Olen lukiolainen tyttö ja pelaan sulkapalloa kilpatasolla ja käyn tällä hetkellä alueellisissa kisoissa sekä kansallisissa kisoissa satakunnan alueella. Seurallani on vain yhdet harjoitukset viikossa ja silloinkin valmennus on todella vähäistä joten harjoitteleminen on lähes täysin omatoimista. Haluiaisin kehittya paremmaksi ja monipuolisemmaksi pelaajaksi ja nykyisessä seurassa se tuntuu vaikealta. Siksi haluisin vaihtaa seuraa ja kysyisinkin siihen asiaan vinkkejä. Mikä seura satakunnan alueella antaa mahdollisuuden kunnon valmennukseen useasti viikossa sekä mahdollisuuden kilpailemiseen? Olemme pelikavereiden kansa miettineet myös omaa amatöörimäistäkin mutta silti lajin tuntevaa omaa valmentajaa mutta sen saaminen on todella vaikeaa, joten seuran vaihto tuntuu parhaalta vaihtoehdolta tällä hetkellä. Niin ja ottaisin vinkkejä vastaan myös siihen miten pystyy tekemään erilaisin laji harjoituksia yksin? Onko edes sellaisia? Kiitos vinkeistä jo etukäteen!!!
hyvä seura
3
314
Vastaukset
- kkskdkfndnc
jos olet oikeasti taitava niin ÖIF, ES
B, TS tai HBC olisivat hyviä mutta jos et ihan sm-tasolla pelaa niin sulkapallo-liiton sivuiltahan löytyy vaikka mitä - lisbet1
Hei lukiolainen tyttö! Löysitkö hyvän seuran?
- raipe2
Hiljaistahan noissa pienissä seuroissa tuppaa olemaan. Satakunnan alueella on tietääkseni kaksi vähän aktiivisempaa seuraa: Porin Pyrintö ja Euran Veivi. Sinne vaan yhteyksiä.
Yhteystiedot löytyvät vaikka täältä: http://www.sulkapallo.fi/SSUL/ssulwww.nsf/sp?open&cid=content47B3BE&contentnavinf=2010\Navi\Content4F782\content47A964\content47B3BE&contentnavinfa=o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429