Hei!
Eilen vaimoni puhelin soi, ja hän ei vastaa siihen. Soittaja jätti kuitenkin hänelle viestin ja hän kuunteli sen ja kuulin, että joku mies soitti hänelle. Kun tiedustelen kuka se oli, hän valehtelee, ja sanoo, että ei ollut kukaan, Huomasin heti, että hän valehtelee, ja painostin häntä kertomaan kuka se oli. Sitten hän ilkkuu ja vittuilee mulle, että olen mustasukkainen, joka oli todella ärsyttävää ja saan hänestä puristettua tiedon, että se oli mies hänen entisestä asuinkaupungista, mutta hänellä ei ole mitään hänen kanssansa. Sitten sanon, että jos siinä ei kerran ollut ollut mitään, miksi hän valehtelee mulle päin naamaa, johon hän vastaa, että se ei merkitse mitään, ja hän ajatteli, että olen mustasukkainen. Tästä tuli valtaisa riita, ja olin lähdössä pois kotoa, mutta hän ei halunnut, että lähden. Puhuimme asiasta ja tällä hetkellä on viileä ilmapiiri.
Summarun, mua ottaa päähän se, että vaimoni ei voinut olla mulle avoin ja rehellinen, vaan hän valehteli ja pimitti tietoa. Mielestäni parisuhde perustuu avoimuuteen ja rehellisyyteen, ja ja koska vaimoni ei näin toiminut, vitutti se mua suuresti. Katsotaan miten käy, mutta tulevaisuudessa en todellakaan hyväksy moista käytöstä häneltä!
Taustalla vielä se, että kun olimme lähdössä aikaisemmin ulkomaille, vaimoni näkee terminaalissa miehen ja juttelee hänen kanssansa, ja kun tiedustelen kuka hän on, vaimoni valehteli, että se oli vaan yksi kaveri ja hän hermoostuu samalla. Kuulin vasta puolen vuoden jälkeen, että mies oli hänen entinen avomiehensä (olivat yhdessä puolitoista vuotta), mutta hän ei viitsinyt kertoa asiaa minulle.
Toinen tapaus sattui viime kesänä, kun vaimoni oli ihastunut yhteen mieheen, mutta ei silloinkaan kertonut totuutta, vaan valehteli, mutta asia selvisi taas myöhemmin...
Mitäs sanotte vaimoni toiminnasta?
t.aviomies
Vaimon valehtelu...
83
17783
Vastaukset
- M48
Mustasukkaisuutesi vuoksi vaimosi ei kerro sinulle mitään, josta pimeä puolesi saisi virikkeitä.
Länsimaissa ihmiset keskustelevat ja tervehtivät toisiaan täysin sukupuolesta välittämättä. Hengenheimolaisesi löydät esim. Afganistanin Talebaaneista.- aviomies
mielestäni sen mustasukkaisempi kuin vaimonikaan, joten mielipiteesi meni metsään.
Siinä, että vaimoni tervehtii ex-miehiänsä ei todellakaan ole mitään pahaa ja ymmärrän sen täysin. Et ilmeisesti ymmärtänyt mitä ajoin takaa, eli kyse oli vaimon valehtelusta niinkuin jo otsikossa luki. - Anonyymi
Vitun h...a
- Anonyymi
aviomies kirjoitti:
mielestäni sen mustasukkaisempi kuin vaimonikaan, joten mielipiteesi meni metsään.
Siinä, että vaimoni tervehtii ex-miehiänsä ei todellakaan ole mitään pahaa ja ymmärrän sen täysin. Et ilmeisesti ymmärtänyt mitä ajoin takaa, eli kyse oli vaimon valehtelusta niinkuin jo otsikossa luki.Kyllähän siinä ainakin toivoa sille vanhalle antaa kun käy siellä hieman itseään esittelemässä ja räpsyttelee silmiään. Halailee. Tuoksut jää mieleen. Että ihan paskan jauhamista. Ihminen joka ei halua toista ei tee noin. Saattaa kaukaa morjenstaa mutta ei noin. Tai sitten ottaa puolison siihen rinnalle keskustelemaan. Jos ei ole mitään piiloiteltavaa. Missä helvetis teidän käytöstavat on? Vai ootteko olevinanne kauniis ja rohkeis.
- Naaras
Paljonko näillä aviopuolisoilla on ikää ja kauanko liittoa takana? Vaikuttaisi siltä, että naisesi ei enää kauan nurkissa pyöri, kun kerran noin ahkerasti muualle vilkuilee.
- aviomies
itse 37v. ja vaimoni on 30v. Avioliittoa on takana vasta puoli vuotta ja yhteiseloa yksi ja puoli vuotta.
- Naaras
aviomies kirjoitti:
itse 37v. ja vaimoni on 30v. Avioliittoa on takana vasta puoli vuotta ja yhteiseloa yksi ja puoli vuotta.
Oliko valehtelua jo ennen avioitumistanne? Vai onko se ihan tuore ilmiö? Tuo hermostuminen kuulostaa siltä, että toisen miehen kanssa puljaamisesta kiinnijääminen on ollut hänelle tosi kiusallista. Eli jotain vipinää on johonkin suuntaan ollut, voihan se olla menneitäkin. En minäkään ilahtuisi, jos joku haamu kaukaa menneisyydestä soittaisi enkä haluaisi sillä mieheni päätä vaivata. Toisaalta vaimosi tiesi, keneltä puhelu tulee, koska ei siihen vastannut.
Suosittelen asiallista keskustelua luurangoista eli millaisia suhteita teillä on takana. Ilmeisesti ette ole sellaista pyykinpesua käyneet, koska et avomiehestäkään tiennyt. - aviomies
Naaras kirjoitti:
Oliko valehtelua jo ennen avioitumistanne? Vai onko se ihan tuore ilmiö? Tuo hermostuminen kuulostaa siltä, että toisen miehen kanssa puljaamisesta kiinnijääminen on ollut hänelle tosi kiusallista. Eli jotain vipinää on johonkin suuntaan ollut, voihan se olla menneitäkin. En minäkään ilahtuisi, jos joku haamu kaukaa menneisyydestä soittaisi enkä haluaisi sillä mieheni päätä vaivata. Toisaalta vaimosi tiesi, keneltä puhelu tulee, koska ei siihen vastannut.
Suosittelen asiallista keskustelua luurangoista eli millaisia suhteita teillä on takana. Ilmeisesti ette ole sellaista pyykinpesua käyneet, koska et avomiehestäkään tiennyt.oli jo ennen avioliittoa. Eli juuri ex-miehestä ja ihastumisesta.
Vaimoni ei juurikaan ole kertonut ex-miehistä minulle, ainoastaan hän toteaa, että he olivat idiootteja ja kusipäitä.
Vaimoni kertoi minulle, että hän ei tietänyt kuka soitti. Oli kuulemma nähnyt miestä viimeksi noin kolme vuotta sitten, mutta otappa siitä nyt sitten selvää, koska hän ei antanut minun edes kuunnella miehen jättämää viestiä, vaan sanoi, että mies on naimisissa ja tiedusteli oliko hän kaupungissa ja pyysi kaljalle. - Naaras
aviomies kirjoitti:
oli jo ennen avioliittoa. Eli juuri ex-miehestä ja ihastumisesta.
Vaimoni ei juurikaan ole kertonut ex-miehistä minulle, ainoastaan hän toteaa, että he olivat idiootteja ja kusipäitä.
Vaimoni kertoi minulle, että hän ei tietänyt kuka soitti. Oli kuulemma nähnyt miestä viimeksi noin kolme vuotta sitten, mutta otappa siitä nyt sitten selvää, koska hän ei antanut minun edes kuunnella miehen jättämää viestiä, vaan sanoi, että mies on naimisissa ja tiedusteli oliko hän kaupungissa ja pyysi kaljalle.Eikö sinua yhtään pelottanut avioitua noin lyhyen tuttavuuden jälkeen, etenkin kun sekaan mahtui ihastuminenkin? Miten pääsitte ihastumisesta yli? Kai te jotain keskustelitte?
Voihan olla ihan totta, että viestissä mies pyysi kaljalle. Mistäs me tiedämme, tietääkö tuo mies, että vaimosi on naimisissa, saati välittääkö edes siitä (!)... Olisi kyllä vaimoltasi reilusti tehty, jos hän kertoisi, kuka mies on, miksi hän soittelee ja erityisesti, mitä vaimosi aikoo asialle tehdä.
Miten sinä reagoit? Huusit heti liki raivelissa kiinni pilli punaisena? Etene näissä asioissa rauhallisesti, osoita luottamuksesi, mutta näytä huolestumisesi. Inhottava käytös vie vaimosi vain kauemmaksi sinusta, lopulta toisen syliin... - aviomies
Naaras kirjoitti:
Eikö sinua yhtään pelottanut avioitua noin lyhyen tuttavuuden jälkeen, etenkin kun sekaan mahtui ihastuminenkin? Miten pääsitte ihastumisesta yli? Kai te jotain keskustelitte?
Voihan olla ihan totta, että viestissä mies pyysi kaljalle. Mistäs me tiedämme, tietääkö tuo mies, että vaimosi on naimisissa, saati välittääkö edes siitä (!)... Olisi kyllä vaimoltasi reilusti tehty, jos hän kertoisi, kuka mies on, miksi hän soittelee ja erityisesti, mitä vaimosi aikoo asialle tehdä.
Miten sinä reagoit? Huusit heti liki raivelissa kiinni pilli punaisena? Etene näissä asioissa rauhallisesti, osoita luottamuksesi, mutta näytä huolestumisesi. Inhottava käytös vie vaimosi vain kauemmaksi sinusta, lopulta toisen syliin...Itse en olisi halunnut mennä niin aikaisin naimisiin, mutta vaimoni halusi. On totta, että menimme melko nopeasti naimisiin, mutta rakkaus teettää kaikenlaista...
Ihastumista vaimoni ei ole edlleenkään kunnolla myöntänyt, mutta minulla on siitä riittävästi tietoa.
Vaimoni kertoi, että soittaja-mies oli hänen ystävänsä, ja että hän ei edes tiedä, että vaimoni on siis nyt naimisissa. Mutta joka tapauksessa toiminta on mielestäni kyseiseltä mieheltä ikävää, ja tuskin hän on siitä kertonut nykyiselle vaimollensa. Itse uskon tällä hetkellä, että vaimollani ei ole suhdetta miehen kanssa, koska olisin sen kyllä huomannut.
Itse olin todella raivoissani, koska koin, että hän oli pettänyt luottamukseni ja kun vielä itse olen aikaisemmin kertonut kaikki puhelut, joita ex-naiset ovat minulle soittaneet (kaksi kappaletta) suhteemme aikana ja olen jopa yhtenä juhannuksena antanut oman kännyni vaimolleni, joka sai puhua exän kanssa kahdestaan. juuri tämän takia asia teki minulle niin kipeää.
On todella vaikea toimia itse maltillisesti ko tilanteessa, koska rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua. - Anneli
aviomies kirjoitti:
oli jo ennen avioliittoa. Eli juuri ex-miehestä ja ihastumisesta.
Vaimoni kertoi minulle, että hän ei tietänyt kuka soitti. Oli kuulemma nähnyt miestä viimeksi noin kolme vuotta sitten, mutta otappa siitä nyt sitten selvää, koska hän ei antanut minun edes kuunnella miehen jättämää viestiä, vaan sanoi, että mies on naimisissa ja tiedusteli oliko hän kaupungissa ja pyysi kaljalle."Vaimoni ei juurikaan ole kertonut ex-miehistä minulle, ainoastaan hän toteaa, että he olivat idiootteja ja kusipäitä."
Mikä estää liittymästä ketjuun? - aviomies
Anneli kirjoitti:
"Vaimoni ei juurikaan ole kertonut ex-miehistä minulle, ainoastaan hän toteaa, että he olivat idiootteja ja kusipäitä."
Mikä estää liittymästä ketjuun?estää vielä tällä hetkellä rakkauteni häneen kaikesta huolimatta...
- Naaras
aviomies kirjoitti:
estää vielä tällä hetkellä rakkauteni häneen kaikesta huolimatta...
Nait siis naisen, jota et edes tuntenut. En vain voi ymmärtää, mitä salattavaa tai pelättävää entisissä suhteissa on. Sellaiset asiat vain pitäisi mielestäni selvittää ennen kuin on mitään asiaa avioon, mutta sepä onkin vain minun mielipiteeni. Pelkääkö vaimosi kuitenkin sinun reaktioitasi?
Ihmettelen toisaalta sitä, miksi sinun pitäisi saada jutella tuon soittelijamiehen kanssa. Anna miehen hoitaa omat sotkunsa, kyllä hän niistä laskun maksaa ennemmin tai myöhemmin ilman sinuakin. Ei ihme, että vaimo vaikenee. Tuollaisella käytöksellä tosiaankin teet itse hallaa suhteellesi. - aviomies
Naaras kirjoitti:
Nait siis naisen, jota et edes tuntenut. En vain voi ymmärtää, mitä salattavaa tai pelättävää entisissä suhteissa on. Sellaiset asiat vain pitäisi mielestäni selvittää ennen kuin on mitään asiaa avioon, mutta sepä onkin vain minun mielipiteeni. Pelkääkö vaimosi kuitenkin sinun reaktioitasi?
Ihmettelen toisaalta sitä, miksi sinun pitäisi saada jutella tuon soittelijamiehen kanssa. Anna miehen hoitaa omat sotkunsa, kyllä hän niistä laskun maksaa ennemmin tai myöhemmin ilman sinuakin. Ei ihme, että vaimo vaikenee. Tuollaisella käytöksellä tosiaankin teet itse hallaa suhteellesi.Täytyy myöntää, että en toki täysin tunne vaimoani, mutta tunsin kuitenkin riittävän hyvin, että uskalsin mennä hänen kanssaan naimisiin.
Vaimoni saattaa myös pelätä reaktiotani, mutta kun aikaisemmin hän on kertonut minulle rehellisesti, jos joku mies on ottanut häneen yhteyttä, ja en ole asiasta hermostunut eikä riitaa ole syntynyt, mutta nyt hän siis valehteli....
Olen miettinyt myös sitä, kannattaako minun jutella soittelija-miehen kanssa, ja olen päätynyt siihen, että en kaikesta huolimatta aio keskustella hänen kanssaan. - Naaras
aviomies kirjoitti:
Täytyy myöntää, että en toki täysin tunne vaimoani, mutta tunsin kuitenkin riittävän hyvin, että uskalsin mennä hänen kanssaan naimisiin.
Vaimoni saattaa myös pelätä reaktiotani, mutta kun aikaisemmin hän on kertonut minulle rehellisesti, jos joku mies on ottanut häneen yhteyttä, ja en ole asiasta hermostunut eikä riitaa ole syntynyt, mutta nyt hän siis valehteli....
Olen miettinyt myös sitä, kannattaako minun jutella soittelija-miehen kanssa, ja olen päätynyt siihen, että en kaikesta huolimatta aio keskustella hänen kanssaan.Rakkaus ja rakkaus...ihana tuskallinen asia, josta voisi puhua loputtomiin. Rakastaako sitä ihmistä itseään sellaisenaan kaikkine vajavaisuuksineen vai pelkästään mielikuvaa siitä ihmisestä...siinäpä vasta pulma ;)
Olet nyt naimisissa ja kaiketi olet luvannut rakastaa vaimoasi myötä- ja vastamäissä. Nyt on edessä vastamäki ja raaka todellisuus. Siitä ei selviä kuin ottamalla asian reilusti keskusteluun. Jos nyt vain painatte asian villaisella ja toivotte vain molempien unohtavan, mitäs teette sitten, jos/kun vaimo saa seuraavan puhelun tai ihastuu uuteen rantaroomeoon?
Sano vaimollesi, miltä sinusta tuntuu, yhtään ääntäsi korottamatta ja syyttämättä. Kerro, miltä aiemmat episodit ovat tuntuneet ja mitä sinä nyt luulet ja miksi. Kerro, että haluat puhua näistä asioista vain siksi, että teillä molemmilla olisi parempi olla. Kerro, että olet huolissaan ja että sinusta tuntuu, että saatat menettää hänet. Täydellä järjellä varustettu nainen kyllä antautuu keskusteluun, olipa se sitten tuskallista tai ei. Vaakakupissa on kuitenkin avio-onnenne, eikö! Surullisinta on, jos vaimosi edelleen kieltäytyy puhumasta menneistä (ja nykyisistä). Kuinka voit luottaa, se on mietittävä tarkkaan. Mieti silloin todella, oletko valmis jonain päivänä särkemään oman sisimpäsi hänen takiaan. - aviomies
Naaras kirjoitti:
Rakkaus ja rakkaus...ihana tuskallinen asia, josta voisi puhua loputtomiin. Rakastaako sitä ihmistä itseään sellaisenaan kaikkine vajavaisuuksineen vai pelkästään mielikuvaa siitä ihmisestä...siinäpä vasta pulma ;)
Olet nyt naimisissa ja kaiketi olet luvannut rakastaa vaimoasi myötä- ja vastamäissä. Nyt on edessä vastamäki ja raaka todellisuus. Siitä ei selviä kuin ottamalla asian reilusti keskusteluun. Jos nyt vain painatte asian villaisella ja toivotte vain molempien unohtavan, mitäs teette sitten, jos/kun vaimo saa seuraavan puhelun tai ihastuu uuteen rantaroomeoon?
Sano vaimollesi, miltä sinusta tuntuu, yhtään ääntäsi korottamatta ja syyttämättä. Kerro, miltä aiemmat episodit ovat tuntuneet ja mitä sinä nyt luulet ja miksi. Kerro, että haluat puhua näistä asioista vain siksi, että teillä molemmilla olisi parempi olla. Kerro, että olet huolissaan ja että sinusta tuntuu, että saatat menettää hänet. Täydellä järjellä varustettu nainen kyllä antautuu keskusteluun, olipa se sitten tuskallista tai ei. Vaakakupissa on kuitenkin avio-onnenne, eikö! Surullisinta on, jos vaimosi edelleen kieltäytyy puhumasta menneistä (ja nykyisistä). Kuinka voit luottaa, se on mietittävä tarkkaan. Mieti silloin todella, oletko valmis jonain päivänä särkemään oman sisimpäsi hänen takiaan.noista kauniista sanoista, näin aion tehdä! Sinulla on selkeästi ymmärrystä näistä asioista, kaikkea hyvää sinulle!
- Naaras
aviomies kirjoitti:
noista kauniista sanoista, näin aion tehdä! Sinulla on selkeästi ymmärrystä näistä asioista, kaikkea hyvää sinulle!
Kiitän nöyrästi *punastuu*...
Elämä on opettanut, tavalla ja toisella. Ja omista virheistä oppii parhaiten, kukin meistä. Toivon sinulle onnea ja menestystä toimissasi! ;) - hmm...
Naaras kirjoitti:
Rakkaus ja rakkaus...ihana tuskallinen asia, josta voisi puhua loputtomiin. Rakastaako sitä ihmistä itseään sellaisenaan kaikkine vajavaisuuksineen vai pelkästään mielikuvaa siitä ihmisestä...siinäpä vasta pulma ;)
Sano vaimollesi, miltä sinusta tuntuu, yhtään ääntäsi korottamatta ja syyttämättä. Kerro, miltä aiemmat episodit ovat tuntuneet ja mitä sinä nyt luulet ja miksi. Kerro, että haluat puhua näistä asioista vain siksi, että teillä molemmilla olisi parempi olla. Kerro, että olet huolissaan ja että sinusta tuntuu, että saatat menettää hänet. Täydellä järjellä varustettu nainen kyllä antautuu keskusteluun, olipa se sitten tuskallista tai ei. Vaakakupissa on kuitenkin avio-onnenne, eikö! Surullisinta on, jos vaimosi edelleen kieltäytyy puhumasta menneistä (ja nykyisistä). Kuinka voit luottaa, se on mietittävä tarkkaan. Mieti silloin todella, oletko valmis jonain päivänä särkemään oman sisimpäsi hänen takiaan.°°° Rakkaus ja rakkaus...ihana tuskallinen asia, josta voisi puhua loputtomiin. °°°
Rakastamisessa ei periaatteessa ole mitään tuskallista. Kun tuskallisuus tulee kuvaan puhutaan rakastumisesta.
* Paitsi että tämä emotionaalinen mullistus, jota kutsumme rakastumiseksi saattaa tuottaa suurta mielihyvän tunnetta, se voi myös loukata syvimmin ja tuottaa tuskaa ja usein myös muuttaa rakastuneen ihmisen luonnetta. *
°°° Rakastaako sitä ihmistä itseään sellaisenaan kaikkine vajavaisuuksineen vai pelkästään mielikuvaa siitä ihmisestä...siinäpä vasta pulma ;) °°°
Aina on kyse mielikuvasta, mutta se voi olla todenmukaisempi tai vähemmän todenmukainen.
* Regressiossa eli taantumassa varhaiset tunnetilat toistuvat ja järkiajattelu horjuu. Tunnekohdetta ihannoidaan ja pidetään salaperäisenä, mystisenä, jopa paratiisin tarjoavana onnentuojana. *
* Omien tunteiden, tarpeiden ja ihanteiden näkeminen toisessa eli projektio mahdollistaa ihannoinnin sitä enemmän mitä enemmän omassa itsearvostuksessa on puutetta. *
*Kun olemme rakastuneita, oletamme epätavanomaisen elämyksen johtuvan rakastetun ominaisuuksista. Rakastettu ei kuitenkaan ole sen kummempi kuin muutkaan, vaan meidän ja rakastettumme suhteen erikoislaatu saa rakastettumme näyttämään erilaiselta ja epätavanomaiselta. * - wip
aviomies kirjoitti:
estää vielä tällä hetkellä rakkauteni häneen kaikesta huolimatta...
OMG-Mikä luuseri mies..
- Make
EI muuta kuin niskaperseote ja pihalle!!
- aviomies
hankaluutena on juuri se, että rakastan vaimoani ja hän rakastaa minua kaikesta huolimatta...
- tosi mies
Nakkaa akka pellolle! Minä ainakin tekisin niin!!!!!!!
- Pimu78
Hei luin sun kertomuksen ja toisten kommentit. voin vain sanoa että sun pitää kuunnella omaa sydäntäsi. kukaan ei voi sua auttaa muukon itse selvitettävä. mutta sen voin sanoo että ei siun mustasukkasuutesi oo este kertoa niistä miehistä. vaan se että naisesi ei yksinkertasesti uskalla paljastaa oikeaa totuutta. jos naisesi jättää kännysä johkin niin teeppä niin että katot kenen numeroita ne on ja jos löytyy joku epämääränen numpa niin soita ja sano että haluut keskustella hepun kanssa. saatpahan ainakin totuuden selville.
- aviomies
Pimu78 kirjoitti:
Hei luin sun kertomuksen ja toisten kommentit. voin vain sanoa että sun pitää kuunnella omaa sydäntäsi. kukaan ei voi sua auttaa muukon itse selvitettävä. mutta sen voin sanoo että ei siun mustasukkasuutesi oo este kertoa niistä miehistä. vaan se että naisesi ei yksinkertasesti uskalla paljastaa oikeaa totuutta. jos naisesi jättää kännysä johkin niin teeppä niin että katot kenen numeroita ne on ja jos löytyy joku epämääränen numpa niin soita ja sano että haluut keskustella hepun kanssa. saatpahan ainakin totuuden selville.
Sanoin vaimolle eilen, että haluaisin keskustella miehen kanssa, mutta hän ei suostunut siihen. Ei kai tässä muu sitten auta kun tarkkailla vaimoni kännyä, vaikka mielestäni se on väärin, mutta kenties oikeutettua tässä tilanteessa, jotta saan itselleni mielenrauhan. Kiitos vinkistä!
- Mustis
aviomies kirjoitti:
Sanoin vaimolle eilen, että haluaisin keskustella miehen kanssa, mutta hän ei suostunut siihen. Ei kai tässä muu sitten auta kun tarkkailla vaimoni kännyä, vaikka mielestäni se on väärin, mutta kenties oikeutettua tässä tilanteessa, jotta saan itselleni mielenrauhan. Kiitos vinkistä!
Sun pitäis ehkä hakea apua tohon mustasukkaisuuteesi.
Tietysti vaimose ei kerro mitään kun sinä saisit siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Vaimoressu. - Naikkonen
Mustis kirjoitti:
Tietysti vaimose ei kerro mitään kun sinä saisit siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Vaimoressu.Ja höpsis. Mustasukkaisuudella ei ole tämän tapauksen kanssa mitään tekemistä!!!!
Kyse on rehellisyydestä ja luottamuksesta. - aviomies
Mustis kirjoitti:
Vaimoressu.lukea viestiketjua?, jos osaat, lue mitä vastasin nimimerkille "M48".
En ole insinööri, jos se sinua lohduttaa..;) - Mustis
aviomies kirjoitti:
lukea viestiketjua?, jos osaat, lue mitä vastasin nimimerkille "M48".
En ole insinööri, jos se sinua lohduttaa..;)Osaan lukea viestiketjua ja jos Sinä ymmärrät lukemasi niin M48 kertoi mistä kenkä puristaa. Ilmeisesti sairaalloiseen mustasukkaisuuteen kuuluu myös sen kiistäminen.
Hyvä ettet ole insinööri :D - aviomies
Mustis kirjoitti:
Osaan lukea viestiketjua ja jos Sinä ymmärrät lukemasi niin M48 kertoi mistä kenkä puristaa. Ilmeisesti sairaalloiseen mustasukkaisuuteen kuuluu myös sen kiistäminen.
Hyvä ettet ole insinööri :Dpystyt lukemaan koko viestiketjun, ymmärtänet, että mielipiteesi ei ole juurikaan saanut vastakaikua...vai ymmärrätköhän sittenkään...;)
- mmm
Pimu78 kirjoitti:
Elä ihmeessä mene toisen kännykkää sorkkimaan. Eihän sillä tavalla luottamusta kasvateta. Pistä korvan taa Naaras-nimimerkin vinkki, se on ainoa jossa on järkeä!
- Mustis
aviomies kirjoitti:
pystyt lukemaan koko viestiketjun, ymmärtänet, että mielipiteesi ei ole juurikaan saanut vastakaikua...vai ymmärrätköhän sittenkään...;)
"ymmärtänet, että mielipiteesi ei ole juurikaan saanut vastakaikua...vai ymmärrätköhän sittenkään...;)"
Sinullahan tässä se ongelma on, en minä tarvitse mitään vastakaikua.
Mutta koska ongelmana on mustasukkaisuutesi, ei kumppaninkaan vaihto auta. Sama toistuu taas.
Eli ongelma säilyy kunnes olet valmis ensin tunnustamaan sen ja pikkuhiljaa lähdet sitä parantelemaan. - aviomies
Mustis kirjoitti:
"ymmärtänet, että mielipiteesi ei ole juurikaan saanut vastakaikua...vai ymmärrätköhän sittenkään...;)"
Sinullahan tässä se ongelma on, en minä tarvitse mitään vastakaikua.
Mutta koska ongelmana on mustasukkaisuutesi, ei kumppaninkaan vaihto auta. Sama toistuu taas.
Eli ongelma säilyy kunnes olet valmis ensin tunnustamaan sen ja pikkuhiljaa lähdet sitä parantelemaan.taitanut ymmärtää kaiken lukemasi jälkeen, että tässä ei nyt ollut fokuksena minun mustasukkaisuus, vaan vaimoni valehtelu. Jokohan nyt meni perille?
- Mustis
aviomies kirjoitti:
taitanut ymmärtää kaiken lukemasi jälkeen, että tässä ei nyt ollut fokuksena minun mustasukkaisuus, vaan vaimoni valehtelu. Jokohan nyt meni perille?
pointin että tässä on kyseessä vaimosi valehtelu.
Ymmärsitkö Sinä että hän valehtelee koska olet sairaalloisen mustasukkainen? - aviomies
Mustis kirjoitti:
pointin että tässä on kyseessä vaimosi valehtelu.
Ymmärsitkö Sinä että hän valehtelee koska olet sairaalloisen mustasukkainen?en mielestäni ole sairaalloisen mustasukkainen, joten argumenttisi ei toimi.
- kovakalloinen mustis
aviomies kirjoitti:
en mielestäni ole sairaalloisen mustasukkainen, joten argumenttisi ei toimi.
Et omasta mielestäsi mutta vaimosi ja sivulliset sen huomaavat.
- Ukkomies
Mustis kirjoitti:
Vaimoressu.mustasukkaisuuteen?!
Vaikutat "hieman" tyhmältä ihmiseltä. - Ukkomies
aviomies kirjoitti:
en mielestäni ole sairaalloisen mustasukkainen, joten argumenttisi ei toimi.
jaarittelu nimimerkin "Mustis" kanssa. On helppo havaita, että kyseinen hlö ei ole mikään ruudinkeksijä. Pikemminkin päinvastoin...
- nainen38
Osaa tämä elämä sitten olla vaikeaa..
Taidatte sopia toisillenne kaikesta huolimatta kun nainen on sinut halunnut miehekseen kaikkien kandidaattejensa joukosta :)
Kai nyt vähän olet mustasukkainen, se on ihan normaalia..onhan vaimosi sinua aika paljon nuorempikin.
Niin, summa summarum, kiusaukset ei tästä maailmasta koskaan häviä ja kaikilla meillä on menneisyytemme.
Parasta teille olisi kun pystyisitte kaikista näistä asioista ASIALLISESTI keskustelemaan.
Älkää ainakaan tehkö lapsia ennen. Hommat sen kuin mutkistuvat.
Hyvää jatkoa ! - Aikki
En todellakaan kannusta sua kyttäämään vaimosi henk.koht. kännykkää tai ylipäätäänkään sekaantumaan hänen menneisyytensä hoitelemiseen.
Asia ei oikeastaan kuulu sulle ollenkaan, sillä vaimosi on aikuinen ihminen.
Sä voit vain ilmaista miltä susta tuntuu ja millaisia toiveita sulla on, puolisosi käytöksenkin suhteen. Ja senhän sä olet kai jo tehnytkin.
Pallo on nyt hänellä ja jos hän on viisas ja rohkea ja kunnioittaa sua, ei hänellä ole mitään tarvetta leikkiä sun tai omienkaan tunteittensa kanssa tämän enempää.
Kyttääminen on sama kuin sainoisi toiselle päin näköä, että mä en luota suhun pätkääkään. Sellasta viestiä sä tuskin haluat vaimollesi antaa. Päinvastoin, sun pitäis keskittyä vaan tukemaan hänessä yhä olemassa olevaa rehellisyyttä ja rohkaista häntä luottamaan itseensä ja kykyihinsä kantaa puolison vastuu. Pikkuhiljaa se vinouma siitä toivon mukaan suoristuu.
Pitkäjänteisyyttä ja rakkauden voimia vaan sulle! - ElämäOnLaiffia
että vaimosi pimittää sinulta asioita! Itsekin tekisin niin, mikäli olisin sinun vaimosi!
- aviomies
Voin vaan todeta, että onneksi sinä et ole vaimoni...;-)
- Ukkomies
tyhjäpää.
- aviomies
Hei!
Kiitos kaikille vastanneille! Kävimme vaimoni kanssa eilen rakentavan keskustelun ja uskon, että opimme molemmat tästä ikävästä episodista jotakin ja avioliittomme jatkuu yhtä kokemusta rikkaampana. Erityinen kiitos "naaras"-nimimerkille, joka antoi hyviä neuvoja. Jotkut nimeltä mainitsemattomat nimimerkit vastasivat minulle tavalla, joka heijastanee heidän omia komplekseja ja epävarmuutta, mutta näinhän näissä viestiketjuissa aina käy.
Elämä jatkuu, ja uskon, että voimme edelleen elää onnellisessa avioliitossa toisiamme rakastaen :)
t. aviomies- SORRY
koska mustasukkaisuusongelmaa ei ratkaista noin.
- Näin on
olet niin he**etin mustasukkainen jätkä, etten minäkään sulle mitään kertoisi. Kaikki mitä kerroit omasta toiminnastasi vain vahvistaa tätä: sun kaltaselle ei todellakaan voi kertoa totuutta.
Mies kestäisi totuuden, mutta patologisen mustasukkainen ei koskaan.- aviomies
itse olla taipuvainen liialliseen mustasukkaisuuteen kun noin voimakkaasti reagoit. Katso siis peiliin, siellä se näkyy..;)
- Shrink
aviomies kirjoitti:
itse olla taipuvainen liialliseen mustasukkaisuuteen kun noin voimakkaasti reagoit. Katso siis peiliin, siellä se näkyy..;)
Tuo kommentti varmaan auttoikin sua ratkaisemaan ongelmasi. Mutta ehkä ongelmasi ovatkin ylipäänsä sitä lajia, ettet pysty niitä ratkaisemaan.
- Ukkomies
hämärämieheltä.
Valehtelijan kanssa elämä on vihonviimeistä.- Mustis
vinkasetko?
- Ukkomies
Mustis kirjoitti:
vinkasetko?
- Mustis
Ukkomies kirjoitti:
jotain tyyliin: oink, oink
- matti
Vaimosi todennäköisesti pettää sinua.
Olen ollut samanlaisessa suhteessa, asiat selkeni vasta kun vaimo jäi kiinni pettämisestä!
Ehdotan harkitsemaan eroa, jos asiat ei löydä raiteitaan. Mitä pidempään se jatkuu sitä huonommaksi asiat muuttuu!
- terapiassa
sillähän tuo asia ratkeaa!
- Varovainen kysymys
huora?
- Tumppi mut ei Varonen
Itse en vaan kattelis hetkeekään moista menoa! Tollaset bitchit ottavat ritolat kumminkin ennemmin tai myöhemmin ja itse joudut koko ajan mietiskelemään moisia salailuja.
Laita tosiaan ämmä kiertoon, ennen kuin satsaat suhteeseen liikaa ja kaikki alkaa olemaan vaikeampaa, ellei jopa liian myöhäistä...skidejä...ja silleen... - TÄYDELLINEN
SINNE MINNE JÄTTEET KUULUUKIN.HUSULUMPPU.
- vaihtoon
vaihtoon.
- Tuttua
Vaimosi on valitettavasti niitä ihmisiä jotka eivät ajattele mitään muuta kuin itseään eivätkä ymmärrä mitä tarkoittaa rehellisyys. Ei tällä asialla ole mitään tekemistä mustasukkkaisuuden kanssa vaan vaimon epärehellisyyden kanssa. Naisethan käyttäytyvät tuolla lailla ainoastaan silloin jos on jotain salattavaa.
Nyt feministit tietenkin alkaa natisemaan siitä että pitää olla yksityisyyttä. Juu juu, mutta jos toinen kysyy jotain pitää vastata rehellisesti eikä selitellä mitä sattuu - totuuden kiertäminen on valehtelua. Kaikilla on exiä jossain mutta mitä pahaa niissä on ettei niistä voisi parisuhteessa keskustella?
Pitää myös muistaa että ihmiset jotka ajattelevat että asiasta kuin asiasta voi valehdella, tekevät sitä kaikissa asioissa hamaan tulevaisuuteen.
Jos teillä ei ole lapsia ota ja katoa, jos on lapsia menkää parisuhdeterapiaan...järki käteen joka tapauksessa.- aviomies
ajattelin, että keskustelu on jo loppunut, mutta ilmeisesti tämä juttu virittää edelleen ajatuksia.
Olemme vaimoni kanssa selvittäneet asian ja hän kertoi, että halusi ainoastaan suojella minua, koska asia oli hänelle merkityksetön. Kenties kummatkin opimme tästä episodista jotakin, ja vaimoni lupasi, että tulevaisuudessa ei enää valehtele ja toivottavasti hänen sanansa pitää. Hän on pyytänyt anteeksi ja myöntänyt, että toimi tilanteessa typerästi. - stadin friidu
aviomies kirjoitti:
ajattelin, että keskustelu on jo loppunut, mutta ilmeisesti tämä juttu virittää edelleen ajatuksia.
Olemme vaimoni kanssa selvittäneet asian ja hän kertoi, että halusi ainoastaan suojella minua, koska asia oli hänelle merkityksetön. Kenties kummatkin opimme tästä episodista jotakin, ja vaimoni lupasi, että tulevaisuudessa ei enää valehtele ja toivottavasti hänen sanansa pitää. Hän on pyytänyt anteeksi ja myöntänyt, että toimi tilanteessa typerästi.ite olen kutakuinkin rehellinen naisihminen, eikä mun tulis mieleenkään jorista tommosta skeidaa omalle miehelle.
mulla oli ennen avioliittoa ollut suhteita, kerroin niistä miehelle jo ensi kättelyssä, mutten mä niihin exiin mitään yhteyksiä pitänyt. eikä tarvinnut pelätä kenenkään soittoja tmv, aivan sama kuka mun kännyyn olis vastannut, koska mulla ei sillä sektorilla ole mitään salattavaa.
toisaalta tunnen useitakin erilaisia akankutaleita. monilla on paha ihmissuhderiippuvuus: aina pitää olla joku kierroksessa, jos oma ei enää "silleen" säväytä, niitä kicksejä haetaan sitten muualta. siinä vaiheessa yleensä alkaa se systemaattinen salailu ja suoranainen valehtelu, jonka puitteissa käytetään myös ystäviä hyväksi, kuten "eikun mä olin sen-ja-sen luona yötä, kunnen jaksanut lähteä kotiin/ei ollut fyrkkaa taksiin.." jne.
meitä on moneen junaan, sä oot ottanut akan ihan liian pian tutustumisen jälkeen, nyt sä maksat oppirahat.
toi ei tuu kestämään. kestää vielä ehkä vuoden-pari, sit se on finaalissa. ÄLKÄÄ missään nimessä lisääntykö kuitenkaan - muuten tulee kärsijöitä liikaa, ja lisäks vielä se tanan riitely elatusmaksuista ja sensemmosista..
kaikesta huolimatta, hyvää jatkoa - Ennustelija
aviomies kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa selvittäneet asian ja hän kertoi, että halusi ainoastaan suojella minua, koska asia oli hänelle merkityksetön. Kenties kummatkin opimme tästä episodista jotakin, ja vaimoni lupasi, että tulevaisuudessa ei enää valehtele ja toivottavasti hänen sanansa pitää. Hän on pyytänyt anteeksi ja myöntänyt, että toimi tilanteessa typerästi.Niin olitko aviomies ns. vakavarainen naimisiin mennessäsi ja oliko vaimosi uran suhteen alkutaipaleilla iästään huolimatta?
- aviomies
stadin friidu kirjoitti:
ite olen kutakuinkin rehellinen naisihminen, eikä mun tulis mieleenkään jorista tommosta skeidaa omalle miehelle.
mulla oli ennen avioliittoa ollut suhteita, kerroin niistä miehelle jo ensi kättelyssä, mutten mä niihin exiin mitään yhteyksiä pitänyt. eikä tarvinnut pelätä kenenkään soittoja tmv, aivan sama kuka mun kännyyn olis vastannut, koska mulla ei sillä sektorilla ole mitään salattavaa.
toisaalta tunnen useitakin erilaisia akankutaleita. monilla on paha ihmissuhderiippuvuus: aina pitää olla joku kierroksessa, jos oma ei enää "silleen" säväytä, niitä kicksejä haetaan sitten muualta. siinä vaiheessa yleensä alkaa se systemaattinen salailu ja suoranainen valehtelu, jonka puitteissa käytetään myös ystäviä hyväksi, kuten "eikun mä olin sen-ja-sen luona yötä, kunnen jaksanut lähteä kotiin/ei ollut fyrkkaa taksiin.." jne.
meitä on moneen junaan, sä oot ottanut akan ihan liian pian tutustumisen jälkeen, nyt sä maksat oppirahat.
toi ei tuu kestämään. kestää vielä ehkä vuoden-pari, sit se on finaalissa. ÄLKÄÄ missään nimessä lisääntykö kuitenkaan - muuten tulee kärsijöitä liikaa, ja lisäks vielä se tanan riitely elatusmaksuista ja sensemmosista..
kaikesta huolimatta, hyvää jatkoasitten vaikkapa vuoden kuluttua, olemmeko yhä naimisissa ja mitä meille kuuluu :)
Sen tiedän, että vaimoni ei ole minua kertaakaan pettänyt toisen miehen kanssa ja tässä mielessä hän on ollut minulle uskollinen. Hän ei myöskään käy ravintoloissa, koska ei pidä siitä. - aviomies
Ennustelija kirjoitti:
Niin olitko aviomies ns. vakavarainen naimisiin mennessäsi ja oliko vaimosi uran suhteen alkutaipaleilla iästään huolimatta?
ns. vakavarainen kun tapasimme. Raha ei muutenkaan näyttele suurta roolia avioliitossamme. Vaimoni on vakituisessa työssä ja tienaa riittävästi. Joten raha ei ole tässä se juttu.
- hmm...
aviomies kirjoitti:
sitten vaikkapa vuoden kuluttua, olemmeko yhä naimisissa ja mitä meille kuuluu :)
Sen tiedän, että vaimoni ei ole minua kertaakaan pettänyt toisen miehen kanssa ja tässä mielessä hän on ollut minulle uskollinen. Hän ei myöskään käy ravintoloissa, koska ei pidä siitä.ilmoitan..
sitten vaikkapa vuoden kuluttua, olemmeko yhä naimisissa ja mitä meille kuuluu :)
Mitähän mahtaa kuulua?
- jussi
muijalle ulkooven aukko ,mitä tollasesta suhteesta pitkänpäälle tulee kun ei rehellisiä olla "mitättömissä jutuissakaan" ei se siitä paremmaksi muutu nm.muitakin löytyy.olen kärsinyt tätä 25 vuotta ja kadun
- ennuste
Itse seurustelin 2 vuotta patologisesti valehtelevan naisen kanssa. Velhtelu oli niin totaalista, että "rakentavissa" keskusteluissakin valehdeltiin lisää.Aina halusin uskoa parasta. Lopuksi lainasin kavereilta autoja ja odottelin hänen asunnon parkkipaikalla muutaman kerran, että pitikö jutut paikkansa,eli että "Ninnun kanssa mennään ulos ja Ninnu tulee mulle yöksi"
Molemmilla kerroilla "Ninnu" oli vaihtunut jossain vaiheessa matkaa mieheksi, jonka kanssa oltiin könyymässä yömyssyille.
Hyvittavinta jutussa oli se, että kun valehtelijan lemppasin pihalle, soitteli ja ruikutteli vielä yli vuoden perään, että "sä olit paras kaikista, eiks voitas jatkaa?"
Ei kai "aviomies" sinulla ollut asuntoa, autoa ja kesämökkiä valmiina, kun tämä 30-kymppinen nainen kiirehti kanssasi naimisiin? Onko teillä avioehtoa?
Kannatan kyllä sitä, että jos mennään naimisiin, olisi kortit hyvä katsoa loppuun asti, eikä hätäisesti erota.
- samantapaista touhua
MINÄ jättäisin vaimon, koska näyttää siltä, että hänellä on ongelma eikä hän osaa sitoutua yhteen mieheen. Jos kerran valehtelee niin valehtelee useemminkin. Valehtelusta täytyis tehdä parannus, mutta se kysyy tahtoa ja jos vaimo ei ole valmis tekemään parannusta on avioliitto mennyttä. Ei voi olla kenenkään kans jos valehdellaan kokoajan!! Ota vaimosi puhutteluun ja jos tämäkään ei auta niin hae eropaperit pöydälle ja sano että nimi alle tai sitten alat tai yrität ainakin muuttua!!!!
- Rehellisyys maan perii
Miksi joku on mennyt valehtelijan kanssa naimisiin?
Loppujen lopuksi rehellisyys maan perii, mitä se sitten tarkoittaakin.
- nähtävillä
itse lemppaisin tuollaisen valehtelevan ämmän heti, ilman selityksiä.
- same ol story
rehellisyys ja avoimuus on parisuhteen perusta, vaihtoon. joo, tiedän.....muttakun silti rakastat häntä....niin mutta kun vain satutat itseäsi. sinä satutat itseäsi. valehtelevat ämmät salaa aina jotain, aina. vaihtoon.
Ai että kun olisi kutkuttavaa aina välillä kuulla mitä näille suhteille kuuluu nykyään jotka neuvoja kyselleet vuonna nakki. Aikaa kun on kulunut tuostakin episodista jo kohta 10 vuotta (v2004). Jotenkin tuntuu että liitto päättynyt melkoisen yhtä pian kuin alkanutkin. Varmaan paljastunut että nainen ollut naimisissa ennenkin ja ties mitä kutkuttavaa.
- Kusettaja
Kusettaja...jätä hänet.
- Kaikkea hyvää teille
Kun seuraa tätä keskustelua, aloittaja vaikuttaa järkevältä normaalilta mieheltä. Jotkut haukkuu häntä sairaan mustasukkaiseksi ja on myös myös näitä jotka alkaa asiaa tuntematta tarkemmin jauhaa eroamisesta. Ilmeisesti heillä onkin itsellään ongelmia joka tekee heistä hyökkääviä ja he purkavat vain omia patoutumiaan.
Hyvä mies, käsittelet ongelmaasi loistavasti, jatka samaan malliin puhumalla vaimosi kanssa mieltä painavat asiat selväksi. Niin selviää väärinkäsitykset ja tunnette toisenne ajatukset ja toiveet paremmin. Onnistutte varmasti. - lovingthelife
Kylläpä kiirehditte avioon. Olisi varmaan kannattanut muutama vuosi lisää tutustua ennekuin vihille säntää. Vaikuttaa sille, että alkuhuuman mentyä on vaimosi alkanut katsastella muita tuulia... sehän se nykyajan ongelma tuntuu olevan, että ei jakseta tutustua kunnolla ja elää sitä ihan tavallista arkea jolloin oikeasti näkee ollaanko tosissaan.. se on sen alkuhuuman jälkeen kun vasta todelliset luonteen piirteet yms todella tulee esille ja näkee onko oikeasti yhteinen tulevaisuus edessä vai ei... mikä ihmeen kiire kaikilla nykyään on?
Sitten erotaan ja etsitään seuraava ja taas pikavauhtia vihille ja taas hetken päästä ero jne. Ei kuulosta kovin lupaavalle jos toinen pimitää asioita ja on jo tuonakin aikana ihastunut toiseen.. pahoittelen, se on vain minun rehellinen mielipiteeni. - poisminusta
Tää kuulostas sellaselta laastari laastarinpäälle menolta ja sitte päälle vielä se naimisiinmeno lieviä ihmissuhdeongelmia kuulostas.
- Ms.
Luin juuri tämän viestiketjun.
Avoimies, jos luet tätä olisi mielenkiintoista jos kertoisit miten teillä tällä hetkellä menee? Vieläkö olette yhdessä? - 9+1
Eiköhän tuokin asia ole seitsemässä vuodessa ratkennut jo suuntaan tai toiseen.
- ja mikä on tärkeää
..turha lisäys (9 1)!
- elämän 123
Valehteleva ja vittuileva nainen kun jää kiinni. Sitä ennen 3 krt jotain säätöä.
Jos kerran nainen kertoo miehistä joista ei mitään sutinaa ja jättää nämä sutina sedät kertomatta niin
eikö se puolisolle kerro jo jotain.
Vaikka rakastaa mutta voi käydä et naisesi putsaa pöydän ja lähtee kuitenkin. - totuus sattuu
Horo mikä horo. Heitä ämmä pellolle heti.
- ewsdaz
Olet luuseri koska kutsut moista sutturaa avovaimoksesi. Olt tossun alla.
- Stephen Hawkings
Huhuh, kyllä kuullostaa niin tutulta stoorilta. Ihan ku se oli suoraan mun elämästä!!
Tutustuin siis erääseen naiseen n. vuosi sitten. Aluksi vaan hengailtiin ja nähtiin harvoin.
Sit tunteen heräsi ja solmittiin vakavampi parisuhde. Meni vain viikko, ku naiseni eksyi toisen miehen luokse yöksi! Sain sen tiettää vasta muutama kuukausi sen jälkeen... En kuullut kertaakaan anteeksi pyyntöä aiheesta. Jos aloin urkkimaan tietoja tarkemmin, ni minut leimattiin mustasukkaiseksi!
Jatkoin kuitenkin suhdettamme, mutta hieman kevyemmällä fiiliksellä!
Kuitenkin hän juoksi treffeillä toisten miesten kanssa ja jos satuin asiasta kysymään, ni siitä tuli iso riita ja olin taas se ääliö mustasukkainen!!
Noh, tein sitten samoin. Mäki aloin juoksemaan treffeillä ja tunteeni häneen oli jo nollissa!! Silti jatkoin vielä hänen kanssaan. En vaan tiedä että miksi!!
Suhteemme loppui siihen, kun meidän piti viettää eräs ilta yhdessä ja mennä kylpylään ja pitää rento ilta. Sovinkin jotain muuta kavereiden kanssa!
Hän suuttui ja sanoi että menee treffeille, kun minä en halua viettää hänen kanssaan aikaa!! Sanoin vaan että: Tsemppiä treffeille ja että toivottavasti siitä poikii jotain vakavaa!!
En ole enää vastannut hänen yhteydenottoihin!!
Tälläkin hetkellä hänellä on treffi-ilmoitus tällä samalla palstalla!!
Tsemppiä!! - Anonyymi
Ihanaa! 🤩 just tällanen tulee mustakin. Mun mies kandi tekee samaa. 😍😍😍kiitos opetuksesta. Alan playeriks. Ihan parasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917650Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236364Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1624472Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902648Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1331606
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971554Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo46849Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21812