Kevät tulee ja laittaa miettimään

hyvät keväät mulle

mikä on MUSSA parasta, mieti säkin mikä MUSSA on parasta ja ehkä sitten sä voit miettii mikä on SUSSA parasta, jos jotain niinku on.

Kävin MUN yhden "liikekumppanin" (heh, jokainen tehköön tosta omat likaset johtopäätöjset, heh) luona ja siinä vesipatjan lotinassa ja höyhentyynyjen pehmeässä syleilyssä puhuttiin no mistäs muusta kun MUSTA ja MUN ulkonäöstä ja ehkä vähän SEN koosta (no joo, asiakkaan SEN, mutta se on ihan toinen juttu, koska nyt puhutaan MUN asioista ja MUN ulkonäöstä, no joo.... MULLA oli semmoset pinkit pikkupöksyt ja kukkakuvioiset rintsikat, jotka oli jääny mukaan jostain MUN shoppailureissuilta. Ne sopi mulle tosi hyvin ja näyttivät hyvältä... no joo, vaikka ne oli tosi TÖRKEEN tiukat, heh, heh, mut kun ne korostaa MUN muotoja niinku enemmän..

Ja tsiisus, no joo, tää tyyppi sanoi, että kun ihan ensteks mikä MUSSA näkyy on mun...no joo, MUN perse, no joo... nyt vasta hiffasin sen vasta siinä sillon, että niin sen täytyy olla. Mun PERSE.

Nyt MÄ tiedän, että MULLA on jotain, voi tsiisus sentään, mitä MÄ en saa koskaan enää kadottaa - PERSE, MUN PERSE. No joo, ei kait se minnekään noin vaan katoo. Mun pitäis varmaan olla syömättä 10 vuotta ja polkee kuntopyörällä joka päivä 100 kilsaa ennen kuin se katois mihinkään, heh, heh.

Mikä sun mielestä MUSSA on parasta? Mieti sitte mikä vois olla SUSSA parasta, jos just sä olisit sellanen jossa vois olla jotain parasta, koska vain yks voi olla paras ja sehän olen MÄ kun MÄ oon kaikessa paras.

2

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgafg

itse mietin sitä, miksi Hartolassa keväästä toiseen harjataan hiekat pois koneellisesti ilman vesikastelua... hiekka pöllyää kuin saharassa ja astma ei tuosta pölystä tykkää.

• lkjhgfd

Ehkä kannattaisi muuttaa sellaiselle paikkakunnalle, jossa ei altistuisi astmaattisille reaktioille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe