Hyvinkäänkylässä poikki. Onko muilla, vai sanoiko minun töllö sopimuksen irti.? Illalla toimi hyvin, aamulla seis.
Soneran kaapeli tv
22
554
Vastaukset
Moro "::("
Vieläkö siellä on tilanne päällä? Oletko kokeillut kanavien uudelleen hakemista? Tehdasasetusten palautusta?
Mitään vikatilannetta ja huoltotyötä ei näyttäisi alueella olevan, mutta jos ongelma jatkuu edelleen niin olethan yhteydessä Vikapalveluumme http://bit.ly/W4Q7RJ. Selvitetään mistä tuo pimennys johtuu.
Lauren@SoneraPartio- Liikaa byrokratiaa
Onko mitään puhelinnumeroa käytettävissä kaapeli-tv .n vikatilanteita varten.Vajaa puolet kotitalouksista on vieläkin ilman nettiä.Valtakunnallinen Soneran vikapäivystys on yhtä tyhjän kanssa.
Liikaa byrokratiaa kirjoitti:
Onko mitään puhelinnumeroa käytettävissä kaapeli-tv .n vikatilanteita varten.Vajaa puolet kotitalouksista on vieläkin ilman nettiä.Valtakunnallinen Soneran vikapäivystys on yhtä tyhjän kanssa.
Moi,
tuo puhelinnumero 0206 90101 on se, johon voi kaapeli-tv vioista ilmoittaa, myös laajakaista- ja matkapuhelinvioista. Sieltä saadaan asentajia liikkeelle tutkimaan näitä.
Mikä paikkakunta on kyseessä, jossa nettiyhteyksiä on alhaalla?
Netin kautta myös voi tehdä häiriöilmoituksen laajakaistaliittymästä: http://bit.ly/13QNXZi
Lauren@SoneraPartio- Kiitos numerosta
sonerapartio kirjoitti:
Moi,
tuo puhelinnumero 0206 90101 on se, johon voi kaapeli-tv vioista ilmoittaa, myös laajakaista- ja matkapuhelinvioista. Sieltä saadaan asentajia liikkeelle tutkimaan näitä.
Mikä paikkakunta on kyseessä, jossa nettiyhteyksiä on alhaalla?
Netin kautta myös voi tehdä häiriöilmoituksen laajakaistaliittymästä: http://bit.ly/13QNXZi
Lauren@SoneraPartioKiitos numerosta.Kirjoitin tuon nettijutun sekavasti.Tarkoitin ettei ihmisillä ole lainkaan nettiä, vaan ovat ainoastaan puhelintoiminnan varassa.Nettisukupolvi ei ehkä tätä ymmärrä, mutta näin se vaan on.
- Elisa seuraavaksi
Ei toimi niin ei toimi!!!
- kat-kei-lee
Vieremän suunnalla on ollut myös ongelmia. Itse pääsen kyllä nettiin, mutta yhteys tuntuu pätkivän välillä. Ei se nyt muuten haittaa, mutta se ei ollut kiva kun kesken laskujenmaksun katkesi...ei tee mieli kyllä mitään e-laskuja tilata.
Tervehdys "kat-kei-lee"
Aloitan oikean tykityksen kysymyksilläni, varaudu ;)
Minkälainen liittymä sulla on käytössäsi siellä? Mikä modeemi? Miten usein pätkii? Meneekö kokonaan pimeeksi välillä kokonaan? Saatko testattua toisella modeemilla yhteyttä? Jos käytät wlanin kautta niin kokeile johdon kautta, ettei wlan ominaisuus ole sökönä motussasi. Käytä myös motua johdotta 30sek, josko joku motun sisäinen bugi meinaa taistella yhteyttä vastaan siellä.
Yleistä vikaa ei näytä olevan alueella tällä hetkellä.
Lauren@SoneraPartio
- Hyvaan ehkä soitto
Aikauhee....tää on sellanen Hyvan kiinteistöliittymä (onkohan nimi oikea). Lähiaikoina ei taas ihan kokonaan ole katkennut, mutta hidastelee useamman kerran päivässä jopa joskus. Minulla on multimediarasia (?). Ei ole toista modeemia, nettitikun hankin ihan siksi kun meni laskuja maksaessa poikki. Motu?
Naapuri oli ottanut ilmaisesti Hyvaan yhteytta ja oli saanut netin kuntoon. Ehkäpä sinne soitettava.Heippa :)
motu, loota = modeemi... näppäimistöllä mulla taas juoksi sormet nopeammin lyhentäen oikeaa nimeä, hyvä kun kysyit.
Onko sinulla kaapelilaajakaista ja mikä on modeemin merkki? Siitä modeemista jos tosiaan ottaisi johdot hetkeksi pois seinästä ja kytkisi takaisin päälle, tietokoneenkin voisi samalla käynnistää uudelleen. Joskus nuo modeemit ovat "yliherkkiä neitejä" ja niitä pitää herätellä tuolla yllämainitsemallani tavalla ;)
Onko kyseessä kuitenkin Soneran kautta tuotettava kiinteistöliittymä? Jos on, niin meidän Vikapalvelumme (p. 020690101) tarkistaa kanssasi tuon liittymän tökkimisen mielellään.
Ja tuo, että naapuri on saanut avun omaan ongelmaansa jotain kautta niin ihmeessä kannattaa hyödyntää tämän saamaa tietoa :) Olen myös käytettävissäsi, selailen tätä ketjua vielä muutaman päivän tässä. Netti on täynnä keskustelua niin en aina välttämättä ole tässä paikalla.
Lauren@SoneraPartio
- sesemahyvasta
Hyvä tietää, että seuraat näitä palstoja. Motun johtoja olen kyllä tottunut irrottelemaankin, aikoinaan oli todella paljon ongelmia saada yleensä yhteyttä. Tutustuin silloin tähän vastausautomaattiin...sille voi rauhassa kiroilla, vastausta ei tullut :) Niitä valituksia ei kuulema nauhoitettu, kysyin kerran.
Soneran kautta tämä kiinteistöliittymä on.Juu ei niitä nauhoitella, eikä se robotti niistä pahemmin punastu :) Oletkos koskaan kokeillut tehdä häiriöilmoitusta netin kautta? Tässä ei vastaan tule vastausautomaattia :) http://bit.ly/13QNXZi
Lauren@SoneraPartio
- sesamahyvalta
Kiitos, ehkä pitäisikin nyt taas. Katselen kissanpentuja livenä U-streamilta ja kuva pysähtelee usein. Vikaa voi olla kai muuallakin kuin minulla. Kai tuon nopeuden 10m pitäisi riittää?
(sori en muistanut tuota yksikköä...:)kyllä tuo nopeus riittää ihan hyvin tuollaiseen :) Saattaa se myös johtua siitä, että tuossa katselussa on palvelimella ruuhkaa, jonka takia se tökkii.
Kävi oikein itseäni kiinnostamaan, missä näitä kissanpentuja pääsee seurailemaan? :)
Lauren@SoneraPartio
(kahden leikkisän kissan äippä)- virtuaalilemmikit
sonerapartio kirjoitti:
kyllä tuo nopeus riittää ihan hyvin tuollaiseen :) Saattaa se myös johtua siitä, että tuossa katselussa on palvelimella ruuhkaa, jonka takia se tökkii.
Kävi oikein itseäni kiinnostamaan, missä näitä kissanpentuja pääsee seurailemaan? :)
Lauren@SoneraPartio
(kahden leikkisän kissan äippä)http://www.ustream.tv/ASecondChanceRescue
Tuolta näkyy livecam :) . virtuaalilemmikit kirjoitti:
http://www.ustream.tv/ASecondChanceRescue
Tuolta näkyy livecam :) .Voih
- Edullist
Soneran nettipalvelut ovat ovat parin viime kuukauden aikana muuttuneet "täysin ilmaisiksi". Ovat kai ulkoistaneet laskutuksenkin Mumbaihin, kun ei ole sähköpostiini tullut.
Soneran asiakaspalvelun mukaan vika on asiakkaassa, mikäli Soneran laskut eivät tule toimivaan sähköpostiin.Heippa "Edullist"
Hmmmm.....
onko aikaisemmin kuitenkin laskut tulleet hyvin sähköpostiin tästä kyseisestä liittymästä? Soneran Omilla Sivuilla löytyy "Laskutusarkisto", josta voi myös tarkistaa mikä on viimeisin lasku (http://bit.ly/ZXjLsI). Ja jos nyt pariin kuukauteen ei ole tullut syystä tai toisesta laskua niin pitäisi siitä jo maksukehoitus paperisena kolahtaa luukkuun... Eihän muutes meilin roskapostikansioon ole laskua joutunut? Hotmail ainakin on siitä veikeä, että imee niitä roskapostikansioon...
Jos taasen kyse on ihan tuoreesta kiinteästä laajakaistasta niin saattaa se parikin kuukautta mennä, ennenkuin ensimmäinen lasku tulee. Syynä on jälkikäteislaskutus.
kolmantena tulee mieleen, oletko muuttanut kohteeseen jossa esimerkiksi on kiinteistösopimus ja hinnoittelu alle kympin kuussa? Tuolloin lasku tulee meiliin joka toinen kuukausi, koska laskutusrajana on 10e/kk.
Lauren@SoneraPartio
- odottelen laskua
Minä olen yks mummeli ja arvasin/tiesin, jotta 9,90€/kk, niin ei tule laskua kuin joka toinen kuukausi. Kiinteä laajakaista minulla.
Olen kyllä katsellut jatkuvasti sähköpostia, jotta milloin se lasku siellä näkyy ja nyt tässä kuussa pitäisi näkyä. - dgeqr
Soneran kaikki palvelut on ihan per...seestä.
Ei ikinä enää Soneralta mitään, kun kerran eroon pääsin. - jk.....
Tietääkö kukaan minkä operaattorin kaapeli tv on Paavolassa ?
- pikkis7
mikä on kun hakalassa kaapeli tv tökkii. tulee mosaikki kuvaa erillaisia värejä kuva pysähtelee ja niin edelleen. oire jatkunut 2 kuukautta. kerran on soneralta kuulemma käyty katsomassa ja hetken toimi hyvin. tämä koskee ainakin ahmankatua.
- sillä viisii
Hakala:Ei signaalia tällä hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532