Varhainen plussa tänään ja tässä voi vielä käydä miten tahansa. Mutta halusin jakaa, jos jotain auttaisi oireiden kanssa pähkäily. Nyt kp 26/28, en malttanut odottaa kahta päivää koska..
toissapäivänä huimasi sohvalta noustessa niin, että jouduin ottamaan lattiaan kontaktia. Huimausta on ollut joka päivä tällä viikolla.
Kuvotusta myös maanantaista alkaen, on jäänyt kaksi kertaa piimät lasiin, ja sen jälkeen purkkiin, en ole pystynyt juomaan kuvotuksen takia. Koostumus ja väri, kaikki kuvottaa. Ylipäätään kaikki kuvottaa herkästi, koiran ulosteet, mitä tuolla näkee, saati sitten ihmisten tuottamat sotkut kaupungilla.
Olen joutunut aamulla syömään aamupalaa, pahoinvoinnin takia. Normaalisti ei koskaan mitään ennen klo 9 - 10 kahvitaukoa töissä. Äsken sain oksennuksen vielä pidäteltyä mutta ei kaukana ollut. Ja sen teki pelkkä ajatus jostain kuvottavasta.
Mutta se ensimmäinen oire, dpo7 alkaen järjettömän kipeät rinnat. Se voi olla normaaliin kiertoon liittyvää mutta sitä aloin erityisesti ihmettelemään. Näin kipeät rinnat olivat vain aikanaan kun käytin e-pillereitä. Niiden takiahan rinnat olivat viikon kuukaudesta pinkeät ja tuskaisen kipeät. Nyt sama juttu.
Olen melkein 40, ensimmäinen raskaus tämä. Käy miten tahansa, ainakin nyt on positiivinen raskaustesti tehty ja vahva luottamus on elämään, kaikki menee kuten on tarkoitettu.
Toivottavasti joku saa tästä mietittävää, tukea!
Alkuraskauden oireet, plussa tuli
6
287
Vastaukset
- dfsdfsd1
Paljon onnea plussan johdosta! :) Ja kyllä ne oireet siitä helpottaa, pikkuhiljaa ;)
- raskaanaminäkin
Onnea! itselläni rv 10 5 ja edelleen aamuisin pahaolo. Mandariineja syömällä tosin helpottaa.
- Alkup
Kiitos!
Jännittää, miten tästä selviää.. töissäkin huomiota herättämättä, jos yököttää nyt jo näin paljon. Mutta pieni pulma isossa asiassa, ei haittaa. Hyvä mieli on! - chellam
minä plussasin tänään :)
hirveetä huimausta ollu jo ainakin viikon verran. - häääpi
Minä plussasin 18.4 ja uskomaton fiilis on... Digi testi näytti 2-3 vkoa, joten alussa ollaan... :) Tsemppiä kaikille!
- Jaapatijaapp
Minulla nyt rv 13 3 ja tuntuu siltä, että pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Olen vihdoin energisempi, vaikka nukun edelleen paljon. Tunteellinen kuitenkin olen, itkettää helposti tv:tä katsellessa, jos näkee jotain liikuttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472