Tapparallako enää vain PIENI sauma mestariksi?

Aukino

Maaliero on NYT murheellisesti -6 (tai jos oonkin melkein Porilainen - niin ei) Ässien puolella.
Ei kannata yksinkertaisesti Tapparan enää lähteä pikku-niukkaa voittoa hakemaan, vaan yrittää jo vähän enemmän murskista, koska minä ainakaan en väitä nähneeni sellaista ihmettä pudotus-tai muissakaan peleissä kovin usein, että pienemmällä maalierolla voi voittaa mestauuden, ja vain pelkillä kotivoitoilla, jos omat kotivoitot oli pienempimaalieroiset ja toisella oli vain se yx kotipeli vähemmän.
Totta tietysti, että ISOT pisteet ratkaisee, eikä maalierot, mutta kun ne maalierot yleensä vain aiheuttavat ainan ne isotkin pisteet, että en tiedä, enää mitä hyötyä lähteä tuhertamaan TAAS jotain yhden maalin voittoa, jos murskavoitto on NYT pakko ottaa, jos mielii mestariksi?
Eihän Ilveskään tosin Jukureita voittanut sillä, että olisi JOKA matsissa saanut isomman maalieron, vaikka yhteensä tietysti sai, mutta aikamoinen VÄÄRYYDEN IHME on lopputulos vain tänä vuonna, jos Tappara voittaa neljä peliä yhdellä maalilla ja Ässät kolme peliä 4:llä maalilla, ja Ässätkö sillä tuloksella hävii, jos niin on, on säännöissä jo virhe.... Ehkä sen viimeisen pelin kotiedun pitäisikin määräytyä sen hetkisten pudotuspelien maalierojen ja enempi tietysti Isojen pisteiden perusteella, EIKÄ runkosarjan perusteella?

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioiden edelle.

      Tai, jos semmonen oikeesti olisi "kaunista"; että lopussa Tapparalla olisi -9 maaliero 9:een mestaruuteen, ja silti 4 voittoo Ässien 3 vastaan, niin kyllä sekin saattaisi olla jotain ihan uutta ja ihmeellista tilastoa jääkiekossa -ehkä....

      • Pakstori

        ÄÄh, tuo olisi silti TPS-peliä, noin tarkasti osua, ei ehkä silti Tappara peliä, ehkä Tappara vähän rumemmin pelaa? Pelatkaa miten pellaatte, mutta jos tänään häviitte se on katkolla jo Ässille, mutta jos voitatte tänään, on vaikea uskoa minkään muuttuvan 6:een ja 7:een matsiin....
        Kuushan niitä siis vähintään tulee, matseja tänä vuonna finaaleissa, lähellä on tulla jo täydet 7 kpl.... Ja riita on jo melkoinen, jos maaliero on muu kuin se -9(Tappara) tai 111= -7(Ässät), eroaisko joku Kaunis-Kalpa jo koko liigasta, jos vähän vitsaillaan.... Harvoin mikään tilasto ihan täydellinen lopuksi on, mutta yleensä on, koska ne yleensä vaikka väkisten sitten valehdellaan, kauniimmaksi, tilastot, jos muuten puhkeisi silimät pullottamaan sokeesti....


    • Suuri Tappara Sydän

      Pakko nyt on Tapparan kannattajanakin myöntää että tänään on pelattava paremmin kuin yhdessäkään ottelussa tähän mennessä. Muuten ei tule enää edes sitä kotivoittoa ja mestaruus menee Ässille. Mutta ei mennä asioiden edelle ja uskotaan vielä Tapparaan että se tason nosto sieltä vielä tulee. Tämä ottelu menee toivottavasti jotain 3-1 Tapparalle.

      • Suuri Tappara Sydän

      • Ilvesläinen.

        Tappara sai tusinan minuutteja ainakin ylivoima-aikaa, ja vaikka siis Tuomarikin oli Tapparan puolella, ei se tälläkertaa riittänyt voittoon....


      • Kelle voitto kuuluu
        Ilvesläinen. kirjoitti:

        Tappara sai tusinan minuutteja ainakin ylivoima-aikaa, ja vaikka siis Tuomarikin oli Tapparan puolella, ei se tälläkertaa riittänyt voittoon....

        Ainboa Tapparan pelaaja METSOLOA. Muut ei osaa enää kotiinsa.


    • Suuri Tappara Sydän

      Niinhän siinä sitten kävi kuten vähän pelkäsin. Turpaan tuli ja nyt olis pakko voittaa Porissa että päästään vielä kerran Tampereelle.

      • Mitää ne siel'?

        EIhän se oikeasti olisi ensimmäinen kerta, kun Tappara voittaa Porissa? Eipä taitaisi olla, mutta ei viimeinekään?
        Helpoin kaava murtui Tapparan taktiikalta nyt, kotitaika ei kestänyt mahdottomia asioita, mutta pakko lähettä satoja huutelemaan varmaan katsomoon Isometsään?


      • Parempi voitti.

        Jos miehet on ikänsä pelanneet ja valmentajakin kyvykkäimmästä päästä niin pitäisi tietää, että kiekossa syötellään ajoissa eikä hierota kaikkia voimia kaksinväännöissä. Tappara oli puolet ajasta askeleen perässä joka kiekossa. Metsola piti pystyssä.
        Jos eivät opi laikomaan ja syötöt kuin hidastuksesta ninn ei mitään asiaa Porissa 5-0

        Junioreillekin ainoa hyvä neuvo, syötä ennen kuin on myöhäistä. Kun tulee paikka , ammu kohti maalia.Älä rakastu kiekkoon, tarjoa ja ammu.


      • Ilvesläinen
        Mitää ne siel'? kirjoitti:

        EIhän se oikeasti olisi ensimmäinen kerta, kun Tappara voittaa Porissa? Eipä taitaisi olla, mutta ei viimeinekään?
        Helpoin kaava murtui Tapparan taktiikalta nyt, kotitaika ei kestänyt mahdottomia asioita, mutta pakko lähettä satoja huutelemaan varmaan katsomoon Isometsään?

        Mutta muuttoliike vaihteeksi Hämeen sijasta taas Rannikoiden kaupunkeihin muutaman vuoden vilkkaampana. Lopulta tilanne tulee oleman se, että kaununkeja rangaistaan ja vain maalla olevat pelastuvat, näiltä mm. urheilujoukkueen mestaruuden vahingollisilta himoilta, ainakin mikäli Jeesukseen ja Raamaattuun on uskominen.
        Se nyt vaan liian Hassua taas että Ilves voitti Finaalinsa, mutta Tapparalla taas tekee siksikin vaikeeta.
        Siskon Mies sanoi, että jos Ilves olisi pudonnut olisi Tappara saanut sen "viimeisen" mestaruudetensa, mutta enpä uskonut sitä.

        Koneiden kannalta ei ole hyvä asia, jos Tappara 8:sta murtuu liian pienestä syystä, koska koneet ova tavuja ja binäärejä, ja Tampere on siksikin iso teknologiakaupunkii, että Tapparalla on se 8 kyten byte.

        Tappara vaan ei halunnut vielä olla syksyn kunnia väreillä olleo vielä, punainen ja Verinen´vaan Oranssi.

        Homo-hoppee on nyt jo plakkarissa, mutta on jollakin joku ihmesilmä, millä Ässät voisi kaataa 6:nnessa matsissa, niin tehköön Tampeelaiselle sen teon, hiukan epäilen valitettavasti....Kaikissa kilpailussa pitää hakea voittoa loppuun asti, vaikka olisi jopa Tovio jo mennyt.


    • Mitäsanoo valmentaja

      Tärkeintähän ei ole syötellä vaan sooloilla itseltään jalat alta. Toiseksi tärkeintähän ei ole ampua maalia kohti vaan syötellä. Oikein jos Tappara häviää.

      • Veikko.

        Lainaa. Mitäsanoo valmentaja
        Tärkeintähän ei ole syötellä vaan sooloilla itseltään jalat alta. Toiseksi tärkeintähän ei ole ampua maalia kohti vaan syötellä. Oikein jos Tappara häviää.

        Se on totta. Pori on Suomen mittakaavassa Iso kaupunki, (yyli 80 000) mutta sillä oli vasta yksi Sm-kulta tilastoissa... Tampere on ollut isompi Suomen jääkiekossa kuin mm. Pori, mutta nyt tulee ehkä Porille kaipaansa todellista laskelmaa kaupungin väkiluvun suhteista, kultiensa määrään. Ei vielä voita siinä Tamperetta, eikä esim. Oulua, Turkua ei vielä ole voitettu Jääkiekossa Suomessa.... Tampereella siis ehkä 313 000 asukasta juuri nyt, vaikka jonkun muun laskelman mukaan 210 000 asukasta.
        Suhteessa asukaslukuunsa, näette kaupungin paremmuutta. Espoo ei ole siis ollut vielä kovin vahva, paitsi nuorten kisoissa.


    • otaMustaKii

      'As We All Know' , Porissa kyse on yksinkertaisesti FaceBook R.I.P. 'stä. Huhu kertoo että tännään 'Koulukalenteriluukusta' putkahtaa # 26 Mark Jooris ?!
      Kivenmäkikin on kuulemma vielä mahdollinen (GAME 7) ?
      Tapparan mahdollisuus on ilman muuta provosoida lähtö - yksi tajuton ja pari ulosajoa on jopa 'katsomon toivomus' Kummolan teeseillä.
      Kun Porilaiset sarjan vie - on luonnollinen seuraus että 'Tampereen Mafian' aika Suomikiekossa on ohi ja TODELLISET Ice Hockey 'persoonat' (Pata # 13) nousevat Imagoiksi.
      Luonnolinen kysymys lienee myös se, mihin hävisivät Hakamäen 'juryn' palkkioihin menneet halli-investoinnile mahdollisesti pyydetyt varat ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe