vippiä

pulukka29

tulis ny perkhhele se sossun tuki niin pääsis lottoaan 12,5milliä. olis varmat numerot jo tiedossa eikä mitkää jakki-turskaan numerot.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari Huana

On creditin laina nykyään kallis, kun haluavat euron palkkion. Muista puljuisa nui lainat sua ilmatteeks.

Määkin lottoan, on sentään ilmaista se voitto sitte

• vieras7

moi. www.haelainaa.com sivulla heti etusivulla 3 paikkaa joissa ilmanen laina.

• pulukka29

aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.

• Mari Huana
        pulukka29 kirjoitti:

aivan varmasti oon hakemassa....mikään ei ole ilmasta, ne pitää maksaa kaiken järjen mukaan takasikki.

Mainokses sanotaan että ensimmäinen laina on ilmainen. Emmä tarvii maksaa takasin. Enkä Creditiltä ota lainaa, kun jouttu euron maksaa takas. Emmä oiken ymmärrä.

• ihmettelevä77

No eikö se ole ilmainen laina muka jos lainaat 300 euroa ja maksat takaisin 300 euroa. Tampio.

• GeeTee2

Ilmaset ja halvimmat vipit löytyy esmes osotteesta http://www.halvinvippi.org

Ilmanen pikavippi on ihan fiksua ottaa, jos pystyy maksaan sen melki heti takasin. Pari päivää ennen palkka/kela/sossupäivää on ihan ok.

Muussa tapauksessa kannattaa lainata kaverilta tai vanhemmilta.

• 10+11

Sääli, että pikavipit tultaneen lopettamaan kokonaan. Olisi ollut usein käyttöä meikäläiselle. En ole koskaan joutunut pikavippikierteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe