Etsin rahoittajaa yrityksen perustamista varten! Olen valmis maksamaan hyvän koron! [email protected]
Rahoitus tarve 150000-180000e!
16
494
Vastaukset
- sijoittaja2
Minkä alan yritystä olet perustamassa? Onko liiketoimintasunnitelmaa? Minkälaista liikevaihtoa odotat? Arvioitu tuotto?
- Yrittäjäksi
Laita minulle sähköpostia, keskustellaan sen kautta!
- Yrittäjäksi
Laita vain rohkeasti sähköpostia! En haluaisi tällä sivustolla kaikkea paljastaa! Yksi lainaaja jo on, osa summasta vielä puuttuu.
- Yrittäjäksi
Ottaisitko pian yhteyttä sähköpostitse, kerron mielelläni enemmän!
- kimmo pp
Itse ajattelin yökerhoa ulkomailta USAsta.
tarvisin abaut 370000e, loppu menisi 7% 36kk
Kiinteistö vuokra kk=37000e vuositulo 360000e,
Tarvitsisin vain ihan pikkasen rahoitusta.
Itse olen myymässä ensivuonna taloani, joten siitä arvioidaan saatavan n300000e
Itselläni on täällä suomessa toimiva yritys, ja viimevuoden tulot oli 120000e ei paljon mutta, ..
Yökerho tuottaa voittoa kuitenkin, vaikka saisin rahoituksen abaut n 300000e takaisin maksu korkoineen vähän yli 400000e, pari vuotta ja olen omilla jaloilla tässä,.- Hogg
Heh heh - näillä jutuilla varmaan helposti irtoaa muutama satatuhatta....
- Miljonäär1
Mihin voin lähettää rahat?
- Yrittäjäksi
Sähköpostia voi laittaa!
- Varo petosta
Kohta sinuun ottaa joku ketku yhteyttä.
Ketkun tunnistaa siitä, että saat varmasti lainan, mutta sinun täytyy maksaa 1000-5000 heille konsulttipalkkiota jotta laina irtoaa, he hoitaa 100% lainan sulle..
Rahat menee lainaa ei tuu...
He vain levittelee käsiään ja sanoo, että joitan papereita puuttu, ai niin sulla ei ollut ajokortin kuvaa, sulla ei ollut henkivakuutusta.. keksivät todella ihmeellisiä asioita velan epäämiseksi.
Kun olet saanut kaikki paperit kuntoon, taas maksat, parhaat ovat maksaneet 30000 eikä lainaa näiltä Suomalais nigerialaisilta tule.
Asiamiehenä suomessa aina suomalainen huijari.
Soitto petosPoliisille aukasee varmasti silmäsi.
Ketkut vaan muuttaa nimiään tiheästi, ettei poliisit meinaa perässä pysyä.- Yrittäjäksi
Kiitos varoituksesta!
- 2+34
Nordea, Osuuspankki, Handelsbanken, onhan noita.
Ei netistä kukaan mitään lainaa, menkää muualle pelehtimään, kersat. - Yrittäjäksi
Puolet vielä puuttuisi, ketään ylimääräistä omaavaa?
- yrittäjäOy
Tarkoitatko että kaksi puolikasta puuttuu ?
- Yrittäjäksi
yrittäjäOy kirjoitti:
Tarkoitatko että kaksi puolikasta puuttuu ?
90000e vielä puuttuu.
- KylmänPelinKatsoja
Helpponakki.
Onhan noin 200¨000€ edestä reaali ja primääri vakuuksia, noilla tuon saa minulta heti.- Yrittäjäksi
Sähköpostia kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82708Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1632620- 1842471
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n121994Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari181965Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541818Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691538Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?681109Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http101103Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta63960