lastentarvikekirpputori jane kaivokselassa

mamazubatus

Ootteko käynyt? Ostamassa tai myymässä? minkälainen paikka se on?

11

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä paikka on

Olen käynyt ostamassa ja myymässä. Molemmista on vaan hyvää sanottavaa.kannattaa itse käydä katsomassa!

• ystävällistä palvelu

Aika pieni, mutta hyvännäköistä tavaraa ja siistinä pidetty paikka.

• Pro-kirppistelijä

Erinomainen paikka; yksi parhaista lastenkirppiksistä!!! Olen ollut sekä myyjänä että ostajana. Suosittelen lämpimästi!

• Hedexe

Älä mainosta omaa liikettä.Pieni on ei pärjää

• Pro-kirppistelijä
        Hedexe kirjoitti:

Älä mainosta omaa liikettä.Pieni on ei pärjää

Ei ole "oma liike". Enkä ole edes kaupallisella alalla, joten en osaa sanoa tuohon pärjäämiseen. Olen ihan tavallinen kotiäiti, joka kiertelee ahkerasti pääkaupunkiseudun kirppiksiä. Ja voin kyllä kokemuksesta suositella Janea! Itse en välitä millainen myyjä kassan takana on, vaan suosikkini ratkeaa tavaratarjonnan mukaan. Ja siihenhän kirppisten pitäjät eivät voi vaikuttaa, millaista tavaraa pöytiin tuodaan tarjolle. Tottakai "paikan henki" syntyy paljolti kirppiksen kassan takaa. Mielestäni monilla paikoilla on siinä parannettavaa! Satuitteko huomaamaan uutisista, että mm. venäläiset turistit valitsevat juuri Suomen matkakohteekseen sen vuoksi, että täällä on hyvä ja ystävällinen palvelu. Eli tottakai myös kirppisten pitäjien palvelualttiudella on merkitystä siihen, tuleeko asiakas uudelleen ja kuinka usein. Myös Piilon myyjä on todella ystävällinen ja mukava.

• hyvä paikka on
        Pro-kirppistelijä kirjoitti:

Ei ole "oma liike". Enkä ole edes kaupallisella alalla, joten en osaa sanoa tuohon pärjäämiseen. Olen ihan tavallinen kotiäiti, joka kiertelee ahkerasti pääkaupunkiseudun kirppiksiä. Ja voin kyllä kokemuksesta suositella Janea! Itse en välitä millainen myyjä kassan takana on, vaan suosikkini ratkeaa tavaratarjonnan mukaan. Ja siihenhän kirppisten pitäjät eivät voi vaikuttaa, millaista tavaraa pöytiin tuodaan tarjolle. Tottakai "paikan henki" syntyy paljolti kirppiksen kassan takaa. Mielestäni monilla paikoilla on siinä parannettavaa! Satuitteko huomaamaan uutisista, että mm. venäläiset turistit valitsevat juuri Suomen matkakohteekseen sen vuoksi, että täällä on hyvä ja ystävällinen palvelu. Eli tottakai myös kirppisten pitäjien palvelualttiudella on merkitystä siihen, tuleeko asiakas uudelleen ja kuinka usein. Myös Piilon myyjä on todella ystävällinen ja mukava.

On ystävällisiä ja mukavia myyjiä. Kyllä siellä kauppa käy, sitä en osaa sanoa että miten taloudellisesti kannattavaa se on. Olen löytänyt melkein kaikki vaatteet ja lelut sieltä.ja minusta on ihana, että paikka on pieni. On helpompi olla lapsen kanssa ja jaksaa katsoa ne kaikki 60 pöytää läpi.

• Pro-kirppistelijä

Täytyy todeta, että Jane on parantunut entisestään!!! (Jos vaan mahdollista ;) heh!)
      On tosi aktiivinen facebook-päivittäjä ja kuvat parantavat myyntiä ja houkuttelevat menemään ostoksille. Toivottavasti muistavat kuitenkin mainostaa kaikkia pöytiä tasapuolisesti! Muuten on myyjän kannalta tosi epäreilua, jos omaa pöytää tai tuotteita ei mainostetakaan.

• Miksi?!

Voihan pettymys! Nyt on Janekin ruvennut myymään "uutta kamaa"! Miksi ihmeessä?! Multa ainakin menee maku kierrellä, kun näen pöytiä, joissa on uutta (kiinalaista?) lelukrääsää. Kirppis kirppiksenä, tavallinen kauppa uutta tavaraa varten sanon mä!

• Vierailija00

Mitä mieltä olette nykyisestä Janesta? On aika paljon muuta kuin kirppiskamaa. Myös ostopalveluvaatetta? Hinnat nousseet?!

• on kallistunut?
        Vierailija00 kirjoitti:

Mitä mieltä olette nykyisestä Janesta? On aika paljon muuta kuin kirppiskamaa. Myös ostopalveluvaatetta? Hinnat nousseet?!

En osaa vielä sanoa. Itse myyjien pöydät ovat vähentyneet ja tilalle on tullut provisiomyyntiä. Välillä löydän edullisia vaatteita ja tavaroita. Minusta tuntuu että hinnat on nousseet.Jotkut pyytää liikaa vaatteista (samalla hinnalla saa kaupasta alennuksella tai joskus jopa halvemmalla). Minä en maksa lasten sisähousuista tai paidoista kuin korkeintaan 2 e/kpl (ellei sitten ole merkkivaatetta, mutta en niistäkään paljon maksa).

• Vakivierailija
        on kallistunut? kirjoitti:

En osaa vielä sanoa. Itse myyjien pöydät ovat vähentyneet ja tilalle on tullut provisiomyyntiä. Välillä löydän edullisia vaatteita ja tavaroita. Minusta tuntuu että hinnat on nousseet.Jotkut pyytää liikaa vaatteista (samalla hinnalla saa kaupasta alennuksella tai joskus jopa halvemmalla). Minä en maksa lasten sisähousuista tai paidoista kuin korkeintaan 2 e/kpl (ellei sitten ole merkkivaatetta, mutta en niistäkään paljon maksa).

Ja taas vuokrahinnat nousseet. Lisäksi provisio nostettu 5 %.n!!! Eikö siellä käy nyt kauppa vai mistä moiset korotukset? Ainakin, kun olen käynyt on ollut aika hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe