Ohjelmassa väitettiin, ettei autisteilla ole kykyä tulkita toisten tunteita. Faktaa vai fiktiota?
Prisma TV1 klo 18.50
8
164
Vastaukset
- .....
Vanhentunutta tietoa koko dokumentti täynnä psykostimulanteista, kognitiivisten kykyjen kehittämisestä,parantamisesta lääkkeillä jne jne..ihmisen kyvystä muistaa..tarpeellisuudesta poistaa kaikki tarpeeton uuden oppimisen mahdollistumiseksi... Onnex lopussa mainittiin luonnonmukaisista keinoista jotain. Taisi olla provo koko ohjelma.
- itsekkyys.
Näin leimataan ihmiset, jotka eivät miellytä yhteiskuntaa ja psykiatreja, tarua!
- ;))))
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11102791
”2 16 28.12.2012 21:23 5 Sulje
Nimimerkin "totuus esiin" kirjoitus heijastaa psykiatrikunnan sairaalloisuutta; rikotaan ensin ihminen palasiksi, jotta kollega voisi häntä alkaa "parantamaan". Näin saadaan rahavirrat liikkumaan Hippokrateen valan vannoneiden lääkärisukujen keskuudessa, jotka yltäkylläisyydessään hamaan tulevaisuuteen ovat tulevia pyörittämään henkisesti sairaita toimintamallejaan.
Että ihan rentoutumisen ja Jumalan avullako psykiatrien henkinen kieroutuneisuus yhteiskunnallisella tasolla voitaisiin korjata? Annapa jokin käytännön esimerkki kuinka tällaista toimintamallia voisi lähteä toteuttamaan?”
Edellinen viesti on lähetetty suomifoorumiin vuoden 2013 puolella, miksi/millä oikeudella ylläpito on käynyt muokkaamassa sen lähetyspäivämäärää? - On faktaa
Faktaa omalla kohdallani. Olen assi ja käynyt läpi pitkät tutkimukset, en ole siis "niitä pikadiagnosoituja".
- näin se meneee
Minulla ei ole edes diagnosia, mutta olen lukenut asiasta ja paljon! Suvussa niin isän kuin äitin puolella paljon as-tyyppisiä ihmisiä ja yksi jopa diagnosoitu.
Tietenkin löytyy kaikenlaista muuta mt-ongelmaa ja diagnosia. Autismi ns. lievä eli assiuteen ei ole lääkkeitä on vain sivuoireiden ja oireden tuottamien oireiden lääkintää.
- ei yleistetä
Osaksi totta. Autisteja on monen tasoisia. Vaikeatasoinen autisti ei varmaan kykene erottamaan, mutta monet aspergerit ( autismin toinen ääripää ja heissäkin suuret erot) ovat erityisen herkkiä erottamaan ja aistimaan toisen tunnetilat.
- 100% assitourette
Minä olen taas lukenut, että moniin persoonallisuushäiriöiden esim. narsismin ja jopa skitsofernian oireistosta löytyy paljon assiuteen liittyvää.
En tiedä halutaanko jopa asperger ihmisiä leimata hulluiksi, kun joskus eivät tule toimeen yhteiskunnan kanssa.- laaja kirjo
Skaala on laaja, eikä voi yleistää diagnoosin perusteella et on sitten sellanen ja sellanen. Tunnen aika monia asseja lähisuvuista. Ei voi yleistää eivätkä ole toistensa kopioita. Tosi lahjakkaita monet. Tunteita ja empatiaa löytyy, jopa liikaakin. Eli tunnepuolella voi olla toista ääripäätäkin. Ennen vanhaan kun as ei ollut tunnettu, tekivät skitsofreniadiagnooseja ja varmaan pilasivat lääkkeillä monen elämän. Onneksi voi nykyään erottaa. Narsismi kuulu assiuteen, mut miksi ei joillakin olisi se piirre, aivan kuin kenellä muulla tahansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514