XBOX LIVE ILMAINEN

VIIKONLOPPU .

16

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s s

      Oho kerrankin on ilmais vikkonlopusta itelle hyötyä. Loppuu sopivasti 10€ maksanut vuoden sopimus. Onneksi on jo valmiiksi odottamassa 2kpl 5€ maksaneita 4kk jäsenyyksiä.

      • mäki haluun

        mistä sait ostettuu 4kk jäsenyyksii :OOO


    • Xbox..hahaha

      repesin

      • xxx lube xxx

        Sen siitä saa ku antaa kundikaverin kuivana sohasta...


    • ...

      .

    • fps suolesta boxilla

      Kuka oikeasti pelaa räksboxilla? Onneksi on pc

      • xboxgamertag

        Onneksi on neljä PC:tä, kaksi Xbox 360:stä ja PS3. 85% pelaan xboxilla, 10% PC:llä ja 5% ps3:lla.


    • Testaus kiinnostas

      Onko storessa mitään ilmaista nettipeliä saatavana uota voi kokeilla?

      • ekskyysmii

        Lähes kaikissa peleissä on verkkopeli mahdollisuus. Kai sulla joku peli on itselläkin?


      • Teastaus kiinnostas
        ekskyysmii kirjoitti:

        Lähes kaikissa peleissä on verkkopeli mahdollisuus. Kai sulla joku peli on itselläkin?

        Muutama on mutta ei niissä ole verkkopelia, fall out new vegas ja dead space 2.
        Jäänyt vähän vähemmälle nuo pelit toistaiseksi niin mietin jos olisi joku ilmais peli saatavilla.


      • FÄBLE FÄN III
        Teastaus kiinnostas kirjoitti:

        Muutama on mutta ei niissä ole verkkopelia, fall out new vegas ja dead space 2.
        Jäänyt vähän vähemmälle nuo pelit toistaiseksi niin mietin jos olisi joku ilmais peli saatavilla.

        Fable 3 on ilmais peli


      • Testaus kiinnostas
        FÄBLE FÄN III kirjoitti:

        Fable 3 on ilmais peli

        19,90€ näytti olevan hintaa.

        No pitää alkaa ostelemaan jotain pikkuhiljaa jemmaqn kun hinnat putoilee.


      • hullupiski
        Testaus kiinnostas kirjoitti:

        19,90€ näytti olevan hintaa.

        No pitää alkaa ostelemaan jotain pikkuhiljaa jemmaqn kun hinnat putoilee.

        Ilmainen gold jäsenille. 2 peliä kuukaudessa tulee ilmaiseksi joulukuun loppuun saakka. Ebaystä halvalla live goldia kehiin! Kolme kuukautta taitaa olla joku 13€. Sillä ehdit ladata 6 peliä!


      • Testaus kiinnostas
        hullupiski kirjoitti:

        Ilmainen gold jäsenille. 2 peliä kuukaudessa tulee ilmaiseksi joulukuun loppuun saakka. Ebaystä halvalla live goldia kehiin! Kolme kuukautta taitaa olla joku 13€. Sillä ehdit ladata 6 peliä!

        Ahaa, hyvä tietää, mutta saako nuo pelit pitää / toimiiko ne jos lopettaa goldin tilauksen?

        Ps3 plussassahan se loppuu, eli ei saa pelata enää niitä saatuja pelejä.


      • hullupiski
        Testaus kiinnostas kirjoitti:

        Ahaa, hyvä tietää, mutta saako nuo pelit pitää / toimiiko ne jos lopettaa goldin tilauksen?

        Ps3 plussassahan se loppuu, eli ei saa pelata enää niitä saatuja pelejä.

        Saat pitää. En ihan varma ole, mutta taitaa onnistua ladata uudelleenkin jos vaikka kiintolevy hajoaa tms. Jos ostat esim. ebaystä tai huuto.netistä gold kortin, se loppuu itsestään, ei tarvi lopettaa erikseen. Siksi itsekkin käytän vain noita ostettavia koodeja. Halvempia, helpompia eikä sido mihinkään.

        Pelit on ladattavissa aina rajoitetun ajan joten kannattaa olla tarkkana!


      • Testaus kiinnostas
        hullupiski kirjoitti:

        Saat pitää. En ihan varma ole, mutta taitaa onnistua ladata uudelleenkin jos vaikka kiintolevy hajoaa tms. Jos ostat esim. ebaystä tai huuto.netistä gold kortin, se loppuu itsestään, ei tarvi lopettaa erikseen. Siksi itsekkin käytän vain noita ostettavia koodeja. Halvempia, helpompia eikä sido mihinkään.

        Pelit on ladattavissa aina rajoitetun ajan joten kannattaa olla tarkkana!

        Pitääpä tutustua asiaan, hyvä tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe