Moikka !
Olen 20 vuotias ja raskaus viikkoja on nyt 12 4 ja masu näkyy jo kaikille :)
Olen aina ollut hyvin äidillinen ja valmiina olemaan äiti ja nyt kun kihlattuni kanssa olemme siihen mahdollisuuden saaneet niin alkaa tuntua että nyt kaikki hajoaa käsiin...turhaa kiukuttelua molemmilta ja hermostuneisuutta ja toisen ärsyttämistä :-C
Olemme aina olleet mitä onnellisimpia ja tottakai olemme edelleen mutta tämmöisiä turhia riitoja ja tappeluita ne ahdistaa ja tuntuu että pää hajoaa ja kerran tappelu on mennyt niin pitkälle että sanoin että luovutan ja voin muuttaa muualle koska nyt raskaus aikana en jaksa yhtään kuunnella.
Pyytäisin ihmisiä Tsemppaamaan ja kertoilemaan omia tarinoita KIITOOS :)
Tsemppaajia :) ??
pikkumyynjälkeläinen
1
82
Vastaukset
- näin_sevaanon
Täällä ainakin kiukutellaan jopa siitä, että mitä syödään ja missä syödään. Tai että mitä kanavaa katsotaan tai ostetaanko halpaa vai kallista kahvia :D Johtuu hormoneista, ikävä kyllä :) Ns. "normaali tilanteessa" ei näitä väittelyitä juuri ollutkaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701