Minulla on tunne, että hän löytyy Demareitten leiristä.
Ketä on Kotkan rehellisin politiikko ?
36
366
Vastaukset
- Kotkassa..
Salminen ja Lindelöf ovat rehellisimpiä. Siksi koska kaikki sosialidemokraatit ovat rehellisiä ja siksi aina oikeassa.
Muut ovat epärehellisiä ja useimmiten väärässä. - matami51
Tää keskustelu on ollut ennenkin ja mulla on saman vastaus - Seppo Eerola. Tinkimätön oikeuden puolustaja (vaikka en kokoomusta äänestäkään) .
Tosin en ooo varma onko enää valtuustossa, mutta on KUNNON mies isoilla kirjailmilla.- Häitä ei peruttu
Sepon kanssa tein sopimuksen seuratalon vuokraamisesta, vuosia sitten.
Erittäin asiallinen opastus ja talon perusteellinen esittely.
- Minä
Ketä on Kotkan rehellisin politikko?
Se on Mie. - Kuka kumman Ketä?
Kuka se Ketä on kun se kummittelee joka paikassa eikä kukaan tunnu tuntevan sitä? Jaa Ketä vai?
- Minä
Kuka kumman Ketä?
Hän on Mie. - Rehellinen %
Henry Lindelöf on rehellisin politiikko, koska häntä kanattaa kaupungin enemmistö politiikoista.
- Kahden tuki
Marianna Ruonlla on poliittinen rehellisyys kaupungintalolla.
- lunta tupaan
Ketä, ketä, ketä.........Jäikö aloittajalta peruskoulukin kesken??
- miuta paleltaa
rehellisin ?
se,ketä teidän talossa asuu. - Tylsä kynä
Ketä Risto Kolemainen on rehellisin mutta missä?
- Herra Majuri
Katse PeruSSuomalaisiin päin! Lepo
- Kännissä ja läpällä
Perussuomalaiset on kieltämättä tosi rehellisiä. Rehellisesti ja harkitusti päästelevät sammakoita suustaan ja sitten pistävät kömmähdyksensä huumorin, viinan tai väärinkäsityksen piikkiin.
Ovat ei-rasisteja, ei-maahanmuuttokammoisia tasa-arvon puolustajia, mitä nyt hiukan kyseenalaisia keitto-ohjeita ja kivitysintoiluja julkisuudessa ovatkin esitelleet.
Meitä on toki moneen junaan. Persujuna ei ole koskaan oikein täysillä kulkenut; on tainnut useammin kyllä hyytyä jo asemalle.
- Salli OOrela
Koulutettuna P-puolueen jäsenenä , haluaisin selvittää ja tutkia ketä Kotkalaisist politiikoist puhus väärin...
- kielisalapolisi
tarkoitat kai KUKA on?
ketä ei ole soumin kieltä urpo - S:OO
Kielisalapolisi
Sulku on käre niin piene ja kauni. - Rehel lisin
Rehel lisin on Atro Hirvonen, vuosi kymmenten koke muksella järjestö poliittinen ja lahjo maton tausta vaikuttaja ja perus suomalaisten vara valtuutettu joka ei salli virka miesten ajo jahtia museo mestaria kohtaan. Asia kirjat on toimi tettava että tappo uhkaus asia saadaan selvi tettyä!
- Kuu ska jas kari
Kerrankin kirjoitus , jossa yhdyssanat oli ymmärretty laittaa yhteen.
Olen lähes vieras ihminen ja silti saan kirjoitettua sinulle, pienimuotoisen kiitoskirjeen.
- eräs kylänmies
Olen kuullut että Taipale on rehellisin, monelta olen kysellyt ja kaikki ovat sanoneet että on rehellinen ja lahjomaton ja pitää asiakirja asioissa väsymättä AK:n puolia. Eikä hyväksy virkamiesten vääryyttä ja keplottelua. Todellinen rehti ja reilu poliitikko joka ei itsestään turhaan meteliä pidä!
- kuka!
Mikä uitun ''ketä''....
Oletko jostain Turusta, aloittaja, vai miksi puhut noin oudosti? - Ketä tieto
Kerä on Taipaletta viieaampi Hirvonenko sehän on selvä.
- lindeeeeee
En tiedä mutta Lindelööffi on JUMALA!
- päätös
jos virtanen liittyy persuun ei oo kahta sanaa ketä minä äänestän seikka on saletti
- Ketä=kutka/kutina
Minä tiedän ketä minä äänestän. Ei ole perseensudinkaan vertaa mihin puolueeseen hän liittyy. Nimi on kuitenkin Virtanen.
- ulkosaaristo
JKM on asiallisin, ei käänny tuulen mukana ja pitää minkä sanoo.
- Ketä ME
Löysä takki varmistaa Jorma-Kalevin rehellisyyden.
- hyvä mies on
niin mitä veikkaatte pääsisikö virtanen persusa eduskuntaan ? minä ainaskin äänestäisin , olisin äänestänyt jo aiemminkin toi puoluejutska vaan on pannu hanttiin
- tuikku murhe
Rehellisin on Juurikorven pontikkatehtaan koemaistaja, koska sen suu erottaa etanolin ja metanolin. Siis demari. nimi Anton Ketäs.
- Minä Juhoa
Ketä persuista äänestäisit nyt eduskuntaan.
Vaihtoehdot Eerola tai Virtannen.- selvä peli
Virtanen
- City Kyminlinna
Heikki J Oksanen etevä, pätevä ja kokenut. Rehellinen..
Kymin lähiöt on Kotka ja Karhula - Suomenkieli
Tarkoitat varmaan kuka on kotkan rehellisin poliitikko? Ketä nimistä poliitikkoa ei tietääkseni Kotkassa ole.
- Opettajatar 33
Suomen kieli, eikö niin ?
- Kissa vei kielen
Ketä, mitä ja missä? Opetele suomen kieleä enen kuin tullet tänne soitelemaan suuttasi!
- Aloittaja 3
Ketä sinä uskot ? Minua , aloittajaa vai jotain koulukäymätöntä "palikkaa".
- Opettajaksi1
Juuri katsoin Mikko Koivun haastattelua " Ketään ei odottanut meiltä mitään ".
" Kissa vei kielen " elää 60-luvun väkinäisten lavan tunnelmissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132797Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1682703- 1852537
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari232010Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701582Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991235Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr121200Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182