KIA Ceedilla erinomainen jälleenmyyntiarvo.

Ceedillä 5 vuotta.

KIA Ceedini (2008 (5v), alle 90000 km) ksm. pyyntihinta nettiautossa on noin 13500€. Se on vajaa 70% hankinnan ovh:sta.
Autossa on vielä takuuta jäljellä vajaa pari vuotta. Ainoa korjaus on ollut takavakaajan uusinta, luonnollisesti takuuseen. Bensaa palaa ksm. 7,3 l/100km, ja huoltoihin on mennyt 1300€. Tämä on edullista autoilua. Aion ajaa Ceedillä vielä monta vuotta.

11

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä 3 .5 v.

      Kyllä minäkin yritin alussa liikkeen pyyntihintaa mutta pitkän kaupittelun jälkeen ostaja löytyi noin puolella siitä. Sinun Ceedistä voi saada 7000k€ jos on tuuria ja aikaa odotella sitä oikeaa ostajaa.

      • Ceedillä 5 vuotta.

        Ei liiku mun auto kuin käyvällä hinnalla. Ehjää ja hyvää ei lahjoiteta alle 12000€:n.


      • käypä hinta
        Ceedillä 5 vuotta. kirjoitti:

        Ei liiku mun auto kuin käyvällä hinnalla. Ehjää ja hyvää ei lahjoiteta alle 12000€:n.

        Käypä hinta on 6500-7000 euroa. Käypä hinta on joko hyväksyttävä tai pidettävä auto hautaan asti.


    • 5950.-
      • kia4

        Niin melkein 250tkm ajettu. ei ihmetellä silloin hintaa.
        Aloittajalle kyllä ysillä alkaa ja silloinkin on vielä hyvä hinta. Liikkeen lähtöhinnat n.11tE ja silloin lähtee varmaan alle kympin. Liikkeestä saa vielä kaiken maailman etuja hyvä kauppamies.
        Sain Carensista 2011 vaihdossa uuteen Ceediin kokolailla 15t€. Carensin hinta oli 2007 31t€. Oli ajettu 80tkm. Ceedin kokonais hinta oli n.28t€ varusteineen.
        Tällä hetkellä saisin vaihdossa ainakin 17 t€, mielestäni hyvityksen pitäisi olla lähempänä kahtakymppiä.


    • sgre4

      Oletko tosissasi ajant koko viisi vuotta tuollaisella romulla. Ajettavuus täysi paska. Autoista jotain ymmärtävä ei tuollaisella suostu ajelemaan. Auto pitää olla sellainen että sillä on mukava ja hyvä ajaa. Mieluummin ajaisin sitten taksilla kuin kialla.

      • höpsistä pussiin

        Ei ajettavuus huippua ole mutta ei se ole sen huonompi kuin Corollallakaan ja niilläkin ajaa miljoonia ihmisiä maailmassa.


      • Ceedillä jatkossakin

        Ceed on ajoltaan perushyvä etuvetoinen, joka päihittää ajettavuudellaan kaikki takavetoiset saksalaiset mennen tullen.


    • kiaaaa viikaaa

      Tottakai hyvät rahat saat vaihdossa, kun joudut jo heti seuraavana päivänä luopumaan kotterostasi. Yli 3 vuotta vanhathan on jo paalissa.

    • Ghak

      Saat Ceedistäsi 8.5-9 k€ vaihdossa uuteen Ceediin. Muualla se on 7-7.5 k€ auto vaihdossa uuteen.

    • dasbil

      Kun ostat autoa niin sen lisävarusteluissa kannattaisi aina miettiä että vain varustetaso (tehdas) vaikuttaa hintaan edes vähäsen. Ns. "irtovarusteet" esim myyjän asentamat eivät heilauta hintaa. Kilometrit, vuosimalli ja yleiskunto...sinä tärkeimmät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe