Ootteko käynyt? Ostamassa tai myymässä? minkälainen paikka se on?
lastentarvikekirpputori jane kaivokselassa
11
423
Vastaukset
- hyvä paikka on
Olen käynyt ostamassa ja myymässä. Molemmista on vaan hyvää sanottavaa.kannattaa itse käydä katsomassa!
- ystävällistä palvelu
Aika pieni, mutta hyvännäköistä tavaraa ja siistinä pidetty paikka.
- Pro-kirppistelijä
Erinomainen paikka; yksi parhaista lastenkirppiksistä!!! Olen ollut sekä myyjänä että ostajana. Suosittelen lämpimästi!
- Hedexe
Älä mainosta omaa liikettä.Pieni on ei pärjää
- Pro-kirppistelijä
Hedexe kirjoitti:
Älä mainosta omaa liikettä.Pieni on ei pärjää
Ei ole "oma liike". Enkä ole edes kaupallisella alalla, joten en osaa sanoa tuohon pärjäämiseen. Olen ihan tavallinen kotiäiti, joka kiertelee ahkerasti pääkaupunkiseudun kirppiksiä. Ja voin kyllä kokemuksesta suositella Janea! Itse en välitä millainen myyjä kassan takana on, vaan suosikkini ratkeaa tavaratarjonnan mukaan. Ja siihenhän kirppisten pitäjät eivät voi vaikuttaa, millaista tavaraa pöytiin tuodaan tarjolle. Tottakai "paikan henki" syntyy paljolti kirppiksen kassan takaa. Mielestäni monilla paikoilla on siinä parannettavaa! Satuitteko huomaamaan uutisista, että mm. venäläiset turistit valitsevat juuri Suomen matkakohteekseen sen vuoksi, että täällä on hyvä ja ystävällinen palvelu. Eli tottakai myös kirppisten pitäjien palvelualttiudella on merkitystä siihen, tuleeko asiakas uudelleen ja kuinka usein. Myös Piilon myyjä on todella ystävällinen ja mukava.
- hyvä paikka on
Pro-kirppistelijä kirjoitti:
Ei ole "oma liike". Enkä ole edes kaupallisella alalla, joten en osaa sanoa tuohon pärjäämiseen. Olen ihan tavallinen kotiäiti, joka kiertelee ahkerasti pääkaupunkiseudun kirppiksiä. Ja voin kyllä kokemuksesta suositella Janea! Itse en välitä millainen myyjä kassan takana on, vaan suosikkini ratkeaa tavaratarjonnan mukaan. Ja siihenhän kirppisten pitäjät eivät voi vaikuttaa, millaista tavaraa pöytiin tuodaan tarjolle. Tottakai "paikan henki" syntyy paljolti kirppiksen kassan takaa. Mielestäni monilla paikoilla on siinä parannettavaa! Satuitteko huomaamaan uutisista, että mm. venäläiset turistit valitsevat juuri Suomen matkakohteekseen sen vuoksi, että täällä on hyvä ja ystävällinen palvelu. Eli tottakai myös kirppisten pitäjien palvelualttiudella on merkitystä siihen, tuleeko asiakas uudelleen ja kuinka usein. Myös Piilon myyjä on todella ystävällinen ja mukava.
On ystävällisiä ja mukavia myyjiä. Kyllä siellä kauppa käy, sitä en osaa sanoa että miten taloudellisesti kannattavaa se on. Olen löytänyt melkein kaikki vaatteet ja lelut sieltä.ja minusta on ihana, että paikka on pieni. On helpompi olla lapsen kanssa ja jaksaa katsoa ne kaikki 60 pöytää läpi.
- Pro-kirppistelijä
Täytyy todeta, että Jane on parantunut entisestään!!! (Jos vaan mahdollista ;) heh!)
On tosi aktiivinen facebook-päivittäjä ja kuvat parantavat myyntiä ja houkuttelevat menemään ostoksille. Toivottavasti muistavat kuitenkin mainostaa kaikkia pöytiä tasapuolisesti! Muuten on myyjän kannalta tosi epäreilua, jos omaa pöytää tai tuotteita ei mainostetakaan. - Miksi?!
Voihan pettymys! Nyt on Janekin ruvennut myymään "uutta kamaa"! Miksi ihmeessä?! Multa ainakin menee maku kierrellä, kun näen pöytiä, joissa on uutta (kiinalaista?) lelukrääsää. Kirppis kirppiksenä, tavallinen kauppa uutta tavaraa varten sanon mä!
- Vierailija00
Mitä mieltä olette nykyisestä Janesta? On aika paljon muuta kuin kirppiskamaa. Myös ostopalveluvaatetta? Hinnat nousseet?!
- on kallistunut?
Vierailija00 kirjoitti:
Mitä mieltä olette nykyisestä Janesta? On aika paljon muuta kuin kirppiskamaa. Myös ostopalveluvaatetta? Hinnat nousseet?!
En osaa vielä sanoa. Itse myyjien pöydät ovat vähentyneet ja tilalle on tullut provisiomyyntiä. Välillä löydän edullisia vaatteita ja tavaroita. Minusta tuntuu että hinnat on nousseet.Jotkut pyytää liikaa vaatteista (samalla hinnalla saa kaupasta alennuksella tai joskus jopa halvemmalla). Minä en maksa lasten sisähousuista tai paidoista kuin korkeintaan 2 e/kpl (ellei sitten ole merkkivaatetta, mutta en niistäkään paljon maksa).
- Vakivierailija
on kallistunut? kirjoitti:
En osaa vielä sanoa. Itse myyjien pöydät ovat vähentyneet ja tilalle on tullut provisiomyyntiä. Välillä löydän edullisia vaatteita ja tavaroita. Minusta tuntuu että hinnat on nousseet.Jotkut pyytää liikaa vaatteista (samalla hinnalla saa kaupasta alennuksella tai joskus jopa halvemmalla). Minä en maksa lasten sisähousuista tai paidoista kuin korkeintaan 2 e/kpl (ellei sitten ole merkkivaatetta, mutta en niistäkään paljon maksa).
Ja taas vuokrahinnat nousseet. Lisäksi provisio nostettu 5 %.n!!! Eikö siellä käy nyt kauppa vai mistä moiset korotukset? Ainakin, kun olen käynyt on ollut aika hiljaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462