Tabletti sim-kortilla

Haaveissa olisi hankkia (luonnollisesti mahdollisimman edullinen) noin 10 tuuman tabletti, jossa toimii netti sim-kortin avulla. Eli korttipaikka tai mokkulayhteys täytyisi löytyä. Olen katsellut esim. Denverin tabletteja, mutta niissä ei taida olla sitä sim-kortti jutskaa? Pelejä en pelaa, tabletti tulisi reissukäyttöön ja nettisurffailuun, sähköpostien lukemiseen, yms. Vinkkejä, kiitos.

29

7242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

      Itse ostaisin nexus 7 3g mallin

      • Unohdin mainita, että seiskan kone on mielestäni liian pieni, kun olen vertaillut koneiden kokoja kaupassa.


      • 5230,. (500)
        emme-lotta kirjoitti:

        Unohdin mainita, että seiskan kone on mielestäni liian pieni, kun olen vertaillut koneiden kokoja kaupassa.

        ai niin toivoitkin 10 tuumasta


    • Mihin hintaan olisit ostamassa uutta tablettia? ( Max hinta)

      • Näyttäisi hinnat olevan hyvin pitkälti päälle 300 euron, mutta olen paljon katsellut näitä 150-250 euron kapistuksia. Josko niistä löytyisi suht kelvollinen kone. Eli maksimi hinta tuossa 250 euron kieppeillä. Tärkeintä tosiaan on se, että netti toimii sim-kortilla, koska en jaksa alkaa säätämään yhteyksiä kännykän kautta.


      • yh mies

        kyllä 7 tuumasella pärjää vallan hyvin,mahtuu povariin ja muksut tykkää pelata


      • yh mies kirjoitti:

        kyllä 7 tuumasella pärjää vallan hyvin,mahtuu povariin ja muksut tykkää pelata

        Jaa, että pienemmälläkin pärjää vallan mainiosti? :) Minkä merkkinen teikäläisellä on?


      • Kiitos linkistä. E-villestä tilaaminen kestänee useamman viikon. Haluaisin koneen, jonka saisin "nyt mulle tänne äkkiä ja heti".


      • Ei veroja täältä

    • Itselläni on tällähetkellä Nexus7 malli ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Sen koko on juurikin sopiva matkoille ja päivitykset tulevat nopeasti.

    • Järkevin vaihtoehto ostaa halpa android känny ja sen seuraksi se tabletti. Puhelinta sitten käyttää tukiasemana matkoilla mualilman.. Tablettiahan saa jos jonkin sorttista mutta harvassa suomessa toimiva 3G yhteys.

      • käy näinkin

        Mul on samsung tabletti sim kortilla, vaihtelen tarvittaessa korttia pöytäkoneeseen


    • 5230,. (500)

      Itsekin ostin(nexusta ei vielä ollu) galaxy tab 2 7.0 wifi tabletin kun noi 3g mallit on aivan turhan kalliita..kotona on wifi verkko ja puhelimistani(android,nokia) saan siihen wifin kätevästi muualla,.sim vapaa tabletti on oikeestaan aika hyvä systeemi kun näin sim kortti vapautuu puhelinkäyttöön,7" koko on myös ollu riittävä ja aika kätevä

      • note3g

        miksei suoraan tablettia jossa on puhelin? jos kerran tabletiksi riittää 7"... miksi ostaa kaksi laitetta? kun kännykkä ja 7" tabletti ovat muutenkin lähes samankokoisia...

        noh, itse ratkaisin ongelmin niin, että ostin tämän note 3g 10.1:n, siinä sim netillä ja jos lähden jonnekin vaikka lenkille ja haluan pikkupuhelimen lukaan, niin vanhaan kännyyn oma sim o,69e/kk maksulla ja soiton ja tekstareiten siirto päälle 10.1:stä =)

        harvoin ilman laukkua edes liikun, joten 10.1:n on kyllä kokoajan mukana oikeestaan... joskus pitemmällä lenkillä ollu pikkukänny mukana...


    • Olisihanse hieman oudun näköistä jos laittaa korvalle 7" tuuman kokoisen tabletin ja soittaa sillä puheluita. Mahtaisi ihmiset hieman ihmetellä kaupungilla.

      Ja kännykkä on paljon pienempi mukana kannettavaksi ja esim 7" tuumallien tabletti ei kyllä kovin helposti mahdu tavalliseen taskuun..

      • 5230,. (500)

        kyllä se näin on että kätevämpi pitää puhelimessa se kaikille tuttu sim/pää numerosi ..eikä näin ollen ole välttämätöntä pitää isoa tablettia koko ajan mukana,hankalaahan se olis esim.työssä tai koulussa,tablettiin se kakkos sim datapaketilla


    • piponurouno
    • Sheibe1234

      Nostan tätä vanhaa topicia. Äitimuori haaveilee tabletista, ja SIM-kortti pitäisi olla jotta sillä pääsisi nettiin myös vaikkapa auton kyydissä ollessa. Tabletti tulisi lähinnä surffailukäyttöön, eli mitään superhienoksia ei tarvita, mutta ei nyt tietty haluaisi mitään älyttömän huonoa ostaa. Harkitsen ostavani sen joululahjaksi, ja oma budjetti kosahtaa kahteen sataan euroon. Löytyisikö jotain luotettavaa perusmallia tuohon hintaan?

      • Lenovoa kehiin

        Lenovon 10.1 tuumaisa WiFi 3g (ideatab S600-H) saat alkaen 229.

        Itselle pukki toi viime jouluna ja ollut tyytyväinen.


      • Lenovoa kehiin kirjoitti:

        Lenovon 10.1 tuumaisa WiFi 3g (ideatab S600-H) saat alkaen 229.

        Itselle pukki toi viime jouluna ja ollut tyytyväinen.

        Päivitystuki niin ja näin.


      • Lenovoa kehiin
        vapunen kirjoitti:

        Päivitystuki niin ja näin.

        Yksi isompi "sileeksi laittanut" päivitys tullut.

        Android tosin edelleen siinä 4.2.2. tasossa., mutta toimii hyvin. Itselle tämä toimivuus ja stabiilisuus on tärkeää.


    • Onko tuumakoolla väliä?

    • Sheibe1234

      Mielellään saisi olla kymppituumainen luulen.

    • Silloin tuo Lenovo on oikeastaan ainut vaihtoehto.

    • samppa 4 G

      Samsungilla on monta hyvää vaihtiehtoa sun hintaluokassa .

      • skördä

        Miksi ihmeessä sen sim-kortin pitää olla siinä tabletissa, kun nykyään saa pieniä ja tehokkaita wlan-taskureitittimiä 60-150 € hintaan. Tabletin saa halvemmalla kun korttipaikkaa ei tarvita ja tuo ladattava 4g/3g "taskumokkula" antaa lähiverkon jopa 10 laitteeseen kerrallaan.


      • €--
        skördä kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sen sim-kortin pitää olla siinä tabletissa, kun nykyään saa pieniä ja tehokkaita wlan-taskureitittimiä 60-150 € hintaan. Tabletin saa halvemmalla kun korttipaikkaa ei tarvita ja tuo ladattava 4g/3g "taskumokkula" antaa lähiverkon jopa 10 laitteeseen kerrallaan.

        Mulla on sim-kortti samsunissa puhelinominaisuudella ollu kohta kaksivuotta ilman mitään häikkääenkä nää syytä muuhun , miksi ??


      • samsung tab 4
        €-- kirjoitti:

        Mulla on sim-kortti samsunissa puhelinominaisuudella ollu kohta kaksivuotta ilman mitään häikkääenkä nää syytä muuhun , miksi ??

        Miksi maksaa satasen lisää siitä sim ominaisuudesta, kun homma hoituu mallikkaasti puhelimen nettiyhteyden jakamisella ja kun se puhelin kulkee koko ajan mukana kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe