ajelin tuossa lappilan läpi maaseutumatkailua. mutta mikä ihme se talo oli lappilan aseman tiellä mikä oli aidattu/pusikoitu niin ettei taloa edes nähnyt. ja valvontakameroita joka kolkassa?? pyöriikö lappilassa jotai hämäräbisneksiä? vai miksi niin kovat turvatoimet siinä talossa oli?
Lappilan omituinen talo??
6
142
Vastaukset
- hönöqweqweq
Tarkoitatko Pappilaa. ei täällä hartolassa mitään lappilaa ole,
- Höpö-ukko kuriin
Olen ihmetellyt samaa, olen autoillut ohi ja mennyt junalla, vaikuttaa todella oudolta varustautumiselta jotakin vastaan. Alla olevan kirjoituksen Hartola-hönölle tiedoksi, tämä ei ole mikään Hartola-palsta, vaan Päijät-Hämeen yleinen osio, tajuatko tampio!
- hönöq
en minä tiennyt että täällä kirjoittelee muutkin kuin hartolalaiset. anteeksi jos tulin tunkeneeksi teidän reviirilleni. tervetuloa palstalle.
- Greycap
Talossa asui henkilö joka arvosti erityisen paljon yksityisyyttään, jopa vainoharhaisuuteen asti. Nyt ko. henkilö on kuollut ja talo myynnissä. Huonon kunnon vuoksi ei vaan mene kaupaksi...
- hönöq
urbaanilegenda...toi juttu. Vastaavanlaisia taloja on pilvin pimein täällä Hönölässä.
- hönöq
hönöq kirjoitti:
urbaanilegenda...toi juttu. Vastaavanlaisia taloja on pilvin pimein täällä Hönölässä.
anteeks, hartolassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462