Herranjumala sain vappuaattona egyptiläiseltä mieheltä oikeaa vappukeppiä ja mitkä vappupallot heiluivat jalkojen välissä....tseesus christ luulin että mun jo väljähkö
tavara repeää yhä enemmän mutta nou hätä muutama huntti tuli ja kipeä alakerta.
Vappu meni ruunankusta sis shamppanjaa nauttien oikein pinkkiä sellaista.Kävin katsomassa Hartolassa erästä kuuluisaa taloproggista joka ei ollut edennyt viime syksystä
mihinkään siis so what????mä luulin että ees siellä ois ollu jotain elämää
no ei voi mitään..pakkaan laukkuja aamulento lämpimään odottaa.
Aattelin kiristyttää niin ylhäältä kuin alhaalta ja rasvaimu voisi tehdä nastaa sopisin paremmin mun himokireisiin pinkkeihin lycrapöksyihin etten näyttäisi makkaralta jolla on tukit ns.jalkojen paikalla.Mutta anywhay vappu on kohta lusittu
ja ihana kaksiviikkoinen edessä.Mätääntykää ihmiset sillä useimpien naama on sellaisella ilmeellä että näinkin rohkeaa muijaa pelottaa.
Hejaa se Vappu!!!!!
10
144
Vastaukset
- vain elämää
Tervist! No juu, hejaa vaan itselles se vappu, tere tere. Nimittäin so what? täällä kysyy aika moni. Oltiin tulossa tänään tupareihin joo ja kun tultiin paikalle niin porukka oli ku aisaa mutta HALOO, TOHOH, VAAT, missä ja kus se koju oli jossa piti olla ilmaset viinat ja mitä kaikee HEI HALOO, siinä sitten mei olime ja ootasime joo ainaskin sada tyyppii, no ei sada nyt mutta eilen illallal oli sada tai ainaki viiskummend meitä oottelemassa että kus on se paks emäntä, kus on roomus isäntä ja etenkin kus on viinakset ja tarjoilu vaan kun ei ollu kojua siinä osoitteessa vai oliko aadres väärä me siinä sitten aadeltiin veel siis koko illan ja tällä viimaks lähettiin kaikki kotiin kun alkoi tulla kylmä öö ja vähä köhaa siinä. Käytiin kulalla. Oli niin sitten tuimad bileet. Paska reissu mutta tuli tehdys. Hankida elämä HALOO mieluummin kun puhuu paskaa....HALLO, HALLO, HUST KÖSS!
- Hartolan Tsaaritar
Ok....ok....taksi on soitettu.
Ihana hotelliyö Hesassa oottaa.
Yks mun sponssaaja maksaa viulut ja kysy saako
hän soittaa poikkihuilua
muutaman tunnin???jos hän maksaa niin mikä ettei.
Poikkihuilu siitä suuremmasta kokoluokasta.
Mutta juhlat jatkuvat...hei vaan hetkeksi. - KKK
Otan osaa.
- hööööhöööh
Toivottavasti tsaaritar jää sinne "ulkomaille."
- Hartolan Tsaaritar
No jaahas.....nyt kuulkaa pukkas pahan.
Mun ihku hirsitalo proggis on just loppusuoralla tai ainakin niinku
melkein.Rahat finaalissa mutta ei hätää pyyhitään hämähäkinverkot pillun ympäriltä laitetaan tyllipaita päälle ja leggarit jalkaan ja baanalle.
Olen tässä parannellut viimeisen keikan satoa sain siltä
ihkulta idän mieheltä ihme taudin joka ei meinaa parantua millään.
Mutta ei auta yksityisyrittäjän on pakko yrittää.....tänään Hesaan
siellä varttu yks rahakas poka..katsotaan jos paikat kestää-Mutta ihanaa kesäpäivää...voihan vittunen missäs mun tekoripset on???......- no menox
Voi vittunen.Eihän mulla oo varaa mennä bösällä!Huomasin
just että joku oli käyny mun lompsalla (heh heh).En
tietty tarkota sitä lompsaa mitä mä hinaan mukanani
jatkuvasti vaan sitä mistä mä kaivan ne kortit joilla
vinguttelen mun shoppailut.
Ei se mitään.Mä meen tien poskeen oottamaan jos
vaikka joku ottais poskeen (heh heh) ja saisin
kaavittua bösärahat kokoon tai sitten saisin ihan
kyydin gratis.Toiset tarjoo voisarvea,toiset voipullaa
ja mulla on ihan oma voi (heh heh) sellanen...joo...
- farg
bösä???????? Se on dösä. ei siellä navetan vintillä oikein opi, mutta näin ne asiat selviävät.
- Hartolan Tsaaritar
Dösö tai bösä..onks sil mitään vitun välii hei...vittu oon ihan upfyld tai kännissä
mutta kun kaikki menee päin sitä värkkiä jolla saan hankittua ryppyrasvaa niin so what!!!Kuka saatana varasti mun rahat???taidan otaa pari telaketjuu ja mennä nukkuun...alone - Hartolan Tsaaritar
Tsädääm täällä taas te kaikki rakkaat paskaperseet.
Aloitimme tyttöjen kanssa juhannusjuhlinnan nauttimalla kuselta maistuvaa halpissiideriä kun keikkaa on ollu niin vitun nihkeesti.Sitten oli hevosenkyrsää grillattuna niinkuin aina ja kaupan valmiita salattipöperöitä.Ja suklaata tietty että naama kukkii ja perse leviää.
Siis juhannus on tulossa pitää puhaltaa alakerrasta pölyt jos ois vaikka värkille käyttöä nyt kesä-ale 300 sadalla saa jo hyvän kesä eli juhannuspanon.Sis nyt kukkien keruuseen eikös juhannuksena kuulu taikoja tehdä ???????- lkjhhfdsaa
Ymmärrän kehen viittaat ja mua oksettaa koko tyypin näkeminen kyläkuvassa.Jakakoon tavaraansa vapaasti minun puolestani ja
kokeilkoon kumpi maistuu suussa paremmalta musta vai valkoinen.
Eikös siltä otettu lapset huostaan aikoinaan.Eihän tuommoisesta
äidiksi olisi ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492