Katja Kankaanpää

Turpaan ja onnea

Mikä tää lesboakka oikeen on?

Just näytettii Arto Nybergin ohjelmassa ku iski kunnolla päähän vastustajaansa ottelussa...

11

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

Ei ole lesbo

• lepakko6

Onko varma tieto?? Pakko olla?

• Sivistynyt

Kuinka kouluttamattomia ihmiset ovatkaan nykyään. Urheilijoita ja kamppailulajien taitajaa pitää solvata foorumeilla. Ai niin, eihän Suomi24:sta voi ottaa tosissaan, on sen keskustelun taso tosiaan niin alhaista, jopa häpeällistä ihmiskunnalle. Täällä kirjoittavat ihmiset, jotka joutilaina, yhteiskunnan elätteinä, eivät keksi parempaa ja kehittävämpää tekemistä, todella sääli. Suoraan sanottuna, kannattaisi ottaa se pää sieltä perseestä pois, ja katsoa itseään peiliin ja miettiä mitkä asiat itsessään on pielessä.

• Sivistynyt

Todettakoon vielä se, että huono itsetunto saa ihmisen etsimään negatiivisia asioita toisista.

• Kouluttautunut

Itse haastattelijasta, Arto Nybergistä, huomasi, ettei hän ole kehittänyt tietoisuuttaan kamppailu urheilusta. Haastattelussa oli mukana sellaisiakin kysymyksiä, jotka olisivat voinut jättää pois, myötähäpeä iski, kun Arto kysyi jotain tähän suuntaan "miltä se tuntuu iskeä toista päähän" Kyllä pitäisi ihmisen, jos mediassa esillä on, niin olla hieman hanskassa asiat, eikä tuolla tavalla alisuorittaa aivan kuin ensimmäistä kertaa urheilija olisi ollut haastateltavana.

• inhaa

Aivan varmasti on lesbo täysin siltä näyttää. Poikatukka, huonosti vaalennettu, pullukat posket, matala ääni... kauhun väristyksiä aiheuttaa tollanen!

• Ei niin sivistynyt

Katsoitkohan samaa ohjelmaa..? Todennäköisesti olet itse perus sohvaperuna jolla on vaikea keskivartalolihavuus, etkä tämän takia tykkää näyttäytyä julkisesti, vaan mieluummin avaudut täälä laatu foorumilla pahaa oloasi pois.

• näitä on hauska luke

hehee, hauska lukee näitä.. Tiedätteköhän te ihmiset, jotka kauhistelette lesboja niin että tulee "kauhun väristyksiä", että todennäköisesti JUURI TE olette itse kiinnostuneita samasta sukupuolesta. Suurinta homofobiaa ja "kauhunväristyksiä" tuntee ihmiset, jotka ovat tukahduttaneet/tai yrittävät sulkea pois omia tunteitaan. Nyt vaan reiluin mielin itseään tutkimaan ja ulos kaapista! :D hahaha

artikkeli mm. täällä:

http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus Homofobia saattaa olla pelkoa omista homotaipumuksista/a1305559637201

• tanan uusavuton ska

Oletkohan sä kotivalo nyt ihan oikeella palstalla ton alotukses kanssa????Katja on kovan luokan urheilija, ei mikään julkisuuteen pyrkivä turhake.Ilmoitan viestisi asiattomaksi ja poistettavaksi tältä palstalta.

• Kaikkee hyvää Katjalle!

Katja on naimisissa, miehen kanssa. Ihmeellistä leimaamista täällä.

• Leimaamista

-vai toiveajattelu ? Lepakot toivoo että pelais niiden tiimissä,

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3425
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3167
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      78
      2999
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2829
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2328
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1999
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1944
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1859
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1849
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1739
    Aihe