Hammashoito Filippiineillä

CDO rules

Eli yhdistetty loma ja hammashuolto Cebussa,..kuullostaa varmaan järjettömältä mutta,....kalustoni kaipaili 2 uutta kruunua ruuvikiinnitteineen ja muine tilpehööreineen. Suomessa hammaslääkärini antoi varovaisen arvion 2000 € ja remontti valmis,mutta loma läheni ja ajattelin teettää hampaat Cebussa. Ayala centeristä löytyi klinikka joka todellakin yllätti mut tasollaan ja laitteillaan. Kaikki uusinta uutta röntgeneineen ja hammaslääkärini oli,.. jos nyt rehellisesti sanon ihastuttava ja ammattiylpeä. 4 kpl noin 1.5 tunnin visiittejä, ja sain uutta purukalustoa suuhuni 75% edullisemmin kuin Suomessa. Koko lasku hammashoitoineen ja laboratorio töineen oli 28000 pesoa joka on hieman päälle 500 €. Suomessa proteettiset hammashoidot eivät ole KELA-korvattavia joten matka oli jokseenkin kannattava, 2000€ korjasin siis hampaat,.maksoin lennot ja hotellin 2 viikoksi. Ja jäipi vielä muutama satku taskurahaa:)

Suosittelen:)

7

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x1

      pitänee ottaa harkintaan ittlelläkin samaa. Myös ittlellä pari keraamista kruunua pitäs ehkä laittaa ja yhden hammasimplantinkin jos oikein innostuu... Kuinka nopeasti homma hoitui sen jälkeen kun eka kerran kävit klinikalla ?

    • CDO rules

      Ensimmäisen käyntini jälkeen hammaslääkärini kertoi kruununtekoon menevän aikaa 5 työpäivää mutta muottienteon jälkeen sanoi asiaa voivan kiirehtiä 3 työpäivään. No,.minulla 2 viikon loma joten en kiirehtinyt suotta ja halusin pitää klinikkavisiitit kohtuu lyhyinä.

      Palvelu oli aivan eriluokkaa kuin Suomessa,.klinikka varmaankin miljoonakaupungin paras joten edullisempiakin löytynee. Rahapussin mukaan:)

    • Filippiinien kävijä

      Kävimme tulevan vaimon kanssa myös klinikalla. Kerrassaan tasokas paikka kyllä! Uusimmat pelit ja rensselit. Myös ISO -laatusertifikaattia ovat hommaamassa. Palvelu jopa parempaa kuin suomessa, mutta hinnat siihen nähden hyvin kohtuulliset.

      http://www.greenappledentalcebu.com/

      Edellinen asiakas oli muuten Arabiemiraateista ja seuraava Norjasta. Kertonee jotain palvelun laadusta. :)

    • CDO rules

      Taisi olla 2 visitti mulla silloin Tammikuun loppupuolella,.mua operoitiin ja viereisestä loossista kuulin tuttua kieltä, pieni Suomalaistyttö isän kera paikkausoperaatiossa:)

    • markon96

      Kuulosta hyvältä, mutta en minä Filippiineille asti lähtisi kun vastaava palvelu löytyy myös Unkarista. Suomea puhuva henkilö oli hoidon aikana mukana ja
      kaikki asiat selvitettiin hyvin ja sain implantit puolet halvemmalla kun Suomessa
      Klinikalla oli käynyt muutamia muitakin suomalaisia mutta pääosa asiakkaista oli englannista ja norjasta. Niillä on myös suomen-edustaja Etelä-Suomessa joka hoitaa kaikki matkan liityvät asiat ja klinikalla on jo ISO-laatusertifikaatti. Klinikan nimi on Oxygen Medical ja niillä on myös suomenkielinen sivusto oxygenmedical.fi
      Kannattaa ehdottomasti kokeilla!

    • buda vs. boracay

      Miten matka Unkariin ja Filippiineille liittyvät toisiinsa,..maat ovat kuin yö ja päivä!

    • Anonyymi

      paljo kello?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe