k a - o n - m i n u t - l ä h e t t ä n y t."

Johannes 14
      12 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,"

Sananlaskut 25
      14 "Kuin pilvet ja tuuli, jotka eivät sadetta tuo, on mies, joka kerskuu lahjoilla, joita ei anna."

Todellisuudessa vähissä ovat Jeesuksen Kristukseksi ja ylimmäiseksi papiksi uskojat, mutta omasta uskostaan kerskaajia on paljon, vaikka Jeesukseen uskominen on "Jumalan teko", ei ihmisten oma ansio:

Johannes 6
      29 'Jeesus vastasi ja sanoi heille: "S e - o n - J u m a l a n - t e k o, että - t e - u s k o t te - h ä n e e n, - jonka Jumala on lähettänyt".

• Hyvä aloitus semperiltä. Tuo Kirkastaa Jeesuksen nimeä.

Jeesus, ja vain Jeesus, voi pelastaa. Hän itse on tuo Pelastus.
      Kun otamme Hänet vastaan uskomalla Hänen nimeensä,
      olemme syntyneet Jumalasta.

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan,
      hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi,
      niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
      jotka eivät ole syntyneet
      verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta,
      vaan Jumalasta." Joh 1:12-13

Silloin me olemme pelastetut. Yksin armosta.

"Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta,
      ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
      ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi." Ef 2:8

Tuollainen aloitus ansaitsee painalluksen siitä kohdasta,
      mistä aloitukseen tulee ristin merkki.

• 1. Korinttolaiskirje 1
      30 "Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa
      Jeesuksessa, joka on tullut meille - v i i s a u d e k s i -
      J u m a l a l t a - ja - v a n h u r s k a u d e k s i - ja -
      p y h i t y k s e k s i - ja - l u n a s t u k s e k s i,"

Jumalan sana on yhtä kuin Jumalan viisaus. Jumala on
      viisauden omistaja; [1.Kor. 3:23]

Sananlaskujen 8. luvussa Jumalan sana, poika itse puhuu ja todistaa:
      12 "Minä, - v i i s a u s, - olen perehtynyt mielevyyteen, olen
      löytänyt tiedon ja taidollisuuden.
      22 - H e r r a - l o i - minut - t ö i t t e n s ä - e s i k o i s e k s i,
      e n s i m m ä i s e k s i - t e o i s t a a n, - ennen aikojen alkua.
      23 m i n ä - o l e n - a s e t e t t u - olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista. (Kuka tässä on Herra, Luoja, Tekijä ja Asettaja?)
      24 Ennen kuin syvyyksiä oli, - s y n n y i n - m i n ä, - ennen
      kuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.
      25 Ennen kuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita,
      synnyin minä, (Kuka oli synnyttäjä ?)
      27 Kun - h ä n - t a i v a a t - v a l m i s t i, - olin minä siinä, kun
      hän v e t i - piirin syvyyden pinnalle, (Kuka oli valmistaja, ja piirin vetäjä?)
      28 kun - h ä n - t e k i - vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun
      syvyyden lähteet saivat voiman, (Kuka oli tekijä?)
      29 kun - h ä n - merelle - a s e t t i - sen rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun - h ä n - v a h v i s t i - maan perustukset,
      (Kuka oli Asettaja ja Vahvistaja?)

Trinitaanit, antakaa vastaukset näihin edellä oleviin kysymyksiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe