Miks te naiset ootte niin vaikeita???

tosiaan niin

ku mä oon ihan tavallinen mies vaan, sanotaan nyt vaikka Jussi tämän viikon kunniaksi. Menin sanomaan yhdelle naiselle, että rakastan sitä. Niinhän sitä aina sanotaan, että pitäis olla rehellinen näissä tunneasioissa. No ei olis kannattanut, nyt se nauraa mulle vaan joka käänteessä ja suipistelee suutaan. Eikä siinä vielä kaikki, entistä hullummaksi tässä vaan tulee. Ollaanko me miehet vaan jotain pelinappuloita, hän :-)?

116

6701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herrantähen

      Se on niin että elämä opettaa. Jos mulle joku kerpeeros tulee sanomaan et rakastaa mua... otan sen kohteliaisuutena. Jos on pientä sutinaa, saatan tutustua lähemmin. Ei kukaa ole hölmö. Tilanteet ja tunteet saattaa tehä viisaastakin hupsun.

    • taisisit sanoa

      sen väärälle ihmiselle, jos se olikin valenainen ja oikeasti homo. Nyt se ei tiedä miten se sulle kertoisi, että sillä onkin meetvurstipötkö housuissa Berliinimunkin sijasta.

      • Tykkään kylläkin

        Metvurstista!


      • Valenainen

        Tuli tuo sun kommentti niin puun takaa että nauran täällä aamuyöstä vedet silmillä! xD Mää rakastan sua!


      • Kultapieni
        Valenainen kirjoitti:

        Tuli tuo sun kommentti niin puun takaa että nauran täällä aamuyöstä vedet silmillä! xD Mää rakastan sua!

        Siun pitää ihan oikeasti koettaa nukkuu joku yö kunnolla minun kainalossa... ei tosta tule kohta yhtään mitään. Se alat nähä kohta lepakoita ja vampyyrejä muuten.
        Se on fakta. Metukka on ok. Leivän päällä muutama siivu.


    • Alkuvaiheessa

      Huumoria kehiin. Liika vakavuus tuntuu painostavalta.

    • sori.

      HAHAHAHAHAHAHH!!!! :D :D Ethän sä edes tunne sitä vielä :D

    • kultatukka

      kuin myös.
      eihän miehet tekis yhtään mitään paitsi jos kaljaa ja lihois jos ei ois meitä naisii :)

      • käläkäläkälä

        mut olis ne onnellisempii, varsinkin ukkomiehet


      • veijjo.

        Päin vastoin. Naisten takia alkoholisoidutaan. joko suhteessa tai suhteen puutteessa. Ja kaljoissa pitää juoda että uskaltaa mennä kähmimään, koska naiset rakastaa kähmijöitä, vaikka väittävätkin muuta.


      • htrgretger
        veijjo. kirjoitti:

        Päin vastoin. Naisten takia alkoholisoidutaan. joko suhteessa tai suhteen puutteessa. Ja kaljoissa pitää juoda että uskaltaa mennä kähmimään, koska naiset rakastaa kähmijöitä, vaikka väittävätkin muuta.

        on hyvä olla ilman naisia.vaikka niitäkin on ollut riitävästi.

        voin olla juuri se oma minä.

        tehdä kaikkea mikä minua miellyttää.

        on minulla hyvä elämä...


    • yleensä noin isot

      sanat sanotaan vasta läheisen suhteen ja monen kuukauden seurustelun jälkeen. Jos joku mies, jonka kanssa en ole edes treffeillä käynyt, sanoisi rakastavansa, niin kyllä minäkin nauraisin partaani... Sen verran sosiaalisia taitoja pitää olla, ettei noin isoja juttuja mennä sanomaan ja tunnustamaan liian varhaisessa vaiheessa, vaikka siltä tuntuisikin.

      • rakastan sua

        pieniä merkityksettömiä sanoja joita tulee viljellä jokaiselle vastaan tulevalle naikkoselle ilman pienintäkään epäröintiä, tai niin mä ainakin teen. Joskus se tuottaa tulosta ja vuoden sisällä n.70% naisista ottaa yhteyttä ja haluaa paneskelemaan.
        Kehoitan myös muita sanojen varomattomaan käyttöön naureskelusta huolimatta.


      • rakkaus on kaikki hy

        Miksi ei voi sanoa,että rakastan?
        Mutta mitä sitten rakkaus on?
        Minun mielestäni rakkaus on toisen ihmisen hyväksymistä...ja kaikkienhan meidän jotka pyrkivät hyvään elämään hyväksyvät toiset ihmiset...eli osoittavat rakkauttaan toista kohtaan...eikö niin.
        Rakkauden puute on tämän päivän suurin pahoinvoinnin aiheuttaja..siitä kärsimmme kaikki...koska toisten rakkauden(hyväksynnän)puute näkyy heidän käytöksessään erilaisina ongelmatilanteina(häiriöinä)johon ns.syyttömät joutuvat mukaan tahtomattaan...esim.hiljattain tapahtuneet ampumis-ja muut vakavat väkivaltaiset tapahtumat meillä ja muualla.
        Elikkä totutelkaamme sanomaan toisillemme,että rakastan sinua...mutta liittäkäämme sanojemme tueksi myös konkreettisia tekoja...vain sillätavoin maailmamme ja elämämme paranee.


    • isomimmiiii

      Kyllä pitäs vähän miettiä mitä sanoo tuntemattomalle. Jollette sitten ole seurustelleet jo muutamia vuosia - vai onko hän mahdollisesti työkaverisi, kun niin usein kuitenkin näette. Voi teitä miehiä...

      • leskiäiti <3

        "isomimmiiii"...TÄH??? ei kai sitä nyt tarvii muutamia vuosia seurustella ennenko voi sanoa rakastavansa!! Hullujako puhut :)
        Kun mä tapasin mun miehen, hän kertoi muutaman päivän päästä rakastavansa mua, ja mä vähän myöhemmin.Kahdenkuukauden päästä siitä mentiin kihloihin ja siitä taas 2kk mentiin naimisiin. 31-vuotta oltiin naimisissa ja saatiin 4 lasta ja nyt on jo lastenlapsiakin liuta...tosin mies on jo menehtynyt ale vuosi sitten,( ja uutta ei ole hakusessa)


    • koo

      nainen on vain hölmö eläin ei niitä voikkaan ymmärtää

      • Kissimirri tiikeri.

        Miksi naiset ovat niin vaikeita?

        Suosittelen lukemaan filosofian tohtori Christer Sundqvistin bkogia.

        Kissimirristä tiikeriksi kerran kuukaudessa.

        Nyt se on selvinnyt miksi tuo rakastamamme kissimirri muuttuu arvaamattomaksi tiikeriksi kerran kuukaudessa.

        Amerikkalaisten huippuyliopistojen tutkimusten mukaan naisten kuukautiskierrolla on suora yhteys naisten aivoihin ja siihen miten hänen mielialansa voi yhtäkkiä muuttua.

        Lue lisää tutkimuksista.

        http://veteraaniurheilija.blogspot.fi/2005/10/kissimirrist-tiikeriksi-kerran.html
        ---------


    • -.,.-

      Ei hyvä nainen naura rakastuneelle, eikä pilkkaa. Eikä hyvä mieskään.

    • 99problems

      Onhan sitä itselläkin naisten kanssa vaikeuksia ja en kyllä enään riennä apuun jos nainen on vaikeuksissa

      • rakassssss

        No, ei rientänyt minunkaan rakas apuun, vaikka 15 vuotta seurusteltiin, vaikka sanoikin rakastavansa minua, mutta taisikin tarkoittaa vaan sitä tussua....eikä minua...


    • ju............

      lapsellinen nainen sattunt vaan ,ei muuta .

      • uuuuj

        Lapselliseen, kypsymättömään tuntemattomien "rakastajaan" voi suhtautua kuten lapseen, joka sanoo jotain lapsellista. Eli todelliset ajatuksensa voi helposti salata, muttei sitä tarvitse myöskään arvostaa, jos ei niin satu tekemään.


    • totuusontämä

      no osaatte te miehetkii kyllä välillä olla vaikeita :/

    • Kysyn vaan?

      No jopas on toruvia ja negatiivisia kommentteja.
      Eikös arvon naiset usko siihen legendaariseen rakkauteen ensisilmäyksellä?
      Eikös se sitten voi ollakaan mahdollista?

      Jos kaksi samanhenkistä sielua kohtaavat, jotka ovat virittäytyneet samalle aaltopituudelle aivosähköisessä taajuudessa ja joiden kemiat vastaavat toinen toistaan, niin eikö tosiaan rakastuminen "ensisilmäyksellä" ole mahdollista?

      • Naisen kemia

        ei toimi noin. Liikaa teoriaa ja matematiikkaa. Sen kuuluu olla tunteita ja tuoksuja, puhetta ja patinaa. Aivosähkökäyrä ei ole suora vaan mutkikas ja kihara.


      • BUAHAHAHAHA

        No jos kerran toinen osapuoli ei ole "samanhenkinen sielu, joka on virittäytynyt samalle aaltopituudelle", niin onhan sellaisen yksin kuvitteleminen naurettavaa p-askaa!!!


      • Kysyn vaan?
        BUAHAHAHAHA kirjoitti:

        No jos kerran toinen osapuoli ei ole "samanhenkinen sielu, joka on virittäytynyt samalle aaltopituudelle", niin onhan sellaisen yksin kuvitteleminen naurettavaa p-askaa!!!

        Noin negatiivisella "naurettavaa p-skaa!!!" asenteellakos meinasit itselles kumppanin iskeä?
        Ehkäpä jopa onnistutkin, jos satut löytämään tuonlaisen samanhenkisen negatiivisen"naurettavan p-ska" sielun.


      • Vastaan vaan?
        Kysyn vaan? kirjoitti:

        Noin negatiivisella "naurettavaa p-skaa!!!" asenteellakos meinasit itselles kumppanin iskeä?
        Ehkäpä jopa onnistutkin, jos satut löytämään tuonlaisen samanhenkisen negatiivisen"naurettavan p-ska" sielun.

        En meinaa, löysin jo fiksun ihmisen.

        Katsos kun noita toisten ihmisten tunteet sivuuttavia, vain omasta virittymisestään kiinnostuneita tusinaseksistisiä ihmisiä on jonoksi asti. Mutta löysin sellaisen, jota kiinnostaa yhtä lailla, että tunne on molemminpuolinen ja molemmilla hyvä olla.


    • Ei me

      mitään vaikeita olla! Te ette vaan ymmärrä meitä ja meidän logiikkaa!

      T: Marttaliiton tytskät

    • okei

      Okay, so you're Brad Pitt !

    • No but

      I'm Marlon Brando. :-{o

      • Mystinen nainen.

        Mies Marsista, nainen Venuksesta selittävät varmastikin, miksi miesten ja naisten logiikka ja käyttäytyminen poikkeavat.

        Miehillä ei ole kuukautisia, eivätkä miehet käytä hormonaalista ehkäisyä, jotka saattavat selittää syitä parisuhde- ja perheongelmiin.

        Psykoanalyytikko Elina Mäenpää-Reenkola on tutkinut naisten käyttäytymistä.

        Lue lisää tutkimuksesta Mtv3 Helmessä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/392349
        -------------


      • Jos mystinen
        Mystinen nainen. kirjoitti:

        Mies Marsista, nainen Venuksesta selittävät varmastikin, miksi miesten ja naisten logiikka ja käyttäytyminen poikkeavat.

        Miehillä ei ole kuukautisia, eivätkä miehet käytä hormonaalista ehkäisyä, jotka saattavat selittää syitä parisuhde- ja perheongelmiin.

        Psykoanalyytikko Elina Mäenpää-Reenkola on tutkinut naisten käyttäytymistä.

        Lue lisää tutkimuksesta Mtv3 Helmessä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/392349
        -------------

        Nainen on. Niin mieskin on. Mystiikkaan ei voi aina liittää vihaa. Ei voi yleistää. On naisia jotka ei juorua ( ku sopivasti pestiken kans ja silloinki pikkijutuista), ei vihaa (kuin hetken ja uskoo että kyllä se Luoja kitkee väärintekijät), ei kosta, kun on liian hyväntahtoinen. Salaperäisyys voi naisessa olla osa seksuaalisuutta.. hyvää sellaista.Naiseus on energiaa. Siksi nainen pärjää ilman miestäkin tuulissa ja myrskyissä. Miehet... mä ainakin ihailen sitä uhrautuvuutta, ritarillisuutta ja sitä herkkyyttä mitä miehissä on. Naisissa sitä ei ole.


      • Jos mystinen
        Mystinen nainen. kirjoitti:

        Mies Marsista, nainen Venuksesta selittävät varmastikin, miksi miesten ja naisten logiikka ja käyttäytyminen poikkeavat.

        Miehillä ei ole kuukautisia, eivätkä miehet käytä hormonaalista ehkäisyä, jotka saattavat selittää syitä parisuhde- ja perheongelmiin.

        Psykoanalyytikko Elina Mäenpää-Reenkola on tutkinut naisten käyttäytymistä.

        Lue lisää tutkimuksesta Mtv3 Helmessä.

        http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/392349
        -------------

        Nainen on. Niin mieskin on. Mystiikkaan ei voi aina liittää vihaa. Ei voi yleistää. On naisia jotka ei juorua ( ku sopivasti pestiken kans ja silloinki pikkijutuista), ei vihaa (kuin hetken ja uskoo että kyllä se Luoja kitkee väärintekijät), ei kosta, kun on liian hyväntahtoinen. Salaperäisyys voi naisessa olla osa seksuaalisuutta.. hyvää sellaista.Naiseus on energiaa. Siksi nainen pärjää ilman miestäkin tuulissa ja myrskyissä. Miehet... mä ainakin ihailen sitä uhrautuvuutta, ritarillisuutta ja sitä herkkyyttä mitä miehissä on. Naisissa sitä ei ole.


    • Mummeli vaan

      Aloittajalle: Minun ei näin vanhana varmaan pitäisi tällaisille palstoille kirjoitella, mutta sanonpa mummona ja kohta 40 vuotta naimisissa olleena, että mun mies ei ole koskaan sanonut mulle, että rakastaa, minua. Olen sitä odottanut, koska herkille naisille se lause olisi ihana. Mieheni rakastaakin vain teoilla.
      Siunausta todellista rakkautta etsiville!

      • sama täällä

        sinulle mummeli, ole hyvilläsi että miehesi osoittaa sen hyvillä teoilla, mitäs sitten jos teot olisi kaikkea muuta, pettämistä,henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja jokapäivä valehtelee muka sinua rakastavansa. Jos se sinua niin vaivaa, kysy piruuttas siltä mieheltäs, vieläkö rakastat minua.


      • 6+3

        Ja ne vaimot, joidenka miehet rakastaa teoilla, kaipaavat sitä sanomista!


      • sulle6+3
        6+3 kirjoitti:

        Ja ne vaimot, joidenka miehet rakastaa teoilla, kaipaavat sitä sanomista!

        on se kumma ,että pitää aina tolkuttaa kuinka minä sua rakastan,luulisi sen jo näkevän toisen käyttäytymisestäkin jos toinen oikeasti rakastaa, vai onko naisen ajatusmaailma tyhjänpäiväisten sanojen täyttämä, jotka häntä ruokkii jatkuvasti, mutta ei onneksi lihota


    • semmoinen tapaus

      noita rakkaudentunnustuksia nyt kuulee jatkuvasti..jos jokaisen ottais tosissaan paljon muuta ehtiskään. kun se oikea sanoo, niin silloin tapahtuu..muiden kohdalla huishais :)

    • Mielitekojasi

      Ihka itseesi saat katseesi kääntää. Turha osoittaa toista osapuolta "vaikeudesta". Mielesi tekee elämäsi vaikeaksi. Sielu on eri juttu.

    • maija poppanen

      Koska meillä on jotain mitä miehillä ei ole ;P

    • "

      Se ei ole vaikeutta vaan sitä kutsutaan tässä tapauksessa viettelyksi. Ja sinähän pidät siitä.

      • Niin pidän

        t. ap

        kunhan ihmettelin ääneen :-)


      • viettelystä turisee

        Naisena uskallan sanoa, että viettely ei ole suun suipistelua ja nauramista. Viettelyn pitäis olla jotain aistillisempaa, herkkää, joskus eläimellistä kiihkoa.


      • testi

        Voi se rakas jäädä saamatta, jos rakkaasi tututkin onnistuvat siinä odotellessa viettelemään sinut.


      • --------------------
        testi kirjoitti:

        Voi se rakas jäädä saamatta, jos rakkaasi tututkin onnistuvat siinä odotellessa viettelemään sinut.

        Jotkut ämmät ovat aina iskemässä toisten poikakavereita. Se mies kannattaa ottaa joka ei näihin hutsuihin sorru.


    • Meissä ohje-

      -kirjanen on kirjottu ristipistoin kultaisin, kätkettynä sielun sopukoihin. Taitava mies sen löytää voi, aarrearkun sen. Kun sen mies taiten avaa, hän paratiisiin pääsee. Kyl sen huomaa, kun sen löytää...

    • 564687¨åpo

      Tyhmille jotkin asiat ovat vaikeita, esimerkiksi naiset!

    • Naaraidennussija

      Naiset on vaikeita.Se on luonnollinen asia.Luonto on luonut naiset vaikeiksi ettei me miehet kiinnyttäisi liikaa yhteen naaraaseen vaan levitettäis siementä laajemmalle.Kato vaikka monia eläinlajeja.Hedelmöityksen jälkeen naaras ajaa koiraan toisaalle.
      Ihmiset on sen verta erkaantuneet eläinmaailmasta että naiset yrittää usein saada miehiä mukaan pesänrakennuksen.Miehellä ei ole enään mitään virkaa kun nainen on saanut siemenen.Silti ihmisnaaras on sen verta kehittynyt että se yrittää saada koiraalta pesänrakennustarpeita (raha).
      Unohda se akka ja eti uus.Niin se kuuluu tehdä.Sun tapauksessa naaras on huomannut ettei tule hyötymään sinusta milläänlailla.Älä jää tuleen makaamaan.Sitten kun löydäty uuden niin tämä kyseinen akka tulee varmasti yrittämään lähentelyä.Unohda se ja keskity uuteen.Kuuluu naaaraiden kilpailuviettiin.

      • --------------

        Totta. Jotkut ämmät ovat aina iskemässä toisten poikakavereita. Se mies kannattaa ottaa joka ei näihin hutsuihin sorru.


      • vain järki seisoo...

        entäs se kupeidesi hedelmä? siksikö suomessa on niin paljon hylättyjä lapsia jotka joutuvat elämään ilman isää tai perhettä. tällä tasolla kun järki seisoo.niin luoja varjele kaikkia naisia kaltaiseltasi ja ainakin niin, että yhtään onnetonta lasta et pysty siittämään....


      • pfffft

        Niin just. Kaikki vaan yritetään hyötyä toisistamme. T. Narsisti


      • 15+13

        Unohdit, että ihmiset ei oo eläimii.


    • minua ärsyttää

      tämä ihmistä eläimiin vertaaminen. Pitäisi sen jo tajuta, että ihminen etsii kumppania loppuiäkseen kaikkiin tarpeisiinsa. Nainen ei halua pelkkää siittäjää ja elättäjää, eikä mieskään sellainen halua olla, vaan yhdessä halutaan elää koko elämänkaari kiintyneenä toisiinsa vanhuuteen ja kuolemaan asti. Kukasta kukkaan hyppijät ovat niitä pelkkiä nautinnonhakuisia narsisteja, jotka eivät pysty kiintymään ja sitoutumaan loppuiäkseen vaan haluavat aina valloittaa ja tällä tuntea itsensä vastustamattomaksi. Ikuisia lapsia, jotka haluavat huomiota ja leikkiä, mutta ei rakastaa aikuisen oikeasti.

    • nainen kans

      Jos ei teillä ole edes mitään sutinaa ollut ? Tuollaista lausetta ei pidä mennä sanomaan tuntemattomalle eikä edes työkaverille, jos ei ole ollut vuosia kestävää molemminpuolista sutinaa.

      Jos sillä naisella ole tunteita sua kohtaan ? Etsi uusi nainen, sellainen, joka ei naura tuollaisille, mutta älä sillekään mene heti tuollaista sanomaan. Kukaan nainen ei arvosta sellaista, joka sanoo nuo sanat suunnilleen kenelle vaan missä vaan, milloin vaan ja ilman mitään molemminpuolista sutinaa.

      Unohda se nainen, jos sillä ei ole mitään fiboja sua kohtaan.

    • big chees

      minun mielestä, ensinnäkin naiset ovat kivoja olentoja jotka täällä maan päällä liihottavat.jos miehellä on hyvä itsetunto niin olen huomannut ,että se saa naiset kiinnostumaan.olen samaa mieltä liika vakavuus ajaa toisen nurkkaan,ainakin itse tunnen niin.on ollut aina onni kun ollut fiksuja naisia elämässäni.itse olen kaikki mokaillut.mutta elämä on kivaa

      • ihmettelen vaan

        mitä he sinussa näkevät, jos älykkyytesi on tuon tasoista, etkä kirjoittaakaan osaa. Sinun täytyy olla joko tosi hyvännäköinen, että naiset lankeavat ansaasi, mutta pettyvät kun huomaavat, että oletkin tyhjäpäinen narsisti, jolle naiset ovat vain huvia. Kuka nainen ei jaksa silti tyhjäpäisen pintaliitäjän kanssa kauaa.


    • rakastan sinua

      on sellainen sana, että sen sanomiseen tosiaan tarvitaan jo toisen läpikotaista tuntemista niin hyvässä kuin pahassa ja olla varma, että se rakkaus todella on kestävää, koska hyväksyy toisen juuri sellaisenaan, ja se tunne on niin syvää että tuntuu, ettei ilman toista pysty elämään.

      • ::)

        Kaunis. Yhdellä lauseella sanottu. Taitava. :)


      • miehille riittää
        ::) kirjoitti:

        Kaunis. Yhdellä lauseella sanottu. Taitava. :)

        tosiaan naisen pelkkä kauneus se on tullut todistettua jo moneen kertaan.


    • mirtsa

      Minä rakastan sinua on monesti pelkkää sanahelinää,minä naisena arvostan enemmän tekoja.

    • lop098

      Samaa vois kysyä Teiltä miehiltä Miks te MIEHET olette niin vaikeita!? Ette ymmärrä naista !!

      • mirtsa

        johtuu varmaan siitä että miehillä on putkiaivot


      • jallufani.

        Ei kaikki ole. Toiset tajuaa kylvää siemenet ja lähteä menemään, kun homma on hoidettu.


    • Ehkä etenit liian nopeasti ja nainen ei tiedä miten päin olisi.

    • aitous on in

      Ei kai sitä niitä rakkauven tunnustuksia heitellä ilmaan ko saippuakuplia? Rakkauden alennusmyyntiä ja ajattelemattomuutta. Säästä hyvä mies ne sanat sille ihan oikealle rakkauvelle, tunnistat sen kyllä. Hyvää kannattaa oottaa ja alennusmyynteihin ei kannata turvautua. Jos et satu tietämään niin naisilla on kuues aisti ja ne näkkee totuuden. Tyhjät törinät pois ja aitoutta kehiin niin jo lähtee....

    • koeta kestää

      ei naiset ole vaikeita. eivätkä miehetkään ole. kyseinen nainen ei jostain syystä ole kehittynyt tasapainoiseksi, joten anna olla ja etsi aikuinen ihminen, jonka tunne-elämä ei ole jäänyt teini-ikäisen tasolle.

    • sinkku tahtomattaan

      Oletko varma, että nainen ymmärsi sinun olevan tosissasi? Häkeltyä voi pienemmästäkin ja sanattomat eleet tulkitaan yleensä aina väärin. Kannattaa kysyä suoraan. Toiset saavat pueripulin hämmennyksessä ollessaan ja toiset se vetää mykäksi, jonkun mielest kumpikaan ei ole "normaalia". Ihmisestä saa sevlää vain tutustumalla :)

    • höpö

      miksi olla vaikea, kun voi pienellä vaivalla olla täysin mahdoton:DDD

    • nainen <3

      Aloittajalle...muuhun en osaa sanoa, mutta siinä oot oikeessa että jotkut meistä naisista on todella vaikeita (useimmat kaiketi)! Toivottavasti sä vielä tapaat sen helmen meidän joukostamme, sen joka arvostaa rakkauttasi eikä polje sitä maahan. Ei joka naiselle kannata rakkauttaan antaakkaan

    • hymytyttö

      Rakkaus on vakava asia.
      Mut jos mie ihailen jotain ihmistä tai oon sen ulkonäköön tai olemukseen tykästynyt, niin en jätä sanomatta. Aluks riittää, että sanoo vaikka, että:
      -ootpa kaunis!!!
      tai
      -siut mie haluaisin!!
      Ja jos nainen on reilu, niin se sanoo kyl siulle, että" Kiitos! Mistäs sullekin saatas kaunokainen" tai että "toivottavasti saat jonkun!" - mut jos se vaan mykkänä suikistelee ja naureskelee, niin saattaapi olla, että ajatukset sillä myllää ja se miettii kovasti mielessään ja tarkkailee, että oliskohan siusta sille mieheksi. Ei toinna elätellä toiveita - vanhan kiinalaisen sananlaskun mukaan: MITÄ VÄHEMMÄN ODOTUKSIA, SITÄ VÄHEMMÄN PETTYMYKSIÄ.
      Mutta mitään kaunista ei koskaan kannata jättää sanomatta, jos on sitä mieltä.

      Onnee matkaan.

    • JamesKovatappi

      Naisten vaikeudesta en nyt osaa sanoa mitään varmasti, kun laitan kiertoon ku käy rasittamaan, mut se täytyy mainita että erektio-häiriö on pelkkää lääkefirmojen propagandaa, ja sellaista ei oikeasti ole. On vaan liian rumia, läskejä ja kuvottavia akkoja.

      • Yks totuus

        on se, että miehillä ei seiso siksi kun niillä iskee paniikki naisen kuin naisen edessä. Tänä päivänä kato naiset on tietoisia seksuaalisuudestaan... ne on aika kovia tietämään mikä tekee kutaa ja mikä ei ja ne kyllä' sen kertoo. Siksi miehet ja herttaiset pikkiriikkiset menee jumiin. Siis miesten aivot menee jumiin.. sieltä se ereektio lähtee. Teitin poikien tarttee olla enempi herkkiksii ja puhuu nainen pyörryksisin, siiten se on helppo naki. Ei tarte ottaa sinisä pillereitä.


      • mel gibson
        Yks totuus kirjoitti:

        on se, että miehillä ei seiso siksi kun niillä iskee paniikki naisen kuin naisen edessä. Tänä päivänä kato naiset on tietoisia seksuaalisuudestaan... ne on aika kovia tietämään mikä tekee kutaa ja mikä ei ja ne kyllä' sen kertoo. Siksi miehet ja herttaiset pikkiriikkiset menee jumiin. Siis miesten aivot menee jumiin.. sieltä se ereektio lähtee. Teitin poikien tarttee olla enempi herkkiksii ja puhuu nainen pyörryksisin, siiten se on helppo naki. Ei tarte ottaa sinisä pillereitä.

        just joo,tämänpäivän naiset ovat tietosia? Jostain jenkki sarjasta
        kopioitu? häh.


      • Ei kun suoraan
        mel gibson kirjoitti:

        just joo,tämänpäivän naiset ovat tietosia? Jostain jenkki sarjasta
        kopioitu? häh.

        Oikeasta elämästä. Meidän makuuhuoneesta.. heh heh.


      • mirtsa
        Yks totuus kirjoitti:

        on se, että miehillä ei seiso siksi kun niillä iskee paniikki naisen kuin naisen edessä. Tänä päivänä kato naiset on tietoisia seksuaalisuudestaan... ne on aika kovia tietämään mikä tekee kutaa ja mikä ei ja ne kyllä' sen kertoo. Siksi miehet ja herttaiset pikkiriikkiset menee jumiin. Siis miesten aivot menee jumiin.. sieltä se ereektio lähtee. Teitin poikien tarttee olla enempi herkkiksii ja puhuu nainen pyörryksisin, siiten se on helppo naki. Ei tarte ottaa sinisä pillereitä.

        mua onneksi ei saa puheilla pyörryksiin,nykynaiset tietää mitä tahtoo myös seksistä.


      • toenperrääkö?
        mirtsa kirjoitti:

        mua onneksi ei saa puheilla pyörryksiin,nykynaiset tietää mitä tahtoo myös seksistä.

        n*****ko sinut saa pyörryksiin,olis kiva kokeilla


    • 26

      Miksi miehet ovat niin tyhmiä ja putkiaivoisia, ainakin jussin alla?

    • yksi vaan jätetty

      rakkaus on vakava asia eikä sillä sais lekkiä kuten minullekin kävi rakastin koko sydämestä häntä olin valms vaikka antamaan sydämmen hänelle vaan eräänä päivänä hän ilmoitti se vaan on loppu eikä hän syytäkään sanonnu

    • Aviomiesxx

      Kyllä jotkut naiset ovat tosivaikeita. Aina vaan loukkaantuvat ja mököttävät pieneistäkin asioista, joista voidaan selvitä huumorilla ja keksustelulla.
      On se niin vaikeaa. Kyllä tämä yhteiselo ottaa tosivoimille. En ikinä olisi uskonut että tällaista on.

    • 32433232

      Naiset suhtautuu tuollaisiin tunnustuksiin hyvällä jos tilanne on molemminpuolinen.

      Jos taas tilanne ei ole molemminpuolinen niin suhtautuminen sinuun voi muuttua täysin. Tuo voi koskea isompaakin piiriä jos nainen juoruaa tilanteesta eteenpäin.

      • 34343433

        Miehen heikkouksiin käydään armotta kiinni niin miesten kuin naistenkin toimesta.

        Sen takia tuollaiset tunnustukset voivat olla vaarallisiakin....


    • syystuuli69

      voihan se olla niinkin, että tää nainen vaan säikähti sun rakkaudentunnustusta ja nyt hän käyttäytyy kuin pitäisi sinua pelinappulana. Ehkä alkuun olisit voinut kertoa että tykkäät hänestä TODELLA paljon ja haluat edelleen tavata jne.jne.

    • kaverin suusta

      Kauneinta mitä mä oon kuullut, kerran kaveri sanoi, että mitä me tehdään sun ulkonäön kanssa kun oltiin raflaan menossa, sanoin miten niin ? Hän vastasi, sä oot niin kaunis, että miehet pyörii heti ympärillä

      • hän kannusti ja tark

        jatkoa tää on lapsuuden ystävä, en oo sen jälkeen muilta naisilta kuullukaan mitään kaunista


    • nuttujuttu

      ei kaikki naiset ole samanlaisia.. ja suhteet pitäs alottaa pikkuhiljaa tutustumalla..ja treffailemalla jne.. rakkaudentunnustus sitten vasta... mä olen ite suorasukainen ja easy going tyyppi, kai mussakin on "vaikeuksia" jonkun miehen mukaan mutta suurimmaksi osaksi otan elämään easy touch.. Tsemppiä sulle äläkä anna tämän takapakin masentaa... naisia on yhtä monta erilaista kuin miehiäkin..
      t:s

    • laila-m

      onko semmonen oikeaa rakkautta,jota viestissä laitetaan,vaikka ei olla nähtykkään vielää??panee vähän mietittymään!!!!!siis puhelimessa..

      • Mysteerinen nainen.

      • Niin olen tiennyt
        Mysteerinen nainen. kirjoitti:

        Selittämättömiä oireita on naisilla kuusi kertaa enemmän, kuin miehillä

        Juha T Karvosen tutkimus luettavissa Rturun Sanomissa 14.3.2011.

        http://www.ts.fi/teemat/terveys/204420/Selittamattomat oireet ovat yleinen syy laakarikayntiin
        ----------

        ton jo kauan, mutta kun en ole dosentti en lääkäri, niin mua ei uskota. Mulla on ns kyky. Mä näen ihmisten kehoa, liikkeitä, ilmeita jne seuraamalla kuka saa rakkautta ja kuka on ilman. Näen myös paljon muutakin.. kyllä suomalaiset ovat niin onnetonta kansaa. Tosisasiassa naiset jotka saa niitä o:lla alkavia juttuja päivittäin voivat hyvin. Sen näkee päällepäin naisista, lantion liikkeistä jolla on kyky saada oravia tarpeeksi. Rento liikkuminen kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Jos nainen niin sanotusti tanssii kävellessä, se saa ja paljon oravia, ja sillä naisella saattaa olla kyky saada niitä oravia muullakin tavalla, jos sattuu oikeankokoinen ja taitava mies kehiin.
        Joskus tekis mieli jollekin naikkoselle sanoa, kun vaivoistaan valittaa, että hei nainen mene vaikka sormeilee ja ole hiljaa. Kattokaapa naisia kasvoihin, seuratkaapa... jos naisella on ikää jo päälle ja on 30 v ryppyjä naamassa, niin se kertoo siitä, että se ei saa tarpeeks oravia. Tosi on! T: siloposki


      • Sitten jatkoa tohon
        Niin olen tiennyt kirjoitti:

        ton jo kauan, mutta kun en ole dosentti en lääkäri, niin mua ei uskota. Mulla on ns kyky. Mä näen ihmisten kehoa, liikkeitä, ilmeita jne seuraamalla kuka saa rakkautta ja kuka on ilman. Näen myös paljon muutakin.. kyllä suomalaiset ovat niin onnetonta kansaa. Tosisasiassa naiset jotka saa niitä o:lla alkavia juttuja päivittäin voivat hyvin. Sen näkee päällepäin naisista, lantion liikkeistä jolla on kyky saada oravia tarpeeksi. Rento liikkuminen kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Jos nainen niin sanotusti tanssii kävellessä, se saa ja paljon oravia, ja sillä naisella saattaa olla kyky saada niitä oravia muullakin tavalla, jos sattuu oikeankokoinen ja taitava mies kehiin.
        Joskus tekis mieli jollekin naikkoselle sanoa, kun vaivoistaan valittaa, että hei nainen mene vaikka sormeilee ja ole hiljaa. Kattokaapa naisia kasvoihin, seuratkaapa... jos naisella on ikää jo päälle ja on 30 v ryppyjä naamassa, niin se kertoo siitä, että se ei saa tarpeeks oravia. Tosi on! T: siloposki

        edelliseen. Miehistä näkee kellä on erektiohäiriö ja kuka on tyytymätön petielämään kumppaninsa kanssa. Näen myös kuka on todellinen rakastaja, mutta se onneton ei ehkä itse sitä tajua, kun kohdalle ei ole osunut oikea nainen. On ihan surullista nähdä, että joissain ns hienoissa perheissä mies ei saa tarpeeksi... mies voi olla komea, oikea urho, mutta muija sattuu olee väärä. Eikä mene kauaa kun miehellä on sitten eturauhasvaivaa... orava päivässä, ainakin pitää ne vaivat loitolla.


      • älykaapiöt!
        Niin olen tiennyt kirjoitti:

        ton jo kauan, mutta kun en ole dosentti en lääkäri, niin mua ei uskota. Mulla on ns kyky. Mä näen ihmisten kehoa, liikkeitä, ilmeita jne seuraamalla kuka saa rakkautta ja kuka on ilman. Näen myös paljon muutakin.. kyllä suomalaiset ovat niin onnetonta kansaa. Tosisasiassa naiset jotka saa niitä o:lla alkavia juttuja päivittäin voivat hyvin. Sen näkee päällepäin naisista, lantion liikkeistä jolla on kyky saada oravia tarpeeksi. Rento liikkuminen kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Jos nainen niin sanotusti tanssii kävellessä, se saa ja paljon oravia, ja sillä naisella saattaa olla kyky saada niitä oravia muullakin tavalla, jos sattuu oikeankokoinen ja taitava mies kehiin.
        Joskus tekis mieli jollekin naikkoselle sanoa, kun vaivoistaan valittaa, että hei nainen mene vaikka sormeilee ja ole hiljaa. Kattokaapa naisia kasvoihin, seuratkaapa... jos naisella on ikää jo päälle ja on 30 v ryppyjä naamassa, niin se kertoo siitä, että se ei saa tarpeeks oravia. Tosi on! T: siloposki

        XD orava = rakkaus.

        seksi ja oravat on elämän tarkoitus.

        Terv. Kierkegaard


      • Lyhyestä virsi
        älykaapiöt! kirjoitti:

        XD orava = rakkaus.

        seksi ja oravat on elämän tarkoitus.

        Terv. Kierkegaard

        kaunis! Kippis sulle!


    • On sitä " rakkautta ensi silmäyksellä" olemasa - mutta ehkä vain kerran elämässä sitä aitoa ja oikeaa, kaikki muu voi olla enemmänkin puhtaasti ihastumista esim. ulkoiseen olemukseen tms. joka ei ole kestävää, jos muutoin kemiat ei kohtaa. Joillakin se ei osu kohdalle koskaan. Monilla on nykyään aivan liian kiire vain suorittaa, eikä se jätä tilaa aidolle asialle - monet ihmiset eivät nykyään enää uskalla antautua asioille, heittävät kapuloita rattaisiin ja ehkä pelästyvätkin, etenkin jos on jo huonoja kokemuksia, hankala avioliitto, ero yms. Itse pidän siitä että ihminen osaa näyttää mitä tuntee. Niin teoin kuin sanoin.

      • harrastaja9

        niin, miten ihmeessä ihminen voi RAKASTUA ensisilmäyksellä. Eiköhän se ole vain ihastumista. Ensin ihastutaan, tutustutaan ja sitten ehkä rakastutaan tai sitten huomataan että oho ei se ollutkaan sitä miltä näytti. itse olin tuntenut ukkoni puoli vuotta ennekuin alettiin edes seurustelemaan, ja useimmat ystävistänikin ovat valinneet ukkonsa kaveriporukoista, aina joku on jonkun kaveri..kun on pyöritty samoissa porukoissa ja harrastuksissa niin ihmisten ystävyys on vahvistunut ja muuttunut rakkaudeksi. Sanoisin että baareista ei kannata lähteä eukkoa etsimään. kannattaa hankkia joku harrastus jossa voi ehkä tavata sen elämän naisen, tais siis kumppanin yleensä... Hyviä harrastuksia kumppanin löytymiseen on tanssikurssit, harrastajateatterit, SPR ym. vapaaehtoistyö, saattaapa se kumppani löytyä urheilunkin kautta... Ainakin sitten on jokin yksi yhteinen asia elämässä. Onhan niitä työpaikkaromanssejakin, mutta sitä pidän kyllä vähän vaarallsiena pelinä, ainakin jatkossa sitten, en tiedä haluaisinko itse olla kumppanin kanssa samalla työpaikalla.


    • huuhaasanoja

      Lapselliseen tapaukseen törmäsit. On se kyllä niinkin että jos mies höpisee rakkaudesta aika pian niin sellainen fiilis saattaa tulla että tuo se yrittää pöksyihin. Tapahtunut mulle ja sitä se tosiaan oli, mies piti helppona ja yritti lepertelemällä saada mut kaadettua. Parasta säästää niitä sanoja. Pyydä tyttöä vaikka ensin jonnekin, tapaile rauhassa alussa... tyttö kyllä näkee sun käytöksestä, mikä on tilanne! Ja sano tytölle jos hän on mielestäsi kaunis!

      Kultainen olet kun menit sanomaan, eikä tarvi ainakaan katua mitään. Katuisit ehkä jos et olisi mitään sanonut koskaan, ainakaan ei tarvinnut jäädä epätietoisuuteen :)

    • riippumaton4ever

      Niin saat tietysty tuntea ihan mitä vaan mutta itse olen nainen ja monilta kuullut noi sanat ihan aidosti sydämstä vuodatettuna, kiva että on rakastettu mutta kyllä se välillä pistää naurattamaan. Tykkääminen ja rakkaus on kuitenkin aivan eri asioita ja monilla ei ole hajuakaan mitä rakkaus todella on.

    • yksin vaan jätetty

      en tiedä miten käy seuraavan kerran minut on opetettu lapsesta asti sanomaan miten asiat on hän suorastaan veti ensin jalat alta se oli minun osalta suorastaan rakkautta ensi silmäyksellä kumpa se oikea tulisi edes joskus eikä tarttis taas jäädä jätetyksi nuin onneksi minulla on suuri sydän joka kestää vaikeudet ja minulla on onneksi paljon ystäviä jotka antavat voimaa kestää eteen päin

    • Sinkku-Hämeestä

      Sanoisin naisena ettei kannata sanoa sellaista mitä ei ihan oikeesti ajattele, saotaan vain lörpöttely mielessä. Mies joaka sykähdyttää oikeesti ja se että seon MIES - isolla kirjaimella ,eikä mikään hielle ja lialle haiseva,hampaat hoitamatta, hengityshaisee jo monen metrinpäähän. Ei varmaan naista kiinnosta. Hoitakaa ja peskää itsenne, kun menetten yleiselle paikalle. Iso kaljamahakaan ei kiinnosta. Että silleen vaan !

    • irsku

      Et sä ole pelinappulaa, nainen kelle sä sanoit se on pelinappula etsi semmosen naisen joka tulee onnellisesti sun sanojen jälkeen.Se on SINUN nainen.

      • keskikesägirl

        ei ne sanat vaan teot ja se miten itsensä kantaa. Sille myös elämä antaa....


    • yksi vaan jätetty

      no ei kannate minunkaan valittaa onhan tietenki minussakin vikaa en sitä kielläkään ujous on varmasti suurin minun osalta koska olen täältä pohjois -suomesta pieneltä paikka kunnalta asiat tuon kyllä julki mutta olen huono oleilemaan kapakoissa ja baareissa koska en käytä alkoholia yhtään siellä tunnen itseni ahdistuneeksi kiitos näistä asioista saa keskustella näin se helpotaa kummasti että en oo yksin että on kohtalon kavereita miehiä ja naisia

    • Suomalainen nainen on nykyään niin itsekäs ja omahyväinen. Se on kiinnostunut kaikesta muusta kuin kunnon naisen elämästä ja perheestä. Nostan hattua kaikille äideille ja naisille jotka elivät ennen heitä. Ne sentään pitivät puolensa ja kantoivat perhettä ja pitivät yhtä liitoissa. Nykyajan akat ovat täynnä feministi propagandaa. No 30vuoden päästä meillä on liuta vanhoja piikoja jotka syö masennus lääkkeitä ja ovat kateellisia kunnon naisille.

      MIes on todellakin hukassa tässä nyky maailmassa. Miehen paikan on vieny yhteiskunta. Miestä kaivataan vaan seksi leluksi mutta ei isäksi. Ennen oli häpiä jos oli aviottomia lapsia. Nykyään horoilla voi olla useampikin ja eri miehille. Sairasta...

    • Jaa

      Pah, eipä kuule kiinnosta nuo kiihkofeministien sanomiset. Toki tasa-arvon kannattaja olen, mutta liika on liikaa. Samoin tuo miesten höyryäminen miten ovat hukassa. Pitäkää ihmiset oikeuksistanne puolta, niin miehet kuin naisetkin. Älkää alistuko kynnysmatoiksi. Olkaa ihmisiä toisillenne. Hoidin lapseni kouluikään kotona. Minulle se oli itsestäänselvyys ja oma valinta. Hienoa aikaa ja nyt nautin puolestaan työelämästä. Naisena pidän kotihommista, mutten karta myöskään miehisemmistä duuneista. Tässäkin arvostan sitä, että hommat jaetaan fifti-fifti reilusti. Äh, liian mustavalkoista ja yleistävää mielestäni ed.kirjoittajan kommentti.

      • leelooo

        Toi on totta! Suomessa ei todellisuudessa edes ole niin paljoa näitä miesten kuvittelemia "itsekkäitä ja omahyväisiä" narttuja, jotka riekkuvat vain seksin perässä ja puunaavat itseään. Sitä on sitten katseltu vain baarien ja yökerhojen pissistarjontaa jos luulee, että kaikki naiset tuolla ulkona ovat sellaisia. :)Ja yleensä juuri ujommat miehet pitävät naisia ylimielisinä ja monimutkaisina olentoina koska eivät uskalla lähestyä, tai ovat saaneet joskus pakit joltakin pakkelinaamalta.


        Mikä ensinnäkin määrittelee sen, millainen on kunnon nainen tai mies on jokaisen pään sisällä oleva subjektiivinen, omiin toiveisiin ja ihanteisiin perustuva käsite.

        Itse en ainakaan pidä itseäni mitenkään monimutkaisena. Kyllä meitä naisia ohjaa ihan samat motiivit elämässä kuin miehiäkin: tarve tulla hyväksytyksi ja tarve toteuttaa unelmiaan. Ja jokainen ilmaisee itseään eri tavalla, eli koskaan ei kannata yleistää.
        Itse viihdyn paremmin miespuolisten ystävieni seurassa koska siellä on vähemmän draamaa. Tosin pätemistä ja isottelua saattaa ilmetä sitäkin enemmän. Onhan se niin että laumassa ne sukupuolten väliset erot huomaa parhaiten. Usein myös vallitsevat käyttäytymisnormit eli se mikä on sopivaa kummmankin sukupuolen käytökselle ja esim. mediasta saadut mies- ja naismallit lisäävät stereotypoita.


    • piitu

      Ottaisin tuon kohteliaisuutena. Meitä naisia ja miehiä on vaan niin moneen lähtöön, kukin ottaa asiat niin ja näin. Ehkäpä ihastuksesi meni hämilleen kunnian osoituksesta tai sitten hän ei ole samalla aaltopituudella, kuin itse olet. Toivon kuitenkin elämällesi kaikkea hyvää. Miehet niin kuin naisetkaan eivät ole mitään peilinappuloita. :)

    • Minä arvostan sitä

      edelleenkin (herkkä, tunteellinen, vahva ja älykäs) sitä, että nainen saa olla nainen.

      Ja että mies on mies,toimija, mutta tunteellinen ja herkkä. Huolehtii itsestään ja perheestään.

      Nainen on miehelle nainen ja rakas. Ei äiti.
      Mies on naiselle mies ja rakas. Turva. Ei isä.

    • lovechild

      Rakkaushan on huume, alun huuma kun toiseen rakastutaan, ei huomata toisen virheitä, vaa koetaan nekin vaan huuman kautta.

    • Jussi333

      Ilmainen pillu on maailman kallein pillu kun realistisesti ajatellaan, itse siirryin maksullisiin jo hyvän matkaa sitten -tai voisiko sanoa maksullisiin kun YYA on toiminut jo vuosikymmenen mutta kuitenkin, molemmat saa ja antaa sen jälkeen lämmin halaus ja ovi kiinni. Nykyajan naiset ovat liian kranttuja, miehen pitäis olla yhtäaikaa sekä renttu ja herrasmies ja moinen yhtälö lie mahdoton. Sen verran itsestäni että olen tuo jälkimmäinen mutta se kon ei kelvannut niin hallelujaa olkoon...

    • Sinä Jusssi

      et tule koskaan saamaan itsellesi oikeaa rakkautta. Ainakaan naisesta.

      Ikävää. :(

    • Jos joku

      lähes tuntematon kertoisi minua rakastavansa, aika varmasti antaisi itsestään kuvan epätasapainoisena tai pinnallisena henkilönä.
      Jos ensimmäinen vaihtoehto, eli tuuliviiri, rakkaus kaikkoaa yhtä nopeasti kuin saapuikin.
      Jos pinnallinen, ei välttämättä pidäkään luonteenpiirteistäni, ja saattaa kaikota silloinkin, kun näkee toisen aamulla silmät sikkurassa ja tukka sekaisin.

      Luonteenpiirteet kuitenkin ovat niitä tärkeimpiä asioita, jotka ihmisen arvottavat.
      On aina mukavaa, jos joku huomaa luontaisia lahjojani, tai vielä parempi, jos huomaa kuinka olen jotain asiaa opiskellut, ja siinä kehittynyt ja onnistunut.

      Onko vaikeaa?
      Ne vaan kertovat syvällisemmästä -ja mahdollisesti pitkäaikaisemmasta- kiinnostuksesta kuin se, että on kivat t*ssit ja p*eppu.
      Monella muullakin on.
      Naiselle ainakin usein on tärkeintä se kokonainen paketti, ei m*lkku.
      Se, miltä toinen saa olon tuntumaan, onko rakastettu, omana itsenään.

    • yksin vaan jätetty

      hän on minun silmissä aina iso N JA tulee olemaan paikka sydämessä vaikka tapahtui nuin miten tapahtui harvoin sattuu kohdalle sellainen en oo katkera

    • tykkään..rakastan

      vai sanoit sinä, että RAKASTAT! rakasta edelleenkin! rakasta myös sitä, joka sinua peilistä aamulla katsoo ..sano sille joka aamu, että RAKASTAN SINUA .. pian alkaa tapahtua - ihmeitä, joista voi vain iloita, sillä omalla olemuksellasi vedät puoleesi sitä, mitä eniten kaipaat .. niin ne kaipaa muutkin :)

    • Jokapäiväisiä sanoja "rakastan sinua" riippuu tilanteesta missä ja milloin nitä käytetään Jos pidän toisesta, sanon ne mielelläni, mielummin kun tykkään sinusta. Tai olet rakas, jos ihminen on tärkeä. Eihän niitä kuitenkaan ihan tuntemattomille viljellä. Jospa tämä nainen ei ole ennen kuullut sanoja ja luuli kenties hyväksi vitsiksi. Eikö elämä ole joskus peliä??

    • älä tollasista nauramisista välitä!
      jatka samaan malliin. aina pitää taaplata tyylillään:)

      itse ainakin arvostan sitä, jos muhun rakastutaan ja se vielä kerrotaan:) mahtavaa!!!

      mielelläni itsekin sellaista kertoisin, haluan vaan ensin pohtia onko asia niin, että varmasti rakastan...

    • yksi vaan jätetty

      päivä kerralaan menee tekee nyt pitkää työ päivää eiköhän se joskus unohdu noin 10v sisällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe