Jäi kyllä todella jännään paikkaan salkkarit ennen kesätaukoa...
- Ajettiin pahan näköinen kolari, varmana käy kuten Kentaurin räjähdyksessä, todelliset katastrofin ainekset, mutta selvitään lähes säikähdyksellä.
- Elias ja Lari nuoleskeli, so nuoleskeleehan sarjassa muutkin koko ajan
- Isabella otettiin kiinni Marian yliajosta, eihän se vasta olekaan kuin neljäs kerta kun sarjassa on salaa nauhoitettu tunnustus
- Kalle tuli takas sarjaan, onhan siihen palannut muutkin, Ismo, Kari, Jenni, Katja, Elina ja keitä näitä nyt onkaan ollut
Eli eipä siis juuri mitään shokeeraavaa tapahtunut kauden päätösjaksossa, joten tuskin kukaan jää odottamaan tulevia jaksoja.
Ja jotenkin hauskaa on myös se, että miten moni asia jätettiin "kesken"
Olipas jännä päätösjakso salkkareissa
10
97
Vastaukset
- jhbfdgsdh
Väärä palsta, Oikea on TV-SARJAT > SALATUT ELÄMÄT
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3332- 87k
"Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."
Eikös tuo digitaalisena lähetyksenä tullut???? - hzvsjfvd
87k kirjoitti:
"Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."
Eikös tuo digitaalisena lähetyksenä tullut????Fiksut älyävät laittaa kirjoituksensa niille tarkoitetulle palstalle. Täällä on tv-sarjoille sarjakohtaisia palstoja ja yleinen niille sarjoille, joilla ei ole omaa palstaa. Täällä on dokumentit-palsta, piirretyt-palsta, lisäksi on elokuville hiukan eri paikassa.
Joo, lukee siinä "ohjelmista". Sillä tarkoitetaan yleisen tason keskustelua ja sellaista, jolle ei ole muuta sopivaa palstaa.
Muista netiketti.
http://www.internetopas.com/netiketti/ - 87k
hzvsjfvd kirjoitti:
Fiksut älyävät laittaa kirjoituksensa niille tarkoitetulle palstalle. Täällä on tv-sarjoille sarjakohtaisia palstoja ja yleinen niille sarjoille, joilla ei ole omaa palstaa. Täällä on dokumentit-palsta, piirretyt-palsta, lisäksi on elokuville hiukan eri paikassa.
Joo, lukee siinä "ohjelmista". Sillä tarkoitetaan yleisen tason keskustelua ja sellaista, jolle ei ole muuta sopivaa palstaa.
Muista netiketti.
http://www.internetopas.com/netiketti/1 Tuleeko salkkarit digi TV:stä
2 Onko kyseessä ohjelma - jhfglyfvliuy
87k kirjoitti:
1 Tuleeko salkkarit digi TV:stä
2 Onko kyseessä ohjelmaKysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:
1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO
2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT
3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.
Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä. - jhfglyfvliuy
jhfglyfvliuy kirjoitti:
Kysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:
1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO
2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT
3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.
Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä.siis selkeitä puutteita
- 87k
jhfglyfvliuy kirjoitti:
Kysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:
1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO
2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT
3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.
Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä."Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."
Tällä palstalla voidaan puhua MYÖS digi tv:n ohjelmista, siis MYÖS - klhxkfgxh
87k kirjoitti:
"Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."
Tällä palstalla voidaan puhua MYÖS digi tv:n ohjelmista, siis MYÖSYmmärryksesi ei näköjään riitä. Turha tästä on enempää yrittää tolkuttaa.
- salkkarit pois ruudu
Sellainen idiootti, joka ylipäätään salkkareita seuraa ei varmasti omaa riittävää älykkyysosamäärää oikean palsta valitsemiseksi. Ja sehän tässä tuli jo todistettua...
- kysyjä
Voisin pitkän rimpsun heittää sarjoja jotka joutas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701