Suunnitelmissa on heinäkuussa lähteä viikoksi Italiaan. Emme ole koskaan käyneet ystäväni kanssa Italiassa. Ajateltiin Riccionea,Riminiä tai Cattolicaa. Eli minne näistä kannattaisi mennä? Ne kaikki vaikutti kyllä vähän samantapaisilta,mutta mikä olisi paras? :) halutaan rantaa,retkiä,nähtävyyksiä,vähän baareja,shoppailua jne..Oisko joillain vinkkejä. Kiitos.
Minne näistä
mari..
2
252
Vastaukset
- parga
Kaikki noista kohteista ovatkeskenään aika samantyyppisiä. Jos haluatte juuri tuonne Adrianmeren rannalle mennä, niin suosittelen Pesaroa. Kauppoja löytyy ja lähellä mielenkiintoisia retkikohteita kuten Ravenna ja Bologna ja myös Venetsia on päiväretkietäisyydellä. Ei ole niin turistimainen kuin nuo mainitsemasi. Pesarossa yhdistyy kivalla tavalla kaupunki- ja rantaloma eli on shoppailtavaa, baareja. Pesaro taitaa valmismatkana olla vain Aurinkomatkojen tarjonnassa.
- bonjouni
Mene Amalfin rannikolle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701