Onko Hartolassa paljon lunta katoilla ?

lapiokauhu

Kiitollinen tiedosta ja onko kevyttä vai raskasta lunta ? Noin senttimetreissä tai metreissä..

26

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sataa luntaa

Meillä on sekä kevyttä että raskasta lunta.Sitä on varmasti ihan senttimetrejä jos enemmänkin.

• qfefvw

Suojakelit tekevät lumen raskaammaksi, soita mökkitalkkarille niin homma hoituu.

• lapiokauhu

Paljonko mökkitalkkari ottaa about 100 neliön matalan torpan peltikaton lumen pukkaamisesta alas, jos puolimetriä tiivistä pakkaslunta ?

• tee se itse mies
        lapiokauhu kirjoitti:

Paljonko mökkitalkkari ottaa about 100 neliön matalan torpan peltikaton lumen pukkaamisesta alas, jos puolimetriä tiivistä pakkaslunta ?

Voi hyvänen aika teidän uusavuttomien kanssa! Säästätte kymmeniä jopa 100 euroa tekemällä homman itse! Nostakaa se läskiperseenne ylös sohvalta ja vaivautukaa itse, kyllähän te kaljaakin menette itse ostamaan niin kuinkas ei arvollene sovi lumen pudottaminen oman talon katolta. Miten noin saamattomilla tyypeillä voi olla edes talo, jonka katolta lumia pitäisi pudotella!

• 180kg/m2

Miks niitä lumia pitää pudotella? Ai niin, huono rakentaminen tietysti.

• lapiokauhu

Se ei varmaan lohduta sitä 10-vuotiasta tyttöä, joka kuoli maneesin romahtaessa. Lumia pitää pudotella, oli huonoa tai hyvää (oletettua..) rakentamista.

• qwrgewrg

lisää lumisadetta tiedossa.

• diu-diu tulkku

Tiedän että Hartolassa ei ole pohdittu kattolumia - vaan milloin sahtitongan pohja kuullottaa, ja sen takia Hartolassa monet elävät pitkään.

• fgåöä

Ei ole enää paljoa lunta katoilla.

• fiksu hartolalainen

Meillä ei ole yhtään lunta katolla eikä näyttäisi olevan naapurillakaan. Pihassa on hitusen verran. Oletko potkukelkalla mahdollisesti tulossa tänne päin?

• jäät kestää

Meillä on puol metriä lunta katolla

• Teen itse

En luota mökkitalkkareihin.Voi mökiltä hävitä arvokasta omaisuutta ja joutua rajan taakse laajoille pimeille markkinoille.

• perskun

Mökillä moni on joutunut rajan taakse.

• rosvoja

Joo, minunkin kultaharkot hävisi mökiltä samoin kuin rubiiniriipus. Ei kannata luottaa keheenkään.

• lumi narskuu

etenkin jos varas on perhepiiristä...

• rosvoja
        lumi narskuu kirjoitti:

etenkin jos varas on perhepiiristä...

Ei meidän perhe kuulu sun varasperheesees.

• 3r24t

Nyt on jo enimmät lumet lähteneet katoilta pois.

• rakeita lempää

Voiko luottaa hartolalaisiin kattolumissa ?

• ggg9

Voi luottaa, takaan että katto on nyt lumeton, ollaan hämeestä vähän hitaita

• lapiokauhu

Voiko jyrkällä katolla putsata lunta liukastumatta ? Nyt on ollut poutaisempaa,
      Kirjoittakaa, vaikka USA vakoilee meitä kaikkia.

• Kiitos kaikille !

Ei tarvitse vastata enää tähän viestiin, koska lunta ei ole juurikaan katoilla. Ensi talvena toivon vastauksia.

• ---

Kohta sitä lunta on taas metrikaupalla katoilla.

• hartolassa

Äsken oli vielä 34 cm lunta katolla.

• Old friend

Hartolan markkinoille pitää olla sitten lumet luotu pois katoilta, kun tulee noin..30 000 vierasta. Se on hieno päivä Hartolassa. Peace kaikille !

• QADQWEF

Kohta sitä lunta alkaa taas katoille kertymään.

• xvbzxvfnbad

Jep. nyt ovat katot valkoisina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe