Onko kellään muulla ilmennyt Google Chromessa semmoista ilmiötä, että joskus kun avaa Youtube -videon, videosta alkaa vain ääni kuulua mutta kuvaa ei näy ollenkaan vähään aikaan. Tai saattaa koko sivu olla valkoisena tyhjänä ja ääni alkaa vain kuulua.
Mistähän moinen johtuu.
Chromessa Youtube-videot ei aina pelaa kunnolla
9
241
Vastaukset
Itselläni ei ole ilmennyt tuollaista ongelmaa Chromessa. Oletko päivittänyt Chromen uusimpaan versiion tai kokeillut sen uudelleen asennusta?
- kyllä vain
On kokeiltu kaikki mahdollinen. Ja ihan useassa tietokoneessa on käynyt noin minulla, ettei se ole koneen tehoista tms kiinni
Silloin vika on todennäköisesti joko nettiyhteydessä tai itse Youtuben sivustossa.
- juu....
no nettiyhteys voi olla mahdolllinen syy. itselläni on Soneran liikkuva laajakaista, jonka maksiminopeus on tietääkseni noin 21 Mbs
- oookeiii..
Nyt se selvisi! Johtui Norton Internet Securitysta :o
Laitoin tilalle F-Securen (Sonera tietoturva) niin ei ollut enää tuota ongelmaa. Norton on kuitenkin varmaan paljon kevyempi kuin F-Secure, mutta ihme että tuollainen ilmiö kävi sitten. Voi olla että Nortonin palomuuri jotekin esti sen toiminnan tai sen suojausasetukset. Itselläni on uusin Norton 2013 käytössä eikä vastaavaa ongelmaa ole tullut.
- Onslow
Olen pannut merkille Vapunen, että ymmärrät hyvin esim, näitä Chrome onkelmia, mullakin on sellainen että ei läheskään aina toimi tämä Iltalehden video, ja jos se video niin kovasti kiinnostaa minun pitää sitten käydä Firefoxilla se kattomassa, se ottaa hiukan pattiin.
Onslow kirjoitti:
Olen pannut merkille Vapunen, että ymmärrät hyvin esim, näitä Chrome onkelmia, mullakin on sellainen että ei läheskään aina toimi tämä Iltalehden video, ja jos se video niin kovasti kiinnostaa minun pitää sitten käydä Firefoxilla se kattomassa, se ottaa hiukan pattiin.
Iltalehden video käyttää flash playeria joka on sisäänrakennettu Chromeen eli flashin uudelleen asennus ei ainakaan auta asiaan. Yksi keino olisi kirjautua Chromen asetuksista omalle Google tilille ja syknronoida kirjanmerkit/salasanat sinne ja sen jälkeen poistaa Chrome kaikki Google nimiset kansiot jos koneessa ei ole muita Googlen ohjelmia ja asentaa se uudelleen.
- ihmeellistä, eikö??
Tajusin semmoisen lisäseikan, että jostain syystä se Identity Safe (tai muut Norton lisäosat) aiheutti tuota. Heti kun poistin Nortonin liitännäiset käytöstä niin pelasi entiseen tapaan :o
Eli sama homma vaikka Chrome Web Storesta lataisi pelkän Identity Safen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522607Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä792468Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu641935Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1391839Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291392Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko301361Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?171216