K- mainonta HÄIRIÖKSI !

Muuttolintujen aika

Viikon mainokset pihapostilaatikossa, puolet K- mainoksia, joka päivä.
Televisiosta neljältä kanavalta ympäri vuorokauden, tienvarsimainonta, urheilukilpailujen toitotusmainonta ja nyt jopa sähköpostilla "kilpailumainonta" johon ystävät Keskon huijaamana erehtyvät. Minulle riittää Kesko ! Olette HÄIRIÖtekijä.

13

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luteet pois....

Totta on! Väinön aikaan mainos oli inforfoimaa, nyt se on vain Keskon maximi voittoihin tähtäävää, Asiakasta ei arvosteta, asiakkaan silmille syljetään moskaa jonka asiakas itse maksaa. Tämä meno ei voi jatkua, mutta Kesko luottaa siihen että keskon asiakkaat ovat perusidiootteja jotka eivät välitä, ja se taitaa ollakin K-marketin asiakkaan perus olemus ! Totta on ! K- kauppiaiden "kohtaloita" voitte lukea lehdistä.
      Itse en K- kuppaloihin mene muuten kuin kuraa kantaakseni. (hyvät kumisaappaat)
      Kaupan pitää olla rehtiä ja oikein hinnoiteltua, no "oikein hinnoiteltua" on Prisman hinta 2,10 ja Kuppalan hinta 3,05. Lidl:lissä se menee vieläkin suuremmassa suhteessa 1,90 ja edelleen Kuppalan hinta 3,05, kyseessä on sama Suurioisten tuote.

Jotka olette eri mieltä, maksakaa iloiten K-eskon mainonta..... minä en maksa.

• ehenjjjjj

Mikäs se tällainen tuote on, jossa on näin iso hintaero?

• hohohohoooo
        ehenjjjjj kirjoitti:

Mikäs se tällainen tuote on, jossa on näin iso hintaero?

Ei vissiin mikään, kun avaaja ei suostu kertomaan.

• Niin suomalaista foo

K- kevyt kone putosi kuppalan pusikkoon, syynä ruokamyrkytys tupakoidessa.

• Asiakas maksaa...

Älkää itkekö!

Se KESKON spämmi loppuu siihen, kun lopetatte heidän kanssaan asioimisen.

• Mainokset turhia

Minä käsitän lähes kaiken mainonnan häirinnäksi. Siksi en mainoksista enää kärsikään. Niistä kun pääsee tehokkaasti eroonkin, jos vain oikeasti haluaa. Pelkkä keskustelufoorumeilla raivoaminen ja kauppaketjun boikotointi ei siihen asiaan auta pätkääkään.

• hoitoonohjaaja

Sinulla näyttää olevan henkilökohtainen ongelma. Kannattaisiko hakea ammattiapua?

• Sanon ei Keskolle!

Myös televisio sylkee eniten Keskon mainoksia.

S-Kaupan ei tarvitse, siellä minäkin käyn!

Keskon myynti laskee hurjaa vauhtia, Volkkarit ja Auditkin taitavat jäädä kauppoihin, taisi VV.Auton myynnin pudotus olla viimeisessä Keskon pörssitiedotteessa yli 40 prosenttia!!!

• ei iilimadoille!

Ja Minä käyn Lidlissä, ei tarvii elättää kaikenmaailman poliitikkoja ja valiokuntaneuvoksia HOK-Elannon edustajiston ominaisuudessa.

Vai meinaatko, että ne istuu siellä ihan ilmatteeks?

• hohohohohoooo

SOK mainostaa kyllä myös paljon.

Ehkä sinulla on sairaalloinen pakkomielle Keskoa kohtaan, et näe muuta kuin Keskon siellä, Keskon täällä, joka puol' Kesko, rallatirallatiraa !

Nyt hakemaan apua kun se vielä (toivottavasti) on mahdollista.

• Virosta haku

Kevytmaito oli eilen Lidl 0,83 Citymarket 0,99-1,10.
      HK:n ylikypsä ohuen ohut kinkku Lidl 2,95/pkt. Citymarket 3,69e.

K-kaupat hädässä, kun asiakkaat vihdoin alkavat miettimään, mitä ruoka maksaa.

• Ei enää panoksia

"UUdessa" Cittarissa kauppiaan vaihtoja, Kesko vaikenee kuin valtiomahti.
      Siinä meni kauppiaan omaisuus..... viereinen prisma on täpötäysi ja hinnat alhaalla.

• Kierto toimii

Meillä kanssa uusimmassa cittarissa kauppias vaihtuu taas.
        Selityksiä tulee, mutta totuus on varmaan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe