Löytyisikö täältä sperman luovuttajaa? Olen 31-vuotias työssäkäyvä ja toimeentuleva nainen. Sopivaa miestä ei vain kohdalleni ole valitettavasti tullut ja aika tikittää. Äitiydestä olen haaveillut jo pitkään, myös pitkän parisuhteeni aikana.
Minulla ei ole mitään tauteja ja elän muutenkin hyvin terveellisesti ja urheilen.
Jos olette käyneet hedelmöityshoidoissa, niin millaista se on ollut ja paljonko rahaa siihen on mennyt? Tai jos olette tulleet raskaaksi ns."mukimenetelmällä", niin millaista se oli?
Ei kiitos typerille vastauksille...kyllä meistä jokainen tarvitsee perheen.
Tahdon äidiksi
Äidiksi haluava
5
248
Vastaukset
- siemeniä
kyllä löytyy, kirjoita minulle. [email protected]
- tahdon auttaa
anna oma sähköposti osoitteesi tässä olisi komea mies
- Älä anna
Älä vaan anna osoitettasi. Kyseessä on sama henkilö jälleen.
- löytyy
moi! joo kyllä löytyy 26vuotias vaalee sinisilmäinen miten vastaan sulle?
- Sivusta seurannut
Tässä yksi typerä vastaus sinulle. Kaikkea ei saa mitä haluu!
Lapsi tarvitsee myös isän. Jos isä on kuollut tai holtiton heittiö, niin miehen malliksi sopii eno tai isoisä. Ehdoin tahdoin ei isättömiä lapsia pitäisi mennä tekemään. :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462