Vuosia sitten oli Paavolan kohdalla Sahanmäen puolella metsässä Graniittipatsas niminen paikka. Vanerista muusta puutavarasta kyhätty maja, liiterin tapainen. Mistä ylipäätänsä nimi Graniittipatsas tulee/tuli? Onko paikka vielä pystyssä? Jos on, niin onko uudet nuoret sukupolvet löytäneet paikan viihde yms. käyttöön? Oliko siellä peräti kivaa?
Onko Graniittipatsas vielä pystyssä?
7
171
Vastaukset
- Graniitti huvila
Kasaamassa olin sitä. 20 vuotta sitten varmaan viimeksi kävin kattoon oliko enää pystyssä. Oli se silloin vielä. Epäilempä että onko enää kasassa, jos ei sitten nuorempi polvi jatkanut menojansa siellä?
- Sairaan nopee PV
Itse tuli juotua pussilämmintä keikyää entisen Unionin, nyk. Lidl:n ja radan väliin jäävässä metsikössä. Mitään majoja siellä ei ollut, mutta sopiva kivikko istuskella. Sitä kutsuttiin silloin Graniittibaariksi, ja ymmärsin sen johtuvan kalustuksesta, eli istuimet ja pöytä muodostuivat niistä graniittilohkareista jota ilmeisesti ratatyömaalta oli aikoinaan siihen kasattu. Tämä tapahtui 80-luvun loppupuolella.
- Perjantai lärvit
Eiköhän lähdetä pitkästä pitkästä aikaa porukalla Graniittipatsaalle vetään perjantai lärvit ja sieltä sitten joukolla Jussaria kiertämään? Mukaan lähtijöitä?
- Sairaan nopee PV
Ei pysty kun oon sen verran kaukana tilapäisesti juuri nyt. Mutta kannatan ajatusta!
- Graniitti + Jussari
Jotta päästäis parhaimpaan mahdolliseen tunnelmaan, niin odotetaan ens talvea ja vähintään -20 celsiuksen pakkasta. Sitten kun olosuhteet on nämä niin porukkaa Graniitille pussikaljojen kanssa ja sieltä sitten Jussarille kun ollaan tukevassa tappelu kännissä.
- Sairaan nopee PV
Juu ja bissen pitää olla lämmintä (alkuillasta) ja lasipulloissa, jotta niitä voi sitten kohmeisin sormin yrittää avata coltin sytkärillä, tai perinteisellä GWS:llä! Myöhemmin niitä bissejä pitää yrittää estää jäätymästä :)
- Jussarille mars
Oliko tapana että Jussarin kiertäminen tapahtui vastapäivään..? Näin muistelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462