pelastakaa opettaja

saku n

käykäähän täyttelee adressit.com pelastakaa opettaja!

16

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÖK!!!!

YÖK!!!!

Maahanmuuttajataustaista lasta töninyt opettaja sai ansionsa mukaan!!!!

Väkivaltaa EI SAA hyväksyä!!!!!

• HYI!!!!!!

HYI!!!!!
      Lällymössö kirjottajaa EI SAA uskoa!!!!!!

• sakun

kirjoittakaa ihmiset rohkeasti omalla nimellä vaan!
      kyllähän koulussa on opettaja se joka pyörittää sitä hommaa!ei huono käytöksiset
      lapset!
      ja lopettakaa rasismi kortin käyttö!

• jkkkjkkkkjjjk

kirjoita vaan rohkeasti itse omalla nimellä.

• mari ++

Oppilaan häiriköintiä koulussa ei saa sallia. Siihen on opettajan tartuttava päättäväisesti. Niin on tapahtunut tuossa tapauksessa. Opettaja ansaitsee kaiken kunnian toiminnastaan.

• Koulussa töissä

Kyllä oppilaiden pitää totella käytökseen ja häirintään liityviä käskyjä. Kun nyt kohun kohteena oleva opettaja arvioni mukaan "vapautetaan", hänen pitää saada korvaus henkisistä kärsimyksistä, niiltä jotka saivat aikaan kohun, joka syntyi selvästi provokaatiosta. Kiinnostaisi hiukan tietää, millaisissa asemissa ko. provosoijien vanhemmat, siis kasvattajat ovat. Entä onko heillä jotai sidoksia potkut antaneeseen rehtoriin. Nyt on järjestelmällä näytön paikka tehdä oikea ja kaikille kunniallinen päätös, osaaminen on nyt puntarissa.

• SEPI....

On, on, kyllä, kyllä hylsyjä tulee koko luokalle! Ei kyllä läpi pääse moni!

• UFLI

Aihe on täyttä asiaa mutta aloittaja ei ole tainnut liiemmin viihtyä opettajan seurasssa,mikäli oikeinkirjoitukseen on uskominen.

• Opetan sinuakin

Hohhoijjaa, eipä tuossa nyt mitään ihmeempää virhettä ollut.

Sinulle tiedoksi, seurassa sanassa on vain kaksi s-kirjainta.

• Voivoivjabiin

Kuka pelastaa sen Nuoren? Isä oli väkivaltainen ja sai useina vuosina rangaistuksia myös alaikäiseen seksuaalisesta sekaantumisesta yms. Onko ihme jos poika on pahoinvoiva ja uhmaava?

Asiat on harvoin niin yksinkertaisia kuin luullaan.
      Itselläni oli tiukka kasvatus ja murrosiässä oireilin ja räiskyin ympäriinsä kun kotona ei saanut sanoa mitään. Nyt olen menenestyvä mutta edelleen suhteet vanhempiin lähinnä välttävät.

Mitä tiukempi kuri niin sitä enemmän pitää valehedella vanhemmille. Omat lapseni uskaltaa puhua kotonakin.

• Mikä ihme?

Liittykö tämä nimim. voivoivjabiin kommentti tuohon Alppilan tapaukseen?

• biibiinjavoi

Niin, kävitkö ihan itse katsomassa, miten poika uhmaa ja voi pahoin? Hyvin tiedät kyseisen henkilön rikoksetkin? Liekö olet silmät pyöreinä kuunellut kylän raitilta mehukkaita juttuja, vaiko innolla seurannut asioiden kulkua läheltä?
        Totta, että asiat ovat harvoin niin yksinkertaisia, kuin luullaan, mutta kunhan hoidat nyt omat lapsesi niin, että pysyvät järjissään. Nostan sitten hattua muutaman kymmenen vuoden päästä, vai pitäisikö näyttää keskisormea, kun olet sitten muita "parempi"?
        Muistathan hoitaa sitten välit kuntoon vanhempiinsikin vuosien mittaan, että lapsiesi ei tarvitse seurata vanhemman tukahdettuja tunteita sivusta?

Leimataan nyt kaikki niin, että mitä isot edellä, sitä pienet perässä jne.

• voivoijabiin

Kyllä omat lapset on jo aikuisia ja ovat jatkaneet opiskelua myös peruskoulun jälkeen. Pääpointti kasvatuksessani on ollut, että jos jotain uhkaan niin sen myös teen. Jos sanoin, että vaatteet lentää pihalle, elleivät löydä kaappiin niin eipä tarvinnut montaa rättiä ikkunasta viskata kun tuli pojille kiire.

Kun sanoin, että on jo aika lopettaa netissä pörrääminen tiettyyn aikaan yöstä niin otin nettipiuhan seinästä irti, mikäli puhe ei tehonnut. Muutoin noin keskustelemalla monipuolisesti ollaan pärjätty. Joskus on pitänyt sanoa, että määrään tämän nyt näin, koska olen aikuinen ja päättävä ihminen. Ei sitä nyt kuitenkaan tarvtitse veemäinen aikuinen olla vaikka niitä rajoja joutuukin laittamaan.

Olen tehnyt työskennellyt myös koulussa tunneilla avustajana sivutyönäni.
      Moni opettaja on täysin pihalla siitä, että miten saadaan suurin osa suun soittajista rauhoittumaan edes tunnilla.
      Hoetaan vain jotain plaaplaata ja täristään raivosta ja osa taas suorastaan vit*uilee niillekin nuorille, jotka on hiljaa mutta ovat hiukan jäljessä opiskelusta.
      Aika väsynyttä porukkaa nuo opettajat. Tavallaan ymmärrän mutta joillain on mennyt homma aivan yli. Onneksi eräs opettaja jäi juuri eläkkeelle.

Itse menen suun soittajan eteen niin lähelle kuin pystyn, kuitenkaan koskettamatta. Kun katsoo silmiin ja pysyy hiljaa niin 80% suun soittajista hiljenee ja pysyy hiljaa myös jatkossa. Tuijottelukisa on yllätävän vaikeaa noille nuorille.

Joillekin tehoaa se, että menee ihan lähelle ja kysyy ystävällisesti, että haluaisitko jutella jonkun kanssa näistä ongelmistasi tai tuletko tunnin jälkeen juttelemaan minun kanssani, voin auttaa. Monihan vain kokeilee pikkasen rajojaan(kun ei vanhemmat ole kuulemassa) ja on aivan turha viedä itsetuntoa täysin kun pienellä oveluudellakin pärjää.

Muutama on uhannut hakata niin sanoin, että voidaan mennä pihalle ihan justiinsa, hymyillen vienosti, "olen harrastanut karatea melko pitkään". "No en mä nyt tosissaan ollut, plaa plaa". Siinä se uho kummasti katkeaa.

Joskus on oikeasti pitänyt soittaa poliisit paikalle ja aineissa olevat menee sitten sossun huoliksi.

Jännää on ollut nähdä sekin, että jollain erityisluokalla oli rauhallisempaa kuin normiluokalla. Toisella vastaavalla erityisluokalla taas kukaan ei opiskele ja opettaja vain lilluu päivästä toiseen ja piipittää itsekseen. Eräskin oppilas avasi kirjansa ensimmäisen kerran kun minä menin tunnille avustamaan. Pienellä puheella sain oppilaan kaivamaan kirjat laukusta esiin ja mokoma osasikin jotain, joten pääsin häntä kehumaan. Pieni "uhoava" nuori ei tiennyt miten päin olisi ollut kun joku kerrankin kehuu.

Suuri osa ihan norminuorista tuntuu kokevan, ettei vanhemmat välitä heistä. Ei siis pelkkiä rajoja vaan keskustelua ja kehumista ja kannustusta peliin. Niin monella tulee mielenterveysongelmia jo parikymppisenä, että katsotaampas kaikki peiliin.

Aika pahoinvoivaa tekstiä näilläkin palstoilla esiintyy eli mitä me aikuiset suusta päästämme niin nuoret imee sen kaiken. Hauku naapuria ja koko valtion toimintaa ja nuori kokee, että millään ei ole mitään väliä kun mitään ei kuitenkaan tapahdu.

• biinbiinjavoi

Apuopettajana sinun pitäisi tietää, että kysymyksiin vastataan, jos osataan ja väitteet pitää olla perusteltuja, jos hauluaa jotain väittää. Tosin, ei kyllä tarvitse olla edes opettajan puolikas, että tuon tajuaa?

• Isäm maan pulustaja

mulatit takas sinne mistä ne tuliki

• puttaaja.

Iso pitää vaginan olla, jos sinne täysikasvuisen aikoo panna-laittaa-asettaa eli enklantiksi: put-put-put

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe