A) 2 sisäfilepihviä ( n. 10 € )
B) Hyvän punaviinipullon ( n. 10 € )
c) Pimeän parturin ( n. 10 € )
d) Yhden toivelevyn Järviradiosta ( n. 10 € )
Ehkä tämä vertailu hahmottaa eri asioiden hinta / laatusuhdetta
Itse valitsen A ja aloittajana saan myös toisen vaihtoehdon, joka on B, nam nam!
Kuinkas muut?
Minkä näistä valitset kympillä ?
10
449
Vastaukset 10
- Milhdred
Joko vaihtoehdon A tai B:n, pimeät parturit yleensä eivät osaa leikata hiuksiani, luota vakkarikampaajaani tässä puolessa ja en kuuntele radiota.
- Loistava avaus
Hahhhaaa mulle pimeä parturi !
- Kymppi on paljon
Tämä on loistava aloitus.Tarkoituksena lienee kertoa,että toivelevyn hinta on törkeä.Olen samaa mieltä, mutta ymmärtävätkö mummonmarkkoja edelleen pyörittelevät ikäihmiset tätä? Samalla hinnalla saa koko cd-levyn kaupasta omakseen.
- hah hah hah haa
Ennen joulua monet pikku soosissa soittelevat Törsäperältä Järviradioon ja toivovat tätä d) -tapausta.
Tyhmiltä juopoilta rahat pois, saa samalla vähän tilittää elämän ankeutta.
- Halpaa eikö?
Saiskos kympillä Törsäperän mummun?
- Toyboy6
Kympillä mehukkaan naisen ja runsaasti valkkaria.
- 15+3
Oonko nyt ihan väärässä, mutta eikö se olekaan 1 toivekappale/10e. Valinta oli kuitenki A
- Toivelevy lastulevy
D- vaihtoehdon tyypeillä taitaa mennä kaikki rahat toivelevyihin, niin ettei ole enää varaa nettilaskuihin : D
- A LA JÄRVI
Ei ole kymppi paljon mistään vaihtoehdosta, jos paikkakunnan hemmot sujauttavat kympin hellarikokouksessa "kolehtihaaviin".Siitä ei ainakaan kuittia saa. Jos et sujauta, saat varautua mulkoiluun ja penseään suhtautumiseen joka käänteessä.
- nusaisija
Mä nusaisen sitä parturia harva se päivä, eikä sen ukko tiedä mitään tai teeskentelee tietämätöntä kun ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505