majoitus kohteesta split?

hannna

mistä oeltte varaillut majoitusta?, edullista majapaikkaa vailla oltaisiin

6

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • splitinheikki

Pakko suositella tätä paikkaa: http://www.split-apartments.net/
      En tiedä onko teidän budjettiin edullinen mutta asuntojen varustelu aivan mahtava ja se sijainti! Asunnot sijaitsee aivan vanhankaupungin ytimessä ja vain 50 metriä rantabulevardilta. Omistaja Danijel on mukava hemmo. Suosittelen!

• Reppu-Splittaaja

Mikäli etsitte majoitusta lentokentän läheltä niin suosittelen Trogirin kaupunkia 4km päässä kentästä. Paikka tuntuu muutenkin viihtyisämmältä kuin ruuhkainen Split. Kävisin vain päivän piipahtamassa Splitissä, sieltä pääsee mukavasti saarille tai esim. Makarskaan bussilla.

Trogir ei ole erityisen edullinen majoitushinnoiltaan, itseltä yksin matkustavana yritettiin pyytää liki tuplahintoja Makarskaan nähden kun kyselin paikan päällä. Makarskassa ja saarilla olikin vielä hiljaista. Netin kautta varasin etukäteen edullisen majoituksen ekaksi yöksi lennon jälkeen ja menin samaan paikkaan vielä viimeiseksikin yöksi. Palasin siis eilen reissusta.

• Nimimerkitön10
    • törmis

Ellei majapaikan tarvitse olla erityisen hieno, suosittelen Villa Leo -nimistä apartementosta, joka on aivan Splitin keskustassa, siis Diocletianuksen palatsin kulmalla. On kätevää, kun laivaranta ja linja-autoasema ovat aivan lähellä. Ainut, mitä sieltä jäi kaipaamaan, oli kahvinkeitin.

• Reppumatkaaja

Kannattaa siirtyä pikakahviin noilla reissuilla. Muutamassa eri paikassa olin reppureissulla siellä Splitin seudulla ja joka kämpässä oli vedenkeitin. Olin varannut vähän pikakahvia reppuun mutta se olikin pian käytetty, piti ostaa kaupasta lisää.
      Kotiin palattuani ostin ensimmäisenä arkipäivänä itselleni vedenkeittimen ;-) Niin näppärä laite se oli ja nyt pari mukillista (muru-)kahvivettä kiehahtaa reilussa minuutissa!

• marjob1

Jos kaipaat majoitusta splitin lahelta, niin itse vuokraamme muutamaa asuntoa. Asunnot sijaitsevat splitin lentokentalta kavelymatkan paassa.
      Alue on nimeltaan Kaštela.
      Trogiriin matkaa on n.7km ja Split 18km.
      Merenrannasta 100m. Olemme suomalais-kroatialainen perhe.

Lisatietoja saa [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe