Mulla on se missä sanat menee näin:
"Roid about now, the funk soul brother, check it out now....."
Oliks se esittäjä joku vehnäjauhobodari Fatboy Swing tms.??
Mikä on paras salibiisi!?
8
291
Vastaukset
- poika pop
New Kids on the Block, Backstreet Boys, XL5 (mm. Kaunis peto), Justin Bieber ja Adam Lambert.
Siinä parhaat artistit ja sir niiden koko tuotanko oikeestaan. - Mopokuski.
Mä soitan tätä repeatilla jos oon yksin salilla:
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQxTWDLZ8o - Paula eiku Pauli
Paras salibiisi on Aikuinen nainen. Itse laulettuna tai kuorossa kaikkien paikalla olijoiden kesken.
- Scat-feelings
Oletko porannut Paulaa kakkoseen? Tiedän, että olet niitä miehiä, pidät pyllyyn nainnista ja kakanhajusta, olemma samanlaisia =)
- Paula eiku Pauli
En harrasta naisia sillai.
- lk,mfjgdbs
Ella ja Aleksi
Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella.
Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella.
Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. Kakkaa lumella. - h m
Kuunteleeks kaikki noita samoja, kun ei tuu uusia ehdotuksia?
- Kiltti Isto
Tuskaparaati: Haluan hakata vaimoni .............eikä todellakaan mitään re-mix versiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532