Mikä tämä kyseinen media skanneri googlelta oikein on? Erään tuntemani henkilön puhelin Samsung GT-S5570 mallissa on suojausmenetelmä jossa on ilmeisesti Google Media Skanneri tms. vastaava joka herjaa että on tehty liian monta kuvioyritystä. Puhelimeen ei siis pääse sisään lainkaan vaan PIN-koodin jälkeen herjaa tuota kuvioyrittämisen ongelmaa. Tekstinä tulee puhelimen ylälaitaan viesti että median tarkistus on tehty mutta tarkistuskoodi on ****** eikä päästä puhelimeen siltikään sisään. On koitettu muun muassa Gmail-tilin kautta saada auki puhelinta josko se olisi liitettävissä Gmail-tiliin mutta en saanut tulosta aikaiseksi. Jos jollain viisaammalla ois jotain infoa miten tuon kuvioyritys-systeemin ohittaisi ja saisi puhelimen takaisin toimintaan ois ihan jees? Apu asap ois mukavaa...
Google Media Skanneri?
Partaveitsi81
0
398
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701