Oliskohan hyviä vinkkejä koirien totuttamiseen toisiinsa.
Nykyinen nyt 4.vuotias ja toinen koiruus (4kkt) tulossa viikon päästä.
Molemmat leikattuja uroksia.
Nykyinen koira on ehkä maailman kiltein ja tulee hyvin toimeen muiden koirien kanssa,riippumatta iästä tai koosta.
Kysyisinkin vinkkejä siihen miten tuo ensi tapaaminen kannattaisi hoitaa? oletteko ottaneet "vanhan" koiruuden mukaan hakureissulle vai onko ensitapaaminen parempi hoitaa kotipihassa tai muualla ulkona. Eipä tuo nykyinen mikään hurja reviirin vartija ole.
Vinkkejä otetaan vastaan, ja kiitos jo näin etukäteen teille jotka viitsitte kokemuksianne jakaa :)
koiruudet 4.v ja 4kkt. miten totuttaa?
tattis!
3
52
Vastaukset
- peruspekka1
Minulla oli vanhempi koira mukana, kun pennun haimme, ja kaikki on mennyt ongelmitta. Ei rähinöitä, vaan pojat ovat hyvät kaverukset.
Siis toinen on pentu ? 4 kk ?
Ei varmaan leikattu jos näin on.
Tavatkaa ulkona, käykää ehdottomasti pitkällä lenkillä ennen kotiinmenoa. Ei tartte heti antaa päästä nokatusten vaan kun on jonkin aikaa jo kävelty ja suurin kiihko on laantunut.- tattis!
arvioitu että on 4-5kkt ja leikattu on. löytötarhalta se tulee, leikattiin viime viikolla. Nykyinenkin koiruus leikattiin 6kuukauden iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701