Boris Vallejo / Julie Bell

-MP-

Hei!

Omistaako kukaan Boris Vallejon tai Julie Bellin taidetta? Tai on muuten kiinnostunut ko. taiteesta? Itse pidän erityisesti heidän tavastaan kuvata naisen kehoa. Mikäs sen kauniimpaa. ;)

Tutustua voi osoitteessa : www.borisjulie.com

Ajattelin tilata, mutta tilauksen maksamiseen tarvittaneen hyvin todennäköisesti Visa. Sellaista, kun ei omista, niin menee aika hankalaksi jörnimiseksi, jos onnistuu ollenkaan.

Eli jos satut omistamaan taiteilijoiden julisteita, haluatko myydä?

Tai jos olet kiinnostunut ostamaan heidän taidettaan julistemuodossa tms. ja omistat Visan, kimppatilaus?

Tai jos tiedät kyseisten taiteilijoiden taidetta olevan esillä / myynnissä Suomen kamaralla, kerrohan.

2

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friikki

Koitapas semmoisia sarjakuva-alan liikkeitä liikkeitä kuin Kukunor, Good Fellows tai Fennica Comics. Taidekirjoja löydät varmasti, myös monilta muilta fantasia- ja scifitaiteilijoilta. Julisteitakin saattaapi löytyä, ja jos ei löydy niin tilaavat kun pistät jenit jonoon. Visaa et tarvitse, Kukunor lähettää postiennakolla mihin tahansa.

Omat taidekirjani olen ko. liikkeistä ja muista divareista kerännyt. Julisteita en ole ostanut kun ei ole tarpeeksi seiniä mihin pistää. Joskus mm. Vallejon julisteita löytyy sattumalta ihan julistekaupoista tai markettien julistetelineistä - joskin harvemmin.

Ja netistä löytyy (laittomia ja laillisia) galleriasivustoja pilvin pimein. Googlaa vain fantasyart gallery tai jotain semmosta.

Tässä yksi linkki joka saa sinut pissimään hunajaa:
      http://www.therionweb.de/
      Kuvia on sadoittain ja isokokoisia.

Suosittelen tutustumaan mm. tämmöisiin nimiin:
      Frank Frazetta (fantasiataiteen jumala)
      Luis Royo
      Jeff Jones
      Chris Achilleos
      Ken Kelly
      ...ja vaikka ketä muita...

Ps. Mä voin myydä yhden Boris Vallejo palapelin. Taisi olla jotain 200 palaa ja koko n. 35 x 45 cm. Saat vaik vitosella kulut. Voin pistää meilitse kuvaa pakkauksesta.
      [email protected]

• -MP-

Kukunor on tuttu, mutta en ole tiennytkään, että ne saattais tilata jotain erityistä jollekulle yksittäiselle ihmiselle. Täytyy joskus testata, jos sitä kautta onnistuu. Lähinnä olis kiva, jos sais vaikka pari messevää katseenkääntäjää seinälleen.

>>Tässä yksi linkki joka saa sinut pissimään hunajaa:
        >>http://www.therionweb.de/
        >>Kuvia on sadoittain ja isokokoisia.

Täytyy selata varoen, ettei tarvitse töissä oleilla housut märkinä. Työkaverit leimaa joksikin hörhöksi vielä. ;)

>>Ja netistä löytyy (laittomia ja laillisia)
        >>galleriasivustoja pilvin pimein. Googlaa vain
        >>fantasyart gallery tai jotain semmosta.
        >>Suosittelen tutustumaan mm. tämmöisiin nimiin:
        >>Frank Frazetta (fantasiataiteen jumala)
        >>Luis Royo
        >>Jeff Jones
        >>Chris Achilleos
        >>Ken Kelly
        >>...ja vaikka ketä muita...

Jep, google on testattu, mutta noista nimistä on ollut puutetta, joten kiitos niistä. Luis Royo oli tuttu, muut oudompia. Pistä lisääkin, jos kehtaat.

>>Ps. Mä voin myydä yhden Boris Vallejo
        >>palapelin. Taisi olla jotain 200 palaa ja koko
        >>n. 35 x 45 cm. Saat vaik vitosella kulut.
        >>Voin pistää meilitse kuvaa pakkauksesta.

Pistä kuva, jos lystäät, mutta voi olla että en ole kiinnostunut. Seinälle on parempi ripustaa julisteita.

marko (piste) paivarinta (at) sci (piste) fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe