Olipas jännä päätösjakso salkkareissa

87k

Jäi kyllä todella jännään paikkaan salkkarit ennen kesätaukoa...

- Ajettiin pahan näköinen kolari, varmana käy kuten Kentaurin räjähdyksessä, todelliset katastrofin ainekset, mutta selvitään lähes säikähdyksellä.

- Elias ja Lari nuoleskeli, so nuoleskeleehan sarjassa muutkin koko ajan

- Isabella otettiin kiinni Marian yliajosta, eihän se vasta olekaan kuin neljäs kerta kun sarjassa on salaa nauhoitettu tunnustus

- Kalle tuli takas sarjaan, onhan siihen palannut muutkin, Ismo, Kari, Jenni, Katja, Elina ja keitä näitä nyt onkaan ollut

Eli eipä siis juuri mitään shokeeraavaa tapahtunut kauden päätösjaksossa, joten tuskin kukaan jää odottamaan tulevia jaksoja.

Ja jotenkin hauskaa on myös se, että miten moni asia jätettiin "kesken"

10

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhbfdgsdh
      • 87k

        "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."

        Eikös tuo digitaalisena lähetyksenä tullut????


      • hzvsjfvd
        87k kirjoitti:

        "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."

        Eikös tuo digitaalisena lähetyksenä tullut????

        Fiksut älyävät laittaa kirjoituksensa niille tarkoitetulle palstalle. Täällä on tv-sarjoille sarjakohtaisia palstoja ja yleinen niille sarjoille, joilla ei ole omaa palstaa. Täällä on dokumentit-palsta, piirretyt-palsta, lisäksi on elokuville hiukan eri paikassa.

        Joo, lukee siinä "ohjelmista". Sillä tarkoitetaan yleisen tason keskustelua ja sellaista, jolle ei ole muuta sopivaa palstaa.

        Muista netiketti.
        http://www.internetopas.com/netiketti/


      • 87k
        hzvsjfvd kirjoitti:

        Fiksut älyävät laittaa kirjoituksensa niille tarkoitetulle palstalle. Täällä on tv-sarjoille sarjakohtaisia palstoja ja yleinen niille sarjoille, joilla ei ole omaa palstaa. Täällä on dokumentit-palsta, piirretyt-palsta, lisäksi on elokuville hiukan eri paikassa.

        Joo, lukee siinä "ohjelmista". Sillä tarkoitetaan yleisen tason keskustelua ja sellaista, jolle ei ole muuta sopivaa palstaa.

        Muista netiketti.
        http://www.internetopas.com/netiketti/

        1 Tuleeko salkkarit digi TV:stä

        2 Onko kyseessä ohjelma


      • jhfglyfvliuy
        87k kirjoitti:

        1 Tuleeko salkkarit digi TV:stä

        2 Onko kyseessä ohjelma

        Kysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:

        1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO

        2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT

        3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.

        Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä.


      • jhfglyfvliuy
        jhfglyfvliuy kirjoitti:

        Kysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:

        1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO

        2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT

        3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.

        Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä.

        siis selkeitä puutteita


      • 87k
        jhfglyfvliuy kirjoitti:

        Kysymyksesi ovat vääriä. Näin se pitää ajatella:

        1. Onko salkkarit tv-ohjelma? On, valitaan siis TV JA RADIO

        2. Millainen tv.ohjelma se on? Tv-sarja, valitaan siis TV-SARJAT

        3. Löytyykö sarjalle omaa palstaa? Löytyy, valitaan siis SALATUT ELÄMÄT. Muutoin TV-SARJAT.

        Suoli24:n palstakategorioinnissa on loogisia virheitä ja selkeitä putteita, mutta ei silti tarvitse heittäytyä hölmöksi silloin, kun asiassa ei ole epäselvyyttä.

        "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."

        Tällä palstalla voidaan puhua MYÖS digi tv:n ohjelmista, siis MYÖS


      • klhxkfgxh
        87k kirjoitti:

        "Keskustele digi-tv:n lähetyksistä, OHJELMISTA ja digibokseista."

        Tällä palstalla voidaan puhua MYÖS digi tv:n ohjelmista, siis MYÖS

        Ymmärryksesi ei näköjään riitä. Turha tästä on enempää yrittää tolkuttaa.


    • salkkarit pois ruudu

      Sellainen idiootti, joka ylipäätään salkkareita seuraa ei varmasti omaa riittävää älykkyysosamäärää oikean palsta valitsemiseksi. Ja sehän tässä tuli jo todistettua...

      • kysyjä

        Voisin pitkän rimpsun heittää sarjoja jotka joutas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe