A) 2 sisäfilepihviä ( n. 10 € )
B) Hyvän punaviinipullon ( n. 10 € )
c) Pimeän parturin ( n. 10 € )
d) Yhden toivelevyn Järviradiosta ( n. 10 € )
Ehkä tämä vertailu hahmottaa eri asioiden hinta / laatusuhdetta
Itse valitsen A ja aloittajana saan myös toisen vaihtoehdon, joka on B, nam nam!
Kuinkas muut?
Minkä näistä valitset kympillä ?
10
382
Vastaukset
- Milhdred
Joko vaihtoehdon A tai B:n, pimeät parturit yleensä eivät osaa leikata hiuksiani, luota vakkarikampaajaani tässä puolessa ja en kuuntele radiota.
- Loistava avaus
Hahhhaaa mulle pimeä parturi !
- Kymppi on paljon
Tämä on loistava aloitus.Tarkoituksena lienee kertoa,että toivelevyn hinta on törkeä.Olen samaa mieltä, mutta ymmärtävätkö mummonmarkkoja edelleen pyörittelevät ikäihmiset tätä? Samalla hinnalla saa koko cd-levyn kaupasta omakseen.
- hah hah hah haa
Ennen joulua monet pikku soosissa soittelevat Törsäperältä Järviradioon ja toivovat tätä d) -tapausta.
Tyhmiltä juopoilta rahat pois, saa samalla vähän tilittää elämän ankeutta.
- Halpaa eikö?
Saiskos kympillä Törsäperän mummun?
- Toyboy6
Kympillä mehukkaan naisen ja runsaasti valkkaria.
- 15+3
Oonko nyt ihan väärässä, mutta eikö se olekaan 1 toivekappale/10e. Valinta oli kuitenki A
- Toivelevy lastulevy
D- vaihtoehdon tyypeillä taitaa mennä kaikki rahat toivelevyihin, niin ettei ole enää varaa nettilaskuihin : D
- A LA JÄRVI
Ei ole kymppi paljon mistään vaihtoehdosta, jos paikkakunnan hemmot sujauttavat kympin hellarikokouksessa "kolehtihaaviin".Siitä ei ainakaan kuittia saa. Jos et sujauta, saat varautua mulkoiluun ja penseään suhtautumiseen joka käänteessä.
- nusaisija
Mä nusaisen sitä parturia harva se päivä, eikä sen ukko tiedä mitään tai teeskentelee tietämätöntä kun ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178