Kiitollinen tiedosta ja onko kevyttä vai raskasta lunta ? Noin senttimetreissä tai metreissä..
Onko Hartolassa paljon lunta katoilla ?
26
369
Vastaukset
- sataa luntaa
Meillä on sekä kevyttä että raskasta lunta.Sitä on varmasti ihan senttimetrejä jos enemmänkin.
- qfefvw
Suojakelit tekevät lumen raskaammaksi, soita mökkitalkkarille niin homma hoituu.
- lapiokauhu
Paljonko mökkitalkkari ottaa about 100 neliön matalan torpan peltikaton lumen pukkaamisesta alas, jos puolimetriä tiivistä pakkaslunta ?
- tee se itse mies
lapiokauhu kirjoitti:
Paljonko mökkitalkkari ottaa about 100 neliön matalan torpan peltikaton lumen pukkaamisesta alas, jos puolimetriä tiivistä pakkaslunta ?
Voi hyvänen aika teidän uusavuttomien kanssa! Säästätte kymmeniä jopa 100 euroa tekemällä homman itse! Nostakaa se läskiperseenne ylös sohvalta ja vaivautukaa itse, kyllähän te kaljaakin menette itse ostamaan niin kuinkas ei arvollene sovi lumen pudottaminen oman talon katolta. Miten noin saamattomilla tyypeillä voi olla edes talo, jonka katolta lumia pitäisi pudotella!
- 180kg/m2
Miks niitä lumia pitää pudotella? Ai niin, huono rakentaminen tietysti.
- lapiokauhu
Se ei varmaan lohduta sitä 10-vuotiasta tyttöä, joka kuoli maneesin romahtaessa. Lumia pitää pudotella, oli huonoa tai hyvää (oletettua..) rakentamista.
- qwrgewrg
lisää lumisadetta tiedossa.
- diu-diu tulkku
Tiedän että Hartolassa ei ole pohdittu kattolumia - vaan milloin sahtitongan pohja kuullottaa, ja sen takia Hartolassa monet elävät pitkään.
- fgåöä
Ei ole enää paljoa lunta katoilla.
- fiksu hartolalainen
Meillä ei ole yhtään lunta katolla eikä näyttäisi olevan naapurillakaan. Pihassa on hitusen verran. Oletko potkukelkalla mahdollisesti tulossa tänne päin?
- jäät kestää
Meillä on puol metriä lunta katolla
- Teen itse
En luota mökkitalkkareihin.Voi mökiltä hävitä arvokasta omaisuutta ja joutua rajan taakse laajoille pimeille markkinoille.
- perskun
Mökillä moni on joutunut rajan taakse.
- rosvoja
Joo, minunkin kultaharkot hävisi mökiltä samoin kuin rubiiniriipus. Ei kannata luottaa keheenkään.
- lumi narskuu
etenkin jos varas on perhepiiristä...
- rosvoja
lumi narskuu kirjoitti:
etenkin jos varas on perhepiiristä...
Ei meidän perhe kuulu sun varasperheesees.
- 3r24t
Nyt on jo enimmät lumet lähteneet katoilta pois.
- rakeita lempää
Voiko luottaa hartolalaisiin kattolumissa ?
- ggg9
Voi luottaa, takaan että katto on nyt lumeton, ollaan hämeestä vähän hitaita
- lapiokauhu
Voiko jyrkällä katolla putsata lunta liukastumatta ? Nyt on ollut poutaisempaa,
Kirjoittakaa, vaikka USA vakoilee meitä kaikkia. - Kiitos kaikille !
Ei tarvitse vastata enää tähän viestiin, koska lunta ei ole juurikaan katoilla. Ensi talvena toivon vastauksia.
- ---
Kohta sitä lunta on taas metrikaupalla katoilla.
- hartolassa
Äsken oli vielä 34 cm lunta katolla.
- Old friend
Hartolan markkinoille pitää olla sitten lumet luotu pois katoilta, kun tulee noin..30 000 vierasta. Se on hieno päivä Hartolassa. Peace kaikille !
- QADQWEF
Kohta sitä lunta alkaa taas katoille kertymään.
- xvbzxvfnbad
Jep. nyt ovat katot valkoisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502