Kauan ihastunut, sua en kuitenkaan saa....
Paula
64
750
Vastaukset
- Eri kirjain
Miksi et saisi? Oletko kertonut hänelle?
- oneP*a
etkö? erästä miestä kaipaan, mutta tuskinpa olet hän... mutta hän kyllä... ei kukaan muu.
- Paula
Olisi kiva tietää aloittajasta jotakin.
- kiinostunut4
mistä päin paula on ?laita nimikirjaimet !mitä tekee työkseen ?JA miksi et soita sille .
- kiinostunut4
menikö aloittajalla pupu pöksyyn ?
- Paula20
Prostituut on seksuaalteenuseid pakkuv isik.
Teisi nimetusi: lits, lirva, libu, lõbutüdruk, lõbunaine, hoor. Paljud neist nimetustest on slängis ja tavakeeles kasutusel ka teistes tähendustes.
Kohalikest seadustest olenevalt võib prostitutsioon olla reguleeritud, kontrollitud, sallitud või keelustatud. Enamikus maades, isegi nendes, kus prostitutsioon on seadustatud, häbimärgistatakse ja alavääristatakse prostituute. See takistab neil kaitset otsimast ja saamast diskrimineerimise (näiteks kui ööklubi omanik keeldub kedagi tööle võtmast tema rassi pärast), väljateenitud töötasu saamatajätmise, ründe või vägistamise korral. - --------------------
kirjoita suomenkielellä jos vain osaat.!!!!!!!että muutkin saa selvää.!!!!!!!
- kiinostunut4
mitä sian saksaa toi on ?ei siitä ymmärrä tällainen suomalainen mitään.
- vierailija8
Tämä on JÄRKYTTÄVÄÄ!!! Ei me saada olla ihastuneita mitenkään toisiimme. Kaikki sotii sitä vastaan. Mun täytyy olla oikeasti HULLU!! Mutta en pääse irti tästä tunteesta. Jos olet hän niin olet varmasti samaa mieltä. Yritetään vain unohtaa ja käyttäydytään ihmisiksi...Mutta ihmettelen, mistä näin voimakkaat tunteet tulee. Tämä ei oo mitenkään normaalia, suorastaan sairasta mun taholta...AHDISTAA!!
- Paula vastaa
Rakastan sinua. En voi enkä halua unohtaa. Haluan sinut.
- EI IKINÄ
PAULAKIN KAIPAA ERÄSTÄ !!!HÄN TIETÄÄ SEN .EI IKINÄ PYSTY UNOHTAMAAN .TOIVOTTAVASTI NÄHELLÄÄN .
- kuin myös
Enkä mä sua!! Vanha viesti jo, mutta tunteet täällä talella. Voidaanko tehdä asialle jotain? Tälle meidän hullaantumiselle, vaikka oikeasti emme saa toisiamme. Näin sua muuten tänään...
- EräsPaula
Juteltiinko?
- IHANA
missä ?työpaikallaniko?niin minäkin sit sut.oletko se jota ajattelen joka päivä.jolle laitoin viimeksi viestiä.
- eipäs juupas
tuota noin..laitoitko viestin mun kännykkään?
- joko muistat
eipäs juupas kirjoitti:
tuota noin..laitoitko viestin mun kännykkään?
laitoin .nähtiin seuraavana päivänä.sanoit päivää.en kerennyt kysyä mitään !!!!!
- eipäs juupas
joko muistat kirjoitti:
laitoin .nähtiin seuraavana päivänä.sanoit päivää.en kerennyt kysyä mitään !!!!!
väärä ihminen.. en ole saanut mitään viestiä. voi, kun saisinkin!
- PAULA KYSYY
MISTÄ TIEDÄN ETTÄ OLET SE OIKEA.?
- ei ikinä
vain sinä oikea tiedät missä tavattiin ,ensi kerran ..vain sinä olet minun ajatuksissani .koska nähhääään .näin sinut viimeksi perjantaina vilaukselta.ja laitoin sinulle viestiä 24.4 klo13.59 toivottavasti sait .ja kuinka niin vanha viesti .?no onhan siitä jo aikaa.kun laitoin sinulle .
- TIEDUSTELIJA4
Missä tämä paula asuu onko se jossain kerrostalossa .vai jopa rivitalossa kahen koiran kanssa?haluaisi tietää .ONKO EDES SAMA HENKILÖ.
- kokenut saman
oletko kertonut sen paulalle.sano se sille mitä tunnet!!!!!jos hänkin tuntee sinua kohtaan samoin.
- VAIN RAKKAUS
Tunteet ennallaan ja vähän enemmänkin.jo 5v ei voi mitään .vain sinulle !!!!!kyllä tiedät .
- EräsPaula
Samoin minulla erästä miestä kohtaan... Millä kirjaimella etunimesi alkaa? Eikä haittaa vaikka laittaisit vielä jotain muuta vihjettä ;)
- 4+14
Täällä ei ainakaan kukaan saa ketään.... Rohkeutta peliin.
- tämäoutoa
Enkä mä sua! Niin se vain on. kummallista, miksi näin kävi. En voi ymmärtää..
- VAIN RAKKAUS
sitä se on ra......a.eikä sille voi mitään .tunteet ja sydän märää niin se vain on. uskokaa huviksenne .
- hämillään
Mielummin uskoisin, että tuo ei olisi totta. Mä en halua olla..
- vain rakkaus
miksi et ???????minkä sä sille voit jos se oikea tulee kohilleen .ja sun sydän alkaa tykyttää tiuhaan sen oikean kohalla.en minäkään voinut ku se tapahtu .niin siinä vain kävi.
- VAIN RAKKAUS
hei nähtiin tänään .toivottavasti ei mee taas viikoa ku näemme .!!!!!
- Kauan ihastunut AP
Sainpas kun sainkin ja nyt olen iloinen. Tulen tekemään kaikkeni että jaksat olla aina yhtä tarmokas ja tyytyväinen elämääsi Kaunotar. Love You
- oon huomannut
eli mitä?
- VAIN RAKKAUS
en tunne ketään AP :TÄ
- Kauan ihastunut
Siis ketjun aloittaja ap niinkuin aloituspuheenvuoro, sori ei AP....
- paantiukille
Uskallatko aloittaja kertoa nimesi kaikille näille Pauloille? Tai ainakin nimesi ensim kirjain? Jos vaikka nytkähtäis etiäpäin. Paula olen minäkin, mutta tiedän, ettei mulle täällä kukaan kirjoittele, ku en ole sitä sortimenttiä. Ihan vain huvikseni luen näitä, ihmissuhde kieuroita.
- tietäjä
ei se uskalla.kuhan pilailee .
- EräsPaula
Oletko sinä se aloittaja?
- lukija
EräsPaula kirjoitti:
Oletko sinä se aloittaja?
no en todellakaan .
- Paulamyös
lukija kirjoitti:
no en todellakaan .
no oletko sinäkin Paula? Meitähän on täällä kohta haaremin täydeltä...
- vastaaja4
Paulamyös kirjoitti:
no oletko sinäkin Paula? Meitähän on täällä kohta haaremin täydeltä...
kyllä olen ......paula
- --------------------
vastaaja4 kirjoitti:
kyllä olen ......paula
paula nimisiä on ympäri suomen
- hei paula
-------------------- kirjoitti:
paula nimisiä on ympäri suomen
sinäkin varmaan olet Paula??
- --------------------
hei paula kirjoitti:
sinäkin varmaan olet Paula??
niin olen yksi heistä!
- EräsPaula
-------------------- kirjoitti:
niin olen yksi heistä!
Täällä näköjään Paulat vaan juttelee keskenään.
Ei meitä kukaan ihaile / kaipaa! - --------------------
EräsPaula kirjoitti:
Täällä näköjään Paulat vaan juttelee keskenään.
Ei meitä kukaan ihaile / kaipaa!niinpä, totta puhut !!!!toivoisin että edes joku ajattelis vaan onko se vain toive ajattelua.
- hei paula
sulttaani on jättänyt haareminsa ja naiset on hämillään
- VAIN RAKKAUS
ei täällä kukkaan oo hämillään .PAULA NIMISET PÄRJÄÄ AINA !!!!KUHAN TOISET VAIN PÄRJÄIS
- hei paula
VAIN RAKKAUS kirjoitti:
ei täällä kukkaan oo hämillään .PAULA NIMISET PÄRJÄÄ AINA !!!!KUHAN TOISET VAIN PÄRJÄIS
Kiitos rohkaisevista sanoistasi! Olen itse myös Paula. Tuossa aikaisemmin joku mainitsi, että täällä Paulat vaan juttelee keskenään, johon heitin tuon sulttaani viestin. Paulat osaa myös nauraa itselleen...
- myös paula
hei paula kirjoitti:
Kiitos rohkaisevista sanoistasi! Olen itse myös Paula. Tuossa aikaisemmin joku mainitsi, että täällä Paulat vaan juttelee keskenään, johon heitin tuon sulttaani viestin. Paulat osaa myös nauraa itselleen...
todellakin osaa !!!!
- Ihquuuuu
Paulat, varsinkin yksi on SUPER ! Duunikaveri J kuulemma yritti jotakin jossakin pippaloissa, rakastui - suutuin ja lähetti paljon txtreita sen jälkeen yms yms, mutta mitä ihqu Paula teki ? Kertoi rakastavansa vain minua,löi välit poikki ja yhteydenotto loppui. Se nuori heebo jolla lapsia ja nuori vaimo ei kuulemma nappaa.... Pauloilla selkärankaa, ihanan rehellisiä neitoja
- yök en syö mitään
Paula on tosi paska akka, ilkeä ihminen.
- jokin syy
Miksi?
- etovaa per..le!
jokin syy kirjoitti:
Miksi?
No yksi Paula jonka minä tiedän on ainakin helvetinmoinen pyryharakka!
Eli jos mies on vaan varattu niin kyllä sille kelpaa! Eikä neidolla oo ikää kun varmaan 24 v mut melkosen ILOLUONTOISEN oloinen prinsessa tuntuu olevan...oikeen etoo katsella kun tyrkyttää itteään ja kun on vielä töissä päivittäistavara kaupassa! YÖK! - en usko
etovaa per..le! kirjoitti:
No yksi Paula jonka minä tiedän on ainakin helvetinmoinen pyryharakka!
Eli jos mies on vaan varattu niin kyllä sille kelpaa! Eikä neidolla oo ikää kun varmaan 24 v mut melkosen ILOLUONTOISEN oloinen prinsessa tuntuu olevan...oikeen etoo katsella kun tyrkyttää itteään ja kun on vielä töissä päivittäistavara kaupassa! YÖK!oot vaan kade
- vain rakkaus
hei missä oot nimimerkillä KUIN MYÖS .laitoit viestii 15.5 23.05 olen ajatellut sinua .vaikka en tiedä oletko se oikea .
- en ole hän
Näytti olevan multa se viesti., mutta voin sanooa, etten ole se oikea.
- vain rakkaus
en ole hän kirjoitti:
Näytti olevan multa se viesti., mutta voin sanooa, etten ole se oikea.
mitkä on sun nimikirjaimet ?
- tiedän varmasti
vain rakkaus kirjoitti:
mitkä on sun nimikirjaimet ?
En ole hän ketä etsit. tiedän sen varmasti, olen pahoillani. Kerro kuitenkin etsimäsi nimikirjaimet?
- vain rakkaus
tiedän varmasti kirjoitti:
En ole hän ketä etsit. tiedän sen varmasti, olen pahoillani. Kerro kuitenkin etsimäsi nimikirjaimet?
.P.K NIMIKIRJAIMET !
- tiedän varmasti
vain rakkaus kirjoitti:
.P.K NIMIKIRJAIMET !
Ei ollut mun nimik, mutta jos joku toinen täällä tunnistaa ne omikseen.
- vain rakkaus
tiedän varmasti kirjoitti:
Ei ollut mun nimik, mutta jos joku toinen täällä tunnistaa ne omikseen.
unoha koko juttu voi olla ettei hän käy edes täällaisilla palstoilla .ei ollut koskaan puhetta kun en mäkään käynyt .mutta kaveri sanoi että käyppä lukemassa siellä .joten se siitä .
- voi surku
vain rakkaus kirjoitti:
unoha koko juttu voi olla ettei hän käy edes täällaisilla palstoilla .ei ollut koskaan puhetta kun en mäkään käynyt .mutta kaveri sanoi että käyppä lukemassa siellä .joten se siitä .
Siitä tieain, että olen väärä, kun mua ei täällä kaipa kukaan. Olen tosiaan pahoillani puolestasi. Vanha neuvo, ota suora yhteys häneen, älä arkaile.
- vain rakkaus
voi surku kirjoitti:
Siitä tieain, että olen väärä, kun mua ei täällä kaipa kukaan. Olen tosiaan pahoillani puolestasi. Vanha neuvo, ota suora yhteys häneen, älä arkaile.
kunpa vain uskaltaisin ,niin ottaisin mutta toivon että hän ottaa minuun yhteyttä nyt ensin .mä olen viimeksi ottanut mut ei oo ollut vasta kaikua.
- eräs mies
näin sut tänä aamuna paula .kävit apteekissa oletko tullut kipeäksi ?
- tiedä häntä
yksi ei ainakaan ole tullut kipeeksi .vaikka olen käynyt apteekissa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462