Buusteri - mikä se on?

BennerLis

Millainen yritys tässä on kyseessä, kun tv:ssä oli mainos työpaikoista?

Vaikutti mielenkiintoiselta?

371

17611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hueseeeee

      Kotisivujen www.buusteri.fi mukaan:

      "Buusteri on myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntija. Olemme osa Suomen suurinta telemarkkinointikonsernia TeleForce Oy:tä. Toimimme useilla eri paikkakunnilla ympäri Suomen ja meitä buusterilaisia on yhteensä jo yli 600."

      • Nimen vaihdos

        Mediapex vaihtoi nimen buusteriksi. Löytyy www.ytj.fi


      • Tepadj
        Nimen vaihdos kirjoitti:

        Mediapex vaihtoi nimen buusteriksi. Löytyy www.ytj.fi

        Olin vähän aikaa mediapexissä töissä, itku silmässä sieltä kotiin aina lähti. Karmea työpaikka


      • Tepadj
        Tepadj kirjoitti:

        Olin vähän aikaa mediapexissä töissä, itku silmässä sieltä kotiin aina lähti. Karmea työpaikka

        Ja siis tästä on jo muutama vuosi aikaa


      • Älkää ikinä menkö!
        Tepadj kirjoitti:

        Olin vähän aikaa mediapexissä töissä, itku silmässä sieltä kotiin aina lähti. Karmea työpaikka

        Sama juttu oli itsellä joka päivä sen viikon kun siellä olin. Palkka on mitätön ja sitä ei edes makseta. Ainakin omalla kohdalla oli niin että palkkapäivä vasta 20.7 kun työt alkoivat 3.6 ja palkkaa ei ole kuulunut. Soitin kyseiseen paikkaan tänään ja kysyin palkastani. Siellä sanottiin vain että Ei olla tietoisia ja että palataan myöhemmin asiaan... Petkutusta koko firma älkää menkö! Mielunmin ilman töitä ja rahaa ku 2 € tunnista ja paha mieli. Itse en aio enään ikinä puhelinmyyjäksi ja jos itse aiotte niin etsikää firma jossa maksetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä. Muutamassa puhelinmyynti firmassa takuupalkka on ilmeisesti 10€ /h luokkaa plus provikat. Menkää sinne mielummin ja säästäkää aikaanne. :)


      • Puhelinmyyjä

        Buusterissa on myös alan huonoimmat palkat!!


      • puhelinmyyjä
        Älkää ikinä menkö! kirjoitti:

        Sama juttu oli itsellä joka päivä sen viikon kun siellä olin. Palkka on mitätön ja sitä ei edes makseta. Ainakin omalla kohdalla oli niin että palkkapäivä vasta 20.7 kun työt alkoivat 3.6 ja palkkaa ei ole kuulunut. Soitin kyseiseen paikkaan tänään ja kysyin palkastani. Siellä sanottiin vain että Ei olla tietoisia ja että palataan myöhemmin asiaan... Petkutusta koko firma älkää menkö! Mielunmin ilman töitä ja rahaa ku 2 € tunnista ja paha mieli. Itse en aio enään ikinä puhelinmyyjäksi ja jos itse aiotte niin etsikää firma jossa maksetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä. Muutamassa puhelinmyynti firmassa takuupalkka on ilmeisesti 10€ /h luokkaa plus provikat. Menkää sinne mielummin ja säästäkää aikaanne. :)

        Omastakin kokemuksesta sanon että ei ikinä sinne oli nimi sitten mikä.Ei nimenvaihdos firman huonoa mainetta paranna. PALKAT OVAT KAIKEN ARVOSTELUN ALAPUOLELLA. Samasta työstä saa moninkertaisesti enemmän kunnon firmassa.


      • puh.myyjä
        Älkää ikinä menkö! kirjoitti:

        Sama juttu oli itsellä joka päivä sen viikon kun siellä olin. Palkka on mitätön ja sitä ei edes makseta. Ainakin omalla kohdalla oli niin että palkkapäivä vasta 20.7 kun työt alkoivat 3.6 ja palkkaa ei ole kuulunut. Soitin kyseiseen paikkaan tänään ja kysyin palkastani. Siellä sanottiin vain että Ei olla tietoisia ja että palataan myöhemmin asiaan... Petkutusta koko firma älkää menkö! Mielunmin ilman töitä ja rahaa ku 2 € tunnista ja paha mieli. Itse en aio enään ikinä puhelinmyyjäksi ja jos itse aiotte niin etsikää firma jossa maksetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä. Muutamassa puhelinmyynti firmassa takuupalkka on ilmeisesti 10€ /h luokkaa plus provikat. Menkää sinne mielummin ja säästäkää aikaanne. :)

        Ei firman maine nimenmuutoksesta parane.Palkat ovat kaiken arvostelun alapuolella siellä Nyt kunnon firmassa saan moninkertaisen palkan samasta työstä ja työolosuhteet ovat tosi paljon paremmat. On ihan kivaa myydä kun sitä arvostetaan ja siitä maksetaan tosi hyvin.


      • dumma
        Tepadj kirjoitti:

        Olin vähän aikaa mediapexissä töissä, itku silmässä sieltä kotiin aina lähti. Karmea työpaikka

        Joo mä olin kanssa mediapexissä joskus kun tyhmä teiniopiskelija ei paljoa tajunnut ja siellä _piti_ olla kuukauden mittaisesta duunista takuupalkka provikat. Kuukauden jälkeen neljäsataa löivät käteen. Olin toooodella kiitollinen.
        Olisin saanut sossustakin paremmat liksat ja voinu maata kotona. Tietty se, että sait kuulla vittuilua aamusta iltaan sekä ns asiakkailta joille jotain kotivinkkiä yritit väkisin tyrkyttää että duuni'kavereilta' jotka kaikki olivat ihan päätyvikaista sakkia. Huhhuh.
        En menisi sinne töihin vaikka saisin tonnin tunnissa.


      • indiangirl

        siis onko buusteri sama kuin mediapex ja teleforce?


      • kassaneiti123
        Älkää ikinä menkö! kirjoitti:

        Sama juttu oli itsellä joka päivä sen viikon kun siellä olin. Palkka on mitätön ja sitä ei edes makseta. Ainakin omalla kohdalla oli niin että palkkapäivä vasta 20.7 kun työt alkoivat 3.6 ja palkkaa ei ole kuulunut. Soitin kyseiseen paikkaan tänään ja kysyin palkastani. Siellä sanottiin vain että Ei olla tietoisia ja että palataan myöhemmin asiaan... Petkutusta koko firma älkää menkö! Mielunmin ilman töitä ja rahaa ku 2 € tunnista ja paha mieli. Itse en aio enään ikinä puhelinmyyjäksi ja jos itse aiotte niin etsikää firma jossa maksetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä. Muutamassa puhelinmyynti firmassa takuupalkka on ilmeisesti 10€ /h luokkaa plus provikat. Menkää sinne mielummin ja säästäkää aikaanne. :)

        Täytyy myöntää että sinua en uskonut. Menin buusteriin sanoivat 2 € tunnissa. Meinasin huutaa niille täyttä kurkkua , ei orja palkkaa mulle kiitos!

        Menkää oikeesti kauppaan töihin, hyllyttäjä esim. Kukaan ei valvo sun työtahtia. Mulla ainakin sai ite päättää omat tauot ja yms.


      • yyks vaa
        Älkää ikinä menkö! kirjoitti:

        Sama juttu oli itsellä joka päivä sen viikon kun siellä olin. Palkka on mitätön ja sitä ei edes makseta. Ainakin omalla kohdalla oli niin että palkkapäivä vasta 20.7 kun työt alkoivat 3.6 ja palkkaa ei ole kuulunut. Soitin kyseiseen paikkaan tänään ja kysyin palkastani. Siellä sanottiin vain että Ei olla tietoisia ja että palataan myöhemmin asiaan... Petkutusta koko firma älkää menkö! Mielunmin ilman töitä ja rahaa ku 2 € tunnista ja paha mieli. Itse en aio enään ikinä puhelinmyyjäksi ja jos itse aiotte niin etsikää firma jossa maksetaan kunnolla ja ollaan rehellisiä. Muutamassa puhelinmyynti firmassa takuupalkka on ilmeisesti 10€ /h luokkaa plus provikat. Menkää sinne mielummin ja säästäkää aikaanne. :)

        Siis itse olen buusterissa töissä ja kyllä siellä nykyään palkat maksetaan ja peruspalkka on 1350€ kuukaudessa eli siis vaikka et mitää myisi niin saat tuon määrän rahaa. Se on joka työpaikassa että jos työstä ei pidä niin itku silmässä sieltä lähtee. Itse olen tykännyt olla töissä.


      • Huolestunut äiti
        yyks vaa kirjoitti:

        Siis itse olen buusterissa töissä ja kyllä siellä nykyään palkat maksetaan ja peruspalkka on 1350€ kuukaudessa eli siis vaikka et mitää myisi niin saat tuon määrän rahaa. Se on joka työpaikassa että jos työstä ei pidä niin itku silmässä sieltä lähtee. Itse olen tykännyt olla töissä.

        HEI YYK VAA, voisitko tarkentaa tuota palkka asiaa. Oma nuoreni kun kyseli, niin ilmoitettiin tuo aiemmin mainittu 2e /tunti provikat. Ihmettelen, miten nuorten huonoa työllisyystilannetta käytetään hyväksi


      • perjygowe
        Huolestunut äiti kirjoitti:

        HEI YYK VAA, voisitko tarkentaa tuota palkka asiaa. Oma nuoreni kun kyseli, niin ilmoitettiin tuo aiemmin mainittu 2e /tunti provikat. Ihmettelen, miten nuorten huonoa työllisyystilannetta käytetään hyväksi

        Huonon työllisyystilanteen johdosta hyväksikäytetty nuori tässä, itellä toi sama 2€/h provikat. Surkeaahan se on, ja kaduttaa, kun saman ajan voisi käyttää opiskeluun.


      • kyllästynyt2

        Joo..soittelevat päivät pitkät jopa näin pe iltana klo 20.30 ja en tule vastaamaan heidän soittoihinsa, per..kele kumma ettei lopu soittelurumpa ..


    • kertokaas?

      Kiinnostaa, millainen palkka?

      • ....

        14e/h luvattiin, paikan päällä sanottiin vain 2e/h vähäiset provikat. Petkutusta.


      • emppulii91
        .... kirjoitti:

        14e/h luvattiin, paikan päällä sanottiin vain 2e/h vähäiset provikat. Petkutusta.

        mulle ne teki samoin mut sanoivat viel paikanpääl että koulutuksesta ei tuu sit mitää palkkaa, perseenreistä koko firma

        mä en ymmärrä niitä jotka valehtelee täällä et sais hirveesti rahaa kuukausessa, itse esimiehet ja pomot noita kirjoittelee mut joo jos ootte valmiita pettyy nii menkää vaan haastatteluihinne. en ite kyl lähtis enää uudestaa enkä kyl suosittele kenenkää tuhlata aikaansa tommoseen.


    • jeipkk

      Myyntityössä palkkiot tulee vahvasti tuloksen mukaan ja siihen voi itse vaikuttaa. Tämä on hyvin yleistä. Kannattaa varmaan käydä paikan päällä selvität..

    • Kesäduuni

      Mitä tuotteita ne kauppaa?

    • St93
    • heinähattu

      Heheheee. xD Monta vuotta sitten vuosi tuli ainakin sellainen tv-ohjelma kun Buusteri, jota tuli seurattua. Muistaaks kukaan? :DD

    • mediapexonparas

      on mediapex, varo , ketkuja ovat

    • parhaat pärjää

      kovvoo hommoo. parhaat tekee huikeet tulosta ja huonot ei mitään. jos oot myyntihenkinen kokeile jos et vaihda alaa

    • Mstp

      Joo kiertäkää ihmeessä kaukaa, niillä on mm. varma palkanmaksu, toista sataa myytävää tuotetta, hyvät henkilöstöedut, joustavat työajat, paras ja kattavin koulutusjärjestelmä ja olleet alalla jo 15 vuotta samalla y -tunnuksella ja aina hoitaneet kaikki työlain asettamat velvoitteet, eihän se ole hyvä asia, eihän:)

      Älkää varoka sellaisia, jotka jauhavat täällä sontaa, mollaavat toisia ja käyttävät energiansa oman heikkouden paikkaamiseen toisten haukkumisella. Älkää varoka niitä, jotka jättävät kaikki hoitamatta, palkat maksamatta jne. Ne ovay niitä oikeita tekijöitä ja alan todellisia ammattilaisia ja työnantajia:)

      • Varoitus!

        Pomot lääppii vaikka niitä kieltäisi. Heittävät sekstistisiä herjoja. Teettävät alaikäisillä liian pitkiä työpäiviä. Maksavat aivan muuta kuin lupaavat.

        Joten jos haluatte kokea firmaa jolla on varma palkanmaksu, toista sataa myytävää tuotetta, hyvät henkilöstöedut, joustavat työajat, paras ja kattavin koulutusjärjestelmä ja olleet alalla jo 15 vuotta samalla y-tunnuksella ja aina hoitaneet kaikki työlain asettamat velvoitteet, niin menkää Boosteriin ja kokekaa kaikki tuo ihanuut. Älkää sanoko ettei kerrottu mitä nuo oikeasti tarkoittaa.


      • Ei ei ja ei!

        Jahas ja itse työnantajan edustajakin on päässyt kirjoittelemaan tänne ja puolustamaan firmaa... Laitappas samalla faktaa pöytään; mitä henkilöstöetuja? entä koulutusjärjestelmä? ei taida pärjätä edes kaupan kesurin koulutukselle... mitä merkitystä y-tunnuksen pysyvyydellä on, jos yritys vaihtaa nimeä ja yrittää sillä tavalla nostaa imagoaan? Jaa kaikki työlain asettamat velvoitteet? Varmaan täältä forumilta löytyy henkilöitä, joilla on omakohtaisia kokemuksia, että näin ei ole toimittu faktoineen samoin kuin palkanmaksun ja palkkauksen suhteenkin

        en todellakaan suosittele ko firmaan menemistä!


    • Buusteri iiiiii

      Sellainen ohjelma ku Buusteri tuli tvstä joskus tyyliin vajaa kymmen vuotta sit http://www.youtube.com/watch?v=40QocVIHGIc

      Wikipedia:

      "Buusteri oli Nelosella esitettävä kouluaiheinen televisio-ohjelma, jota juonsivat Isa-Eerika Lehto, Minna Lamppu ja Miska Toiviainen. Vuonna 2004 Toiviaisen tilalle tuli Aleksi Sariola, joka oli näytellyt Salatut elämät -sarjassa. Ohjelmassa juontajat vierailivat eri kouluissa ympäri Suomea haastattelemassa oppilaita. Lisäksi nähtiin raportteja muun muassa aiheista elokuvat, muoti, eläimet, ruoka ja jopa showpaini. Suosittu ohjelma lopetettiin keväällä 2007."

      Buusteria edelsi samankaltainen ohjelma nimeltä Breikki."


      Tää ei nyt varmaan oo ihan sama juttu kyl?

    • lahti-hollola

      Puhelinmyyntiähän tää on ja palkkaus vahvasti provisioon perustuva. Kaupanalalla työskentelevänä itselle ei viikossa tule aivan tarpeeksi työtunteja kassalla, niin on kyl ollu iha jees käydä välillä iltaisin ja lauantaisin tienaa hiukka lisää.

      Muutaman kaupan ku tekee päivässä niin se on jo tosi kiva lisä kuussa.. Jää rahaa vähän muuhunkin ku vuokraan sit.. omasta mielestä siis sopii ainakin sellaisille ketkä haluaa tehdä kahta duunia ja ei pidä puhelinmyyntiä pahana.

      • oispanoin

        No siis ois itsellenikin ollut kiva käydä niinä parina kolmena päivänä mutta kun ei..Minun piti olla 5pv viikossa ja väh.5h pv...ja tuolla tahdilla sain tosiaan 200e/kk. Mieluummin olen köyhä opiskelija kuin puhkikulutettu pikkurahainen opiskelija...


    • työ opiskelijalle

      en tiedä miten vakituisena duunina toi menis mut opiskelijalle hyvää tuloa opintotuen päälle

      pelkällä opintotuella ei kyl kukaan selviä ja lainaakaan ei oo kiva ottaa ellei oo ihan pakko

      tampereella on ainakin hyvä meininki ja ok työporukka kans.

    • sähköääää

      Fortumin sähkösopimuksia ainakin myyvät.

    • motorcross98

      paljo kesä työntekijät saa palkkaa kuukaudessa ja onks joku ikä raja?

    • nordea boston

      helpoin lehti myydä ois iltalehti tai ilta sanomat pääseeks näitä myymään jossain kesätyönä ?

    • leffafriikki12

      TV 5 pyörii tän firman työpaikkamainoksia. "Tässä on Kallen virallinen kuva ja tässä on Kallen virallinen kuva ajokortissa. Tule töihin ja buustaa itsellesi vaikka ajokortti"

      Onks moni laittanu hakemuksia tonne?

    • särmikäs

      onks oikeest mainoksii tv:ssä :OOOOOOOOOOOOOOO

      • reluupkkdiu

        Makeita!!


      • msjduufyfd
        reluupkkdiu kirjoitti:

        Makeita!!

        Mahtava kesätyöpaikka tiedossa Oulussa!


    • 8+9=

      Vaikuttaa faceliftiltä, mutta niitähän yritykset tekevät. Hyvältä näyttää!

    • perus-

      nordea boston --->

      Iltalehteä ja Ilta-Sanomia pääsee myymään R-kioskilla, ruokakaupoissa ja muissa kojuissa.

      Ei ehkä juuri puhelimitse. :)

    • HAAAHAAHAAAHAHA

      PAKKO MAINOSTAA TELKKARISSA KUN MUUTEN EI KUKAAN ENÄÄ TUONNE MENE! MUISSA FIRMOISSA RAHAT LAITETAAN PALKKOIHIN JA TUOLLA TEEVEEMAINOKSIIN! AHAHAHAHAHA!

      • Janne45

        Muut firmat näyttävät enimmäkseen menevän konkkaan kun maksavat tyhmyyksissään liikaa.


      • mopolla kuuhun

        Kateellisen kilpailijafirman vetäjän hätähuuto tässä kyseessä...


    • NÄPPÄIMISTÖ HAJOAA!!

      CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !! CAPS LOCK !!

    • huygfyiyfufui

      Mainokset telkkarissa on isoilla firmoilla kyllä hyvin hyvin yleisiä. Mitäpä tuota siis ihmettelemään.

    • mainosguru

      usein kun on brandi tai nimenmuutos yrityksessä, on myös telkku mainontaa, näin se vain on

    • lisiL84

      Myydään lehtiä puhelimessa. Tietokoneen kautta hoituu, niin silleen rentoa duunia. Nyt vajaan kolme kuukautta käyny soittaa viikonloppuna lauantaina muutaman tunnin. 300-400 sataa kuussa on sillee mulle ihan ok lisä.

      • eijaksavalehtelua

        buusterin eli mediapexin palkoilla kukaan ei tee tollasia määriä rahaa parilla lauantaitunnilla :DDD hyvä yritys taas : DD


      • KAIKEN KOKENNUT

        täysin paskapuhetta ja tiedän mistä puhun kokoaikaisena työntekiänä olleena.sun pitäis tehdä joka pätkälauantaina 1000 pistettä jotta saat ton rahan kouraan ilman peruutuksia joita tulee n.10%-20% vähintään itse olin konttorin paras lehtimyyjä enkä todellakaan lauantaina moiseen pystynnyt eikä kukaan muukaan. esimiehet puhuvat muuneltua totuutta myyntimääristä ja kuulostaa kun saisivat veden vaihtumman viiniksi itseäsi tällä elätä jos äiti,isä tai kela sua ponssaa se on taivaan tosi.!


    • tättäräääää

      Täällä suomi24:ssäkin oli näiden mainos :)

    • SteelWarrior

      EI KUN VAAN!!

      • Myyntitykinalku

        Loistomeininki meillä Lahessa! BUUSTERI is the best!!!! :):)


      • Lahenvahvistus
        Myyntitykinalku kirjoitti:

        Loistomeininki meillä Lahessa! BUUSTERI is the best!!!! :):)

        Lahti jyrää, Suomen ykkösbuusteri! Katoitko seinältä sen taulukon? :)) "Mennää eikä meinata, tehää eikä yritetä!" :) Ihan mahtavaa.


      • letkupelle
        Myyntitykinalku kirjoitti:

        Loistomeininki meillä Lahessa! BUUSTERI is the best!!!! :):)

        KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!! Eikä se paras riitä vaan ylivoimaisesti paras...


    • noloakin nolompaa

      Noloa... todella noloa vaihtaa nimeä kun aiempi firma oli niin heikoissa kantimissa...

      • Iines-Ankka_2

        On noloa...Kai oot kirjottanu ton saman kaikille Suomen pankeille ja Itellalle yms? Kaikkihan ne on joskus päivitelly nimeä, osa montaki kertaa. Ai että kuinka noloa nimenomaan onkin...Sinä se nolo olet :D


    • nomie2

      Buusteri eli entinen mediapex

    • 10+8

      Toisesta keskustelusta lainaten, koska olen täysin samaa mieltä!

      "Myös moni muu suuryritys on vaihtunut nimeään ja nimenvaihdon ei tarvitse perustua negatiivisuuteen, kuten niin pirun monella muulla alan yrityksellä syynä on konkurssi ja muut asiat. Nykyinen Buusteri Oy on entinen MediaPex Oy ja kaikki muutokset tähtäävät vain ja ainoastaan entistäkin suurempaan markkinajohtajan asemaan kaikilla mittareilla. Työntekijän viihtyvyys ja hyvinvointi ovat tärkeimpiä asioita. Yrityksessä panostetaan ja huolehditaan työntekijästä, mutta myös vaaditaan työntekemistä, hyvällä tavalla. Ottaa ihmiset selvää ennen kuin suollatte sontaa silmät ja suut täyteen. Hyvä duunipaikka!!! "

    • nets1
      • nets1

    • joojooojoooooooooooo

      Silläkö selitetään parhain päin asiat, että joku luotettava yritys on vaihtanut nimeään?

      Ei luottokunnan tekemisillä ole mitään merkitystä tämän yrityksen kanssa.

      Nissan on ennen ollut Datsun.

      • raapez

        No mikä tarve sulla taas on selittää kaikki pahiten päin. Puvelinmyynnin vihaajaidiootti? Poispotkittu myyjä? Kilpailija? Muuten vain mieleltäsi järkkynyt?


    • joojooojoooooooooooo

      Miksi nimeä pitää vaihtaa jos kaikki on kunnossa?

      • raapez

        No miksi firma ei saisi vaihtaa nimeä? Miten nimen vaihto osoittaa että olisi jotain hämärää? Alla oleva itella -esimerkki on loistava! Joskus halutaan tehdä faceliftiä, keksitään uusi nimi firmalle joka tuntuu paremmalta kuin vanha, vanha nimi ei välttämättä enää kuvaa ydintoimintaa tai mitä vain. Kyllä sinä skandaalihakuisuuden puolesta Seiskan toimittajaksi pääset, älä huoli. Onhan myös firmoja joiden virallinen nimi on eri kuin markkinointinimi. Siinä ei ole sen enempää hämärää. Ihme sosialisti olet. Kaikki mitä liike-elämä tekee on epäilyttävää? Tai sitten oot vain säälittävä palstahäirikkö jolla ei ole elämässä muuta sisältöä. hohhoijaa


      • Ihmettelijätyttönen

        Y-tunnus EI käsittääkseni muuttunu, eli kaikki nimenomaan ON kunnossa :)


    • huittinen!

      Miksi Posti muutti nimensä Itellaksi? Eihän tämä nyt ole mitenkään tavatonta millään tavalla.

    • hämärähommia?

      Kysymykseen vastataan selittelyllä ilman vastausta.... hmmm... Tässä taitaakin olla jotain hämärää kyseessä?

    • <>grillimestari92<>

      Hakevat myös pr-työntekijöitä? Millaistahan duunia se ois?

      • 12345!

        Promootiotyöntekijät kertovat työpaikoista messuilla, kouluissa yms. ja mahdollisesti myös jossain tapauksissa myyvät ja esittelevät tuotteita.


      • ganoeåriagnpågni
        12345! kirjoitti:

        Promootiotyöntekijät kertovat työpaikoista messuilla, kouluissa yms. ja mahdollisesti myös jossain tapauksissa myyvät ja esittelevät tuotteita.

        Eli eivät oikeasti ole firmassa töissä tekemässä puhelinkerjäyksiä?

        Silti heilläkin on provisiopalkka.... ?


      • mitäköhän

        näätkö nämä kaikki positiiviset viestit täällä jotka tulevat muka myyjiltä? sitä se on :D


    • mimmiminimaalinen

      aloitan ens viikolla tuol. hihiii.

    • mimmimaksimaalinen

      ja lopetat ensi viikon lopulla... palkasta kirjoittelet ensi kuussa. hihiii.

      • Ei valittamista

        Tuntuu että täällä jotku tarkotuksel haluu mustamaalaa muutamii firmoi. Mä oon ollu Buusterilla (entisellä Mediapexillä) ja Megalla töissä yhteensä 3 vuotta. Viimeisen vuoden ajan Buusterilla ja ei oo kyl mitään valittamist. Palkka tulu ajallaan ja ihan oikean suuruisena. Vakuutusmyynnin puolella oon.


    • jees2

      taas voisi kysyä peruutuksista ja monimutkaisesta palkkamallista eikös noita oikeusjuttuja ole kyseisellä firmalla aika paljon.on alalla kunniallisiakin firmoja.tämmöset kiertäkää kaukaa.ouhelin myynti firmalla raskas organisaatio se kertoo paljon.no virheistä oppii.

    • jees2

      nyrkkisääntönä että mitä enemmän kilpailuja ja palkintoja sekä sekavampi palkkamalli(pisteytys ja pakit)sitä heikompi on firman rehellisyys.älkää vaan suostuko pakkeihin yrityksen täytyy pystyä laskemaan etukäteen peruutusriski ja huomioida se palkassa.muistakaa rehellisiäkin on.2 jos firmalla on jatkuvasti haku päällä se kertoo jotain.hyvä yritys ei hae koko ajan.

      • SalesmanL

        Mitä sekavaa palkkauksessa on? Meil ainaki ku myyt tuotteen, se on kymppi rahaa (aiemmassa työpaikassa mulla se oli jotain 2-3e vaan) ja jos et myy ni saat pari-kolme euroa/tunti eli kuukausitasolla jotaa 150-400e? tuolla ei ainakaa kuseteta et jooo takuupalkkaa saa 8euroa tunnilta ja sit ei kerrota jotain pientä pränttiä et "takuu"palkkaa vaaditaa kuitenki yks kauppa per tunti JOKA PÄIVÄ. toi on mun mielestä selkeä ja hyvä.


      • kdsurfeoof
        SalesmanL kirjoitti:

        Mitä sekavaa palkkauksessa on? Meil ainaki ku myyt tuotteen, se on kymppi rahaa (aiemmassa työpaikassa mulla se oli jotain 2-3e vaan) ja jos et myy ni saat pari-kolme euroa/tunti eli kuukausitasolla jotaa 150-400e? tuolla ei ainakaa kuseteta et jooo takuupalkkaa saa 8euroa tunnilta ja sit ei kerrota jotain pientä pränttiä et "takuu"palkkaa vaaditaa kuitenki yks kauppa per tunti JOKA PÄIVÄ. toi on mun mielestä selkeä ja hyvä.

        Järkevä ja kannustava tapa maksaa! Hyvä duunipaikka ainakin itselle ollu!


    • jees2

      muistutan vielä nuoria että alalla on työvoimapula ja markkinatalous määrää säännöt eli älkää alistuko kaikkeen.

      • kdjfeuif

        Hyvää kokemusta tästä saa. Kasvattaa ihmisenä, rohkaistut ja sinusta tulee vielä hyvä myynnin ammattilainen! SUosittelen...


    • jees2

      anteeksi oli vielä pakko jatkaa että jokainen palkka sekaannus täytyy viedä viranomaisille tai liitolloille koska ette itse pysty niitä hoitamaan eli aina pelatkaa yhtä kovaa peliä kun työnanatajakin se on markkinataloutta-lopputulos on kaikkien etu ja saadaan veijari firmat ojennukseen.

      • hutz

        paljo viestei hyvässä ja pahassa. löytyykö noille väitteille mitää perusteita. paljo jengillä on ollu palkka, oks omii kokemuksia vai vaan ylilyöntejä.


      • myyntimies

        Jokainen palkkasekaannus täytyy korjata. Eli kysyä heti pomolta mikäli jokin asia on pielessä ja korjata tilanne. Omaan työsopimukseen tulee myös aina perehtyä töihin mennessä ja sopimusta allekirjoitettaessa.

        Aika hassulta kuulostaa yllä oleva ratkaisu, että vietäisiin heti viranomaisille ja liitolle. Ei näin kenenkään täyspäisen tule toimia työelämässä. Mikäli asiat ei työpaikalla selviä vasta sen jälkeen.


      • ShapeFigur

        Ylempään jees2 viestiin hiukan erilaisia mielipiteitä.

        1) "anteeksi oli vielä pakko jatkaa että jokainen palkka sekaannus täytyy viedä viranomaisille tai liitolloille"

        Itse ole tähän asti vienyt yhtään palkkasekaannusta missään työpaikassani viranomaisille/liitolle. Paras tapa on ollut hoitaa nämä työantajan kanssa ja kysyä, jos jostain syystä on tullut erehdyksiä. Vain riitapukarit toimivat noin. Harvoin näitä missään tapahtuu, mutta erehtyminen on ihmillistä.

        2) "koska ette itse pysty niitä hoitamaan eli aina pelatkaa yhtä kovaa peliä kun työnanatajakin"

        Eli jokainen työnantaja on ilmeisesti paha kun mahdollistaa työpaikan ja kaikki muut kuin sinä ovat uusavuttomia ja tyhmiä?

        3) "se on markkinataloutta-lopputulos on kaikkien etu ja saadaan veijari firmat ojennukseen. "

        Selvitetäänpä sinulle, mitä markkinatalous on (lainaten wikipediaa, josta tämä olisi ollut sinunkin tarkistettavissa).

        "Markkinataloudessa yritykset ja kuluttajat päättävät itsenäisesti mitä he haluavat kuluttaa ja tuottaa, ja miten allokoivat resurssinsa ilman valtion väliintuloa.Teoriassa tämä tarkoittaisi esimerkiksi, että tuottaja, eikä valtio päättäisi mitä tuottaa, kuinka paljon tuottaa, kuinka paljon veloittaa kuluttajilta tuotteista, mitä maksaa työntekijöille jne. Näihin päätöksiin markkinataloudessa vaikuttavat kilpailu, tarjonta ja kysyntä." - Käytännössä jos alalla on työvoimapula ja markkinatalous vallitsee niin työntekijät valitsevat itselleen mieluisen työpaikan vallitsevissa olosuhteissa. Muuttujina voivat olla esimerkiksi työpaikan ilmapiiri, palkkaus (provisio vs. tunti), palkitsevuus, sijainti ja niin edelleen. Jos työpaikkoja on paljon tarjolla (työvoimapulassa näin on) niin jokainen voi mennä itse valitsemaansa paikkaan. Viranomaiset ja liitot eivät liity tähän milläänn tavalla.

        Markkinatalouden vastakohta on niin sanottu suunnitelmatalous, jossa valtio päättää mitä tuotetaan ja missä määrin, lisäksi valtio asettaa myös päätökset kenelle hyödykkeet jaetaan ja miten. Esittämäsi malli on siis aivan täysin suunnitelmataloutta.

        Kannattaa perehtyä edes vähän asioihin ennen kuin huutelee kovaäänisesti kaikkea.


      • ksdfjfeief
        myyntimies kirjoitti:

        Jokainen palkkasekaannus täytyy korjata. Eli kysyä heti pomolta mikäli jokin asia on pielessä ja korjata tilanne. Omaan työsopimukseen tulee myös aina perehtyä töihin mennessä ja sopimusta allekirjoitettaessa.

        Aika hassulta kuulostaa yllä oleva ratkaisu, että vietäisiin heti viranomaisille ja liitolle. Ei näin kenenkään täyspäisen tule toimia työelämässä. Mikäli asiat ei työpaikalla selviä vasta sen jälkeen.

        Kaikki selvitetään aina, mikäli sekaannuksia on. Yleensä "sekaannukset" johtuvat siitä, että verokorttia tai muuta ei ole toimitettu. Nämäkin kyllä korjataan aina!


      • mie11
        myyntimies kirjoitti:

        Jokainen palkkasekaannus täytyy korjata. Eli kysyä heti pomolta mikäli jokin asia on pielessä ja korjata tilanne. Omaan työsopimukseen tulee myös aina perehtyä töihin mennessä ja sopimusta allekirjoitettaessa.

        Aika hassulta kuulostaa yllä oleva ratkaisu, että vietäisiin heti viranomaisille ja liitolle. Ei näin kenenkään täyspäisen tule toimia työelämässä. Mikäli asiat ei työpaikalla selviä vasta sen jälkeen.

        Kysyy vain tekstiviestillä pomolta että onko palkkanauha hänen mielestään ok, sen jälkeen liittoon, jos ei palkka korjaudu. Näin etenkin Buusterin kanssa.


      • hei hei
        ShapeFigur kirjoitti:

        Ylempään jees2 viestiin hiukan erilaisia mielipiteitä.

        1) "anteeksi oli vielä pakko jatkaa että jokainen palkka sekaannus täytyy viedä viranomaisille tai liitolloille"

        Itse ole tähän asti vienyt yhtään palkkasekaannusta missään työpaikassani viranomaisille/liitolle. Paras tapa on ollut hoitaa nämä työantajan kanssa ja kysyä, jos jostain syystä on tullut erehdyksiä. Vain riitapukarit toimivat noin. Harvoin näitä missään tapahtuu, mutta erehtyminen on ihmillistä.

        2) "koska ette itse pysty niitä hoitamaan eli aina pelatkaa yhtä kovaa peliä kun työnanatajakin"

        Eli jokainen työnantaja on ilmeisesti paha kun mahdollistaa työpaikan ja kaikki muut kuin sinä ovat uusavuttomia ja tyhmiä?

        3) "se on markkinataloutta-lopputulos on kaikkien etu ja saadaan veijari firmat ojennukseen. "

        Selvitetäänpä sinulle, mitä markkinatalous on (lainaten wikipediaa, josta tämä olisi ollut sinunkin tarkistettavissa).

        "Markkinataloudessa yritykset ja kuluttajat päättävät itsenäisesti mitä he haluavat kuluttaa ja tuottaa, ja miten allokoivat resurssinsa ilman valtion väliintuloa.Teoriassa tämä tarkoittaisi esimerkiksi, että tuottaja, eikä valtio päättäisi mitä tuottaa, kuinka paljon tuottaa, kuinka paljon veloittaa kuluttajilta tuotteista, mitä maksaa työntekijöille jne. Näihin päätöksiin markkinataloudessa vaikuttavat kilpailu, tarjonta ja kysyntä." - Käytännössä jos alalla on työvoimapula ja markkinatalous vallitsee niin työntekijät valitsevat itselleen mieluisen työpaikan vallitsevissa olosuhteissa. Muuttujina voivat olla esimerkiksi työpaikan ilmapiiri, palkkaus (provisio vs. tunti), palkitsevuus, sijainti ja niin edelleen. Jos työpaikkoja on paljon tarjolla (työvoimapulassa näin on) niin jokainen voi mennä itse valitsemaansa paikkaan. Viranomaiset ja liitot eivät liity tähän milläänn tavalla.

        Markkinatalouden vastakohta on niin sanottu suunnitelmatalous, jossa valtio päättää mitä tuotetaan ja missä määrin, lisäksi valtio asettaa myös päätökset kenelle hyödykkeet jaetaan ja miten. Esittämäsi malli on siis aivan täysin suunnitelmataloutta.

        Kannattaa perehtyä edes vähän asioihin ennen kuin huutelee kovaäänisesti kaikkea.

        Kyse on buusterista. Ei yleisestä neuvosta, jota pitää noudattaa muiden yritysten kanssa.


    • sama kirjoittaja....

      no katos vähä näitä "hyvässä" viestejä... sama kirjoittaja? -Todellakin!

    • Pelsu86

      Kröhöm...Kenen mielestä palkka on ansaittu, jjos esimerkiksi asiakkaalle myyjä lupaa tilauksen jotenki epäselvästi ja se peruuttaa sen? Kukaa ei rikastu (jos järellä miettii), ni miks myyjän pitäs? Äly hoi, jätitkö jo? :D

      • Vierestä_seuraava

        Kuten aikaisemmin sanottiin, peruutukset pitäisi olla otettu huomioon peruspalkassa. Provikat vain onnistuneista kaupoista. Ei se ole niin vaikeaa jos käyttää aivojaan.


    • kenen vastuu

      Hyvä kommentti Pelsu86:lta. Eiköhän peruutukset johdu juuri tästä, että myyjän tehtävä on viedä kauppa loppuun niin, että asiakas vakuuttuu ja peruutuksia ei tule.
      Jos peruutuksia ei huomioitaisi niin kuka vaan voisi soitella esimerkiksi kavereille ja sanoa heille että peruvat tilaukset myöhemmin. Kenen vastuulla nämä olisi?

    • jees2

      eipä kelpaa tuo selitys työsuojelupiirissä eikä liitossa niinkun tiedät

    • huippumyyjä

      olen melkein vuorokauden seurannut mielenkinnolla tätä kekustelua ja täytyy sanoa että jees2 johtaa tätä kinastelua aika puhtaasti on näköjään saanut teidät aika hyvin pussiin.en enempää ota kantaa keskusteluun.

    • tomi64

      ja kaupan myyjäkin on töissä vain tarfvittaessa 15min varotus ajalla,haloo

    • jees2

      mitä eikö teillä valvotakkaan työsuorituksia.mikä firma tuo on

    • en tiedä mutta....

      "Kaikki suomen pankit" Itella ynnä muut ovat kokeneet nimenvaihdoksen YHTEYDESSÄ muutoksia organisaatiossa.

      Tämä pulju myytiin (erään täälläkin olleen linkin mukaan kyseenalaisesti?) muutamia vuosia sitten eteenpäin jolloin organisaatiossa tapahtui muutoksia:NIMEÄ EI VAIHDETTU

      Kuitenkin nyt "mikään ei muutu" ja silti nimeä vaihdetaan? Hmmm...?
      Turha selitellä Itelloilla, ei sellaisella nimen vaihdolla ole mitään tekemistä koska organisaatio EI ole muuttunut.

      En tiedä onko totta että entinen omistaja olisi ollut vedättäjä. Oli siitä iltalehdessäkin isot jutut, tiedä sitten...

    • asiallisia "faktoja"

      Kannattaa ottaa asioista selvää jostain muualta kun keskustelupalstoilta ja iltalehdestä. Huomattavasti fiksumpaa tulkintaa ja perustellumpaa faktaa löytyy aivan jostain muualta. Hienoa ja hyvin jännittävää, jos elämäsi tosiasiat perustuu näihin kahteen asiaan "en tiedä mutta.."

      Kiinnostuksesi tähän aiheeseen on ilmeisen kova, koska tiedät tai ainakin kerrot monia "faktoja" jostain kaukaisemmasta historiasta. Ihmeellistä ja tarkoitushakuista negatiivista spekulointia josta ei ilmeisesti nykyhetkeen ole mitään perusteita.

    • jees2

      ihmettelen suuresti tätä itku koska ei rehellisellä yhtiöllä ole mitään hätää jos työntekijä menee tili-ja pakkilistojen kanssa liittoon tai työsuojelupiiriin.eli mistä tämä itku taisi tulla eräille hätä

    • jees2

      ymmärsit varmaan että kyseiset firmat ovat tietoisesti valinneet linjansa eli myös toinenkin puoli pelaa samoilla säännöillä.aikoinaan oli myös orjia ei pitäisi olla enään vai onko sekin taka pakkia.firman tehtävä on minun mielestäni tuottaa maksimaalinen voitto omistajille ja jos sille ei ole vastavoimaa niin seuraus on todella orja yhteiskunta.itse kannatan täysin vapaata"hallitsematonta"markkinataloutta.eli kummallakin vapaa pelikenttä.hmm saattaa ola kovat seuraukset mutta mitä siitä heikot sortuu.jos se on suunnitelma taloutta että koittaa auttaa muita niin sitten se on.eräät firmat on unohtaneet kuinka tärkeä on myös imago.ShapeFigur
      olet muuten ainoa täysipäinen asian puolustaja,viittaa jo vähän korkeampaan asemaan.kumpikin ajaa oman puolen asiaa ja kunnoitan aina sitä.

    • oot aika tyhmä....

      enään ei ole sana, ääliö.

    • jees2

      kiitoksia oot aika tyhmälle hienosta kannanotosta.tuo todella helpottaa tilannetta.kaikki näkee millä linjalla nämä asian kannattajat ovat.ja teidän kanssako nuorten pitäisi keskustella.vene näyttää jo keinuvan.

    • mix vihaat pexii?

      mix sä vihaat pexii?

    • jees2

      en missään vaiheessa ole kirjoittanut että vihaan pexiä eli onkohan kyseessä joku hätä kun kaikki huonot asiat yhdistettään siihen.minähän vain ystävällisesti opastaa nuoria että jos asiat ei ole kunnossa niin pakki-ja palkkalistat mukaan ja asiaa edes päin.niin kun näistä kannan otoista näkyy itse ei voi asialle mitään.sitä paitsi jos JOKU yhtiö on jatkuvasti esillä laitomuuksissa,uhkailuissa ja painostuksessa niin asiat on käsiteltävä viranomaistasöllö koska se on heidän valitsema tie.edelleen korostan että myyntityö on hienoa työtä ja ei siinä ole mitään pahaa jos lisää paljastuksia on tulossa.

    • jees2

      hmm..mielenkiintoista että vaikka tosiaan en missään vaiheessa tuo yritysten nimiä esiin niin määrätyt firmat ponnahtaa puolustus kannalle tosta voitte vetää johto päätöksiä että onko puhtaat jauhot pussissa.no onneksi ei ole minun ongelma.jos se on tyhmyyttä että paljastaa epäkohtia niin sitten ollaan todella eripuolilla kenttää.jatkoa tulossa

    • ..,.,.,.,.,.,.,

      mulla olisi kysyttävää sulta jees2 mitä en voi tähän kirjoittaa... kokemuksia puhelinmyynnistä... miten sinuun voisi saada yhteyttä? vaikka jollain feikkimeilillä?

    • kannattaa lukea!!!

      jees2 saa muka melkein kymmenen miinusta :D

      Nuoret! Lukekaa jees2 tekstit!

    • kesäduuni

      Jos kesätöitä etsii niin Buusteri on alan ykkönen ja on aina hoitanut asiansa kunnolla :)

      nimiä vaihtaa moni muukin yritys, kuten Luottokunta

      http://luottokunta.nets.eu

      • kertokaa jokuuuuuuuu

        Paljon teillä on myynnit kuukaudessa?


      • jaksons

        On selvää, että ainakin buusterilaiset saavat varman palkanmaksun eikä tarvitse juosta esim. palkkaturvaan. Hyvä ja kehittävä kesätyöpaikka on varma buusterilla!


    • hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      kannattaako jyväskylässä mennä tonne

      • gggggggggggggggggggg

        Turha sitä täällä on kysellä. ne ketkä ei o pärjänny haukkuu ja ne ketkä pärjää kehuu. Mene katsomaan, aina sitä voi pois lähetä jos et diggaa


      • lopsukkaasti
        gggggggggggggggggggg kirjoitti:

        Turha sitä täällä on kysellä. ne ketkä ei o pärjänny haukkuu ja ne ketkä pärjää kehuu. Mene katsomaan, aina sitä voi pois lähetä jos et diggaa

        Jos ala kiinnostaa, niin kannattaa mennä. Yrityksen takia homma ei ainakaan kuse!


      • toulikainens
        lopsukkaasti kirjoitti:

        Jos ala kiinnostaa, niin kannattaa mennä. Yrityksen takia homma ei ainakaan kuse!

        No se on varma se!


    • Keitsi1

      Minulle on kerrottu, että täällä keskustelupalstoilla on nimenmuutostamme koskeva keskustelu. Kerron suoraan omalla nimelläni mistä on kysymys, sillä keskustelua tuntuu johdattelevan sellaiset tahot, joilla on joko henkilökohtainen tai yritystoimintaan liittyvä intressi antaa väärää tietoa.

      Brändimuutoksemme on tehty siksi, että näin saamme konsernin eri yritysten ilmeet yhteneväksi. Tämä maksaa aika paljon ja on investointi tulevaisuuteen. Voin kertoa, että rekrytointimäärät ovat nousseet huimasti ja muutos näyttää tässä suhteessa onnistuneelta. Korostan, että muutos koskee vain nimeä eikä y-tunnusta. Valitettavan usein alalla brändätään nimenomaan y-tunnuksia syystä että joko palkat tai verot ovat jääneet maksamatta edellisen yrityksen nimissä. Mediapex/Buusteri on toiminut toimintansa aloittamisesta alkaen samoilla tunnuksilla ja toiminut kannattavasti samaan aikaan kun ympäriltä on kaatunut tai lopettanu yrityksiä. Olisiko tilanne tämä, jos kaikki tämän viestiketjun väitteet pitäisivät paikkansa?
      Meillä on alan kattavimmat ja luotettavimmat toimeksiannot, joista osaa ei edes annettaisi epämääräisesti toimiville tahoille. Toki alalla on muitakin asiallisesti toimivia yrityksiä kuin me. Suosittelen valitsemaan työpaikan esim. ASML:ään kuuluvien yritysten joukosta, jotka ovat sitoutuneet noudattamaan toiminnassaan yhteisesti sovittuja pelisääntöjä.
      Olemme tämän vuoden aikana uudistaneet myös myyntipuheitamme, koulutusjärjestelmäämme ja ottaneet käyttöön systemaattisen puheluiden kuuntelu- ja palautekäytännön. Tämän lisäksi olemme tarkentaneet myynnin seurantajärjestelmiä. Kaikilla näillä muutoksilla tähdätään siihen, että tämä ala olisi kunnollinen työpaikka ja että kaikki saisivat työstään asiallisen korvauksen luotettavasti ja ajallaan. Itse lupaudun tekemään tämän tavoitteen eteen kaiken voitavani. Tulkaa vain rohkeasti kokeilemaan älkääkä huudelko puskista. Hyvää kevättä ja kesää kaikille!

      / Keijo

      • hakkaa tattias

        Se on kuule silleen että samaa kusetusta seon vaan uudella nimellä,porukkavaihtuu viikottain,että jotain mätää,teidän toimistoissanne on


      • erkmerk

        Kyllähän ne rekrytointimäärät nousee kun tarvitaan uusia vanhojen lähtevien tilalle. Miten suuri prosentti viipyy vaikka kuukaitta kauemmin? Eivätkä asianne ole todellakaan kunnossa jos maksatte 2 euron tuntipalkkaa. Se on alle lain määräämän minimin.


    • kesä 13

      asiallista tekstiä Buusterilta

      • Robstok

        Kyllä! Herättää luottamusta. Menenkin kesäksi töihin sinne...


    • kesätöihin!

      Kävin haastattelussa ja ainakin Rovaniemellä meno oli asiallista ja toimisto tosi fiksu!

      • urkkilurkkia

        Joo ja niillä on kuulemma loppukesästä työpaikkafestarit, johon tulee ihan ykkösrivin esiintyjiä. Itsellä ainakin heräsi kiinnostus ja hakemuksen laitoinkin kotisivuilta.


      • erkmerk

        Tehtiinkö kirjallinen työsopimus josta ilmenee tunti tai kuukausipalkka? Se että näyttää asialliselta, ei riitä.


    • weirdo69

      vitun jees 1 kk takana ja palkkapäivänä pamahti hirveät 76.53 euroa tilille. laskin tuntipalkaksi 0.2 euroa tunti melkein yhtä hyvä kuin meksikossa! tilauksista meni melkein 80% hukkaan jopa faijalle myyty lehti tuli mutta provikka katosi.

      • Rauhassapois

        Jos tilauksistasi tuli melkein 80% takaisin, niin olet tehnyt työsi todella huolimattomasti. Jotenkin tästä vain paistaa kilpailjan mustamaalausyritys ja vielä toivotan sellainen!


      • Löytyy löytyy.

        Normi meininki. Tällaisia ~50e tilejä paukuttelevat menemään vuodesta toiseen ja silti porukka jaksaa haksahtaa näihin firmoihin. Ei kannata vaivautua, 2000e / kk duunin saat tosta vaan, kunhan vähän mietit mitä se voisikaan olla... katsele ympärillesi :)


      • työntekiä

        Olet kyllä ihan heletin paska myyjä jos tollasia summia tulee koska kukaan meijjän toimistolla ei voi tehä tollasta tulosta koska pohja palkkakin on suurempi. Mieti miks puhut paskaa tai syytät toisia.


    • kesäksikoiudd

      Olipa hyvä vastaanotto ainakin Rovaniemellä. Ihan kivalta paikalta näytti ja toimistolla oli mukavan tuntuinen ilmapiiri. Ps. Kiitos haastattelukahveista!

    • Lulukkala

      Itse olen ollut osarina jo muutaman kuukauden ja ainakaan minulla ei ole mitään valittamista. Työntekijöistä välitetään ja annetaan apuja myynnin saamiseksi. Itsellä ainakin karisi kaikki ennakkoluulot pois, kun vain rohkenin ja menin kokeilemaan! Täällä kirjoitetaan kaikinlaista ja miksi itse päätin kommentoida, niin siksi, että ainakin oma toimiston esimieheni ansaitsee arvostukseni.

    • mä vaan

      vaikka puhelinmyynti vähän ensin mietityttäisi niin saa siitä jonkin verran liksaa ja ainakin neuvottelutaitoja oppii. Niistä on hyötyä moneen, itse olen aloittanut työurani lehtimyynnillä ja etenin esimies- ja rekrytointitehtäviin.

      Ei tää kaikkien hommaa ole mutta kannattaa sitä kokeilla, myyntikokemuksesta ei ole ikinä haittaa. Ja CV:ssä telemarkkinointia arvostetaan aina, tiedetään että et arkaile ja olet sinnikäs..

    • Karju8

      syvältä noi jutut on. Jos kaikki olis kunnos, ei kai tollasii kannattas selittaa.

      Miten se sanonta kuuluukaan: Mutta miksi se noin selittelee ???

    • viime kesänä töissä

      suurin osa "selittelijöistä" on töissä Buusterissa ja tietää miten asiat on, eli OK, ne jotka keksivät juttuja eivät ole......

    • Buusterilainen

      Karju, luuletko sitten että ihmiset jotka väittävät firman olevan surkea, palkoissa häikkää, huijataan, mitään ei osata, nekö sitten edustavat puhdasta ja ainoaa totuutta?

      Totta vie jos tuollaista lokaa heitetään firmasta niin siihen puututaan. Onko Buusteri täydellinen työpaikka? Ei. Varmasti joku on kokenut että ei pitänyt työstä. Tai jos on jouduttu huomauttamaan myöhästelystä niin se on tuntunut kurjalta. Saako kaikki ihan niin paljon palkkaa kuin toivoisivat? Ei.

      Mutta se on firma missä palkkaansa voi vaikuttaa niinkuin aina myyntitehtävissä. Se on firma missä osa tänne kirjoittelevista viihtyy. Viimeksi tänään kuulin miten työntekijä sanoi että "viihdyn täällä enkä lähde pois vaikka kilpailijalta kyseltiin".

      Sivustaseuraajille, täällä on niin porukka puolesta tai vastaan että menkää haastatteluun ja katsokaa kiinnostaako aloittaa. Jos kiinnostaa, aloita ja jos petyt niin lähde pois. Jos viihdyt niin hyvä sulle.

      • lsfdjgjoiej

        Nimen omaan näin!


    • palkka 20

      Palkkapäivä on ilon päivä, kohta on palkkapäivä :)

    • musamies4
      • EnOleFirmassaTöissä

        Kappas, kahteen ketjuun ilmestyi sama video kolmen minuutin välein...


      • VieläEnOleTöissä
        EnOleFirmassaTöissä kirjoitti:

        Kappas, kahteen ketjuun ilmestyi sama video kolmen minuutin välein...

        Joo, on se sen verran hyvä pätkä. En ole vielä itsekään, mutta menossa kyllä kesäduuniin kesäkuun alusta alkaen:)


    • kaikkea sitä näkee..

      Kävin viime viikolla buusterilla kesätyöhaastattelussa. Paikka oli ihn ok ja myytäviä tuotteita oli paljon mistä valita. Oli tuntipalkka, johon vaikutti myös oma tulos, pohjatuntipalkka vaihteli vähän sen mukaan, missä projektissa töitä teki. Tänään kävin kilpailijalla, missä myytiin kanavia. Tuo myytävä paketti maksoi ihan pisrusti, melkein tonnin ja siitä sai jotain 200 pistettä eli pari kymppiä. Yrittivät toitottaa mulle, että täällä kilpailijalla on parempi palkka, mutta mitä vielä! Mieluummin myyn halpaa ja hyvin menevää tuotetta ja saan siitä vähän pienemmän provision, kun älyttömän hintaista kanavapakettia, jota menee ehkä yksi päivässä, mutta siitä maksetaan 20€! Haloo..............

    • näin täällä

      Puhelinmyyntiä... Kokemuksena että lehtiä myyn ite osa-aikasesti, mut vissii muutaki myydään. Oon tehny ny toisen työn lisäks sellaisen 15 tuntii viikossa tuol ja viime kuun palkka oli enne veroi reilu 700 egee. Suunnilleen yhden lehden saan myytyä tunnis tai joskus pari kolme. On myös monia ketkä ei kyl myy yhtä paljo nii sillee oon tyytyväine.

    • Jusa241

      Mieluummin vaikka puhelinmyyntiä kuin toimettomana. saapahan ainakin myyntikokemusta tulevaisuutta varten:)

    • opiskelija3

      tota minäkin mietin, työkokemus olisi hyvä saada, voi sanoa olleensa ainakin jossain duunissa ennen kun opiskelut loppuu.

    • MediaPox

      Yllätyin miten paljon noita buusterin pikkupomoja täälläki vilisee :D ei voi yhteenkää positiivisee kommentiin luottaa :D

    • enpäkerrokaan

      Itsekin tosiaan kävin kokeilemassa, mutta tuo pisteillä määräytyvä palkka ei oikeen ollu mun mielestä hyvä. Haastattelussa luvattiin tuntipalkkaa, mutta sitähän ei tosiaan tuu jos ei tuu myyntiä, eli täysin provisiopalkalla mennään :)

    • Ksdjiswfuowp

      Buusterifestareilla syyskussa on kuulemma pääesiintyjänä Voice Of Finland voittaja Antti Railio! Aika kovaa settiä ja pitää kyllä päästä mukaan! Ihan hyvältä vaikutti ainakin haastattelun perusteella ja asiat kerrottiin ihan hyvin. Pistepohjainen tuntipalkka oli mielestäni ihan selkeä. Alotan itse tulevana maanantaina ja voin suositella lämpimästi muillekin ainakin tutustumista yritykseen.

    • looooopout

      onpa kova esiintyjä.Levy löytyy vuodenpäästä Anttilan alelaarista,myynti samaa tasoa Buusterin kanssa,tehän voisitte sitten myydä Antin Levyjä lehdenkylkiäisinä.Vakio buusterilaiset jankkaa samaa paskaa vuodesta toiseen,sehän onjo koulutuksessa taottu päähän,samalla tyylillä vedetään myyntipuhe joka asiakkaalle,on se nähty ja kuultu,tekopirteesti,seo kalle täältä buuuuuusterista meil ois sulle hyvätarjous ai et osta no myyn silti,naama näkkärillä.ääni iloisena,elekee kehatko,kokeilkaapa numerokeskuksen yritysmyyntiä,buusterin myynti on lastenleikkiä siihen verrattuna,yrittäjätkun eio nenästä vedettäviä

      • myyntireiska2013

        kuluttajamyynnillä on kesätyöt hyvä aloittaa, vaikka Buusterissa. Kun saa enemmän oppia kesätyöllä voi siirtyä myöhemmin haastavampaan yritysmyyntiin, siilloin kauppoja tulee vähemmän mutta ne ova kalliimpia.


      • Kuluttajat
        myyntireiska2013 kirjoitti:

        kuluttajamyynnillä on kesätyöt hyvä aloittaa, vaikka Buusterissa. Kun saa enemmän oppia kesätyöllä voi siirtyä myöhemmin haastavampaan yritysmyyntiin, siilloin kauppoja tulee vähemmän mutta ne ova kalliimpia.

        eine o kuluttajatkaan nenästävedettävia


    • minä ainakin

      minä ainakin haluan kesäksi töihin ja rahoilla festareille mieluummin kuin olla ilman palkkaa ja mennä järjestetyille festareille...

    • 12+16

      jaa, rekry-kampanja menossa täällä keskustelupalstalla...
      20 päivä ja sen jälkeen nähdään taas totuuden mukaisia kommentteja.
      ties vaikka pääsette taas uutisiin, niin kuin viime vuonna :D

    • poika 13.v

      buustatkaa ittenne järveen

    • tinde20

      itse hain ko. yritykseen töihin sähköpostilla. yrittivät soittaa kerran ilta kahdeksan jälkeen (en vastannut kun olin nukkumassa 03.00 herätystä varten), ja koska findista tuli eri firman nimi kuin mihin olin hakenut töihin, en soittanut takaisin. muutaman päivän kuluttua laittoivat tekstiviestin "olemme nyt yrittäneet tavoitella teitä puhemitse 2-4 kertaa, ettekä ole vastanneet. jos hakemus on vielä ajankohtainen ottakaa yhteyttä ma-pe 08-15". Mitä v****a? haluaako sinne töihin jos valehtelevat jo tuossa vaiheessa, EI! miksi soittavat illalla jos heille saa soittaa vain päivällä? miksi eri firma numeropalvelusta kuin buusteri? ja miksi valehdella ottaneensa useammin yhteyttä kuin oikeasti ovat? valheellista p****a sanon minä.

      • huahh

        mulle kanssa ovat soitelleet yöllä!! ihan perseestä tollanen!!!


    • rapakkolammikko

      Harmi huomata, että itseensä pettyneitä täällä riittää jonkin verran. Buusteri Oy tarjoaa telemarkkinointialan parhaat työpaikat, se on ihan fakta ja siitä ei voi olla kuin yhtämieltä. Buusterilla on kolmen A:n luottoluokitus, joka on n. 0,3% koko Suomen yrityksistä eli jo pelkästään se kertoo missä mennään. Kaikki mittarit, mitä olemassa on puhuu sen puolesta, että Buusterilla tehdään ja nimen osataan ja tahdotaan tehdä. Olen itse kuullut muiden kilpailevien yritysten osalta loan heittoa Buusterille, että se oksettaa. Mutta onhan se selvä, että jos yksi on noin ylivoimainen, niin pakko ottaa käyttöön sellaiset keinot, jotka eivät normaali yritystoimintaan ja yrityselämään kuulu. Haukutaan omassa työhaastattelussa mita ja niin edelleen. Tämänkin tekstin jälkeen voitte olla varmoja, että taas yksi kilpailijan säälittävä esimies ns. "vanhana" työntekijänä tms. kirjoittaa ja keksii täysin perättömiä väitteitä. Lukekaa hyvät "ulkopuoliset" näitä palstan tekstejä kaikin puolin "neutraalin" mielin ja tutustukaa itse, niin saatte oikean kuvan, johon kukaan muu ei ole voinut vaikuttaa! Kaikille hyvää kesää ja nähdään Buusterille kesätyön merkeissä!

      • Jaahasss

        HUOMAA KOMMENTEISTA ETTÄ NÄITÄ BUUSTERIN PIKKUPOMOJA TAAS LIIKENTEESSÄ.

        KUKAAN EI KIRJOITA MITÄÄN HYVÄÄ TEISTÄ, TE VAAN VALVOTTE TÄTÄ PALSTAA JA LAITATTE POSITIIVISTA PALAUTETTA AINA TUNNIN/PARIN VÄLEIN.

        HUOH.

        Olen itse ollut töissä kuukauden Buusterilla, noin vuosi sitten ja tein ahkerasti töitä myin paljon paketteja ym mutta palkka oli ihan saatanan vitusta.
        En tosiaan suosittele puhelinmyyntityötä tuolla!


    • Kertoo kaiken tarpee

      Ihan siistiä, kun kilapilijalla on yllä olevan kaltaisia kavereita hommissa:) Kertokaa ihmeessä lisää itsestänne:) Loistavaa, monipuolista ja mielikuvituksellista sanan helinää kertakaikkiaan!

    • puhtaat jauhot?

      taitaapa rapalammikko vain puolustella omaa lompakkoaan...

      • Jepppuu

        Jep näinhän se on ollut!


    • rapakasa

      rrrapa roiskuu buusterissa

    • joo joo

      puhelimessa puhutaan promotyöstä a14eh ja paikan päällä muuttuu puhelinmyynniks ja palkka 2e h provisio ja 2viikon alkukoulutus ilman palkaa hahahahah kiitos mut ei iitos

      • Tuleva kesätyöläinen

        Ite kävin haastattelussa ja lupasivat kyllä koulutuksen ajalta ihan täyden palkan. Ootko sä tyhmä vai miks et ymmärtäny palkkamallia etkä koulutuksen palkkausta?:D Jos et osaa myydä etkä halua oppia älä mene puhelinmyyntiin! Jos menet johonki puljuu missä maksetaa 10e/h niin sä lennät ulos sieltä melko helposti jos et tee tavotetta. Buusterissa sä saat sen mitä myyt, etkä mitään isoja tuntipalkkoja minkä takia jengi lentää ulos kun tavoite ei täyty ja myyjä on firmalle kulu.


      • Darkside999
        Tuleva kesätyöläinen kirjoitti:

        Ite kävin haastattelussa ja lupasivat kyllä koulutuksen ajalta ihan täyden palkan. Ootko sä tyhmä vai miks et ymmärtäny palkkamallia etkä koulutuksen palkkausta?:D Jos et osaa myydä etkä halua oppia älä mene puhelinmyyntiin! Jos menet johonki puljuu missä maksetaa 10e/h niin sä lennät ulos sieltä melko helposti jos et tee tavotetta. Buusterissa sä saat sen mitä myyt, etkä mitään isoja tuntipalkkoja minkä takia jengi lentää ulos kun tavoite ei täyty ja myyjä on firmalle kulu.

        Minusta ainakin palkkaus on mitä reiluin ja oikeudenmukaisin. Ei minun ole tarvinut itkeä pienen palkan perään. Olen opetellut työn ja kauppoja tulee tuotteen hinnasta riippuen tasaiseen tahtiin 10 - 15 per päivä :) Halpoja tuotteita enemmän ja kalliimpia vähän harvemmin. Ja uskon kyllä kehittyväni vielä. Se vaatii treeniä, treeniä...


    • googogoogoooogoogogo

      Puolin ja toisin tämä keskustelu on kovin surullinen:

      "En saanut palkkaa" = Kilpailevan epäonnistuneen yrityksen esimies/omistaja joka on ottanut työuransa päämääräksi toisen firman moittimisen. Ilmainen vinkki: Tee itse kauppoja/Lähde ulos rekrytoimaan ihmisiä/Seuraa myyjiä (jos sinulla niitä toimistossa on). Teet mitä tahansa näistä, saat enemmän rahaa ja tulosta kuin moittimalla kilpailijaa, olipa kilpailija kuka hyvänsä.

      "Tämä on paras ja reiluin firma" = Säikähtänyt esimies kyseisestä yrityksestä joka yrittää kaunistella asioita, ettei markkinointiin panostetut rahat valuisi hukkaan. Muutama ilmainen vinkki: Jos mainostatte "Skootteri vai potkulauta" -sloganeilla on täysin selvää, että etsitte nuoria työntekijöitä joiden osaaminen on vähän "niin ja näin". En ymmärrä miksi asiaa pitää kaunistella? -Ei teinit tätä palstaa lue tai tänne oikeasti kommentoi. Ilmainen vinkki: Antakaa koirien haukkua ja karavaanin kulkea. Ainoat työntekijät jotka tällä palstalla käy on niitä jotka ovat jo olleet firmassa töissä ja epäonnistuneet työssään. He purkavat täällä tuntojaan ja lukevat muiden kommentteja: Tämä on yhdentekevää, koska tuskin te haluaisitte uudelleen ja uudelleen ongelmatapauksia töihin. -Voin olla väärässäkin. Mikäli taas haluatte, että tietyt kilpailijat ei teistä kirjoita: Lienee syytä miettiä sisäistä tiedottamista ja miten esimiehenne kertovat asioista myyjillenne: Niin metsä vastaa...

      Minulle on ihan sama mitä Buusterit, Mediapexit tai jotkut muut tekevät. Minä saan rahani vain omista kaupoistani ja suoraan sanoen sitä on kyllä kivasti tullut.

      Hyvää kesää jokaiselle ja tsemppiä myynteihin!

    • MysterySalainen

      Kaupoista maksetaan, ei Suomi24-huutelemisesta.

      Buusterilla maksetaan alan kovinta provisiota tilauksista, ja Buusteri ''hallitsee'' kustantajia.

      Buusterilla on Suomen suurimmat lehtikustantajat, yli 200lehteä.
      Esim. Live Promoterssilla on Olivia -lehti.

      Aikoinaan oli myös yritys nimeltä Voicemarketing Oy. Sielläkin maksettiin kovaa palkkaa, mutta meni konkurssiin vuosi sitten. (Nykyään perusti uuden yrityksen, JMGroove (Janne-Marika)

    • taunokki1

      miks kukaan ei oo ottanu esille mitään muita telemarkkinointi firmoi? esim Pasastar tai Enia? en oo buusterissa ollut, en tiedä, en myöskään pasastarilla mutta enialla ainakin oli sama TES ku elisa shopitin myyjillä provisio malli oli vaan poikkeava nniiten mallist, teoriassa jos et myy mitään saat silti takuupalkan, käytännössä jos ei tuu myyntiä, saat lisä koulutusta, kuuntelet toisten nauhoja,yms millä pyritään saada sulle myynti nousuun. mutta totta sekin ettei sua loputtomiin katella tappiollisena työntekijänä, mutta ketään ei myynnin vähyyden vuoks pois potkittu mun aikana. mulla oli sillon palkka n 1200/kk verojen jälkeen, mut teinkin kokopäiväsesti

    • tyttönen97

      Itse olen ainakin tykännyt olla tuolla, neljättä kuukautta olenkin. Tosin perustuntipalkka on vain 2e, mutta siitä lähtee sitten myynnin mukaan nousemaan. Eli jos olet reipas ja ahkera niin ei kun hommiin vaan :)

      • lalalaaa

        Ainut joka ton ikäisiä naperoita töihin ottaakin on buusteri.
        Ei sun ikäiset vielä palkan päälle ymmärräkkään.


    • SEsandy

      buusteri on ihan paska ei maksa palkkoja.

      • HYVÄBUUSTERI!!!!

        Miten on mahdollista, että alalla vuodesta 98 ollut, ylivoimaisesti alan suurin työnantaja voi toimia, jos ei maksa palkkoja:) Ylläoleva kaveri on taas niitä, joille työ ei sovi tai on muuten omalla AHKERALLA työnTEKEMISELLÄ ansainnut itselleen fudut. Toki tuossakin tilanteessa palkat kyllä maksetaan ihan normaalisti.


      • SEsandy1

        ja minä SEsandy olen tyhjä ****** jauhaja, josta ei ole yhtään mihinkään.


    • 17+17

      näkis vaan.

    • Nanna 16.v

      Buusteri etsii pr-henkilöitä,tarkoittaako tuo pr,sitä p-reikää,hyi,en kyllä haluaisi olla joku p-reikä,buusterin tuntipalkoilla

    • itse aloititte

      jos on palkka ja työsopimus epäselvyyksiä niin aina tili- ja pakki nauhat mukaan ja työsuojelu piiriin.tuo on ainoa keino millä nämä puulaakit saa aisoihin.

    • kyllä lähtee

      yhtiöllä on tarkoittus tuoda omistajilleen maksimaaliset voito ja se on oikein mutta muistakaa iskeä samalla mitalla takaisin ilman omantunnon tuskia sillä ovat itse valinneet pelin säännöt.eli AINA asiat täytyy viedä eteen päin viranomaisille sillä itse saatte vain uhkailuja vastaan.muistakaa että työsopimuksen täytyy olla selkeä ja ymmärrettävä samoin kun palkkamallin.korostan että en mainitse yhtään firmaa nimellä ja liittykää liittoon siellä on hyvät lakimihet jos liittoon littyminen on esteenä työn saannille niin semmoiseen firmaan ei kannata mennä.katsokaa että firmassa on luottamusmies ja työsuojeluvaltuutettu.

    • apua1

      mistään en saa tietoa buusterin palkasta ja haen kesätöitä,soitin tuonne buusteriin ja selitys oli sellainen että kyseinen esimies sekosi itsekkin puheissa

    • ksajfdweuirfyk

      Buusterin palkka on ihan selkeä. Tuntipalkka, johon vaikuttaa oma myyntitulos! Pohjatuntipalkka (€ / tunti) projektista riippuen muutaman euron ja sitä nostaa sitten omat tehdyt tilaukset. Pohjatuntipalkka on pieni, muttei sen tarkoitus olekaan ketään elättää! Henkilöt, jotka eivät halua tehdä kauppaa tai eivät ole valmiita tekemään töitä niiden eteen kuuluvat muualle. Buusteri hakee nimen omaan nälkäisiä ja hyviä tyyppejä, jotka haluavat oppia ja menestyä myyntityössä. Hyvästä tuloksesta maksetaan hyvin, keskivertotuloksesta keskiverrosta ja surkeasta tuloksesta surkeasti. Niin se menee! Joka tapauksessa Buusterilla saa kaikista parhaat eväät tehdä tulosta eli summa summaarum!

    • bruiksteri

      buusteri=iso wc-pönttö

    • excalibur4

      muistakaa että tuolla on jatkuva työvoimapula että sen mukaan neuvotelkaa palkka.miksi "huippu yhtiöllä"on jatkuva työvoimapula ja ovat otsikoissa,en ymmärrä.asiat julkisiksi.laskekaa elättekö palkalla jos ette niin ubohtakaa koska ei suomessa ketään nälkään tapeta.

      • joskusollaanmyyntiät

        Tässä sinulle excalibur4 vastausta....

        Kun puhutaan yrityksestä, joka tekee myyntiä, jonka tulos on kiinni myynnistä, puhutaan tietyllä lailla volyymibisneksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että mitä enemmän on myyntiä sitä enemmän on kassavirtaa. Nyt järkevä henkilö voisi laskea, että mitä enemmän pn myynnin tekijöitä, niin sitä enemmän on myyntiä ja sitä kassavirtaa!

        AInakaan Suomessa, tuskin muuallakaan maailmassa on olemassa myyntiyritystä, jolla ei olisi "työvoimapula". Huippumyyjistä on pulaa aina ja huippumyyjille on töitä aina. Näin se menee! Siksi kaikki myymtiyritykset rekrytoivat koko ajan, koska huippumyyjiöä tarvitaan. Buusterilla myytävät tuotteet, joita on satoja ovat myös sellaista kulutustavaraa, että niille ei lopu käyttäjät! Tämä on toisin monessa muussa alan yrityksessä. Kun myynnin jatkuvuutta on selvää, että nettien tai sähkön kilpailutus hinnalla tms. loppuu aikanaan, hyvinkin nopeasti. MItäs sitten tehdään?

        Palkka on juuri oikea eli tienaat sen mitä ansaitset. Jos teet töitä hyvin, tienaat myöskin hyvin. Toki kaikista ei myyntialalla ole, koska se vaatii heittäytymistä hommaan. Myyntiä ei tehdä kravaattikaulassa kovilla koulupapereilla vaan raakaa työtä se vaatii. Tästä syystä osalla myynti jää pieneksi ja tienestit pieneksi. Perusansoille riittää, että tekee sen mitä opetetaan, huipputuloksiin vaatii jo omaa oikeaa heittäytymistä asiaan ja tämä ominaisuus monesti joko on tai se ei ole ihmisessä. YKSI ASIA ON TOSI! MYYNTITYÖSSÄ PELKKÄ FYYSINEN RAAHAUTUMINEN TYÖPAIKALLE EI RIITÄ, JOTEN KAIKKI SELLAISTA HAKEVAT PYSYKÖÖN POISSA, NIIN OMA AIKA EI MENE HUKKAAN!


      • rahmakkaadi
        joskusollaanmyyntiät kirjoitti:

        Tässä sinulle excalibur4 vastausta....

        Kun puhutaan yrityksestä, joka tekee myyntiä, jonka tulos on kiinni myynnistä, puhutaan tietyllä lailla volyymibisneksestä. Tämä tarkoittaa sitä, että mitä enemmän on myyntiä sitä enemmän on kassavirtaa. Nyt järkevä henkilö voisi laskea, että mitä enemmän pn myynnin tekijöitä, niin sitä enemmän on myyntiä ja sitä kassavirtaa!

        AInakaan Suomessa, tuskin muuallakaan maailmassa on olemassa myyntiyritystä, jolla ei olisi "työvoimapula". Huippumyyjistä on pulaa aina ja huippumyyjille on töitä aina. Näin se menee! Siksi kaikki myymtiyritykset rekrytoivat koko ajan, koska huippumyyjiöä tarvitaan. Buusterilla myytävät tuotteet, joita on satoja ovat myös sellaista kulutustavaraa, että niille ei lopu käyttäjät! Tämä on toisin monessa muussa alan yrityksessä. Kun myynnin jatkuvuutta on selvää, että nettien tai sähkön kilpailutus hinnalla tms. loppuu aikanaan, hyvinkin nopeasti. MItäs sitten tehdään?

        Palkka on juuri oikea eli tienaat sen mitä ansaitset. Jos teet töitä hyvin, tienaat myöskin hyvin. Toki kaikista ei myyntialalla ole, koska se vaatii heittäytymistä hommaan. Myyntiä ei tehdä kravaattikaulassa kovilla koulupapereilla vaan raakaa työtä se vaatii. Tästä syystä osalla myynti jää pieneksi ja tienestit pieneksi. Perusansoille riittää, että tekee sen mitä opetetaan, huipputuloksiin vaatii jo omaa oikeaa heittäytymistä asiaan ja tämä ominaisuus monesti joko on tai se ei ole ihmisessä. YKSI ASIA ON TOSI! MYYNTITYÖSSÄ PELKKÄ FYYSINEN RAAHAUTUMINEN TYÖPAIKALLE EI RIITÄ, JOTEN KAIKKI SELLAISTA HAKEVAT PYSYKÖÖN POISSA, NIIN OMA AIKA EI MENE HUKKAAN!

        Asia tekstiä!


      • hohhoijaa
        rahmakkaadi kirjoitti:

        Asia tekstiä!

        Sanoo Buusteri itse


    • heh3

      ja loppukuun listoilla tasataan ettei ansiot nouse liikaa.eli loppukussa toiseen firmaan töihin niin tulee kivat ansiot .näin yksinkertaista se on.ole aina kahdessa firmassa töissä

    • heh3

      eli anna hölmöjen soittaa tasauslistoja.hyvää kesää

    • heh3

      kun olet saanut keskiansion korkealle niin voit aina loppukuusta ottaa sairaslomaa ja olla muualla töissä.näin näiden kanssa pärjää

      • hehhheeh

        toi on hyvä! ;)


    • maik6

      Täällä pidetään perusasioista kiinni, maksetaan kaikille samalla tavalla ja otetaan kaikki huomioon. Kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa että kaikki ei pärjää tässä työssä.

      Hyvää kesää.

      • ......l

        No sä oletkin Buusterin pikkupomo joten eipäs kiinnosta


    • heh3

      paitsi suosikit.olen itsekkin syöttänyt niitä

    • heh3

      eikö ole ikävää kun teillä on "myyrä".

    • heh3

      eikö ole ikävää kun teillä on "myyrä".

      • rakunalisaata

        Kuulostaa enemmän *****housupelleltä kuin "myyrältä".
        Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinulle. Ps. sellaisen sanonnan olen joskus
        kuullut, että kaikki loppuu aikanaa ja sinäkin tulet sen vielä huomaamaan.


      • selkärangallinen
        rakunalisaata kirjoitti:

        Kuulostaa enemmän *****housupelleltä kuin "myyrältä".
        Ei muuta kuin hyvää jatkoa sinulle. Ps. sellaisen sanonnan olen joskus
        kuullut, että kaikki loppuu aikanaa ja sinäkin tulet sen vielä huomaamaan.

        Myyrilläkin taitaa olla kuitenkin selkäranka, joten epäilen myös myyrää enemmin lieroksi...


    • utelias20

      miten tuo TES

    • ihmettelen1

      outo on firman vastaustyyli

      • andorralavella6

        Millaisen vastauksen olet saanut ja mihin kysymykseen...


    • tyytyväinen

      Olen ollut buusterilla töissä nyt vajaa 3 kuukautta. Palkka maksetaan ajallaan ja se muokkautuu sen mukaan miten hyvin teet töitä/miten hyvin saat kauppoja aikaseksi. KAIKESTA TÄHÄN HOMMAAN EI OLE. Työilmapiiri on myös buusterilla huippuluokkaa

      • .-.-.-.-.-.-.--.-.-.

        Sanoo itse pomo (?!) joka haluaa saada nuoret tytöt rehkimään vaivaisella 2e tuntipalkalla. Kokemusta.
        Mulle sanottiin että 14e/h, kun menin paikan päälle kerrottiin että olen muka kuullut jotain väärin. Vain 2e provikat. Huoh. Noita kanavapakettejakaan ei kukaan osta monen sadan euron juttuja joita harvoin sai ryhmästä kukaan myytyä. Juteltiin yleensä päivänloputtua.

        En voi suositella, menkää vaikka mansikkamaalle töihin. Saatte siitäkin provikkaa ja paljon mukavempaa työtä. En jaksais lukea yhtään näitä pomojen kirjoittelemia kommentteja.

        Kun olin Helsingin Buusterin toimistossa töissä, pomot surffailivat vaan netissä. Varmaan juuri näitä kirjoittelemassa "olin kesätöissä, oli tosi mahtavaa aion tulla uudestaan sain 1000e/kk ja oli mahtava ilmapiiri suosittelen kaikille". Kaikki täyttä paskaa.


    • heh3

      joopa joo ihmettelen miten jotkut "duunarit"puolustaa tuota TES:tömyyttä kai he meinaavat ajaa kaikilta sopimukset alas.jos on vara maksaa tuollaisia provisioita niin olisi luultavaa että on vara myös noudattaa TES:iä.minkäköhän takia täällä ei valiteta kunnon firmoista mitään ja aina on samat framilla.tuo TES ei ole mikään spämmi vaan yksi sana mikä pitää sisällään kaiken eli ei tarvitse eritellä eri asioita.eipä tuo etelärantakaan arvosta näitä villejä työnantajia.ehkäpä firmassa pitää vaihtaa johtajia jos ei saada kunnon sopimuksia.aina menee itsellä ansiot reilusti yli mutta nuoria pitää informoida miten työ elämä toimii.nämä vapaa matkustajat pilaa alan.mietikäähän että mitä tapahtuisi jos suomessa ei yleisesti ottaen olisi työnanataja ja työntekijä liittoja.voisipa olla aika epävakaata.en tässä viitsi esitellä miten saadaan keskiansiotalas ja vika on myyjän.huonoja listojahan ei ole vaan kaikki on soitettava.olkoon kuinka mones kierros tahansa.saadaan sinun KESKIANSIO alas kahdessa päivässä mutta se on eri asia.jokainen sen tajuaa että sellaiset firmat jotka ei noudata yhteisiä sopimuksia pelaa omilla säännöillään

    • yrittäjä

      bussikuskille palkkaa vain silloin kun on asiakkaita.kaupan myyjille palkkaa vain sillon kun on asiakkaita.huoltomiehelle pisteytetään kohteet jos ei ole töitä niin ei myös tule pisteitä ja tietenkään ei kuunlopussa oteta työmääräyksiä ettei KTA nouse,hyvältä vaikuttaa ja en myöskään halua maksaa kesä-enkä sairaslomia koska en maksa tekemättömistä töistä

    • tyytyväinen

      en ymmärrä miks haukutte tätä firmaa ja sanotte että ''huono palkka'' ''karmee paikka'' itse oon kyseisessä firmassa töissä ja minä ainakin tykkään! ja palkka on hyva mun mielestä, sä saat sen mitä sä myyt eikö se oo vähän tarkoituskin? mä en tiedä ketään joka odottais edes mitään huippupalkkaa kun kyseessä on kuitenkin puhelinmyynti firma! joten lopettakaa valitus lannistatte vaan muita! eli siis jos yhtään kiinnostusta löytyy niin suosittelen hakemaan! rankkaa toki on mutta eikös työn kuulukin olla?

    • ...............

      Osa-aikanen työ tuolla buusterissa tänä kesänä. Kävin paikan päällä ja mukavalta työltä tuo vaikutti. Että jos vain etsit jotain osa-aika työtä vaikka opiskelun ohella tuo on hyvä paikka siihen.

    • ahmad calid

      mina ola isomuna nekeri halu toihi busteri,halu ola toisa munasilaan,kesatyö,mula isomuna,halu nusia tauko,site taas työ

      • HOHHOIJAA

        Tässähän on varsin "fiksu" viesti varsin "fiksulta" kaverilta enkä tiedä miksi pitää mennä rasismin puolelle, jos on tarkoitus morkata firmaa. Sitä kai tässä haetaan ja varsin kaukaa ja todella pökiöllä tavalla. Onnea vain sinnekin päin nussintaan, öö ei kun töihin... :) Täällähän on hyvä huudella kaikenlaista tekaistuilla nimillä.


      • tekaistu nimi
        HOHHOIJAA kirjoitti:

        Tässähän on varsin "fiksu" viesti varsin "fiksulta" kaverilta enkä tiedä miksi pitää mennä rasismin puolelle, jos on tarkoitus morkata firmaa. Sitä kai tässä haetaan ja varsin kaukaa ja todella pökiöllä tavalla. Onnea vain sinnekin päin nussintaan, öö ei kun töihin... :) Täällähän on hyvä huudella kaikenlaista tekaistuilla nimillä.

        juu huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


    • onnea ja menestystä!

      "Kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa että kaikki ei pärjää tässä työssä."

      Mutta sinä olet päässyt pitkälle elämässäsi. Kuudessa vuodessa jämähtänyt puhelinmyyntiin...

      • kaikenlaisialuupäitä

        Toiset "jämähtää" puhelinmyyntiin (ihmiset, jotka ovat MYYJIÄ), toiset jämähtävät luutun varteen (ihmiset, jotka tykkäävät siivota tms.), toiset jämähtävät rekan rattiin, toiset jämähtävät kaupan kassalle. Myyntityössä pelkkä fyysin töihin raahautuminen ja nollat taulussa tekeminen ei riitä, kuten hyvin monessa muussa työssä ja siksi täälläkin paljon noita arjen jättiläisiä, jotka luulevat oikeasti olevansa menestyjiä, kun raahaavat oman ruhonsa silloin tällöin työpaikalle ja voivat hyvillä mielin kertoa kavereillensa olevansa TÖISSÄ:) Onnea ja menestystä -kaverille itselleen onnea ja menestystä, koska on ilmeisen varmasti yllä olevaan kuvaukseen sopiva ja siten oiva esimerkki!


    • ei kiitos

      buusterilla on kyllä tosi hyvä ilmapiiri ja pomot jne. on ihan huippuja, mutta itse työ taas.... en todellakaan suosittele. myyntipuheeseen kyllästyy parissa päivässä ja alkaa vituttaan ihan urakalla jos kukaan ei osta mitään. samoin toisena päivänä saatat tehä paljon kauppoja ja toisena et yhtäkään. palkka on 5€/kauppa. ekana päivänä tienasin 30€ ja tokana 5€... lisäksi on suurimmaksi osaksi tuurista kiinni, miten myyt. jos ihminen sanoo ettei osta mitään, niin sen päätä on mahdotonta kääntää. itse jaksoin 1½ päivää ja sitten otin loparit,

    • hehehehehehhehehehe

      huohotiläähäti huohotiläähäti vastaan aina puhelinmyyjille,naisille varma kyssäri annatko persettä ja munanlutkutuksen äänet kaupanpäälle

    • huippumyyjä

      muistutan siitä TES:tä..eli unohtakaa nuo tes:tömät firmat.

    • joo18

      jos tonne menee kesätöihin ni mitä kannattaa myydä ? 0.0

      • oikeestinyt

        Ei kannata mennä ollenkaan.. Kusetusta koko paska. (Ei, en ole kateellinen tai kilpailija. Tämä on oma rehellinen mielipide.) Palkkaa luvattiin töiden alkaessa 5e/h 10e/myynti. Myöhemmin kerrottiin pisteytyksestä ym. palkkaan vaikuttavista seikoista. Yhtäkkiä käteen ei jäänykkää paskaakaa, vaikka paljon oli luvattu!
        KYSYKÄÄ NUORET LIVENÄ NIILTÄ JOTKA TUOLLA ON TÖISSÄ _OIKEESTI_ KÄYNY, EI TÄÄLTÄ LUOTETTAVAA VASTAUSTA SAA!


      • jfcsiedwpedaö
        oikeestinyt kirjoitti:

        Ei kannata mennä ollenkaan.. Kusetusta koko paska. (Ei, en ole kateellinen tai kilpailija. Tämä on oma rehellinen mielipide.) Palkkaa luvattiin töiden alkaessa 5e/h 10e/myynti. Myöhemmin kerrottiin pisteytyksestä ym. palkkaan vaikuttavista seikoista. Yhtäkkiä käteen ei jäänykkää paskaakaa, vaikka paljon oli luvattu!
        KYSYKÄÄ NUORET LIVENÄ NIILTÄ JOTKA TUOLLA ON TÖISSÄ _OIKEESTI_ KÄYNY, EI TÄÄLTÄ LUOTETTAVAA VASTAUSTA SAA!

        Nimen omaan noin! Yllä oleva kilpailija on juuri yksi oiva esimerkki epäluotettavasta vastauksesta.


      • Mie11
        jfcsiedwpedaö kirjoitti:

        Nimen omaan noin! Yllä oleva kilpailija on juuri yksi oiva esimerkki epäluotettavasta vastauksesta.

        "KYSYKÄÄ NUORET LIVENÄ NIILTÄ JOTKA TUOLLA ON TÖISSÄ _OIKEESTI_ KÄYNY, EI TÄÄLTÄ LUOTETTAVAA VASTAUSTA SAA!"

        täällä on vain kilpailijoita ja buusterin pikkupomoja.

        Jos buusteri on niin hyvä firma niin miksi TES ei ole käytössä?


    • 26.1.2001/55
    • beeadfwed32d

      Mediapex vaihto nimeä sen takia ku oli menettäny maineensa AHHAHAHAHAH

      muut firmat ei sentää käytä semmosta taktiikkaa et luvataan ensin ilmasii lehtii
      :D

      • mjjhoufgtfg

        MediaPex vaihto nimensä sen takia, kun pystyi oikealla lailla vaihtamaan. Muut vaihtaa nimensä sen takia, kun menee konkkaan ja vaihtuu y -tunnus. Ilmasia lehtiä, kuten ilmasia lounaitakaan ei ole, joten höpöhöpö! Minulle on soittanut monen firman edustaja ja nimen omaan lupaavat ilmasia lehtiä ensin ja päälle pitää tilata normaalihinnalla, joka on mielestäni nimen omaan ehdottomasti väärin. Keksi jotain muuta selkärangaton.


      • vitun emut...

        no herra valopää kerroppas mistä kohtaa spiikis luvataa ilmasia lehtiä suoraan ? ei missää, se o asiakkaan vika ku ei kuuntele kunnolla että kyseessä on tilausmaksut, mitä enemmä tääl lukee ni voi vittu mä sanon ku kesätyöntekijät kenestä ei oo vittu mihkää ni märehtii ja on tietävinään kaikesta kaiken :).

        ideologia:
        Tulin kesäduunii tai duunii muuten vaa, en ymmärttäny täysin juttua ku olen vitun 15v lapsukainen, musta ei tullu myyjää ku en vaa osaa, lukasin pari juttua suomi24 ja nyt liityn kerhoon jauhamaan kuraa.

        viimesin kappale oli ihan yleisesti

        t viime liksa lähemmäks 2 tonnii....


    • MIKSI MIKSI MIKSI???

      MIKSI nimeä pitää vaihtaa jos kaikki on ok?

      • Kierrä kaukaa

        No pitää kirkastaa brädi ja nimi kun vanha on ryvettynyt ja kaiku niin negatiivinen. Ei mee kauaa kun buusteri on luokassa pexit ja directat.


      • Miettikäärauhassa
        Kierrä kaukaa kirjoitti:

        No pitää kirkastaa brädi ja nimi kun vanha on ryvettynyt ja kaiku niin negatiivinen. Ei mee kauaa kun buusteri on luokassa pexit ja directat.

        Vastausta kahdelle ylläolevalle nuorelle esimiehelle kilpailijalla:)
        - liikevaihto vuosittain yli 10 miljoonaa euroa, liikevoittoa joka vuosi satoja tuhansia, yrityksen luottoluokitus AAA (mikä tarkoittaa huippua), johon kuuluu Suomalaisista yrityksistä promilleja. Siinä nyt muutama pieni asia, mikä kertoo jotain, mutta aika oleellista siitä, miten yrityksellä menee. Mikä oli muuten Danske pankki ennen nimenmuutosta? Oliko jokin Sampo tai muu:)?


      • mie11
        Miettikäärauhassa kirjoitti:

        Vastausta kahdelle ylläolevalle nuorelle esimiehelle kilpailijalla:)
        - liikevaihto vuosittain yli 10 miljoonaa euroa, liikevoittoa joka vuosi satoja tuhansia, yrityksen luottoluokitus AAA (mikä tarkoittaa huippua), johon kuuluu Suomalaisista yrityksistä promilleja. Siinä nyt muutama pieni asia, mikä kertoo jotain, mutta aika oleellista siitä, miten yrityksellä menee. Mikä oli muuten Danske pankki ennen nimenmuutosta? Oliko jokin Sampo tai muu:)?

        1) luottoluokitus ei kerro kaikkea esim palkkausongelmista.
        2) Danske bank osti Sammon. Danske bank ei vaihtanut nimeä. Vähän tarkkuutta väitteisiin.

        Ymmärrän kyllä että he jotka ovat Buusterissa töissä kehuvat työpaikkaansa. Siinä menisi oma maine jos buusterinkin maine kärsii. Kuka huonossa firmassa töissä olisi.


    • mietitäänkunnolla...

      Vastausta surullisen hupaisalle tavalle pyörittää yritystä keskustelupalstan kautta:

      Danske oli osa Sampoa ja se myytiin pois konsernista jolloin nimeä vaihdettiin. Mediapexin nimi vaihtui VUOSIA kaupan jälkeen... Näitä asioita ei voi verrata keskenään. Tietenkin jos halutaan verrata, niin mikä ettei: Osakkeen omistajat Sampossa saivat muhkean osingon ja kurssikin taisi kavuta 18e viime vuodesta yli kolmeenkymppiin. Mitä työntekijät saivat? Nii-in, potkuja ja lomautuksia...

      Yritys näyttää tehneen tappiota viime vuosina. Liikevaihto on supistunut merkittävästi ja ovat ilmoittaneet edellisellä tilikaudellaan työntekijämääräksi 2 henkilöä. Onko eläkemaksuja hoidettu vai miksi moinen "pikku virhe" kuudestasadasta kahteen... Semmoinen voi sattua kenelle vain ;) Tässä oli faktoja mitkä kertoo olellisesti siitä, miten yrityksellä menee.

    • buusteriiiiiiiiii

      mietitäänkunnolla on joku kilpailia joka ei ymmärrä meillä olevan kaikki hyvin ja ansaintsemme paljon rahoja!

    • enostamitään

      elä kehtoo paskoopuhua,asiakkaidenkusettajat,oy puusteri

    • huippumyyjä

      eihän sitä voi tappiota tuottaa jos ei noudata TES:ä ja on ihan omat säännöt joita mutetaan koko ajan sen mukaan miltä milloinkin tuntuu ja on vielä niin tyhmiä ihmisiäkin jotka menee TES:mään firmaan töihin.eipä tolla keinolla taida imago paljoa nousta.

    • kullipystyssä

      huohotiläähätihuohotiläähäti,vastaan aina lehtimyyjille

    • sköpö

      No kyllähän se mediapex-homma kannattaa. OMISTAJALLE.
      Pirunmoisia miljonäärejä oli ne entiset omistajat jotka sai rahastettua kun möivät firman.

      Vähän sama kun mainostenjakohommissa: omistajat käärii todistetusti miljoonia, mutta jakajille jää roposia ja maininta osa-aikatyöstä ansioluetteloon.

      On se puhelinmyyntihomma varmaan ihan hyvä homma sellaiselle joka siihen hommaan sopii ja tulosta tulee riittävästi. Arvostan semmosia henkilöitä varmasti.

      Mutta yleensä sieltä soittaa joku puhelias apukoululainen, että oot ollu meidän hyvä asiakas ja nyt ei tarvii mitään maksaa kun ihan kiitoksena laitetaan tulemaan tämä lehti ja vielä lisäks tämä ilmapuntari ja rintaliivit, ja hintahan ei ollu kun 36 euroa ja osotehan oli koninpolku 10, että me tosiaan laitetaan tulemaan eikös näin.

      • kysyn vaan

        Se on väärin, että omistajalla on rahaa? Entä, jos omistaja on persauki? Eikö se oli vielä vaarallisempaa työntekijälle?


    • tuntematon6

      Ei kannata mennä töihin, en suosittele:/

    • vituttaa

      0988664945 soittelee... onko kukaan vastannut? huhujen mukaan se kuuluu Buusterille???

    • törkeää

      en ole vastannut ja jatkuvasti ovat kesän ajan pommittaneet...no kuinkas ollakaan, nyt ovat alkaneet soitella äidilleni ja kysyvät MINUA hänen numerostaan!!!
      En tajua mistä ovat kaivaneet tiedot, kun osoite yms. tiedot ovat ihan eri :(

      Jos jatkuu vielä tulevalla viikolla niin lähtee sellanen valitussoitto buusteriin, että osaavat olla soittelematta!

      • vituttaa1

        Jos noin tekeevät,niin se luokitellaan kotirauhanrikkomiseksi ja jollain tavalla vainoamiseksi... rikosilmoituksen voisit tehdä...


    • kohta lenntää

      antakee pillua ja persettä kalu on jo valmiina,odotan jo himoissani valmiina läähättämään ja nakkia vatkaamaan,buusterin puhelinmyyjät soittakaa aaaaaah

      • Grahamein

        Soittelenpa sitten huomenn. :)


    • kohta lentää

      eio vielä soitettu,hitto tässä jaksa seisottaa jokapäivä kalua

    • hämärää

      google näyttää ton buusterin todella punasena pallona, eli varo tätä linkkiä...

    • Jukka324234324

      "0988664945 soittelee... onko kukaan vastannut? huhujen mukaan se kuuluu Buusterille???"

      samasta numerosta tulee puhelua, niin lyhyttä ettei ehdi vastaamaan, mutta buusterin eli mediapexin numero nettitietojen mukaan on. puhelinmyyntifirmoista se kaikkein ärsyttävin.

    • 11+13

      Ja nyt lähtee...

    • Nakki ojossa

      huohotiläähätivaan ihanat buusterimyyjät

    • hyippimyyjä
    • 224F

      työ itessään on vain todella raskasta.... ite kokeillut muutamassa paikassa.... asiakkat vittulee sulle 24/7 yritäppä siinä myydä sit.....

    • japsiautotkunniaan

      224F ite olin pari kuukautta eikä todellakaan ollut raskasta!

    • Hahha

      Tästä esimerkistä huomaa kuinka epätoivonen kyseinen firma on: meidän opo kirjoitti fb sivuillaan, kuinka buusterin edustaja tulee tarjoamaan töitä, ja heti aloittaville palkkaan 100€ bonuksen...voi hyvä luoja, toivottavasti kaikki tajuaa mikä paskafirma kyseessä.

    • AxlRose 639

      Puhelin myynti on kovaa työtä varsinkin kun tulosta pitää tehdä joka päivä täyttääkseen tavoitteet on konttorilla kyllä rento meno kaukana. Myyjien pitää ylittää tietty kriteeri myynnissä jotta yleensä voi jatkaa työtään. Työnantajat lisäksi usein sälyttävät tappioita myyjille esim.peruutukset myyjänpalkasta pois, lehtien arvonlisävero 10% myyjien liikevaihdosta pois, myyjiä vahditaan tietokone ohjelmalla missä myyjä on tauko, muutyö, soittotila, taukoja ei saa ylittää minuutillakaan siitä voi saada varoituksen. Myyjänä itse myyntityön koin haastavana mutta pärjäsin työssä jota tein vuosia kunnes paloin loppuun ja sairastelin puhelin myyntiä harva kestää 10 vuotta monella pettää kunto ja pää muutaman vuoden sisällä joillakin jopa viikossa. Palkkataso myös ilman ylityötä on heikko ja työantaja mieluusti hoputtaakin ylitöihin voin itse vakuuttaa kun 8 tuntia myy lehtiä ja soittaa kokoajan istuu paikallaan tietää soittaneensa takuulla. Sitten kun tuleekin ns.nollapäiviä ei myyntiä ja työnantaja maksaa ns.takuu palkan minimin joka kuitenkin vähennetään seuraavasta palkasta kun ylität kriteerin raha on ikään kuin lainassa se masentaa ja siksi monet välttävät myynti työtä joka on näin tressaava ja rankka.

    • Myyntipäällikkö

      "Puhelin myynti" = Myyntiä, missä myydään puhelimia. Esim. Elisashopit.
      "Puhelinmyynti" = Myyntiä, missä soitetaan asiakkaille ja tarjotaan tuotetta/palvelua

      Ei ole ihme mikäli palat loppuun, kun et osaa edes kirjoittaa. Ääliö.

    • holaa1

      Työpaikka ilmoituksessa luvattiin tuntipalkkaa! Sitten ku menin haastattelun , niin "tuntipalkkaus" perustui pisteytykseen eli miten myyt Esim, Jotain lehteä tunnin aikana. Eli Palkkaus Oli Provisio. Eli ei makseta mitään TES:n mukaista palkkaa. No parin päivän aikana kävin siel myymäs lehtiä puhelimitse, Ja kysyin yhdeltä työtoveriltani , niin se oli myynyt näitä Kotivinkkei jo puolitoista vuotta mistä saa hikisen 4.5e kappale. Eli päivässä pitäisi myydä jonku 14 kotivinkkiä , että Tämä nk. "tuntipalkka olisi edes sen 9e/h plus siintä verot pois. Ja tietystihän tämä 14 kauppaa on paljon alotteleville myyjille ( itse en siis näihin aloitteleviin kuulu ) Eli en suosittele menemään tähä Lafkaan mistää hinnasta , koska tämä Tuntipalkka , on oikeasti puhdasta provisiota. Eli jos et myy , niin et saa kyllä takuupalkkaa edes. No onneks on nyt Parempi työpaikka! Mut lailla tollaset harhaanjohtavat ilmoitukset kieltää. Ja toi palkkaus ku ei oo minkää Tes:n mukaista. Buusterin sivuilla lukee , että on Isoja toimeksiantajia ja useita niin miksi yhdellä toimistolla myydään esim 2 vuotta 4kk kestävää kotivinkkiä 4.5e provikalla. Jos lehtiä haluat myydä , niin harkitse vakavissaan toista firmaa ja kerro tästä kavereille kanssa, että välttää tälläisen huijauksen. Itse teen myös niin. Huhu mitä roskaa! Ja ei tässä "työpaikassa" ole mitään takuupalkka systeemiä tai ei kuulu mihinkää liittoon tai maksa edes Tes:n mukaista palkkaa. Ja palkan maksu on aina Seuraavan kuun 20 päivä ja niistä vähennetään kaikenlisäksi Peruutukset eli et voi yhtään tietää kuinka paljon tienaat ja et voi paljon laskea tollaiseen.

    • Jamalahmed

      mina tula buusteri ja panna isola munala,mula iso musta muna ja muudapaljo lehtea halu van pilua palkaksi eiraha

    • jamalahmed

      joko sita pilu rupe löty,muna ola kipe kun seiso kokoaja,mina hyva muuda paljo lehte,halu van pilua palkaks

    • jamalahmed

      eiko kuka sota,mula rupe muna olla kipe,halu muudapaljo lehte ja palkapillu

    • keken mopo

      vieläks Keke Kinnuska ahdistelee nuorii tyttöi Leppävaaras? Vanha kubbe oli kesäl ainaski vauhis...

    • vittuuntunut työntekijä.

      Ite oon buusteril duunis ja ekan kuukauden palkka oli 11e vaikka möin iha vittuna apua.. Päivät on raskaita varsinki jos koulun ohessa tekee joten en suosittele kenellekkään. Lupaavat 100e "taloontulo rahan" jota ei oo näkyny. Mainoksessa sanottiin että "buustaa itsellesi se mitä olet aina halunnut".. No jaa jos on aina euron juuston halunnut niin sen voi itselleen hikiseen "buustata".

    • vittuuntunut työntekijä.

      Ite oon buusteril duunis ja ekan kuukauden palkka oli 11e vaikka möin iha vittuna apua.. Päivät on raskaita varsinki jos koulun ohessa tekee joten en suosittele kenellekkään. Lupaavat 100e "taloontulo rahan" jota ei oo näkyny. Mainoksessa sanottiin että "buustaa itsellesi se mitä olet aina halunnut".. No jaa jos on aina euron juuston halunnut niin sen voi itselleen hikiseen "buustata".

    • EX- työntekijä Tampe

      NONIIN... täällä eräs hyväuskoinen idiootti, joka uskoi mm. täällä näitä buusterin hehkuttajia (jotka todennäköisesti buusterin omaa väkeä tai yrityksen toiminnasta täysin tietämättömiä) , ja meni sitten töihin kuukaudeksi kyseiseen yritykseen.
      Noh, alun perin töihin lähdin, kun piti vuokra saada maksettua ja mullehan sitten luvattiin että kyllä onnistuu, oot kuukauden töissä ja saat 20 päivältä kuun 20. päivä palkan, ja seuraavilta kymmeneltä ennakkoon, niin vuokra on maksettu.
      Kun palkanmaksupäivä koitti, ei rahaa kuulunut. Noh, sehän oli kuulemma alun perinkin luvattu maksaa vasta SEURAAVAN kuun 20. päivä. HALOO? Selvällä suomen kielellä asioista sovittiin kyllä, ei mistään tällaisesta. Vaikka lopputilin otinkin siinävaiheessa, ei palkkaa tilille kuulunut. Lain mukaanhan se on maksettava työsuhteen päättyessä. Mutta ei, buusterilla ei lakia kuunnella.
      Niin kuin ei myöskään palkkauksen suhteen. 2 euron mitätön tuntipalkka on jo sinänsä lain ja alan TES:n vastainen, ja kun sen vielä lisäksi luvataan nousevan huimaa vauhtia, siitä tulee vielä laittomampi. Sillä se ei nouse.
      Minä itse tein JOKA IKINEN päivä vähintään 5 kauppaa, paitsi yhtenä päivänä.
      Silti minulle maksettiin KUUKAUDEN ajalta 280 euroa. Jokainen voi itse laskea , montako euroa siitä jää tuntia kohden, kun tein joka päivä 6 tuntia töitä, lisäksi ainakin kolme "tuplapäivää" jotka olivat kivoja yllätyksiä meille työntekijöille, 9-12 tuntia soittamista putkeen, kun pomot istuivat vieressä ja haukkuivat huonoimmat lyttyyn.
      Tästä lähtien, joka ikinen joka minulle buusterilta soittaa, saa kyllä ihan omaksi hyväkseen kuulla minulta saman virren: ÄLÄ MENE BUUSTERILLE TÖIHIN. PALKKAA SAAT MONINKERTAISESTI VÄHEMMÄN KUIN SINULLE LUPAILLAAN, KUUN PALKKA MAKSETAAN SEURAAVAN KUUN LOPUSSA, IRTISANOUTUESSASI SAAT PALKAN VASTA SEURAAVAN KUUN LOPUSSA _ILMAN ODOTUSAJAN LISÄÄ_ , yleisesti ottaen KAIKKI, mitä sinulle luvataan, on TÄYTTÄ PASKAA.
      Kyllä , olen jopa hieman katkera, mutta tällä viestillä haluan vain pelastaa lisää tietämättömiä teinejä joutumasta buusterin haaviin.
      Sillä teinejähän he kalastelevat, plussana työkokemattomuus. Nimittäin, eihän kokematon nuori osaa vaatia oikeaa palkkakuittia, enemmän palkkaa, tai vedota esim TES:siin.. Ei, ei.
      Varsinkin, kun vaarana on tulla haastetuksi oikeuteen Buusterin suunnalta. Ja tämä jos mikä on turhanpäiväistä ja laitonta uhkailua.
      Ai niin, ja BUUSTERIhan oli ennen MEDIAPEX, joka ryvettyi kymmenissä ja kymmenissä palkanmaksu- ja huijaussessioissa, joten nimi ja ulkoasu oli vaihdettava. Näin siis syntyi Buusteri!
      Nimi vaihtui, toimintatavat ei,
      KIITOS JA KUITTI. :)

    • moi

      VITTU EIVÄT MAKSANUT PALKKAA! no onneks on lakimiehet olemassa. Ei kuulemma tarvitse maksaa palkkaa 6 päivän työtunneista , HUHUHU!!!

    • Tyttö

      Taitaa olla kaiken pahan äiti, ehe

    • huohotiläähäti

      pööö höhöhöhöhöhöhöh buusteri bruiiiiikskssssssssss kusija paska,eikun soittamaan

    • tiuhti1

      Mun poikaystävä alotti tuolla juuri, ja rupesi huolestuttamaan kun luin tätä ketjua...
      Hän on tehnyt noin 20 kauppaa per päivä, ja palkkataulukossa tuo näyttäisi olevan jopa 2000e/kk.

      Hitto, saapi nähdä kuinka käy, kun eka palkka tulee.

    • Mediapex oli

      Alle kaiken arvostelun.

    • KUO-0970

      Mediapex oli itselleni ainakin loistava työpaikka,siellä tuli pari vuotta oltua ja hyvää tiliä tuli. Nykyään tosiaan Buusteri. Itse nykyään vuoropäällikkönä toisessa firmassa. Kannattaa kokeilla jos myyntihommat kiinnostaa,sellasta firmaa kun Sales Production. Toimii Kajaanissa,Kuopiossa ja Suomussalmella. Loistavat työkaverit,todella kannustava palkka,joustavat työajat ja hyvät etenemismahdollisuudet uralla.. :)

    • ex-buusterilainen

      Itse olin Buusterilla töissä ja kamala paikka. Ennen töitten alkamista luin tätä keskustelua ja rupes pelottaa. Kauppoja tein vaan vähän vaikka kuinka houkuttelevasti puhuin mutta ei, ei onnistunut. Ahdisti myös se että jouduin tyrkyttämään tuotteita. Kun halusin sanoo että eipä mitään, hyvää päivän jatkoa sillon jos asiakas kieltäytyi asiallisesti tuotteesta niin pomot sano tähän että "älä luovuta". Tietenkin raivosin tuosta. Ois tehnyt niin mieli niille sanoo että teille ei mikään muu merkkaa kuin kaupat. Palkkani ei ollut sitä mitä luvattiin. Se olikin todellisuus 2e/tunti. Itku silmässä tuosta paikasta lähti. Jos joku Buusterilta soittelee mulle niin sanon "ÄLKÄÄ MENKÖ BUUSTEIRLLE TÖIHIN! TEIDÄN PALKKAA KUSETETAAN!"

      • kyllästynyt

        Elikkä siis et saanut tuotteita myytyä? Tällöin Buusterin lupaama takuupalkka on vähintään se 2e/tunti toisinku monella muulla yrityksellä ei tästä saa ollenkaan palkkaa jos ei tule kauppaa. Puhelinmyynti ei ole Sinun ala jos et tunne hyväksi tyrkyttää asiakkaalle tuotetta, jokaisella yrityksellä on käytäntö että vähintään kaksi kertaa pitäisi ehdottaa kauppaa = tyrkyttää tuotetta. Itse olen myös Buusterilla ollut, pari ensimmäistä kuukautta meni todella huonolla palkalla, tämä oli siis ensimmäinen puhelinmyyntityöni, mutta kun sain punaisesta langasta kiinni spiikinkäytön suhteen niin se nousi siihen heidän lupailemaan palkkaan. Nyt pari vuotta muualla työskennellessäni olen palannut osa-aikatöihin Buusterille eikä vieläkään mitään valittamista. Puhelinmyynti on asenteesta kiinni ja se ei todellakaan sovi kaikille. Buusteri on puhelinmyyntifirmaksi yllättävän luotettava ja itse ainakin testaisin hommia juuri Buusterissa jos niitä haluaisin kokeilla. Toki se riippuu myös esimiehestä, mutta ennen kaikkea omasta asenteesta kiinni.


      • åpgiew45t0
        kyllästynyt kirjoitti:

        Elikkä siis et saanut tuotteita myytyä? Tällöin Buusterin lupaama takuupalkka on vähintään se 2e/tunti toisinku monella muulla yrityksellä ei tästä saa ollenkaan palkkaa jos ei tule kauppaa. Puhelinmyynti ei ole Sinun ala jos et tunne hyväksi tyrkyttää asiakkaalle tuotetta, jokaisella yrityksellä on käytäntö että vähintään kaksi kertaa pitäisi ehdottaa kauppaa = tyrkyttää tuotetta. Itse olen myös Buusterilla ollut, pari ensimmäistä kuukautta meni todella huonolla palkalla, tämä oli siis ensimmäinen puhelinmyyntityöni, mutta kun sain punaisesta langasta kiinni spiikinkäytön suhteen niin se nousi siihen heidän lupailemaan palkkaan. Nyt pari vuotta muualla työskennellessäni olen palannut osa-aikatöihin Buusterille eikä vieläkään mitään valittamista. Puhelinmyynti on asenteesta kiinni ja se ei todellakaan sovi kaikille. Buusteri on puhelinmyyntifirmaksi yllättävän luotettava ja itse ainakin testaisin hommia juuri Buusterissa jos niitä haluaisin kokeilla. Toki se riippuu myös esimiehestä, mutta ennen kaikkea omasta asenteesta kiinni.

        Itteä ketuttaa kun ryhdin puhelinmyyjäksi kun kaveri sai sieltä ihan hyvät ansiot vaikka myi yhden kaupan ehkä joka toinen päivä. Menin itse buusterille ja myyn joka päivä vähintään muutaman kaupan ja tuntipalkka on silti naurettava verrattuna hänen omaansa. Pitänee kysyä kaverilta missä oli, koska aivan naurettavaahan tämä on, kun palkka ei ole edes yhtä paljoa, kuin sossun tuet, eikä duunista saa edes ruokaa tai muitakaan etuja (paitsi jotain epämääräisiä 5€ lahjakortteja ja firman logoilla varustettuja tavaroita). Olin vain epätoivoinen kun kuukausien aikana ei löytynyt ensimmäistäkään työpaikkaa, nyt sitten kärsin kun lähdin liian äkkiseltään mukaan miettimättä vähän. Haloo joku 2€ tuntipalkka. Kaikki kaupat eivät myöskään ole samanarvoisia, ja se on voi voi kun asiakkaalle tulee jo myytävä lehti ja pitää kaupata joku sellainen, joka kyllä maksaa saman verran, mutta josta tulevat "pisteet" ovat silti pienempiä. Ihan tuurista siis tuommoinen kiinni.


    • HOOGOO1

      EUROO TUNNISSA, EI VOI OLLA TOTTA

    • 2e h=hyvä palkka?:D

      No jo on kivaa saada KAKSI EUROA TUNNISSA!

      Sillä sitä sitten elääkin! HA HA HA

      • blah

        2e/h on palkka jos et saa myytyä ollenkaan koko kuukauden aikana. Jos saat edes sen yhden kaupan tunnissa on palkkasi jo 6e/h. Normaali jonkun verran kokemusta omaavan puhelinmyyjän palkka vaihtelee Buusterin taulukon mukaan 7-9e/h. Faktat kuntoon!


    • huomenta pomo lääh!

      Huomenta!

      Aloittaakos pomo työpäivänsä jo kahdeksalta? ;)

    • puuhlääh

      läähpuuh mina muuda huva läppysgä sule

    • aaa4

      Aivan juu palkanhan luvataan nousevan juuri niinkuin pari viestiä sitten kirjoittanut sanoo. paitsi että, ollessani buusterilla, kauppojen määrä minulla ylitti joka päivä 3 kauppaa tunnissa, joten palkan olisi pitänyt olla huomattavasti suurempi kuin tämä 2e tunnissa... no kuinkas kävikään, kuukauden palkan laskettuani sain tulokseksi 1,4 e/ tunti. repikää siitä selityksiä

    • uudet tuuletko ?

      Kertokaapas joku , jos teen 6h päiviä ja myyn vaikka 7 kpl vaikka 30€ lehteä, niin paljonko suurinpiirtein mahtais tollaisella myynnillä saada ?

      140 kauppaa ja lehtiä olisi mennyt asiakkaille 4200€ edestä kuukauden aikana. ??

    • ahahahahahah

      buusterin koko johto ja pikkupomot on kuzettttajia!!!! on näyttöä! odo5ttakaa kun vaan sopimus salassapidosta päättyy

    • feikkiiih?!?!?!?!?

      Ne laittaa fb:ssä kommenttien perään: "Saa tykätä" ja sitten feikkiprofiilit tykkääää eikä niistäkään montaaaa :D :D

    • tiputiii

      Eipäs tiputella ;)

    • google analytics ;)

      Jopas koitaaa buusteri tiputtaa omaa keskusteluaan missä kerrotaan rehellisiä kokemuksia siitä miten jäätiin ilman palkkaa.

      Kokemuksia buusterista on monella. Kokemuksia on myös mediapex nimisestä yrityksestä usealla.

      Lukekaa tämä ketju niin tiedätte, että näitä keskusteluja ei kannata ottaa tosissaan... ehkä?

    • EI IKINÄIKINÄ!!!

      ÄLKÄÄ MENKÖ! KISAPALKINTOJA EI OLE OLEMASSA JA POMOT VETÄÄ RAHAA OMAAN TASKUUN TEIDÄ KAUPOISTANNE!!!!!

    • ...,...,..,.

      ....

    • Kanavointi

      Hei! Hain kesätöitä tuolta kyseisestä paikasta ja sain kutsun haastatteluun. Millaisia kokemuksia Buusterista ylipäätään?

      • lipeainen1

        kanavointi nimimerkille. etkö osaa lukea vai oletko sokea. lue tämä ketju ja mieti sitten


    • Ei helppoa...

      Viime kesän työkokemuksella oon tyytyväinen, että kokeilin puhelinmyyntiä.

      Palkka ei kylläkään ollut järin suuri ja välillä koko päivä puhelimessa tuntui raskaalta. En ois varmaa muuten menny puhelinmyyjäks mutta ku en saanu muuta työtä. Toisaalta ne päivät, kun tuli useampi kauppa tuntui kivalta. Puhelinmyynti kasvattaa kyllä selkärankaa ja siinä saa kuulla monenlaisia tarinoita pitkin työpäivää.

      Muutamassa kuukaudessa oppi plajon myyntiasenteesta ja nyt uskallan soittaa ja myydä omia tuotteita paljon paremmin. Loppujen lopuks ryhdyinkin nyt vuoden vaihteessa itse yrittäjäksi. Vaikkakaan en tee enää puhelinmyyntiä, mutta kyllä tuosta työkokemuksesta oli hyötyä.

    • mennään kaikki pois

      kaikki puusterin entiset pomot perustaa oman yrityksen!!! menkää tekin!

    • jaskajokunen7

      Onko 1500-2000e / kk realistista tienata puhelinmyynnillä? :)
      Alanvaihto houkuttelisi, kun näin Buusterin ilmoituksen!

      • paskin työ ikinä

        jooh, onhan se mahollista , mut edellyttää sua myymään about 10 lehtipakettia päiväs. Ite aattelin että voishan sitä kokeilla ja kyllä mä ny helposti saan ihmiset vakuutettua ja ostamaan mutta voin sanoa, että oli helvetin ankeet kolme päivää mitä sielä työskentelin. Asiakkaat lyö luurin korvaa, puhuu päälle eikä kuuntele ja sut opetetaan periaatteessa kusettamaan ihmisiä. Esim. jos asiakas kysyy onko kesto, nii sitä ei saanu missään nimessä sanoa suoraa että onhan se, vaan kysymys piti kiertää ja tyrkyttää pakettia entistä enemmän. Ja alle 5 euroo tunnilta siis tosiaa tulee, vaikka ne muutamat mummelit sulta tietämättöminä ostaiski päiväs :)


    • pasastar!

      Pasastarilla on! Muualla ei!

      Kilpailuta heti palkkasi www.pasastar.fi

    • _IT-asiantuntija_

      Löysin tähän ketjuun kun pengoin vaihteeksi roskapostilaatikkoani. Ihmettelen suuresti mikä firma kehtaa mainostaa itseään tunnettujen roskapostittajien kautta? Buusteri ei myöskään ole kiinnostunut taustoista, kenelle spämmi menee. Itse satun olemaan IT-alalla ja tienään n. 60000e vuodessa joten vähempää ei voisi paikka kiinnostaa.

      Yleisenä ohjeena voin sanoa 15 vuoden kokemuksella työelämästä ettei yksikään rehellinen firma mainosta työpaikkoja roskapostittajien kautta. Pysykää kaukana tuosta roskasta ja etsikää vaihtoehtoisia työpaikkoja.

      • kvbusiness

        Minä tienaan sen verran ettei sitä tartte täällä mainostaa. Ne jotka oikeasti tienaa eivät kerro summia. Ja 60k vuodessa ei ole edes mikään huippuliksa. Mutta jos on pieni pili ja huono itsetunto niin tekeehän tuo mieli mainostaa.


    • Mikä SALASSAPITO???

      KAIKKI salassapitosopimukset puhelinmyynnissä ovat täyttä roskaa ja laittomia.

      Salassapitosopimukset ovat tarkoitettuja suojelemaan yrityksen innovaatioita, eli jos esim olet Nokialla ja keksit kokonaan uuden jutun.

      C'moon!!! Puhelinmyynnissä innovaatioita?!!! :) Jokainen lakimies nauraisi tuolle paskaisen naurun!

      Soittakaa vaikka PAMiin ja kysykää...

      • kvbusiness

        Kokeilepa käräjillä jos rahat riittää. Pari tyyppiä on minunkin kanssa kokeillut. Kalliiksi tuli molemmille. Kyllä salassapidolla suojataan firman kannalta oleelliset tiedot. Ei sen mikään uusi innovaatio tarvitse olla.


    • en kokeile toiste

      Siitä vaan kokeilemaan. Tiedän kokemuksesta, että käräjillä häviää, jos salassapitoa rikkoo...

      terveisin: "Tuli 5000 turpiin"

    • outoa

      Itse osallistuin johonkin buuaterin arvontaan ja olin vahingossa rastittanut ruudun "haluan kuulla lisää" no oma moka mut eipä siitä haittaa ollut. Pomo soitti mulle ja luki suoraan buusterin nettisivuilta tekstin kertoen miten buusteri toimii. Sovittiin aika jotta voin mennä kuulemaan lisää työstä ja tutustumaan paikkaan seuraavana päivänä soitosta tuli viesti että työhaastattelu aikaa x.zz paikassa x. Vähän ihmetytti. Kysyin kavereilta buusterista heidän kesätyökokemuksesta ja kukaan ei tykännyt palkka oli tullut kuukausia myöhässä palkkapäivästä ja sekin vasta kun perään oli soitellut. Puhelussa sovittu 14€/h provikat muuttui buusteriin astuessa 2€/h provikat.. Eipä hirveesti houkutellut ja lisäksi työhenki siellä oli ollut kuulemma kamala, työntekijät sättivät ja käskivät tekemään omia töitään koska uusiahan siellä oltiin niin ei sille pomolle uskallettu puhua. Ilmoitin sitten pomolle että en ole kiinnostunut ja "tapaaminen peruttu"... Ja tuo nimen vaihtokin oli hauska homma, maine se kyllä säilyi.

    • Kissa22

      Buusterilla olen töitä tehnyt vuosia, entinen Mediapex, ja kokemuksesta kerron, että työkaverit on todella ihania, pomo on mahtava, palkka on 2€/tunti kun ei tule yhtään kauppaa, yleensä kuuden tunnin päivänä saan keskimäärin 12 kauppaa, jolloin palkka keskimäärin 80€/päivä, joskus vieläkin saan 2 kauppaa päivässä, jolloin palkka 20€/päivä ne päivät ovat todella harvinaisia. Päivittäin firmassa on jaettuja palkintoja, ja myös pidemmän ajan kisoja, jotka kestävät noin 3kk, ja sitten ovat palkinnotkin todella huimat, esim. matkoja. Kyllä puhelinmyyjältä vaaditaan ajan mittaan taitoa jutella erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa puhelimitse, ja se taito kasvaa työtä tehdessä, työ on todella vaativaakin, niin kuin kaikki muukin työ, eli jollekin sopii myyntityö jollekin jokin muu. Kannattaa kokeilla, eikä heti antaa periksi. Mielestäni on mahtavaa jutella erilaisten ihmisten kanssa puhelimitse. Tuo firman nimen vaihto, moni firma nimensä vaihtaa osuvammaksi. Sitten mainostaminen on normaalia, mainostavathan esim. kaikki kauppaliikkeetkin. Palkka tulee aina ajallaan ja vielä lomarahatkin vakituisena työntekijänä. Suosittelen ainakin kokeilemaan...Kiitos Buusteri.

      • uskomatonta kststa

        hahahha uskomatonta että kehtaavat itse postailla tänne .Uskooko kukaan tosiaan että menee läpi...oottekko ihan thm...vai id.ttj . Eiköhän tuo puuuusterin kuvio oo jo tullu iaka selväks


    • kasikasi1

      Mielipiteensä kullakin!

    • ei tule palkkaa?

      huomenna pitäisi mennä töihin... pelottaa tuleeko palkkaa...

    • BuusterillaYhä

      Paras telemarkkinointi firma ainaki Oulussa :)
      Ollu noin 4 vuotta tällä alalla... 4 eri firmassa..
      Mutta päätynyt siihen tulokseen, että Buusteri on paras, ja maksaa oikean verran palkkaakin. :)

      • buusteriluusterihuij

        juu juu ja lämmin leipä, voihan viineri sentään eiko oo muuta tekemistä buusterin väellä ku tänne kir...


    • Tosikuinvesi

      Olet siis kiertänyt työpaikasta toiseen onnistumatta myynnissä ja nyt saanut viilattua linssiin viatonta esimiestäsi omalla epärehellisellä käytökselläsi. Et myy. Huijaat vanhuksia minkä ehdit ja kirjoitat kauppoja niistä asiakkaista kenelle et ole edes soittanut.

      Olet valehtelevaa pohjasakkaa. Kaikkea sitä mitä jopa ravintoketjun pohjamudat vieroksuvat. Surullista, että kaltaisiasi epäonnistujia löytyy työpaikoilta. Voisit mieluummin ottaa junalipun kohti Ruotsia. Oulusta ei ole pitkä matka.

    • BuusterillaYhä

      Onneksi tiedän itse, että olen HUIPPUmyyjä! Ja en valehtele koskaan! Vaihtanut paikkaa ihan muusta syystä, esim. JMGroovella oli epärehellistä porukkaa, minkä huomasi moni muukin..
      Ei oo aihetta olla tommoinen mistä puhuit, mulla on ihanan pirteä äänikin, ja lähes kaikki asiakkaat ilahtuu, kun soitan niille ihanalla äänellä :) ainaki kehuttu on. Ja tiesitkö mitä tarkoittaa 70/30? eli myyntipuheen tyyli on 70% tärkeä, ja ne 30% kuuluu siihen mitä puhuu! :)
      Jos oot nuin vainoharhainen, niin kannattaisko hankkiutua hoitoon? Kaikella rakkaudella vain!

    • Tosikuinvesi

      Hieno asia, että ihmisjätteellä on edes hyvän kuuloinen ääni. Siinä onkin sitten kaikki positiiviset asiat mitä kehosi kantaa. Tuntuu varmasti ylevältä huudella kolmen toripolliisin patsaan alla sulosointuisella äänellä: "Herra siellä! Voitteko nää antaa euron?"

    • buusterilainen

      Itekki buusterilla työskentelen osarina ja meillä on ihan kiva meininki :) töitä en kuitenkaa sen vuoksi tee, vaan haluan tehdä hyvää tulosta. Kaikki jotka huutelette firmasta, menkää ensin kokeilemaa ja aukaskaa suunne vasta sen jälkee..

    • Ei enää ikinä

      Mietin itse joskus aikoinaan, että minkälainen paikka mahtaa olla tämä buusteri, niihin aikoihin oli vielä Mediapex. Menin haastatteluun ja sainkin paikan. Työsuhteeni kesti vuodenpäivät kyseisessä firmassa, ja voin suositella työtä jokaiselle jolle riittää 2euroa tunnissa (okei joskys saatat saada hieman enemmänkin), olet valmis tekemään 12 tunnin työpäiviä muutaman kerran kuukaudessa ilman erillistä korvausta. Tässä firmassa ei noudateta minkäänlaista työaikalakia ja esimiehet puhuu suut ja silmåt täyteen paskaan... Toivon todella että jokainen vanhempi pitää huolen että oma lapsu ei ole tämän firman palkkalistoilla ja jos jostain syystä on niin pitää huolen, että nuorella ei teetetä laittomaa määrää työtunteja. Itse olen kumminkin kiitollinen viettämästä ajasta kyseisessä firmassa koska nykyään osaan suunnattomasti nauttia kun ei tarvi tehdä laittomia määriä työtunteja, ja saa palkkaa tekemästään työstä sekä arvostusta!

    • Ei enää ikinä

      Mietin itse joskus aikoinaan, että minkälainen paikka mahtaa olla tämä buusteri, niihin aikoihin oli vielä Mediapex. Menin haastatteluun ja sainkin paikan. Työsuhteeni kesti vuodenpäivät kyseisessä firmassa, ja voin suositella työtä jokaiselle jolle riittää 2euroa tunnissa (okei joskys saatat saada hieman enemmänkin), olet valmis tekemään 12 tunnin työpäiviä muutaman kerran kuukaudessa ilman erillistä korvausta. Tässä firmassa ei noudateta minkäänlaista työaikalakia ja esimiehet puhuu suut ja silmåt täyteen paskaan... Toivon todella että jokainen vanhempi pitää huolen että oma lapsu ei ole tämän firman palkkalistoilla ja jos jostain syystä on niin pitää huolen, että nuorella ei teetetä laittomaa määrää työtunteja. Itse olen kumminkin kiitollinen viettämästä ajasta kyseisessä firmassa koska nykyään osaan suunnattomasti nauttia kun ei tarvi tehdä laittomia määriä työtunteja, ja saa palkkaa tekemästään työstä sekä arvostusta!

      • aljkefopg

        "olet valmis tekemään 12 tunnin työpäiviä muutaman kerran kuukaudessa ilman erillistä korvausta. "

        Olen tällä hetkellä Buusterilla töissä ja tämä on ehdottomasti ärsyttävin asia koko työpaikassa. Muuten olen ollu melko tyytyväinen, kun asun vielä vanhemmillani ja vaikka palkka on vain nimellinen, niin puhelinmyynti on CV:ssä huomattavasti parempi kuin se, että vietin välivuoden pelaten yksin himassa nyhjäten. Nyt on tulossa taas tuollainen "buustauspäivä" ja tänäänkin pomo yritti inttää, että joo tuut sitten 12 tunniksi myymään näitä juttuja. No en todellakaan, kun työn aloittamisen myötä selkä ja niska ovat aivan jumissa ja korvissakin on ruvennut tinnittämään, kun on niin meluisaa. Uni ei tule ja tässä pitäisi vieläpä lukea kirjoituksiin, kun niitä arvosanoja olisin korottamassa. Muuten teen tämän työn mielellään loppuun niinkuin oli sovittukkin, mutta viimeksikin, kun suostuin ottamaan pari tuntia lisää, olin loppupäivän kotona aivan zombina. En minä tätä niin paljon rakasta, että uhraan arvosanani ja terveyteni sen eteen, ei pahalla.


      • AHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
        aljkefopg kirjoitti:

        "olet valmis tekemään 12 tunnin työpäiviä muutaman kerran kuukaudessa ilman erillistä korvausta. "

        Olen tällä hetkellä Buusterilla töissä ja tämä on ehdottomasti ärsyttävin asia koko työpaikassa. Muuten olen ollu melko tyytyväinen, kun asun vielä vanhemmillani ja vaikka palkka on vain nimellinen, niin puhelinmyynti on CV:ssä huomattavasti parempi kuin se, että vietin välivuoden pelaten yksin himassa nyhjäten. Nyt on tulossa taas tuollainen "buustauspäivä" ja tänäänkin pomo yritti inttää, että joo tuut sitten 12 tunniksi myymään näitä juttuja. No en todellakaan, kun työn aloittamisen myötä selkä ja niska ovat aivan jumissa ja korvissakin on ruvennut tinnittämään, kun on niin meluisaa. Uni ei tule ja tässä pitäisi vieläpä lukea kirjoituksiin, kun niitä arvosanoja olisin korottamassa. Muuten teen tämän työn mielellään loppuun niinkuin oli sovittukkin, mutta viimeksikin, kun suostuin ottamaan pari tuntia lisää, olin loppupäivän kotona aivan zombina. En minä tätä niin paljon rakasta, että uhraan arvosanani ja terveyteni sen eteen, ei pahalla.

        UHRAAT TERVEYTESI?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

        MENE KAKARA METSÄTÖIHIN NIIN TIEDÄT MITÄ ON TERVEYDEN UHRAAMINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • jotain perää tuolla
        AHAHAHAHAHHAHAHAHAHA kirjoitti:

        UHRAAT TERVEYTESI?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

        MENE KAKARA METSÄTÖIHIN NIIN TIEDÄT MITÄ ON TERVEYDEN UHRAAMINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        http://www.hs.fi/terveys/a1367987871493


    • miksi vaihdetaan?

      Se on teleforce tai mediapex... vaihtavat nimeään..?

    • potpotpotpotpuust!

      puusteri on puutsi eli kenkä eli potpotpotpotpotkut sain

    • 2pv->irtisanouduin

      Paska työpaikka.
      Haastattelu:
      1) "haemme reipasta ja pirteää työntekijää joka ei pelkää käyttää ääntä" jahas, no miks vitussa mä en kuule mitää mitä työkaveri sanoo vaikka se istuu tos vieressä? Vai ihan vielä äänenkäyttöö, ja paskat.
      2) "vaikka et sais myytyä yhtään mitään, se peruspalkka on jokaisella sen 750-850€" jhuuu tais olla. Lueskelin työsopimusta läpi ja katos perkele. Jos myyt yhen lehen kolmeen tuntiin ni saat 200€. Ei paha ollenkaa vai mitä? Sopimuksesta paljastu myös, että jos työntekijän pisteet jää kaheks viikoks alle 30 pistetään pihalle. Käytännössä jos myyt 1lehti/3h ni potkut tulossa.
      3) ensimmäisen viiden päivän osalta ei makseta palkkaa
      4) jos työt alkaa 2.6 palkka tulee 20.7
      5) myyntipuhetta seurataan sanatarkasti just eikä melkein. Mulla alko tulemaan isi-muotoja sanoihin eli "laittaisin" kun piti sanoo "laitan". Järkyttävää mikä valitus sieltä tuli. Asiallaat sano ei, ei kiinnosta, ajan autoo, en näe enää, lehti tulee jo, teen 12h päivää ni ei oo aikaa lukee yms. Ni sanoin aina kiitos ja hei. Sain valitukset että ois pitäny laittaa vastaan enemmän.
      6) puhelut jää nauhalle. Kysyin asiakkaalta kiinnostaako sua vai ei, nauha soitettiin koko työporukan kuullen kesken työpäivän ja myyntipäällikö tuijotti mua murhaavasti ja tiuskas "MIKS SÄ SANOIT TOLLEEN!?!"
      Semmosta kuopiossa. Haistakaa paska sanon minä, älkää ikinä menkö buusterille töihin!

      • Ei enää ikinä

        Ainut vaan että niillä ei ole varaa laittaa ketään pihalle vaikka et myis kun yhden lehden viikkoon :D :D


    • hui kauheeta...

      Eli siellä pidetään ihmisiä töissä eikä makseta palkkoja? Sitäkö yrität sanoa?

    • vanha tekijä

      Itse olen ollut töissä entisellä mediapexillä ja nykyisellä buusterilla kohta pari vuotta, palkat olen aina saanut ajallaan ja oikein. toki palkat on paskemmat kuin suurimmalla osalla myynti firmoista, mutta kukaanhan ei pakota tekemään töitä 2-5e/h provikat.
      , muutin toiselle paikkakunnalle ja olin toisessa myynti firmassa huomattavasti paremmilla palkoilla (buusterilla tienaan noin 1000-2000e/kk ja toisessa firmassa 2000-4000e/kk), mutta elämäntilanteen muutoksen vuoksi jopuduin muuttamaan kotipaikkakunnalle takaisin hetkeksi mikä vei tutun tuotteen ja työ paikan takia buusterille, toki parempi palkkainen homma kokoajan hakusessa;)

      kyllä buusterin liksoillakin toimeen tulee jos vaan tulosta syntyy.

    • Buusterin kesätyöntekijä

      Kaikkea paskaa täälläkin puhutaan. Totuus on se, että Buusterilla ei ole mikään huippupalkka mikäli et mitään myy. No miksi pitäisi? Susta ei ole kyseiselle firmalle mitään hyötyä jos et osaa myydä joten mistä hyvästä saisit nostaa ministeritason palkkaa? Buusterilla tienaat sen edestä mitä myyt. Eniten kummauksun tota kun joku täällä kritisoi työkavereitaan? ainakin meillä Jyväskylässä on hyvä porukka kasassa ja työkavereilta saa tsemppiä ihan vaikka olen noin kuukausi sitten aloittanut nuori kesätyöntekijä. En muista kaupungeista tiiä mut jyväskylän toimistossa on näin :) Työilmapiiri aivan loistava! Työ muuten on toki rankkaa mutta mielestäni hyvää kokemusta karttuu korvaamaton määrä. Toi ei tietty sovi kaikille mutta kokeilemista voin suositella kaikille mikäli et ole mikään kamala herkkis, paskaa sataa niskaan asiakkailta päivittäin. Siitä ei vaan pidä ottaa itseensä. Lähinnä voi vaan naureskella kaikille Haukuille, ne ei tiiä kuka siellä oikeesti soittaa. Mutta niin, mun pääpointti oli se, että Buusterilla on hyvä meininki ja hyvä palkka jos olet työssäsi hyvä. Thats all.

    • Edellee töissä

      eikö kaikilla toimistoilla oo sama soppari? kyllä ite ainaki sain palkkaa ekoista 5 päivästä, siinä on vaa se harjottelupalkka. Mulla on kaveri kuopiossa ja se ainaki just kehu ilmapiiriä (niinku joku laitto jyväskylästä kans). se myy jotain isopisteistä tuotetta ja kolme myyntiä päiväs on noin tonni kuussa. Meil on täällä sellasia halvempii lehtiä mis ei oo niin paljo provikka, mut niitäki kyl menee ihan normisti se 4-6 päiväs. harmittaa eniten ku jengi tulee jauhaa ihan olemattomia tänne ku ei oo ite pärjänny. Kovathan ne pärjääki! ;DD

      • Arto.

        Ihmetyttäää tämä höpinä siitä miten ne valittaa jotka eivät pärjää. Buusterissa täytyy olla todella ylimaallisen hyvä, että niillä provikoilla pystyy pääkaupunkiseudulla elämään.

        Itse asiassa kukaan ei pysty myymään sitä määrää jotain naistenlehtiä joita itsensä elättäminen Buusterin provikoilla edellyttää.

        Minä tiedän mistä puhun olen nähnyt useiden ihmisten myyntituloksia ja tehnyt puhelinmyyntiä vuosia.

        Itsekään en ole surkea myyjä olen voittanut useita kilpailuita työpaikoissani ja saanut tunnustusta työstäni.

        Buusterin konsepti on täysin paska. Heidän toimintansa perustuu teinien hyväksisäyttöön. Vanhempiensa elatuksella asuvat teini ikäiset tulevat Buusterille elämänsä ensimmäiseen työpaikkaan ymmärtämättä kunnon palkoista ja työelämän oikeista pelisäännöistä mitään.

        Mikäli Buusteri palkkaisi aikuisa työntekijöitä samassa määrin kuin teini ikäisiä siellä olisi täysin toisenlainen meininki suuremmat provikat jne...koska aikuiset osaavat vaatia oikeuksiaan.

        Selvityksestäni tuli vähän sekavan oloinen mutta uskon pointin selviävän siitä. Itse kokeilin Buusteria eli silloista Medaipexiä kolme vuotta sitten ja paha maku jäi suuhun.

        Teen edelleen päätomista puhelinmyyntityötä paremman työnantajan leivissä.


    • näin se on
    • Eri juttu

      Myyntityössä on se juttu, että palkka koostuu pääosin toteutuneesta myynnistä (ei sen yrittämisestä) . Myyntityö on kovaa työtä ja asiakkaiden ostohalukkuuteen vaikuttaa monia asioita. Tsemppia vaan kaikille...

    • Siillleeee

      Provikat riippuu vähä kyl tuotteestaki (tietty). Itellä eka tili tullu ja ihan kivasti tällä pärjää (melkee pari tonnia jihuuu) :DD mut joo, kaverille ei tullu ihan niin paljo koska se oli huonompi....

    • minätässävain

      Kesätyöt lopetin buusterilla äskettäin, mutta takaisin aion kyllä mennä heti kun opiskeluilta ehdin! Yhtä hyvää työporukkaa en ole vielä muualla kohdannut ja esimiehetkin mukavia, kannustavia tyyppejä. Tietysti riippuu paikkakunnasta, ja meidän toimisto onkin idän alueen ylivoimaisesti parhaiten pärjäävä, ja tosi kovia tuloksia tekee moni myyjä (alkaen sellaista 1400e per kk, opiskelijalle kelpaa!) Kaikilla ei tietysti jaksaminen, pinna ja itsevarmuus tuohon riitä, kovaa työtähän myynti on mutta ainakin meidän esimiesten ohjausta ja vinkkejä noudattamalla myös palkitsevaa :) jotkut on tietysti lähtenyt itku silmässä toisen päivän jälkeen, mutta heti ei kannata lannistua. muutama viikko opettelussa kestää, sen jälkeen lähtee yleensä paremmin sujumaan kun niksit sisäistää, eikä nollapäivistä tai parin kaupan päivistä kannata lannistua. Kaikiltahan myynti ei tietysti suju mutta yrittämään kannustan! Tahdonvoimalla, kärsivällisyydellä ja iloisuudella pääsee aika pitkälle. Itse sain ekalta viikolta 254 e, ja sen jälkeen kuukaudesta on tulossa about 1600-1700 mitä nyt laskeskelin, plus siihen vielä uusi kännykkä minkä saa kaikki myyjät joilla on tietty pistemäärä ja tuntimäärä tehty (pisteet olis riittänyt tablettiinkin mut luurille tarvetta enemmän;) ) ja siihen vielä mm. 30e s-kauppojen lahjis ja mitä nyt kaikkea on buusterin jokapäiväisistä pikku skabailuista tullut poimittua. Työhengestä kertoo myös esim juuri nuo pienet yllärit, useinkin esimies käy tauolla kaupassa juoksemassa jätskejä ja energiajuomia ne voittaneille :D myös esim hmän ja finnkinon lahjiksia on ollu tarjolla. Huippusiistiä pinkkiä buusteri-rantapyyhettä en ikinä voittanu, jäi muuten harmittamaan :D

      Loppupäätelmä: en tiiä missä paikkakunnalla monet aikasemmin kommentoineet on buusterilla ollu, mutta kuopiossa ei ilmeisesti kovin moni koska parhaita paikkoja missä oon ikinä ollu töissä!

    • Heidi 78

      Älä vaan sinne mene.

    • Taru97

      olin tuolla buusterilla töissä ja olihan se hirveetä työtä ja surkea palkka MUTTA loistava työporukka samanhenkisii nuoria ja omasta mielestäni se on töissä kaikkein parasta. Mielummin vähän vähämmän palkkaa kuin tehdä töitä yksin tai huonossa porukassa.

      Ja sinua ei todellakaan potkita sieltä pihalle vaikka kuinka huono myyjä olisit vaan saat 2€/h palkkaa. Esimies pakottaa koko ajan esimerkiksi noudattamaan myyntipuhetta sanasta sanaan ja käyttämään vastaväitteitä mutta itse en esimiehen puheista pahemmin välittänyt, koska tiesin, ettei mua todellakaan potkita sieltä pihalle jos edes yhden lehden saan päivän aikana myytyä. Käytin todella tiivistettyä myyntipuhetta ja jos asiakas sanoi 'ei' lopetin aina puhelun sanomalla "selvä, kiitoksia ja hyvää päivän jatkoa"

      Ja eihän tuo 2€/h tarkoita sitä että palkka joka päivä olisi se. Itsekään en ikinä väittänyt asiakkaille vastaan ja joskus oli semmoisia loistopäiviä että ostajia löytyi toistakymmentä ja sillon palkka oli jo jotain 12€/h luokkaa joka on mielestäni ihan hyvä kesätöistä.

      Kyllä buusteri minun mielestäni oli parempi, kuin olla tekemättä mitään koko kesänä lähinnä siksi, että sieltä sai näin nuorena kesätyöntekijänä tosi paljon uusia kavereita, mutta kuitenkin kyllä kannattaa muita töitä hakea jos vaan on mahdollista. Koska totuushan on se, että kyllä tuolla työntekijöitä riistetään todella paljon. Se minkä arvoinen on firmalle ei todellakaan näy palkassa. Mutta sainpa ainakin kuunnella välillä todella mielenkiintoisia tarinoita vanhuksilta ja jos tuli joku huutorageasiakas niin otin luurit pois korvista ja annoin sen huutaa tyhjään puhelimeen :D

      Eli kokonaisuudessaan buusteri oli ihan kiva kokemus mutta kyllä ensi kesänä yritän johkin muualle kesätöihin.

      • Ylitalon astu.

        Ja mitä tienasit? 600-700?

        Jossain kunnon työpaikassa olisit voinut saada 1200-1500 puhtaana käteen.


    • en ole mikään pikku pomo

      Itte oon tykänny olla töissä (ollut vähän yli kuukauden) en ollu ennen kokeillu ja aina mollannut puhelinmyyjiä...hyvin tullut palkkaa (700 viimekuussa koska vajaa kuukaus) ja tässä kuussa tehny 4 tuhannen pisteen päivää ja ennätykset on 1240 eli mistä on kyse jotka ovat saaneet sitä 2€ tuntipalkkaa...itsestään! Ei oo ollu työtahti tai motivaatio korkealla.

      • Vantaan ex Bosse

        Saanko ihan kysellä että missä toimipisteessä olet, ja mitä tuotteita myyt, itse pääsin kyseisessä yrityksessä 1400p enkkoihin lauantaina 4h myynneille sm:ää. veikkaanpa että myyt bonnierin paketteja ? O_o


    • oottelen tiliä

      nii ja millon ne maksaa tilin viiminen päivä vai 15pv

      • Palkankertoja

        20.päivä seuraavaa kuuta tulee aina palkka. Esim. Elokuun palkka syyskuun 20. päivä mahdollisten peruutusten vuoksi. Ol? Toki edellytykset palkanmaksulle sop.muk.( työsuhde kestäny 5pv jne...).

        Ok? :)


    • 1234567890

      Minut sanottiin itri Mediapexiltä ekan työpäivän jälkeen sillä syyllä, että teen B-to-B-myyntiä himassa sillä perusteella, että voin kyseisellä myynnillä tehdä isommat rahat kuin Mediapexin provisiopalkalla.

    • DuunikuinDuuni

      Buusteri (entinen Mediapex) on suoraan sanoen puhelinmyyntiä. Tässä on oma kokemukseni:
      Eli menin sinne kokeilun merkeissä, katsomaan miten se toimii ja onnistunko siinä. Olin siellä sen 5 vuoroa, kunnes tajusin ettei se sovi mulle, koska ei siellä vaan tullut kauppoja kuin vain pari kappaletta (myin Aku Ankkaa ja Roope-Setää suurimmaksi osaksi yli 40-vuotiaille, ja voit vain kuvitella, lukeeko sellaine ikäryhmä mitään Aku Ankkaa) ja koska ei vain ollut aikaa lukion ja kodin ohella.
      Buusteri menee provikkapalkan mukaan eli kun myyt jotain, saat pisteitä (esim. yhestä Aku Ankasta sai 60 pistettä ja Roopesta 45) ja sillein se tuntipalkkakin määräytyy, esim. 180 pisteellä tuntipalkka on jo 20€
      Ja siellä siis mennään vähän niiku "liukuhihnameiningillä"= soitetaan tietokoneen ohjelmasta asiakkaalle ja puhelun jälkeen "Tallenna" ja seuraava, jne.
      Olen kyllä itse sitä mieltä, että jokaisen kannattaa edes KOKEILLA sitä ennen kuin haukkuu sen pystyyn. Toki se duuni on aivan P-A-S-K-A-A, mutta olin iloinen että esim. työympäristö ja pomo olivat kivoja. Ja jos nyt saan siitä mitään...en kuitenkaan suuria summia

    • kiinnostunut223

      Minkä hintasii noi pätkät oli, mitä myit?

      • DuunimikäDuuni

        Myin siis Aku Ankkaa, joho tuli mukana mm. jumppapussi ja mikrokuituliina ja Roope Setää, joho tuli mukana semmone keräilykirja (jonka arvo on 23€ :D) Ja siis, noi makso ainaski 39.90€ molemmat.
        Ja sitt siinä tietokoneen ohjelmassa pitää valita kampanja jota myy (just vaikka toi Roope Setä) ja sitte meillä on laput josta pitää lukea se myyntipuhe, eli toisin sanoen meillä oli "kässäri" :D


    • kiinnostunut223

      Nii siis jos se tunti-indexi on 180 pistettä, nii sit tuntipalkka 20e, ei niin et tekee päiväs sen verrav. siis tollonhan sä oot tosi hyvä myyjä jos saat esim 7 tuntiin tehtyy 21 kauppaa. Mut provisionahan toi on ihan paska, jotain 16% myynnistä ku muissa firmoissahan yleensä se lähtöprovikka on ton 16 ja hyvät myyjät tienaa jotain 25 %....paljo tuol oikeen saa sit ihan keskiverto myyjä joka tekee vaik kaupan tuntiin, eli nii et se tunti-indeksi on toi 60 pistettä? Oon tehny ite aiemmin ja nyt taas tammikuus tulee tarve töille, nii siks kyselen ja ihmettelen, ei hei kiitti vastauksist :)

      • Mikko367

        Jos tunti indeksi on 60 niin tuntipalkaksi tulee silloin kuusi euroa tunnilta. ELi ei mikään häävi palkka ja useimmilla se on todellisuutta ei suinkaan se 14 euron tuntipalkka jota minulle sieltä luvattiin.


    • vitsi niekka

      Buusteri, buustery, buutery, buuty, booty, bootyshaking!

      Perseestä?

    • realismia palkkaodot

      Yleensä lehtimyyjät tarjoavat noin 20 euron paketteja kestotilauksena, jonka voi katkaista. Mukana tulee tilaajalahjaksi muumimuki tai muuta tavaraa.
      Aku on kalliimpi, ilmeisesti koska sitä lapsiperheet tilaavat kuitenkin.

      Siis kun noilla hinnoilla myydään, niin miten palkkaa riittäisi enemmän?
      Firman on pakko lupailla vaikka mitä, että saa myyjän sisään, mutta jotta myyntityöllä katetaan firman kulut, vuokrat, kuukausipalkkaisten menot, yms, myyjille ei voi maksaa juuri mitään.

      Henkilöstöpolitiikka perustuu siihen, että opiskelijoita tulee ja menee, heillä on muuta ajateltavaa ja täytyy jatkaa eteenpäin, joten kukaan heistä ei jaksa nostaa haloota vaikka palkassa olisi epäselvää.

      Ottaessaan pestin täytyy vain olla valmis ottamaan riskin ja menettämään omaa aikaansa saamatta kohtuullista korvausta. Varmasti ne pari kuukautta opettavat joka tapauksessa paljon, jos vaikka itsestä ei löydy potentiaalia huippumyyjäksi, joka puhuu asiakkaan pyörryksiin ja korjaa huippuliksat joka kuukausi.

      • ENpäs kerro

        Olin itse tuolla töissä, lopparit vedin viellä ennnen uuttavuotta. Pääasian onkin, että tekevät määräaikasopimuksen, elikkä oot sen sovtun ajan, etkä voi muuttaa sitä mitenkään, elikkä vaikka kuinka paljon yritin päästä sieltä pois, en millään päässy. Tosiaan esimiehet onki sellasta porukkaa että huhuh! Meillä oli niitä kokonaiset 2 kappaletta, ja toinen niistä oli todela mukava, mutta toinen taas sellasta mallia että oksat pois. Palkka oli ihan helvetin surkea, ja SAIRASLOMASTA SAIN VAJAA 10E. Ja olin viikon kipeänä. Ja kyllä se vaikuttaa jos teet ylimääräistä, saat todella hyviä kauppoja, ja tilille tulee vaan 175€. Koska jotkut on nyt peruttaneet, eivoi yli puolet ihmisitä ''vahingossa' ottaa kaks lehtee samaa aikaa. Enempää en voi oikee kertoo, haastaa oikeutee heti, ja ainiin, porukka on niin paskaa, on 3 eri possessa, aikuiset yms. Ja mua kun ei otettu mihinkään ja syrjittiin niin sieltä oikeesti lähti itku kurkussa pois.


    • Buu-buusteri

      Buusteri kusettaa! Jos saat kuukaudessa vaikka 7000 pistettä siitä pitäisi saada 700 euroa bruttona niiden palkkataulukon mukaan, mutta mutta... ensin 30 prossaa peruutuksia pois=onkin enää 4900 pistettä ja siitä joku 5 prosenttia lähtee herraties minne ja kenen taskuun (kun oon tilannu palkkakonttorilta erittelyn niin tiedän senkin kusetuksen) ja sitte ollaankin jo about 465:ssä eurossa ja jos 20% menee veroihin ja sotu kuluihin jää kuulta käteen 372 euroa...ja SEHÄN ON AIVAN VITUN HYVÄ KUUKAUSIPALKKA!!! Näin on poijaat ja tytöt! Terv. vanha Buusterin osa-aikainen papparainen.

    • perastakuuluu

      En tiiä, mutta lopettakaa perkele mulle se rinkuttaminen. En tilaa mitään teijän roskalehtiä vitun köyhät.

      • nelliiiiiiiii

        älä viitti. ei me voida sille mitään että just sulle satutaan soittelemaan. "vitun köyhät", no ainanki käydään töissä jossa yritetään tienata sitä rahaa! meikäläinen ainanki kiitti kohteliaasti ja toivotteli hyvät päivänjatkot, mutta aina sieltä löytyy joku, joka sanoo että "mee vittuun saatana ämmä, hanki oikee työpaikka", jonka jälkeen koko loppupäivä pilalla.
        miettikää nyt herranjumala että mitä sieltä suustanne päästätte, ennenku pilaatte toisen päivän.

        asiasta toiseen, ei. älä ikinä mene. ilmapiiri ainankin jyväskylän toimistossa ihan huippu, mutta palkka sitäkin paskempi. 2e/ tunti, eipä paljoa innosta. innolla odotin sitä päivää kun työsoppari loppuu. mutta, jos ei muuta tekemistä löydy niin sinne vaan, saahan sieltä edes jotakin.


      • leipä_pöytään

        Seuraavaksi varmaan itket, ettei nuorilla ole töitä tai sitä, että joku juo verorahoja kurkusta alas. Moni nuori kun saa ensimmäisen työkokemuksensa puhelinmyyntifirmasta. Itse oon ennemmin puhelinmyyjä kuin sossupummi. En ole buusterilaisia, vaan teen töitä firmassa, jossa on takuupalkka provikka.


    • Nimierkki123

      Sellainen vieno toivomus olisi, että Buusteri noudattaisi asetettuja suoramarkkinointikieltoja.
      Itse olen sen tehnyt eräällä sivustolla ja tehosi kaikkiin muihin paitsi Buusteriin. Sen jälkeen otin suoraan yhteyttä firmaan ja tulikin nopeasti vastaus, että kyllä, enää ei soiteta.
      Silti soitetaan... ihmetyttää vain hiiiiiukan....

    • iikkkk

      Mä tein 1,5 vuotta sitten opiskelujen ohella töitä pari kuukautta Buusterilla - kamala paikka oli! Itku silmässä aina lähdin töihin. Pomo ja esimies kyttäsi, että sitä kauppaa varmasti tulee. Työkaverit olivat kyllä mukavia, mutta kyseisessä firmassa työporukka vaihtui nopeasti, eikä mikään ihmekään! Kun katselee mol.fi:stä puhelinmyyntifirmojen työpaikkailmoituksia, niin se on Buusteri, joka jatkuvasti etsii uusia työntekijöitä. Kertoo jo paikan viihtyisyydestä. Kesäkuussa tosin aloitan Hyvät lehdet-nimisessä puhelinmyyntifirmassa, ja olen kuullut, että sitä kannattaa kokeilla.

      • juuupelis

        Lähde tekemään täysillä työt niin onnistut paremmin. Kokeilemalla luovutuskynnyksesi on alhaalla. Tekemellä korkealla. :) Tsemppiä.


      • ex-buusterilainen
        juuupelis kirjoitti:

        Lähde tekemään täysillä työt niin onnistut paremmin. Kokeilemalla luovutuskynnyksesi on alhaalla. Tekemellä korkealla. :) Tsemppiä.

        Mä aloitin viime viikolla kesätyöt Hyvät Lehdet Oy:ssä, ja täytyy sanoa, että kyllä kannatti aloittaa!

        Ensimmäisenä työpäivänä oli parin tunnin koulutus ja sitten tietokoneen äärelle soittelemaan asiakkaille. Toisena työpäivänä alkoi tulemaan se ensimmäinen kauppa ja seuraavaksi tuli kolme kauppaa, silti ensimmäiseltä viikolta sain yhteensä viisi kauppaa, ja sama tältäkin viikolta. Kyllä siellä siis viihtyy, kun kaupan teko sujuu ok:sti, eikä puhelimeen suuri osa vastaa vittuja haistatellen, vaan sanoo asiallisesti "Ei kiitos tällä kertaa". Joudun tietysti "Ei"-sanan jälkeen ehdottomaan, että no miksipäs ei, mutta ei ole tarkoitus olla mikään "Osta tämä, saat sen halvalla jne."-jankuttaja, senkin siis pyrin asiallisesti hoitamaan.

        Tuossa nykyisessä työpaikassa on käytössä takuupalkka, joka myyntien ansiosta nousee. Nollille totta kai hyvä myyjäkin voi joutua, mutta jos on kauan nollilla, niin sitten ei töitäkään heru.


    • frewrq

      Tässä esimerkki b-luokan yrityksestä jossa mikään ei hoidu kunnolla, näitä mätä puljuja kyllä riittää Suomessa.

    • joooeeee

      Hei te kaikki jotka valitatte palkasti niin on se 2e/h kuiteskin melkeen 200e kuukaudess

      • Orjatyöläinen

        Olen nyt työskennellyt Buusteri Oy:n Lahden konttorilla (Vesijärvenkatu 5 Lahti) vähän aikaa ja
        olen oudoksunut monia asioita, esimerkiksi juhlapyhiä tarvitsee tehdä "sisään" etukäteen ja nyt viimeksi
        olin töissä Juhannusaattona klo 8.45 - 16 ja myin aikakauslehtiä jo juhlatunnelmissa oleville ihmisille ja sain
        monia paheksuvia kommentteja asiakkailta esimerkiksi: "Nyt on Juhannus, vedä sinä kuule lehtesi vessanpöntöstä alas jumalauta". No se siitä, Buusteri Oy käyttää sitä toki hyväkseen, että ei kuulu yleissitovan TES:in piiriin ja voi vaikka alentaa palkkoja tarvittaessa, niinkuin on tehnytkin, useista lehdistä myyntiproviisiota on leikattu kesäkuun alusta alkaen.

        Suurin epäkohta, johon täytyy ehdottomasti puuttua on nuorten työntekijöioden häikäilemätön hyväksikäyttö!
        Kaksi kertaa kuukaudessa konttorilla järjestetään "Kick Off ja Buustauspäivät". Myynnin "tehostamiseksi"
        työpäivää pidennetään ja järjestetään kilpailuja muiden konttorien kanssa. Taitoi olla keskiviikko ennen Juhannusta,
        kun meillä oli edellinen Buustauspäivä kesken työpäivän ilmoitettiin, että "Kaikki ovat sitten tänään kello 21 asti
        töissä!". Työpäivä oli alkanut jo 8.45 aamulla. Muutenkin normaalisti nämä erikoispäivät alkavat 8.45 ja loppuvat klo 19
        illalla, sisältäen kaksi 20 minuutin ruokataukoa, vaikka mielestäni, kun tehdään näin pitkää päivää toisen ruokatauon pitäisi olla vähintään 30 minuutin pituinen, mutta meidän pomoilla on omat sääntönsä. Sitten se vakavampi juttu. Keskustelin erään nuoren työntekijän (16 vuotias) kanssa ja hän oli hyvin stressaantunut näin pitkistä työpäivistä ja ihmetteli, että "onko se edes laillista teettää meillä yli 12 tuntista työpäivää?". Tarkistin asian ja tosiaankin 15-17 vuotiaat saavat vuorokaudessa
        tehdä maksimissaan 9 tuntia pitkän työpäivän!!! Törkeää nuorten hyväksikäyttöä, onko joku unohtanut työaikalainsäädännön aivan kokonaan. Onko vain firman tuloksella merkitystä ja työntekijöiden jaksamisella ei ole mitään väliä?

        Konttorilla on lehtimyynnissä paljon nuoria työntekijöitä (alle 18 vuotiaita) varsinkin nyt, kun on palkattu porukkaa kesätöihin. Arvioisin, että noin 60 prosenttia on alle 18 vuotiaita tällä hetkellä ja he joutuvat pakosta tekemään ylipitkiä rasittavia päiviä. 1.7. on jälleen Kick Off päivä ja eiköhän se taas ole se 12 tuntia ja risat ja "kaikki tekevät silloin pitkän päivän". Haluaisin siis asiaan pikaista oikaisua!! Nuoria ei saa hyväksikäyttää!!


      • gfdgrewgrhter

        Ei kaits inne kenenkään pakko oo jäädä niitä pidempiä aikoja tekemään, kuin mitä on alunperin sovittu tehtäväksi. Totta kai pomot kannustavat ihmisiä jäämään pidemmäksi aikaa näinä erikoispäivinä, mutta niistä on myös oikeus kieltäytyä. Ainakin kun pari vuotta sitte tein sen yhden kesän Buusterille (silloin MediaPex, taisi olla tuolla nimellä viimeistä vuotta) meidän toimistosta vain 3-4 teki sen 12 tuntia, pari kourallista jatkoivat työpäiväänsä 9 tuntiin ja osa sitten teki vaan sen 7 tuntia mitä pitikin.


    • dsafdsgg

      Menkää työsopimuksen mukaan. Ei sinne tarvitse jäädä jatkamaan jos ei halua.

      • ertyuio

        muaki ärsyttää ku ne sanoo töissä et pitää tehä töitä. kivempi ku äiti antaa rahaa


    • käytöstapojakiitos

      Buusterin myyjät soittelee juhannuksena! Tosi häiritsevää ja nää ei noudata suoramarkkinointikieltoja. Ihmettelen, että miksi tämän huonomaineisen firman taru ei ole vielä loppunut? Niinhän sille Mediapexillekin kävi.

      • fudkdkzkkjfdj

        Ei ole myyjän vika jos suoramarkkinointikielto ei ole syystä tai toisesta käytössä tai "päällä" Mene operaattorille niin saat sen käyttöön...


    • Eikannata

      Ei oo meno muuttunu.. On se jännä juttu jos teet 3 kauppaa 7h, se joku vitun pisteindeksi on vähä päälle 30, ja mikä on tuntipalkka sillä 30 pisteindeksillä? Se on 3€/h!

      Laskin tuossa myös että 4viikossa teet 60 kauppaa, jos 3 kauppaa päivässä. Tunteja tulee 140h, palkkaa saat pikkuse päälle 429 (ei mee toi 3 kauppaa päivään iha tasan 30 indeksillä, tais olla 34)

      Ne D-Vitamiinit mitä minut laitettii myymää maksaa 39.90€, myyt niitä 60kpl eli 60x39,9€= 2394€ on myynti, muistatteko vielä palkan tolle 60kpl/kk myynnillä? Se on se 429€/kk.

      2394-429=1965€

      Buusterille ja sen yhteistyö kumppaneille jää 1965€

      firma/pomot/jotku sijoittajat rikastuu ja työntekijää ei arvosteta paskaakaan.

      Työntekijäetuja vai mitälie henkilökuntaetuja on

      - Buusteri kortti jolla saa Subwayssa, Expertillä ja jossai parissa muussa paikassa oliko 10% alennuksen
      - 300€ arvoinen lahjakortti Bluebiittiin (mikälie, koskaa kuullu)
      ekan saa kuukauden jälkee jälkimmäisen 2kk jälkeen, kovi moni ei taijja nuinkaa pitkää olla... :D

      Koulutus ja 1,5 päivää, kiitos hei! Toivon että kukaan ei Buusterille mene ja jos menee nii voimia.

      Pitää kyllä sen verran mainita että kaikki henkilöt tuola kuopiossa oli kyllä oikein mukavia, ja hyvällä hengellä mukana, mutta palkka ei ole edes kohtuullinen, lähes orjatyövoimaa tää Buusteri käyttää.

      Pomoja oli ihmeellisesti 3, myyntipäällikkö ja 2 muuta jotka häärivät vähä eriasioissa.

      • hsajfosapf

        Jos oletetaan, että sun palkan jälkeen firmalle jää vaikka nyt se 1965€. Niin tuosta suurin osa menee sinne työn tilaajalle eli sun tapauksessa sinne vitamiinifirmaan eikä jä Buusterille. Yhtä lailla puhelinmyyntifirmat pyörittää toimintaansa myydyistä tuotteista saatavalla korvauksella. Ja jos sä et tee kauppaa, niin ei sa kannata palkkalistoillakaan pitää tai korkeaa palkkaa maksaa.


      • eikantsi

        taidatkin olla kyseisestä puljusta...


      • kotimyyjänävuodesta2002
        hsajfosapf kirjoitti:

        Jos oletetaan, että sun palkan jälkeen firmalle jää vaikka nyt se 1965€. Niin tuosta suurin osa menee sinne työn tilaajalle eli sun tapauksessa sinne vitamiinifirmaan eikä jä Buusterille. Yhtä lailla puhelinmyyntifirmat pyörittää toimintaansa myydyistä tuotteista saatavalla korvauksella. Ja jos sä et tee kauppaa, niin ei sa kannata palkkalistoillakaan pitää tai korkeaa palkkaa maksaa.

        Nyt on höpöjuttua. Firmat saa melkein kaiken itselleen myynnistä. 1965€ voi helposti jäädä yhdestä myyjästä.

        Siksi tosi moni onkin lopettanut Buusterilla ja perustanut oman yrityksen. Se on sama asia onko provikalla töissä vai yrittäjänä. Yrittäjälläkin on provikka. Lainaa ei tarvitse ottaa, jos rahat riittää ostaa puhelin ja liittymä. Suurin riski on liittymän kk-maksu: 20e/kk on pieni hinta työpaikasta missä heikompikin myyjä ansaitsee kokopäiväisenä 3000e.


    • Kokeillahanvoiaina

      Ei kannata mennä tonne. Olin sielä alkuun oli ihan eri käsitys kyseisestä paikasta. Luulin, että muutama soitto per tunti tai jtn vastaavaa. Vaikka on pohjapalkka niin sun pitää tehdä tietty määrä kauppoja tietyssä ajassa tai työsopimus puretaan ja tottakai ku eihän nää lafkat saa mitään tuloa jos on yks 15 kesänen ns tyhjän panttina vaikka yrittää. Varmasti jää kiva kuva työelämästä mieleen Lähes kukaan ei nykyään tilaa mitään ja joka puhelu ei ei ei. Saat kuunnella vittuilua päivästä toiseen ja vihaisia ihmisiä. Ei siinä emmä herkästi suutu tai itteeni ota ja tein vaan ohjeiden mukaan. Ja kun huomattiin, että ei kivasta äänen sävystä huolimatta tuu kauppaan niin eräs työntekijä minua ylempi päätti ottaa toiset kuulokkeet ja seurata puoli päivää mieten neuvottelen. Kuiskii "lisää argumentteja". Hermo meinas kerran mennä. Jos meinaat alalla menestyä ja tehdä kauppoja täytyy tosiaan olla puhelahjat hyvät ja kutsumus ala. Päivän päätteeks huomaa suun kuivumisen oikeen hyvin. Emmä haluais lopun elämääni, että virkaintonen raha on kaikki kaikessa pääjehu hönkii kokoajan niskassa. Nykyään olen järjestyksenvalvoja. Mielenkiintona on opiskella poliisiksi vanhempana. Kaikkea olen kokeillu paitsi kansantanssia.

    • Kokeillahanvoiaina

      Ei kande mennä tonne. Vaikka onkin pohjapohjapalkka niin sun täytyy tehdä tietty määrä kauppoja tietyssä ajassa tai muuten työsoppari puretaan. Mistäs toi paskalafka silloin rahat saa jos yks 15 kesänen on tyhjän panttina ku kauppoja ei tuu. Vaikka yrittää itku kurkussa. Hyvä kuva jää mieleen työelämästä. Palkasta ei ota erkkikään selvää ja saa kuunnella suomalaisten vittuilua päivästä toiseen. Ja kun nykyään kukaan ei herkällä tilaile mitään. Ton tarkoitus on noilla perkeleen argumenteilla saada ihmisen pää käännettyä. Ja jos suomalainen päättää jotain niin milläs sen muutat. Hyvä esimerkki oli tapaus jossa kauppasin lehteä mummolle jolla oli syöpä muistaakseeni. Sanoi, että vikat rahat menee hoitoihin en tilaa mitään ja silti piti saatana jatkaa paperilta paskan jauhamista! Ei siinä uskalla omia sanoja ottaa kehiin kun pomot kyttää. Edes pahoitteluja ei suvaita ne poikkeavat rahaintoisen ämmän määräyksestä! Ei siinä emmä itteeni ota jonkun pään aukomisesta. Oli hyvä kun ei tullu kauppoja ja minua ylempi neuvottelija päätti ottaa toiset kuulokkeet ja vahtia suorituksiani. Aina kuiskasi mitä teen väärin ja käsketti että jatka jatka sitä tivaamiseta puhelimessa. Täytyy todella olla kutsumusala ja puhelahjakkuus 10 luokkaa jos tuolla aikoo menestyä. Emmä haluais että saatanan rahaintoinen pääjehu huohottaa niskassa monta vuotta. Olen nyt järjestyksenvalvoja ja tavote olis päästä opiskelee joskus poliisiksi. Kaikkea oon kokeillu paitsi kansantanssia.

    • jatkoo

      Helvetti ku piti kirjottaa uudestaan saatana ku ei julkassu ja nyt julkas.

    • Draager

      Onko KUKAAN oikeesti saanut sitä 300e taloontulobonusta? Vaihtelee nimittäin suuredti eri ihmisten suusta ne ehdot... työhaastattelussa maalataan kuva mahdollisuudesta hyväänkin tuntipalkkaan. Minä olen hyvä myyjä, raatanut ja saanut hemmetin hyvin kauppaa, mutta silti pisteytys menee niin että tuntipalkka on aivan naurettavan pieni. Ehkä hyvä jollekin 16v nuorelle 6-8e/h mutta itse olen lähemmäs 40v.....
      Esimies myös kohtelee aika törkeästi nuoria.
      Muuten oikein kivaa työtä mutta palkkaus....... Onneksi on jo uusi työ alkamassa, allekirjoitusta vailla. Eilä muuten oo puhelinmyyntiä!

    • Draager

      P.s. ei meillä vaan mitään kilpailuja tuolla, buustauspäivistäkään en ole saanut ikinä mitään vaikka tulosta tuli

    • Draager

      0447257091
      Eräs tylsä makkarakives kaupustelija soitti? Buu,s,teri homoooo?

    • sejase

      onko ketään nyt 2016 toimessa olleita

      • Aminoah

        Juup, toimessa olin ollut 2vk ja tosiaan sitä piti noudattaa tiettyjä kriteerejä, mukavia työntekijöitä jäi kyllä mieleen. Toisaalta palkkaa vielä ootellaan.


    • buusterilaissiii

      Täällä yks pitkään töissä viihtyny, en tiedä miten asiat on ollut ennen mutta minkäänlaiseen kusetukseen en ole kyllä kuluneen vuoden aikana törmännyt. Täälläkin eniten vailtetut asiat on tasan selvennetty ainakin minun työsopimuksessani. Sehän nyt on selvä et jos myyntii ei tuu ni ei voi tulla huikeita palkkojakaan, mistä ne pennit silloin revittäisiin? Työntekijä joka ei yhtään ainutta kauppaa tee on jo 2e/h palkallakin firmalle tappiollinen. Toki voisi olla kiinteä palkka ja vaatimuksena että näin paljon on myytävä tai muuten tulee potkut kun ei osaaminen riitä työhön. Silloin olisi kyllä hyvin vaikea sinne töihin päästäkkään.

      Tietyt asiat toki pännii niinkuin missä tahansa duunissa mutta tyytyväinen olen ollut, sopii minun elämäntilanteeseeni ja kaiken lisäksi teen hyvää tulosta jolla itseni pystyn elättämään ongelmitta.

      Myyntihenkisille voin suositella, ne jotka ei osaa myydä, enpä ihmettele että jää kakanmaku suuhun viimeistään palkkapäivän jälkeen, mutta eipä sitä missään muussakaan duunissa kovin pitkään ainakaan hyviä palkkoja heru jos et hommias osaa tehä.

      • justjooo

        Varmaankin buusterilaissii ja ihan pomona, ei ainakaan puhelinmyyjänä, kun on tuon yllä olevan tekstin kirjoittanut. :D


    • Anzuli

      Voinko sanoo itteni irti vaikka soppari on tehty 21.5. saakka ku tuntuu siltä että kusetetaan. Olen nyt ollut kuukauden töissä ja olen näyttänyttä että saan hyvin myytyä lehtiä mutta mulle ei anneta sitä mahdollisuutta jotten astu tonnilaisten päälle. Tänään sain raivarin ja sanoin että nää leikkiasiakkaat saa nyt loppua ja silti mun vika ku ihmiset ei vastaa

      • eivoilähteä

        Et voi.
        Kerran sisällä, aina sisällä!

        One of us! One of us! One of us!!!


    • Buusteripomo

      Sen kun lähdet. Mitä nopeammin lähdet, sitä vähemmän sinua huijataan.

      • ehdottomastilopetettavaa

        Kaikkinainen puhelinmyynti pitäisi lailla erikseen kieltää. Se on pelkkää ihmisten kotirauhan häirintää.

        Myös julkisrauhan häirintää silloin, kun puhelinmyyjä soittaa työpuhelimeen.
        Todella ärsyttäviä ja häiritseviä tapauksia.

        Niille ei enää vastata ollenkaan. Jos outo numero se tutkitaan ensin. Asialliselle soitetaan.

        Muut tallennetaan muistiin nimellä Myyjä Älä vastaa 1 ..2 3 ...Nyt on menossa jo numero 36


    • missaonrehellisyys

      Oli haastattelussa buusterissa kerrottin että kun muu vitammineja saa tietyn määrän pisteitä ja sitten siitä lasketaan päivän päätteeksi tuntipalkka joka on tietysti sitä suurempi mitä enemmän pisteitä. Sitten haastattelija tokasi että joka päivä vähennetään ruokatunti.


      Siis miten niin kyseessähän on proviosiopalkka. käytännössä joka päivä puli tuntia työtä talon hyväksi tappio on sitä suurempi mitä enemmän saat myydyksi.

      Olen tehnyt myyntityötä monessa paikassa mutta typerämpään en ole törmännyt. Sitäpaitsi pisteytys on kielletty jo ajat sitten mitään asioita tämä puöju ei kunnoita!!

    • Myyntipäällikkö

      Mikään laki ei kiellä pisteytystä.

    • Vesikulkuneuvo

      Buusteri - mikä se on?

      Se on sellainen alumiininen veneentapainen ruuhi.

    • bnffchh

      Nim myyntipäällikkö ilmeisesti et osaa lukea te-keskuksen ohjeita etkä työlainsäädäntöä. Palkkaus on kerrottava työntekijälle mahdollisimman selkeästi.
      ni
      kävin haastattelussa kyseisessä firmassa ja koko palkkaus on siis provisio eli urakkapalkka. On hyvin kyseenalaista lähteä sitä muuttamaan pisteiksi ja tuntipalkaksi. Se on tahallista sekavan järjestelmän luomista. Jos on provisio niin sitten se on puhtaasti sitä ilman mitään kiemuroita. Näin on!!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3658
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      206
      1795
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1374
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      149
      1250
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      885
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      860
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      820
    Aihe