Klaukkalaan uusi kirpputori?

jasuliini1

Hei kaikki klakelaiset ja lähiympäristöstä!
Olisiko teidän mielestä tänne Klaukkalaan tarvetta uudelle Ip-kirpparille?
Jos olisi niin minne?
Millainen?
Kertokaa kaikki toivomukseni ja muutenkin kokemuksia ko. Ympäristön kirppareista.

Kiitos etukäteen!,

13

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdxdxd2

ei kaikkialle riitä hyvää tavaraa yksinkertaisesti ! tuskin kukaan haluaa kellarista tuotua mummmu vainaan jäämistöjä!ja pahalla haisevaa lumppua

• kiertelijä

Kyllä Klaukkalaan mahtuu toinenkin kirppari, kivempi kauempaa tuleville kiertäville jos samasta kylästä löytyy pari paikkaa mihin mennä. Sijainti ei tietenkään kannata olla liian syrjäinen, mitä keskeisempi paikka sitä varmemmin tulee myös ex tempore-kävijöitä.
      Siisteys näissä on iso tekijä sen kannalta haluaako mennä uudestaan, samoin henkilökunnan palveluhenkisyys. Klaukkalan nykyisellä kirppiksellä kauppa käy hyvin, itse oon pitänyt siellä pöytäviikon useammankin kerran mutta huono puoli se että sillä kirpparilla on liikaa uuden krääsän myyntiä.

• laita vaan.

Viiri on kyllä aina täynä.Joten,kylä olis Klakalassa siistin kirppiksen paikka.Ei hassumpi ajatus.

• jee4

Kyllä! Viirikin saisi vähän kilpailua, on aika hinnoissaan pöytävuokrat!

• Kirppu

Kyllä olisi tarvetta toiselle kirppikselle! Viiri on kallis, (edes hyväntekeväisyysjärjestöille ei mitään "alennusta"), ja varkaat tuntuu viihtyvän.

• Neiti Kesäheinä

Toinen kirppari olisi erittäin tervetullut.
      Kuten edelläkin on jo todettu, Viiri on kallis ja nostaa hintojaan koko ajan.
      Jos meinaa halvalla myydä pois esim. lasten vaatteita, niin saa myydä tällä hetkellä todella paljon, jotta saa edes pöytävuokran ja provikat maksettua.

Sijainti Klaukkalan keskustassa olisi tietty plussaa, mutta halvemmalla vuokralla saisi hiukan sivummalta isomman tilan.

Jos joku perustaisi uuden kirppiksen ja tarvii apua, voisin tulla vaikka kimppaan. Yksin ei aika riitä sen pyöritykseen.

• sinne siis..

kyllä se on parempi itse laittaa..jos on kaksi omistajaa.niin ne tappelee heti keskenään.klaukkalassa on hyvä paikka uudelle kirppikselle.jos vaan tilat löytyy.on ruuhka aina viirissä.

• Neiti Kesäheinä
        sinne siis.. kirjoitti:

kyllä se on parempi itse laittaa..jos on kaksi omistajaa.niin ne tappelee heti keskenään.klaukkalassa on hyvä paikka uudelle kirppikselle.jos vaan tilat löytyy.on ruuhka aina viirissä.

Kuten sanoin, aika ei riitä jos sitä yksin pyörittäisin.
        Kun satun jo omistamaan tällä hetkellä kaks firmaa, joten kolmannessa ei enää pystyisi kokopäiväisesti työskentelee vaikka työntekijät kahta muuta pyörittäisikin.

• Jo vain
        Neiti Kesäheinä kirjoitti:

Kuten sanoin, aika ei riitä jos sitä yksin pyörittäisin.
        Kun satun jo omistamaan tällä hetkellä kaks firmaa, joten kolmannessa ei enää pystyisi kokopäiväisesti työskentelee vaikka työntekijät kahta muuta pyörittäisikin.

Kyllä Klaukkalaan sopisi uusi kirppis. Pääkaupunkiseudulla liian vähän kirppiksiä.

• tintti6

Kuulin erään kirpputorin ottaneen yhdeksi palveluksi 50/50 -myyntitavan. Asiakas tuo tavaransa myyntiin, kirpputorin pitäjä hinnoittelee, järjestelee ym ja asiakas saa tuotosta 50 %. Kuulostaa mielestäni hyvältä sellaiselle, jolta jää kirpputorimyynti tekemättä, kun ei jaksa/ehdi hinnoitella ja käydä järjestelemässä tavaroitaan.

• Ostan ja myyn

Klaukkalaan mahtuisi kyllä toinenkin kirppis, se mikä siellä nyt on on sottainen ja tavara huonoa. Käyn siellä noin kaksi kertaa vuodessa ja aina sama tilanne. Se, että pöydät ovat aina täynnä kertoo, että tilausta toisellekin kirppikselle olisi.

Itse en kyllä yhtään tykkäisi tuollaisesta holhouksesta, etä kirppiksenpitäjä hinnoittelee tuotteeni ja ottaa 50 prosenttia päältä. Se tuotoshan syntyy nimenoamaan siitä, että osaa tuoda oikeanlaista tavaraa ja hinnoitella oikein, myös laskea vaikkapa päivittäin hintoja, jpos tavara ei mene.

• Jopa joo

Nythän liike sitten aukeaa Klaukkalassa. Siellä tuntuu olevan paljon sääntöjä ja kallis se tulee olemaan. Maksat kaikesta ja huono kun kahdessa tasossa.

• kerro lisää
        Jopa joo kirjoitti:

Nythän liike sitten aukeaa Klaukkalassa. Siellä tuntuu olevan paljon sääntöjä ja kallis se tulee olemaan. Maksat kaikesta ja huono kun kahdessa tasossa.

Minkäniminen ja mistä se löytyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe